Die hebben uit de top5 alleen nog maar GAE gehad, die moeten nog echt getest worden...quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik schrijf PSV alvast met potlood op als kampioen.
Had je wedstrijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren om 16:00 al moeten eten, tis goed met je
Heb je gewonnenquote:
Het doel was met minder dan 20 doelpunten verschil verliezen, dus vul de rest maar inquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het doel was met minder dan 20 doelpunten verschil verliezen, dus vul de rest maar in
(dat is gelukt trouwens)
Den Haag zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Sta bij de verkeerde Pathé.Helemaal niet naar gekeken want ik heb weken geleden geboekt en ging normaal eigenlijk alleen naar deze.
Dan zo maar The Killer kijken.
Heren 5?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon realistische doelen stellen.
Denk je nou echt dat ik genoegen neem met alles minder dan de top?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren om 16:00 al moeten eten, tis goed met je
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze bij de Ikea nog van die graaibakken met allerlei schroefjes etc.? Voor als je er net een paar tekort komt?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik genoegen neem met alles minder dan de top?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon realistische doelen stellen.
Je bent mod op FOK!, dan heb je het wel gemaakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo bezien ben ik over mijn hoogtepunt heenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent mod op FOK!, dan heb je het wel gemaakt.
"Nee ik had er best keihard voor willen werken om de nieuwe Mbappé te zijn, maar ja ik neem geen genoegen met minder dan de top dus ben ik maar bankaardappel gewordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat?quote:
Ik heb wel eens op de verkeerde dag in de zaal gezetenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Sta bij de verkeerde Pathé.Helemaal niet naar gekeken want ik heb weken geleden geboekt en ging normaal eigenlijk alleen naar deze.
Dan zo maar The Killer kijken.
Moet je eerst een half uur in de rij staan en staat daar zo'n zure medewerker die eigenlijk eerder naar huis toe wil.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die schroefjes niet gewoon krijgen bij de serviceballie als je tekort komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |