1, of 2.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:52 schreef Haringkop het volgende:
Hebben we al een schot tussen de palen eigenlijk?
3quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:52 schreef Haringkop het volgende:
Hebben we al een schot tussen de palen eigenlijk?
Lingr en Stengs.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik moet diep graven welke dat zijn. Ueda net met die kopbal…
PSV heeft nog niet echt een lastige pot gehad. Ja Lens en Arsenal..quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:54 schreef alopio het volgende:
Je kan hier altijd punten verspelen, zeker na een Europese pot. Het vervelende is dat die 4 punten die je al hebt laten liggen dan wel heel erg gaan doorwerken nu. 7 punten achter op PSV is gewoon veel. En alhoewel ik ons beter vind spelen en een beter elftal vind hebben dan PSV zie ik die niet veel punten laten liggen.
Ik denk het ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben bang dat we niet meer gaan scoren
Allemaal leuk, maar wij ook niet. De eredivisie is zo zwak. En PSV kan zich nu gewoon puntverlies bij een AZ of Twente permiteren, feit is dat die gewoon los staan nu. En je kan je al helemaal geen puntverlies tegen PSV veroorloven nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
PSV heeft nog niet echt een lastige pot gehad. Ja Lens en Arsenal..
Twente uit is lastigquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar wij ook niet. De eredivisie is zo zwak. En PSV kan zich nu gewoon puntverlies bij een AZ of Twente permiteren, feit is dat die gewoon los staan nu. En je kan je al helemaal geen puntverlies tegen PSV veroorloven nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |