SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Heb het bericht gelezen maar dit is toch geen pro Palestina bericht?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)erheersen.html#nujij
Ik snap niet dat er nu allemaal pro Palestina berichten in de krant verschijnen.
Is het nou zo moeilijk gewoon achter Israël te staan? Zoals de VS na 9-11
Dat de burgers moesten opzouten of er allemaal aan gaan was 2 weken geleden al duidelijk. Nu gebeurt dat en dan steeds huillie huillie doen.
Normaal gesproken staat Los wel bekend om zijn goede bronnen inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb het bericht gelezen maar dit is toch geen pro Palestina bericht?
Maar zeker niet pro Israël, pro inval en pro Hamas afmaken kostte wat kost.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb het bericht gelezen maar dit is toch geen pro Palestina bericht?
Nee, die wind waait nu door NL media. Dat kan dus niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:45 schreef Koen66 het volgende:
Dat percee achter Israël of Palestijnen staan slaat feitelijk nergens op. Het is wmb een keuze tussen slecht en slecht
Maar je zegt dat het pro Palestina is. Ik zie gewoon een objectief nieuwsbericht en zo zou het wat mij betreft ook moeten zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar zeker niet pro Israël, pro inval en pro Hamas afmaken kostte wat kost.
Ja toen waren we zelf in oorlog droppie, dan is onpartijdig zijn niet echt een optie he?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, die wind waait nu door NL media. Dat kan dus niet.
Het is in dit conflict een bloedige strijd naar vrede dus kun je beter gewoon achter een partij gaan staan.
Net als WW2, je de Engelsen hebben ook complete steden met burgers verwoest.
Nou precies dat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je zegt dat het pro Palestina is. Ik zie gewoon een objectief nieuwsbericht en zo zou het wat mij betreft ook moeten zijn.
Jij had het liever zo gezien?
Duizenden klootzakken uit de Gazastrook zouden opslagplaatsen hebben geplunderd waar bloem en andere basisbenodigdheden worden opgeslagen. Dit is echt heel dom van die inwoners want ze zijn genoeg gewaarschuwd om daar weg te wezen. Dat meldt het VN-agentschap UNRWA, dat hulp verstrekt aan Palestijnse vluchtelingen (die eigenlijk helemaal geen hulp verdienen want wat doen ze daar nog, de Hamas moet namelijk dood!)
Ofzo?
Ik denk dat je het maar bij je huidige baan moet houden en niet bij een krant moet gaan werken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou precies dat.
Of, Israël maakt eindelijk vorderingen in het grondoffensief met Hamas, en schakelt nu de leden effectief uit. burgers die geen gehoor hebben gegeven aan de oproepen te vertrekken staan hierbij in de weg.
Hulporganisaties als UNRWA zitten dit offensief in de weg, in plaats van hulp met het deporteren van de burgers worden deze op de plek gehouden met voedsel leveringen. De organisaties falen er tevens in om deze hulp geordend te laten verlopen.
Het is sinds WOII al strijd tussen die partijen. Enige manier dit te beëindigen is een 100% genocide door Israël op Palestijnen, iedere Palestijn die overblijft is weer een voedingsbodem voor een nieuwe haat-generatie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, die wind waait nu door NL media. Dat kan dus niet.
Het is in dit conflict een bloedige strijd naar vrede dus kun je beter gewoon achter een partij gaan staan.
Net als WW2, je de Engelsen hebben ook complete steden met burgers verwoest.
Joden werden toen aangevallen en konden zich niet verdedigen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
We moeten nu pro Israel berichtgeven want in de tweede wereldoorlog waren we ook pro geallieerden.
Ik zie in dat nieuwsbericht nergens de acties van Israël afgekeurd worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet kotsen van alles en iedereen dat over elkaar struikelt om de acties van Israël af te keuren terwijl ze nog net niet wegkijken voor wat Hamas heeft gedaan en waarom Israël dit nou eigenlijk doet.
En dan claimen neutraal te zijn uiteraard.
Nou.... Niet altijd hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie in dat nieuwsbericht nergens de acties van Israël afgekeurd worden.
In dat geval niets aan de hand. En doorrrrrquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie in dat nieuwsbericht nergens de acties van Israël afgekeurd worden.
Ik kom helemaal niet in conflict met de moslims hier. En ik vind het gewoon prima als een nieuwsbericht objectief is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joden werden toen aangevallen en konden zich niet verdedigen.
Nu weer; en breder, de moslimorganisaties die in de EU ook steeds grotere vormen aannemen, staan volledig achter Hamas. Zodoende komen wij in direct conflict met de moslims hier en moeten we kant kiezen.
Ik snap dat die Israëliërs ook niet altijd lekkertjes zijn. Maar waren wij en de VS dat altijd?
Bestaat eerlijkheid? Nee!
Je moet gewoon achter de partij staan die voor jouw kant staat.
In NL is helaas het nieuws niet helemaal 100% objectief te noemenquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet in conflict met de moslims hier. En ik vind het gewoon prima als een nieuwsbericht objectief is.
Dat zal best maar ik reageerde op de post van Los over dat nieuwsbericht. En nu ga ik lekker lang douchen.quote:
Ik keur dit overmatig gasverbruik af.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik reageerde op de post van Los over dat nieuwsbericht. En nu ga ik lekker lang douchen.
Misschien vind ze t wel prima zoals t is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Noa laat zich in de kooi niet echt oppakken.
buienradar klopt weer niet hoor, zou eigenlijk naar een markt gaan, maar die is afgelast vanwege regen en windstotenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Noa laat zich in de kooi niet echt oppakken.
hele ochtend mooi geweest, maar nu gaat het regenenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
buienradar klopt weer niet hoor, zou eigenlijk naar een markt gaan, maar die is afgelast vanwege regen en windstoten
vooralsnog niks van gezien
Hij haha maar zo was Ed ook en het komt sowieso wel goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien vind ze t wel prima zoals t is?
Buienradar is totaal niet betrouwbaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
buienradar klopt weer niet hoor, zou eigenlijk naar een markt gaan, maar die is afgelast vanwege regen en windstoten
Volgens mij is dat vanmiddag pas en beetje onvoorspelbaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat psv een beetje genadig voor ons is vanmiddagquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes binnen. iig voor twee dagen eten. Hopelijk voor drie
Snap ik. Ik hoop ergens dat Volendam wint, maar dat snap je waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat psv een beetje genadig is voor ons is vanmiddag
mja dat wel denk dat heel Nederland hier wel om gniffeltquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hoop ergens dat Volendam wint, maar dat snap je waarschijnlijk wel.
Wij staan voor tegen Feyenoord, maar dat gaat niet lang duren, denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat psv een beetje genadig voor ons is vanmiddag
Ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes binnen. iig voor twee dagen eten. Hopelijk voor drie
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook
Nouja moet morgen nog even naar de supermarkt want dan gaan de runderlappen in de aanbieding, ga ik lekker rendang maken
Eet @dud0r mee? Dan kun je morgen weer.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook
Nouja moet morgen nog even naar de supermarkt want dan gaan de runderlappen in de aanbieding, ga ik lekker rendang maken
En dan is @Haags niet eens de TSquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:03 schreef LTVDK het volgende:
Waarom nu al een kerst TT, het is nog oktober
Nee joh niet nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:27 schreef Karzai het volgende:
ik zou er nog een ratje bij nemen ama zo is die het derde wiel aan de kar
Meestal zelfs gebruikt als meisjesnaam. Bij jongensnamen is het vaker Noah.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het zijn toch alle drie mannetjes? @:Ama
Aangezien Noa ook een meisjesnaam kan zijn...
Omdat dit:quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:03 schreef LTVDK het volgende:
Waarom nu al een kerst TT, het is nog oktober
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
https://kinorotterdam.nl/films/die-hard-1988-70-mm-presentation/
Lol. It's a Christmas miracle. Die Hard op 70mm in december
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
Als mensen het ook leuk lijkt om Die Hard te gaan zien in December, ik ga sowieso, maar we kunnen er ook een meet van maken.
Ja klopt. Maar bij PSV speelt momenteel ene Noa Lang. Misschien zelfs daar naar vernoemdquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meestal zelfs gebruikt als meisjesnaam. Bij jongensnamen is het vaker Noah.
Ah vandaarquote:
Ja maar die draait niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar
Al vind ik Die Hard with a Vengeance wel de beste uit de serie
Flauw, dat ze niet eens een marathon doen van de eerste 3quote:
Jij vindt de delen 4 en 5 niks??quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flauw, dat ze niet eens een marathon doen van de eerste 3
Oh jawel hoor, maar die missen dat nostalgische 80's/90's actiefilm gevoelquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij vindt de delen 4 en 5 niks??
O zo, Ja dat snap ik wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar die missen dat nostalgische 80's/90's actiefilm gevoel
Heb hem wel gezien, maar zit niet zo actief in mijn geheugen dat ik nog weet waar die over gingquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O zo, Ja dat snap ik wel.
Ik heb volgens mij deel 5 nooit gezien, kan het me niet herinneren iig
Hij ging moeilijk dood denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem wel gezien, maar zit niet zo actief in mijn geheugen dat ik nog weet waar die over ging
Volgens mij werd in zowel 4 als 5 ook het yippee ki yay 'gekuist' door precies als die motherfucker zei er een explosie of iets wasquote:
Ja haha maar Solo heeft hem een naam gegeven dus het is Noa van PSV haha.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het zijn toch alle drie mannetjes? @:Ama
Aangezien Noa ook een meisjesnaam kan zijn...
nee, en ik ga 2 kilo vlees garen en de helft gaat naar mijn zus zodat die niet hoeft te koken en iets lekkers kan etenquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eet @:dud0r mee? Dan kun je morgen weer.
Ik verwacht 6-0, dan kan het hopelijk alleen maar meevallen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat psv een beetje genadig voor ons is vanmiddag
Higler strooit wer makkelijk met kaarten voor Twente.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij staan voor tegen Feyenoord, maar dat gaat niet lang duren, denk ik.
Lekker om de groene stukjes heen kauwenquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:55 schreef Pheno het volgende:
Ik pak een boterham uit mijn toogoodtogo-aanwinst, geen rijke tata
Ik weet niet waar jij je brood kooptquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker om de groene stukjes heen kauwen
O ja de was... even uit de machine halen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Twee zakken zwerfafval opgehaald, tuin blaadjes-vrij gemaakt, was nummer 1 zit in de wasmachine en nu even lekker eten
Zo, wel even PSV kijken
Hier is de SC altijd handig voor.. iemand heeft het hier altijd over de was of over etenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja de was... even uit de machine halen.
Baal wel hard dat het niet meer buiten kan hangen om te drogen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja de was... even uit de machine halen.
Twee zou wel moeten passen, gooi er bij mij ook altijd overtrek met 4 kussenhoezen en hoeslaken er inquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb dus geen droger dus ik weet niet zo goed hoeveel erin past maar ik hoop echt dat er twee dekbedovertrekken in kunnen want dan kan ik dat mooi bij mijn pa erin gooien morgen.
Ja het gaat echt alleen om de overtrekken want de rest is wel snel droog of neemt weinig plek in. Maar dat zou wel relaxed zijn en hoe lang doe je er meestal over of nou ja de droger?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee zou wel moeten passen, gooi er bij mij ook altijd overtrek met 4 kussenhoezen en hoeslaken er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het gaat echt alleen om de overtrekken want de rest is wel snel droog of neemt weinig plek in. Maar dat zou wel relaxed zijn en hoe lang doe je er meestal over of nou ja de droger?Mijn droger is altijd afwachten hoe lang die er over doet, de ene keer is het een half uurtje en de andere keer 2 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ohquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn droger is altijd afwachten hoe lang die er over doet, de ene keer is het een half uurtje en de andere keer 2 uur
Ja echt heel goed werkt die ook niet, zeker niet met beddengoed, dat moet ik er na altijd alsnog uithangen om het goed droog te krijgenquote:
Dit gesprek gaat niet de goede kant op. Het idee is dat ik wel met droge wasgoed thuiskom.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt heel goed werkt die ook niet, zeker niet met beddengoed, dat moet ik er na altijd alsnog uithangen om het goed droog te krijgen
Betekent dat niet dat er in de afvoerbuis/filter een hoop lint zit?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn droger is altijd afwachten hoe lang die er over doet, de ene keer is het een half uurtje en de andere keer 2 uur
Ja hopelijk heeft je vader geen low-budget Turkse drogerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat niet de goede kant op. Het idee is dat ik wel met droge wasgoed thuiskom.
Ik maak het filter na elke droogbeurt leeg en schoon, dat ding heeft het vanaf dag 1 al nooit heel top gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dat niet dat er in de afvoerbuis/filter een hoop lint zit?
Nee volgens mij heeft hij hem vrij nieuw gekocht, denk ik. Ik weet nog wel dat de droger die we thuis op zolder hadden staan kon je beneden altijd nog horen als hij aan stond. 😂quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hopelijk heeft je vader geen low-budget Turkse droger
Ohquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak het filter na elke droogbeurt leeg en schoon, dat ding heeft het vanaf dag 1 al nooit heel top gedaan
Oh daar is mijn vader wel strikt in. Moest dat vroeger ook altijd meteen schoonmaken na gebruik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Naja dat heb ik wel eens gelezen, dat als je droger minder goed droogt je als de wiedeweerga dat ding moet schoonmaken want brandgevaar
Verstandig, want dat lint is heul brandbaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar is mijn vader wel strikt in. Moest dat vroeger ook altijd meteen schoonmaken na gebruik.
Ja dat heb ik ook, al zit er wel een slang bij dat je het direct op de afvoer kunt aansluiten. Had alleen een miscalculatie gemaakt bij de afvoer want de slang van de wasmachine ging er veel dieper in (huehue) dan ik dacht waardoor die de splitsing blokkeerde waar die van de droger in ging. Dus nu maar gewoon telkens die waterbak legen omdat ik nog steeds geen zin heb gehad heel die buis aan te gaan passenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een oude droger, oom ging samenwonen dus droger over. Is zo'n condensdroger waarbij je om de 2/3 beurten het waterreservoir moet legen
Whehequote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, al zit er wel een slang bij dat je het direct op de afvoer kunt aansluiten. Had alleen een miscalculatie gemaakt bij de afvoer want de slang van de wasmachine ging er veel dieper in (huehue) dan ik dacht waardoor die de splitsing blokkeerde waar die van de droger in ging. Dus nu maar gewoon telkens die waterbak legen omdat ik nog steeds geen zin heb gehad heel die buis aan te gaan passen
Ik voor beddengoed, handdoeken en ondergoed. Maar zeker met handdoeken leeg ik dat reservoir gelijk, komt altijd een hoop water uitquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe
Ik gebruik hem niet supervaak. Hang het meestal gewoon te drogen. Dus die paar keer dat ik dat reservoir moet legen is ook wel prima
Nou ik ken mezelf en als ik dit allemaal lees dan denk ik dat ik sowieso beter maar geen droger kan kopen. Maar was ik sowieso al niet van plan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig, want dat lint is heul brandbaar
Prima materiaal wel om fikkie mee te starten
Hier alleen voor beddengoed en handdoeken. Ondergoed in de droger heb ik nog nooit gedaan. Verslijt het daar niet snel van?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voor beddengoed, handdoeken en ondergoed. Maar zeker met handdoeken leeg ik dat reservoir gelijk, komt altijd een hoop water uit
Geen idee, maar heb geen zin om alle onderbroeken en sokken los op te gaan hangenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier alleen voor beddengoed en handdoeken. Ondergoed in de droger heb ik nog nooit gedaan. Verslijt het daar niet snel van?
Maar als er wel iets snel droog is is het toch wel dit want ik kan dit altijd echt vet snel weer van de waslijn afhalen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb geen zin om alle onderbroeken en sokken los op te gaan hangen
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb geen zin om alle onderbroeken en sokken los op te gaan hangen
Komt gewoon door de wintertijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Het erge is nog dat het even duurde voor ik het zag.
Ik. Van het zweet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb lekker lang ge mtb’’t.
Conditie is gelijk een stuk minder na een weekje grieperig. En vorige week een zuip weekend.
Gisteren in de tuin kreeg ik steeds jeukaanvallen als ik me inspande.
Wie kent dat?
Boeruhhhhhquote:
Ik weet niet of ik dat in het stadion gehoord hadquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar trek ik toch wel echt de grens, dat zul je mij niet horen roepen.
Herken ik niet echt. Heb wel vaak jeukende armen als ik in de tuin bezig ben, maar dat is volgens mij gewoon een allergie voor bepaalde planten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb lekker lang ge mtb’’t.
Conditie is gelijk een stuk minder na een weekje grieperig. En vorige week een zuip weekend.
Gisteren in de tuin kreeg ik steeds jeukaanvallen als ik me inspande. Heel raar alsof er allemaal kleine naaldjes in je huid prikken.
Wie kent dat?
Tegen PSV kun je verliezen; maar tel er 6 punten bij op en het is niet zo rampzalig. Kampioen ga je niet worden.quote:
Gisteren ook nog gestoken door een wesp/bij, mijn hand is nu net een opgeblazen washandje.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herken ik niet echt. Heb wel vaak jeukende armen als ik in de tuin bezig ben, maar dat is volgens mij gewoon een allergie voor bepaalde planten.
Heel tofquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was je feestje gisteren?
Whoop whoopquote:
Kom er niet aan toe.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plan je het tegenwoordig in je agenda? Je bent zo druk dat het wel bijna moet.
@dierenpolitiequote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom er niet aan toe.
Ga zo even een geit zoeken.
Akkoord.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren mijn favo ijssalon bezocht en After Eight ijs besteld 🤤🥰
quote:
Zag vd week dat dit ook bestaatquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhmmmquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zag vd week dat dit ook bestaat![]()
[ afbeelding ]
Het lag allemaal aan Steijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:25 schreef Karzai het volgende:
ajax komt wel weer terug hoor, gewoon weer vertrouwen op je eigen jeugd en niet zoveel geld over de grens gooien
Had het opgeslagen omdat het daar hier vaak over gaatquote:
Dat combineert gewoon twee liefhebberijen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zag vd week dat dit ook bestaat![]()
[ afbeelding ]
dan verkopen ze het tenminste aan iemand,quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeej, ik ben iemandquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dan verkopen ze het tenminste aan iemand,
Hier zitten ze welquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ben ik niet een hater van kinderen.
Waren vroeger zelf ook allemaal kutkinderen.quote:
Ik nietquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren vroeger zelf ook allemaal kutkinderen.
Mijn oplossing in NWS werd niet zo gewaardeerd.quote:
Kinderen zijn gewoon erg goed in hele irritante geluiden produceren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ben ik niet een hater van kinderen. Maar wanneer ze als een soort van ongecontroleerde lawaaiconfetti door de foyer heenstuiteren, ben ik weer eens blij dat ik naar aan andere bioscoop ben overgestapt.
Muah, beetje tegen de wet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn oplossing in NWS werd niet zo gewaardeerd.
Ik zie het als het meest ideale scenario.
Stiekem kan ik kinderen van vrienden enz best hebben maar van die jankende krijsende kinderen in de trein enz.. oh vreselijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:40 schreef mschol het volgende:
de meeste kinderen heb ik een hekel aan.. maar sommige kan ik nog wel mee omgaan en niet hekelen
van vrienden enzo deal ik maar mee..quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Stiekem kan ik kinderen van vrienden enz best hebben maar van die jankende krijsende kinderen in de trein enz.. oh vreselijk.
Typisch zo'n kind die het nóóit heeft gedaan.quote:
Dat heeft iedereen Ama. Ook mensen met kinderen. Nou juist (normale) mensen met wel opgevoede kinderen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Stiekem kan ik kinderen van vrienden enz best hebben maar van die jankende krijsende kinderen in de trein enz.. oh vreselijk.
Preciesquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch zo'n kind die het nóóit heeft gedaan.
Zijn wel een paar mensen die je precies kunnen vertellen hoe laat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het overigens afschuwelijk vroeg donker
heerlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk man!quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Is ook zo! Leuke mensen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind fatsoenlijk opgevoede kinderen best leuk. De kleintjes zijn schattig, de iets oudere kinderen leuk om mee te praten omdat ze gewoon zeggen wat in ze opkomtEn de middelbare scholieren maken dingen mee die nog herkenbaar zijn.
Ik moet je helaas een keer gelijk geven. Denk ik want heb geen kids.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen Ama. Ook mensen met kinderen. Nou juist (normale) mensen met wel opgevoede kinderen.
de kleintjes heb ik niks mee, vind ze meestal niet schattigquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind fatsoenlijk opgevoede kinderen best leuk. De kleintjes zijn schattig, de iets oudere kinderen leuk om mee te praten omdat ze gewoon zeggen wat in ze opkomtEn de middelbare scholieren maken dingen mee die nog herkenbaar zijn.
Daar komt het meeste geluid uit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de kleintjes heb ik niks mee, vind ze meestal niet schattig![]()
Ik vind de herfst toch wel echt over het algemeen heel matig want veel wind en regen.quote:
Geen daglicht nog voor je met je bord op schoot zit is geen charme manquote:
Wel eens. Als ik kon kiezen dan vind ik rond 21:00 donker wel perfect. Tot heel laat in de avond vind ik ook niet nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen daglicht nog voor je met je bord op schoot zit is geen charme man
Welnee. nog 2 wedstrijden uitspelen. Die tegen RKC moeten ze nog een paar minuten en staan ze 3-2 voor dus dat lukt wel.quote:
AZ zit nu ook in een dipje, waar Ajax het een dip van het hele seizoen is alquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef Recce het volgende:
AZ is ook aan het verliezen. Wel lekker voor Twente allemaal.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AZ zit nu ook in een dipje, waar Ajax het een dip van het hele seizoen is al
Voor mij blijft Feyenoord momenteel de titelfavoriet, ook ondanks de nederlaag vandaagquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef Recce het volgende:
En dan zijn er mensen die dit altijd willen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
@Haagsquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dit altijd willen.
Ik schrijf PSV alvast met potlood op als kampioen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dit altijd willen.
Dat is niet waar, dat weet je.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat weet je.
Alleen ik ben niet zo dat ik meteen depri word van dit weer.
Hmmmmquote:
tis ook nog geen etenstijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Mijn lichaam zit me echt kapot te schelden voor het nog niet hebben gegeten nu
En de stortbui is mij wel voor.
onweer? Nja, alle gordijnen etc al dicht dus dan moet het gaan donderenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het regent hier en onweer een beetje
ik zag wel wat, hoorde ook wat in de verte toen ik buiten wasquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onweer? Nja, alle gordijnen etc al dicht dus dan moet het gaan donderen
Hier strakblauw hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het regent hier en onweer een beetje
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier strakblauw hoor![]()
[ afbeelding ]
Vette stortbui en flink onweer. Tien minuten later doostil alsof er nooit iets gebeurd is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag wel wat, hoorde ook wat in de verte toen ik buiten was
Die hebben uit de top5 alleen nog maar GAE gehad, die moeten nog echt getest worden...quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik schrijf PSV alvast met potlood op als kampioen.
Had je wedstrijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren om 16:00 al moeten eten, tis goed met je
Heb je gewonnenquote:
Het doel was met minder dan 20 doelpunten verschil verliezen, dus vul de rest maar inquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het doel was met minder dan 20 doelpunten verschil verliezen, dus vul de rest maar in
(dat is gelukt trouwens)
Den Haag zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Sta bij de verkeerde Pathé.Helemaal niet naar gekeken want ik heb weken geleden geboekt en ging normaal eigenlijk alleen naar deze.
Dan zo maar The Killer kijken.
Heren 5?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon realistische doelen stellen.
Denk je nou echt dat ik genoegen neem met alles minder dan de top?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren om 16:00 al moeten eten, tis goed met je
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze bij de Ikea nog van die graaibakken met allerlei schroefjes etc.? Voor als je er net een paar tekort komt?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik genoegen neem met alles minder dan de top?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon realistische doelen stellen.
Je bent mod op FOK!, dan heb je het wel gemaakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo bezien ben ik over mijn hoogtepunt heenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent mod op FOK!, dan heb je het wel gemaakt.
"Nee ik had er best keihard voor willen werken om de nieuwe Mbappé te zijn, maar ja ik neem geen genoegen met minder dan de top dus ben ik maar bankaardappel gewordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat?quote:
Ik heb wel eens op de verkeerde dag in de zaal gezetenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Sta bij de verkeerde Pathé.Helemaal niet naar gekeken want ik heb weken geleden geboekt en ging normaal eigenlijk alleen naar deze.
Dan zo maar The Killer kijken.
Moet je eerst een half uur in de rij staan en staat daar zo'n zure medewerker die eigenlijk eerder naar huis toe wil.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die schroefjes niet gewoon krijgen bij de serviceballie als je tekort komt?
@bitterbal zo zuur ben je toch niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je eerst een half uur in de rij staan en staat daar zo'n zure medewerker die eigenlijk eerder naar huis toe wil.
Vast wel. Maar vroeger was er zo'n wand met allemaal schroefjes en dingetjes waar je die gewoon zelf uit kon pakken zonder dat je bij de balie een nummertje moest trekkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die schroefjes niet gewoon krijgen bij de serviceballie als je tekort komt?
Kan nog altijd een revival komen toch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo bezien ben ik over mijn hoogtepunt heen
Aah gelukkigquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast wel. Maar vroeger was er zo'n wand met allemaal schroefjes en dingetjes waar je die gewoon zelf uit kon pakken zonder dat je bij de balie een nummertje moest trekken
Maar we hebben inmiddels gezien dat je zulk spul ook gewoon gratis online kunt nabestellen
Wanneer is de reis?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
sooow
En ook nog het resterende uitzoekwerk voor Praag gedaan. Ik heb het weekend uitgespeeld
Nou, mijn mod-dagen liggen wel voorgoed achter me hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan nog altijd een revival komen toch.
Topfunctie bij de NAVO een optie?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, mijn mod-dagen liggen wel voorgoed achter me hoor
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je eerst een half uur in de rij staan en staat daar zo'n zure medewerker die eigenlijk eerder naar huis toe wil.
Heb vandaag wel tegen een man die zo onvriendelijk was gezegd dat die wel wat aardiger mocht doenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal zo zuur ben je toch niet?
Als je zegt dat je interesse hebt, maak je geen kans meer. Dus, neequote:Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Topfunctie bij de NAVO een optie?
Kalfsvink van de boerderijwinkelquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met een worst en kuiltje voor de jus?
En trok hij toen bij?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vandaag wel tegen een man die zo onvriendelijk was gezegd dat die wel wat aardiger mocht doen
Zo zoquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kalfsvink van de boerderijwinkel
Die vrouw krijg je er niet bij he?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel zin in![]()
https://www.beerspa-prague.cz/nl/bierbad/
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Heel sfeervol. Goeie broodjes worst ook.
Airpods kwijt @Calandquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel zin in![]()
https://www.beerspa-prague.cz/nl/bierbad/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |