Ik moet je helaas een keer gelijk geven. Denk ik want heb geen kids.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen Ama. Ook mensen met kinderen. Nou juist (normale) mensen met wel opgevoede kinderen.
de kleintjes heb ik niks mee, vind ze meestal niet schattigquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind fatsoenlijk opgevoede kinderen best leuk. De kleintjes zijn schattig, de iets oudere kinderen leuk om mee te praten omdat ze gewoon zeggen wat in ze opkomtEn de middelbare scholieren maken dingen mee die nog herkenbaar zijn.
Daar komt het meeste geluid uit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de kleintjes heb ik niks mee, vind ze meestal niet schattig![]()
Ik vind de herfst toch wel echt over het algemeen heel matig want veel wind en regen.quote:
Geen daglicht nog voor je met je bord op schoot zit is geen charme manquote:
Wel eens. Als ik kon kiezen dan vind ik rond 21:00 donker wel perfect. Tot heel laat in de avond vind ik ook niet nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen daglicht nog voor je met je bord op schoot zit is geen charme man
Welnee. nog 2 wedstrijden uitspelen. Die tegen RKC moeten ze nog een paar minuten en staan ze 3-2 voor dus dat lukt wel.quote:
AZ zit nu ook in een dipje, waar Ajax het een dip van het hele seizoen is alquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef Recce het volgende:
AZ is ook aan het verliezen. Wel lekker voor Twente allemaal.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AZ zit nu ook in een dipje, waar Ajax het een dip van het hele seizoen is al
Voor mij blijft Feyenoord momenteel de titelfavoriet, ook ondanks de nederlaag vandaagquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef Recce het volgende:
En dan zijn er mensen die dit altijd willen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het overigens afschuwelijk vroeg donker
@Haagsquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dit altijd willen.
Ik schrijf PSV alvast met potlood op als kampioen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dit altijd willen.
Dat is niet waar, dat weet je.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat weet je.
Alleen ik ben niet zo dat ik meteen depri word van dit weer.
Hmmmmquote:
tis ook nog geen etenstijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Mijn lichaam zit me echt kapot te schelden voor het nog niet hebben gegeten nu
En de stortbui is mij wel voor.
onweer? Nja, alle gordijnen etc al dicht dus dan moet het gaan donderenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het regent hier en onweer een beetje
ik zag wel wat, hoorde ook wat in de verte toen ik buiten wasquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onweer? Nja, alle gordijnen etc al dicht dus dan moet het gaan donderen
Hier strakblauw hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het regent hier en onweer een beetje
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier strakblauw hoor![]()
[ afbeelding ]
Vette stortbui en flink onweer. Tien minuten later doostil alsof er nooit iets gebeurd is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag wel wat, hoorde ook wat in de verte toen ik buiten was
Die hebben uit de top5 alleen nog maar GAE gehad, die moeten nog echt getest worden...quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik schrijf PSV alvast met potlood op als kampioen.
Had je wedstrijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren om 16:00 al moeten eten, tis goed met je
Heb je gewonnenquote:
Het doel was met minder dan 20 doelpunten verschil verliezen, dus vul de rest maar inquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het doel was met minder dan 20 doelpunten verschil verliezen, dus vul de rest maar in
(dat is gelukt trouwens)
Den Haag zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Sta bij de verkeerde Pathé.Helemaal niet naar gekeken want ik heb weken geleden geboekt en ging normaal eigenlijk alleen naar deze.
Dan zo maar The Killer kijken.
Heren 5?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon realistische doelen stellen.
Denk je nou echt dat ik genoegen neem met alles minder dan de top?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren om 16:00 al moeten eten, tis goed met je
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze bij de Ikea nog van die graaibakken met allerlei schroefjes etc.? Voor als je er net een paar tekort komt?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik genoegen neem met alles minder dan de top?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon realistische doelen stellen.
Je bent mod op FOK!, dan heb je het wel gemaakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo bezien ben ik over mijn hoogtepunt heenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent mod op FOK!, dan heb je het wel gemaakt.
"Nee ik had er best keihard voor willen werken om de nieuwe Mbappé te zijn, maar ja ik neem geen genoegen met minder dan de top dus ben ik maar bankaardappel gewordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat?quote:
Ik heb wel eens op de verkeerde dag in de zaal gezetenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Sta bij de verkeerde Pathé.Helemaal niet naar gekeken want ik heb weken geleden geboekt en ging normaal eigenlijk alleen naar deze.
Dan zo maar The Killer kijken.
Moet je eerst een half uur in de rij staan en staat daar zo'n zure medewerker die eigenlijk eerder naar huis toe wil.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die schroefjes niet gewoon krijgen bij de serviceballie als je tekort komt?
@bitterbal zo zuur ben je toch niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je eerst een half uur in de rij staan en staat daar zo'n zure medewerker die eigenlijk eerder naar huis toe wil.
Vast wel. Maar vroeger was er zo'n wand met allemaal schroefjes en dingetjes waar je die gewoon zelf uit kon pakken zonder dat je bij de balie een nummertje moest trekkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die schroefjes niet gewoon krijgen bij de serviceballie als je tekort komt?
Kan nog altijd een revival komen toch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo bezien ben ik over mijn hoogtepunt heen
Aah gelukkigquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast wel. Maar vroeger was er zo'n wand met allemaal schroefjes en dingetjes waar je die gewoon zelf uit kon pakken zonder dat je bij de balie een nummertje moest trekken
Maar we hebben inmiddels gezien dat je zulk spul ook gewoon gratis online kunt nabestellen
Wanneer is de reis?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
sooow
En ook nog het resterende uitzoekwerk voor Praag gedaan. Ik heb het weekend uitgespeeld
Nou, mijn mod-dagen liggen wel voorgoed achter me hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan nog altijd een revival komen toch.
Topfunctie bij de NAVO een optie?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, mijn mod-dagen liggen wel voorgoed achter me hoor
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je eerst een half uur in de rij staan en staat daar zo'n zure medewerker die eigenlijk eerder naar huis toe wil.
Heb vandaag wel tegen een man die zo onvriendelijk was gezegd dat die wel wat aardiger mocht doenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal zo zuur ben je toch niet?
Als je zegt dat je interesse hebt, maak je geen kans meer. Dus, neequote:Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Topfunctie bij de NAVO een optie?
Kalfsvink van de boerderijwinkelquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met een worst en kuiltje voor de jus?
En trok hij toen bij?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vandaag wel tegen een man die zo onvriendelijk was gezegd dat die wel wat aardiger mocht doen
Zo zoquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kalfsvink van de boerderijwinkel
Die vrouw krijg je er niet bij he?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel zin in![]()
https://www.beerspa-prague.cz/nl/bierbad/
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Heel sfeervol. Goeie broodjes worst ook.
Airpods kwijt @Calandquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel zin in![]()
https://www.beerspa-prague.cz/nl/bierbad/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |