Je wordt wel tweede.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:03 schreef fetX het volgende:
Het belangrijkste seizoen dat je op z’n minst tweede wordt. En straks 5 punten achter op AZ
PSV gaat wel boven de 90 punten halen, en AZ gaat door ook nog wel in de buurt komen waarschijnlijk.quote:
Wil je beweren dat we vandaag ook maar enig aanspraak maken op een punt, laat staan meer?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nog eens twee waanzinnige reddingen van hun keeper. En dan heb je zelf ook nog eens een lastige dag. Vandaag komen we er eens een keer niet uit, dat kan best tegen dit extreem lastige Twente. Alleen telt dat puntverlies aan het begin zo zwaar.
Wat raar. 3 maanden geleden was dat nog helemaal niet aan de orde.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu ook al 3 maanden en vooralsnog wint PSV inderdaad alles.
Als ze ook 1x van ons gaan winnen is het wel klaar.
Als PSV boven de 90 punten haalt krijg jij van mij 50 euroquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PSV gaat wel boven de 90 punten halen, en AZ gaat door ook nog wel in de buurt komen waarschijnlijk.
Waarom snappen mensen nog steeds niet hoe zwak de Eredivisie is buiten de bovenste 4 teams.
Dan moet je winnen in Eindhoven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
dit zegt nog helemaal niets over het kampioenschap
er zijn nog teveel wedstrijden te spelen
vorig jaar was je nog het verstandigste crewlid .......quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik kan weer wat anders gaan doen.
Al is het meer omdat ik een baksteen naar de tv gegooid heb.
Het scheelt een paar weken, goh…quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat raar. 3 maanden geleden was dat nog helemaal niet aan de orde.
Lul dan ook niet zo uit je nek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het scheelt een paar weken, goh…
High stakes baller.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
10 euro inleggen en daar een plaatje van posten
dit is de eerste keer in een jaar ofzoquote:
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wil je beweren dat we vandaag ook maar enig aanspraak maken op een punt, laat staan meer?
Precies dit ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.
Oneens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag hebben we gewoon pre-Slot Feyenoord gezien hoor
Extreem slecht is een mening, maar mooi om te zien dat je het met me eens bent dat we geen enkele aanspraak mogen maken op een punt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.
Dat ook weer niet, maar het was wel heel matig en slordig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Dat kan altijd gebeuren, je hebt er altijd wel zo’n wedstrijd bijzitten in een seizoen. Opzich niet erg, maar tikt nu extra aan door de verloren punten tegen Sparta en Fortuna Sittardquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Eens met je.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ja, verder dacht ik wel dat voetballend verder zouden zijn. We spelen heel onvolwassen, wat we juist in Europa wel laten zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We spelen zelf in een bejaardentempo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef bbuddybb het volgende:
Dit zou zomaar een rode kaart voor Santi kunnen zijn...
Akkoord.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar het was wel heel matig en slordig.
Nee joh, vorig seizoen hebben we ook genoeg van dit soort wedstrijden gehad. Maar wel de slechtste wedstrijd sinds die pot tegen Spartaquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Ja tochquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef bbuddybb het volgende:
Dit zou zomaar een rode kaart voor Santi kunnen zijn...
edit: leek er met een gestrekt been in te gaan
Luka heeft ook nog weinig ritme, is verder gewoon een hele goede speler. Gaan we nog veel plezier aan beleven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Spelers afrekenen op basis van deze zaadpot gaan er dus niet doen. Luka paar prima dribbels. Volgende week weer basis hopelijk.
Prima.quote:
Rommelwedstrijd waar je wel minimaal een punt had moeten pakken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Haringkop het volgende:
Geen lijn te ontdekken vandaag, de aftrap in de eerste helft mislukte al
Assist.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lingr heeft ook het verschil nog niet gemaakt, flop !
Terecht verlies absoluut niks, Twente heeft echt niet meer kansen gehad. Mja met zo'n belachelijk slechte scheids en een Twente dat daar heel goed gebruik van maakt, dan wordt het wel heel moeilijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef fetX het volgende:
Heel matig was dit. Terecht verlies.
Kampioenschap kun je voorlopig vergeten.
Details.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
JE HEBT NIET EENS GEKEKEN
7 verliespunten zijn nogal wat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
nog 24 wedstrijden te gaan
ik zie nog geen probleem
Het probleem ligt niet bij Feyenoord, die zullen bijna alles winnen. Het probleem ligt bij PSV, want ook die zullen bijna alles winnen. Aangezien PSV ongetwijfeld zal winnen van Ajax is het gat nu ineens al zeven punten. Dat kan je bijna niet goed maken als PSV zo stabiel blijft winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
nog 24 wedstrijden te gaan
ik zie nog geen probleem
Vond ons niet zoveel minder eigenlijk als we de kansen gaan optellen. Maar goed, was gewoon super slecht op alle vlakken vandaag. It is what it is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef fetX het volgende:
Heel matig was dit. Terecht verlies.
Kampioenschap kun je voorlopig vergeten.
Op geen enkele manier. Higler is een parodie op een scheidsrechter, maar heeft niets bepalends gedaan.quote:
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.quote:
zegt me nietsquote:
Het zijn er veel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.
Het is nog een heel eind richting mei.quote:
Qua kansen scheelde het niet veel nee maar het niveau was gewoon te laag vandaag om hier te winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond ons niet zoveel minder eigenlijk als we de kansen gaan optellen. Maar goed, was gewoon super slecht op alle vlakken vandaag. It is what it is.
Mwah, kunnen wel moeten niet echt. Was niet goed genoeg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Rommelwedstrijd waar je wel minimaal een punt had moeten pakken.
Niet onverslaanbaar, maar buiten de top 4 is de tegenstand echt heel erg matig dus die gaan echt niet meer dan 12-14 punten verspelen dit seizoen en daar zitten wij al erg dichtbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zijn er veel.
Maar dat PSV onverslaanbaar is en even alles gaat winnen volgens iedereen is gewoon echt dikke onzin.
Natuurlijk niet. Beide partijen hadden veel last van de warrige arbitrage.quote:
PSV gaat inderdaad nog wel punten verspelen, maar dat gaat Feyenoord ook gewoon doen natuurlijk. Je gaat echt nog wel eens een pot krijgen waarin het allemaal tegen zit tegen de nummer 11 oid, en dan heb je ook nog gewoon de lastige potten tegen PSV/Twente/AZ en wellicht Ajax na de winterstop.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |