Je wordt wel tweede.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:03 schreef fetX het volgende:
Het belangrijkste seizoen dat je op z’n minst tweede wordt. En straks 5 punten achter op AZ
PSV gaat wel boven de 90 punten halen, en AZ gaat door ook nog wel in de buurt komen waarschijnlijk.quote:
Wil je beweren dat we vandaag ook maar enig aanspraak maken op een punt, laat staan meer?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nog eens twee waanzinnige reddingen van hun keeper. En dan heb je zelf ook nog eens een lastige dag. Vandaag komen we er eens een keer niet uit, dat kan best tegen dit extreem lastige Twente. Alleen telt dat puntverlies aan het begin zo zwaar.
Wat raar. 3 maanden geleden was dat nog helemaal niet aan de orde.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu ook al 3 maanden en vooralsnog wint PSV inderdaad alles.
Als ze ook 1x van ons gaan winnen is het wel klaar.
Als PSV boven de 90 punten haalt krijg jij van mij 50 euroquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PSV gaat wel boven de 90 punten halen, en AZ gaat door ook nog wel in de buurt komen waarschijnlijk.
Waarom snappen mensen nog steeds niet hoe zwak de Eredivisie is buiten de bovenste 4 teams.
Dan moet je winnen in Eindhoven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
dit zegt nog helemaal niets over het kampioenschap
er zijn nog teveel wedstrijden te spelen
vorig jaar was je nog het verstandigste crewlid .......quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik kan weer wat anders gaan doen.
Al is het meer omdat ik een baksteen naar de tv gegooid heb.
Het scheelt een paar weken, goh…quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat raar. 3 maanden geleden was dat nog helemaal niet aan de orde.
Lul dan ook niet zo uit je nek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het scheelt een paar weken, goh…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |