7 verliespunten zijn nogal wat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
nog 24 wedstrijden te gaan
ik zie nog geen probleem
Het probleem ligt niet bij Feyenoord, die zullen bijna alles winnen. Het probleem ligt bij PSV, want ook die zullen bijna alles winnen. Aangezien PSV ongetwijfeld zal winnen van Ajax is het gat nu ineens al zeven punten. Dat kan je bijna niet goed maken als PSV zo stabiel blijft winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
nog 24 wedstrijden te gaan
ik zie nog geen probleem
Vond ons niet zoveel minder eigenlijk als we de kansen gaan optellen. Maar goed, was gewoon super slecht op alle vlakken vandaag. It is what it is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef fetX het volgende:
Heel matig was dit. Terecht verlies.
Kampioenschap kun je voorlopig vergeten.
Op geen enkele manier. Higler is een parodie op een scheidsrechter, maar heeft niets bepalends gedaan.quote:
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.quote:
zegt me nietsquote:
Het zijn er veel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.
Het is nog een heel eind richting mei.quote:
Qua kansen scheelde het niet veel nee maar het niveau was gewoon te laag vandaag om hier te winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond ons niet zoveel minder eigenlijk als we de kansen gaan optellen. Maar goed, was gewoon super slecht op alle vlakken vandaag. It is what it is.
Mwah, kunnen wel moeten niet echt. Was niet goed genoeg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Rommelwedstrijd waar je wel minimaal een punt had moeten pakken.
Niet onverslaanbaar, maar buiten de top 4 is de tegenstand echt heel erg matig dus die gaan echt niet meer dan 12-14 punten verspelen dit seizoen en daar zitten wij al erg dichtbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zijn er veel.
Maar dat PSV onverslaanbaar is en even alles gaat winnen volgens iedereen is gewoon echt dikke onzin.
Natuurlijk niet. Beide partijen hadden veel last van de warrige arbitrage.quote:
PSV gaat inderdaad nog wel punten verspelen, maar dat gaat Feyenoord ook gewoon doen natuurlijk. Je gaat echt nog wel eens een pot krijgen waarin het allemaal tegen zit tegen de nummer 11 oid, en dan heb je ook nog gewoon de lastige potten tegen PSV/Twente/AZ en wellicht Ajax na de winterstop.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |