Ja dat heb ik ook, al zit er wel een slang bij dat je het direct op de afvoer kunt aansluiten. Had alleen een miscalculatie gemaakt bij de afvoer want de slang van de wasmachine ging er veel dieper in (huehue) dan ik dacht waardoor die de splitsing blokkeerde waar die van de droger in ging. Dus nu maar gewoon telkens die waterbak legen omdat ik nog steeds geen zin heb gehad heel die buis aan te gaan passenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een oude droger, oom ging samenwonen dus droger over. Is zo'n condensdroger waarbij je om de 2/3 beurten het waterreservoir moet legen
Whehequote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, al zit er wel een slang bij dat je het direct op de afvoer kunt aansluiten. Had alleen een miscalculatie gemaakt bij de afvoer want de slang van de wasmachine ging er veel dieper in (huehue) dan ik dacht waardoor die de splitsing blokkeerde waar die van de droger in ging. Dus nu maar gewoon telkens die waterbak legen omdat ik nog steeds geen zin heb gehad heel die buis aan te gaan passen
Ik voor beddengoed, handdoeken en ondergoed. Maar zeker met handdoeken leeg ik dat reservoir gelijk, komt altijd een hoop water uitquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe
Ik gebruik hem niet supervaak. Hang het meestal gewoon te drogen. Dus die paar keer dat ik dat reservoir moet legen is ook wel prima
Nou ik ken mezelf en als ik dit allemaal lees dan denk ik dat ik sowieso beter maar geen droger kan kopen. Maar was ik sowieso al niet van plan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig, want dat lint is heul brandbaar
Prima materiaal wel om fikkie mee te starten
Hier alleen voor beddengoed en handdoeken. Ondergoed in de droger heb ik nog nooit gedaan. Verslijt het daar niet snel van?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voor beddengoed, handdoeken en ondergoed. Maar zeker met handdoeken leeg ik dat reservoir gelijk, komt altijd een hoop water uit
Geen idee, maar heb geen zin om alle onderbroeken en sokken los op te gaan hangenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier alleen voor beddengoed en handdoeken. Ondergoed in de droger heb ik nog nooit gedaan. Verslijt het daar niet snel van?
Maar als er wel iets snel droog is is het toch wel dit want ik kan dit altijd echt vet snel weer van de waslijn afhalen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb geen zin om alle onderbroeken en sokken los op te gaan hangen
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb geen zin om alle onderbroeken en sokken los op te gaan hangen
Komt gewoon door de wintertijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Het erge is nog dat het even duurde voor ik het zag.
Ik. Van het zweet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb lekker lang ge mtb’’t.
Conditie is gelijk een stuk minder na een weekje grieperig. En vorige week een zuip weekend.
Gisteren in de tuin kreeg ik steeds jeukaanvallen als ik me inspande.
Wie kent dat?
Boeruhhhhhquote:
Ik weet niet of ik dat in het stadion gehoord hadquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar trek ik toch wel echt de grens, dat zul je mij niet horen roepen.
Herken ik niet echt. Heb wel vaak jeukende armen als ik in de tuin bezig ben, maar dat is volgens mij gewoon een allergie voor bepaalde planten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb lekker lang ge mtb’’t.
Conditie is gelijk een stuk minder na een weekje grieperig. En vorige week een zuip weekend.
Gisteren in de tuin kreeg ik steeds jeukaanvallen als ik me inspande. Heel raar alsof er allemaal kleine naaldjes in je huid prikken.
Wie kent dat?
Tegen PSV kun je verliezen; maar tel er 6 punten bij op en het is niet zo rampzalig. Kampioen ga je niet worden.quote:
Gisteren ook nog gestoken door een wesp/bij, mijn hand is nu net een opgeblazen washandje.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herken ik niet echt. Heb wel vaak jeukende armen als ik in de tuin bezig ben, maar dat is volgens mij gewoon een allergie voor bepaalde planten.
Heel tofquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was je feestje gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |