Ook overdreven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef fetX het volgende:
Twee kansen, twee goals, wat een schijtteam zeg.
Klopt, en die kan je verliezen, maar die punten tegen Fortuna en Sparta wegen gewoon heel zwaar nuquote:
Omdat Twente ons uitstekend bespeelt en wij daar geen antwoord op hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is onzin.
We spelen gewoon echt kut
Hou toch eens op man. We spelen zelf ook gewoon erg matig. Twente is ook helemaal niet goed en aanvallend laten zij ook niks zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Twente ons uitstekend bespeelt en wij daar geen antwoord op hebben.
En dan nog heb je twee uitstekende kansen gehad. En is Twente heel effectief met haar kansen. Dat is zonde.
Ik adviseer je om naar de xG te gaan kijken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Twente ons uitstekend bespeelt en wij daar geen antwoord op hebben.
En dan nog heb je twee uitstekende kansen gehad. En is Twente heel effectief met haar kansen. Dat is zonde.
Nu nog je wifi kapot gooien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik kan weer wat anders gaan doen.
Al is het meer omdat ik een baksteen naar de tv gegooid heb.
Want PSV gaat alles winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:00 schreef Pistolero het volgende:
Wat een ongekend schandalige wanprestatie vandaag zeg. Kampioenschap is definitief weg.
Je bent tot nuy toe 80 minuten weggespeeld en gedomineerd door Twente, kom op zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch eens op man. We spelen zelf ook gewoon erg matig. Twente is ook helemaal niet goed en aanvallend laten zij ook niks zien.
Dat was anders ook gewoon teruggedraaidquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef Vis1980 het volgende:
Dus die bal op de paal van Geertruida was buitenspel terwijl gimenez niet eens in de baan van het schot stond, maar als iemand de bal net naast zich krijgt staat ie niet buitenspel??
Als je zelf iedere wedstrijd zo goed speelt is dat wellicht de verdienste van de tegenstander die ons uitstekend bestrijdt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch eens op man. We spelen zelf ook gewoon erg matig. Twente is ook helemaal niet goed en aanvallend laten zij ook niks zien.
Tweede helft zijn ze nauwelijks over de middenlijn geweestquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je bent tot toe 80 minuten weggespeeld en gedomineerd door Twente, kom op zeg.
Ik hoop inderdaad niet dat over een tijdje blijkt dat Pusic al die tijd de drijvende kracht is geweest achter de schermen.quote:
Feyenoord imiteert Ajax weer eens (lol)quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede helft zijn ze nauwelijks over de middenlijn geweest
Weggespeeld? Nee man, Twente verdedigt gewoon heel goed en scoor uit een eenzame counter.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je bent tot toe 80 minuten weggespeeld en gedomineerd door Twente, kom op zeg.
Dat niet, maar tot nu toe zie ik ze niks verspelen. Ik vind ons verder en beter van PSV, maar ook wij gaan natuurlijk niet alles winnen. En na vandaag moet je eerst maar eens 7 punten zien goed te makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want PSV gaat alles winnen.
Dat is ook de grootste misvatting in dit topic. Al weken.
Welkom in speelronde 10.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef H.FR het volgende:
Oppassen dat je nog wel 2e wordt op deze manier.
Ja, dat wordt nog een hels karwei inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef H.FR het volgende:
GOZERquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog een hels karwei inderdaad.
Dat geloof ik dan weer wel, 2e wordt je wel. Twente en AZ zijn niet zo stabiel als Feyenoord en PSV en ook gewoon een stuk minderquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef H.FR het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef DaMart het volgende:
Wel jammer dat we zo'n offday hebben vandaag. Nu maar hopen op een stunt van Ajax straks om de schade beperkt te houden. Al hadden we gewoon zelf beter moeten spelen en moeten winnen natuurlijk.
Dat hoor ik nu ook al 3 maanden en vooralsnog wint PSV inderdaad alles.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want PSV gaat alles winnen.
Dat is ook de grootste misvatting in dit topic. Al weken.
En nog eens twee waanzinnige reddingen van hun keeper. En dan heb je zelf ook nog eens een mindere dag. Vandaag komen we er eens een keer niet uit, dat kan best tegen dit extreem lastige Twente. Alleen telt dat puntverlies aan het begin zo zwaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Weggespeeld? Nee man, Twente verdedigt gewoon heel goed en scoor uit een eenzame counter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |