Omdat dit:quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:03 schreef LTVDK het volgende:
Waarom nu al een kerst TT, het is nog oktober
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
https://kinorotterdam.nl/films/die-hard-1988-70-mm-presentation/
Lol. It's a Christmas miracle. Die Hard op 70mm in december
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
Als mensen het ook leuk lijkt om Die Hard te gaan zien in December, ik ga sowieso, maar we kunnen er ook een meet van maken.
Ja klopt. Maar bij PSV speelt momenteel ene Noa Lang. Misschien zelfs daar naar vernoemdquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meestal zelfs gebruikt als meisjesnaam. Bij jongensnamen is het vaker Noah.
Ah vandaarquote:
Ja maar die draait niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar
Al vind ik Die Hard with a Vengeance wel de beste uit de serie
Flauw, dat ze niet eens een marathon doen van de eerste 3quote:
Jij vindt de delen 4 en 5 niks??quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flauw, dat ze niet eens een marathon doen van de eerste 3
Oh jawel hoor, maar die missen dat nostalgische 80's/90's actiefilm gevoelquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij vindt de delen 4 en 5 niks??
O zo, Ja dat snap ik wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar die missen dat nostalgische 80's/90's actiefilm gevoel
Heb hem wel gezien, maar zit niet zo actief in mijn geheugen dat ik nog weet waar die over gingquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O zo, Ja dat snap ik wel.
Ik heb volgens mij deel 5 nooit gezien, kan het me niet herinneren iig
Hij ging moeilijk dood denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem wel gezien, maar zit niet zo actief in mijn geheugen dat ik nog weet waar die over ging
Volgens mij werd in zowel 4 als 5 ook het yippee ki yay 'gekuist' door precies als die motherfucker zei er een explosie of iets wasquote:
Ja haha maar Solo heeft hem een naam gegeven dus het is Noa van PSV haha.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het zijn toch alle drie mannetjes? @:Ama
Aangezien Noa ook een meisjesnaam kan zijn...
nee, en ik ga 2 kilo vlees garen en de helft gaat naar mijn zus zodat die niet hoeft te koken en iets lekkers kan etenquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eet @:dud0r mee? Dan kun je morgen weer.
Ik verwacht 6-0, dan kan het hopelijk alleen maar meevallen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat psv een beetje genadig voor ons is vanmiddag
Higler strooit wer makkelijk met kaarten voor Twente.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij staan voor tegen Feyenoord, maar dat gaat niet lang duren, denk ik.
Lekker om de groene stukjes heen kauwenquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:55 schreef Pheno het volgende:
Ik pak een boterham uit mijn toogoodtogo-aanwinst, geen rijke tata
Ik weet niet waar jij je brood kooptquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker om de groene stukjes heen kauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |