SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het wat uitmaken. Die kansen van Gimenez en Geert tellen daar niet in mee.quote:
Dombo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:11 schreef Erasmus het volgende:
Wie mag ik hier uitschelden om mijn frustraties te bevrijden?
Die was denk ik niet fit. Anders vind ik het toch wel een erg riskante wissel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:32 schreef Erasmus het volgende:
Ik pleit er nog steeds voor om Karsdorp in de winterstop te huren van Roma.
Nieuwkoop kan echt niet meer.
Omdat we vaak voor de lange bal kiezen terwijl de mogelijkheid er ook is om kort te combineren. Iets waar we veel beter in zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:34 schreef Haringkop het volgende:
Wat leveren we toch een hoop ballen compleet kansloos in..
We hopen vurig met z'n allenquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:35 schreef Jojoortje het volgende:
Zo’n typische tweede helft van Twente dit.
Houden ze nooit vol.
Dit inderdaad, compleet onbegrijpelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat we vaak voor de lange bal kiezen terwijl de mogelijkheid er ook is om kort te combineren. Iets waar we veel beter in zijn.
Je speelt nu ook met Ali, dat is sowieso al niet handig als je goed veldspel wilt zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad, compleet onbegrijpelijk
Toch ook wel wanhoop denk ik. In de eerste helft zag ik een fase een paar goede korte combinaties maar daar is weinig van over. We hebben het heel moeilijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat we vaak voor de lange bal kiezen terwijl de mogelijkheid er ook is om kort te combineren. Iets waar we veel beter in zijn.
Je beschrijft nu dus precies een elftal dat mentaal niet fit is en constant de verkeerde keuzes maakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch ook wel wanhoop denk ik. In de eerste helft zag ik een fase een paar goede korte combinaties maar daar is weinig van over. We hebben het heel moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |