Hier zitten ze welquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ben ik niet een hater van kinderen.
Waren vroeger zelf ook allemaal kutkinderen.quote:
Ik nietquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren vroeger zelf ook allemaal kutkinderen.
Mijn oplossing in NWS werd niet zo gewaardeerd.quote:
Kinderen zijn gewoon erg goed in hele irritante geluiden produceren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ben ik niet een hater van kinderen. Maar wanneer ze als een soort van ongecontroleerde lawaaiconfetti door de foyer heenstuiteren, ben ik weer eens blij dat ik naar aan andere bioscoop ben overgestapt.
Muah, beetje tegen de wet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn oplossing in NWS werd niet zo gewaardeerd.
Ik zie het als het meest ideale scenario.
Stiekem kan ik kinderen van vrienden enz best hebben maar van die jankende krijsende kinderen in de trein enz.. oh vreselijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:40 schreef mschol het volgende:
de meeste kinderen heb ik een hekel aan.. maar sommige kan ik nog wel mee omgaan en niet hekelen
van vrienden enzo deal ik maar mee..quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Stiekem kan ik kinderen van vrienden enz best hebben maar van die jankende krijsende kinderen in de trein enz.. oh vreselijk.
Typisch zo'n kind die het nóóit heeft gedaan.quote:
Dat heeft iedereen Ama. Ook mensen met kinderen. Nou juist (normale) mensen met wel opgevoede kinderen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Stiekem kan ik kinderen van vrienden enz best hebben maar van die jankende krijsende kinderen in de trein enz.. oh vreselijk.
Preciesquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch zo'n kind die het nóóit heeft gedaan.
Zijn wel een paar mensen die je precies kunnen vertellen hoe laat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het overigens afschuwelijk vroeg donker
heerlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk man!quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Is ook zo! Leuke mensen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind fatsoenlijk opgevoede kinderen best leuk. De kleintjes zijn schattig, de iets oudere kinderen leuk om mee te praten omdat ze gewoon zeggen wat in ze opkomtEn de middelbare scholieren maken dingen mee die nog herkenbaar zijn.
Ik moet je helaas een keer gelijk geven. Denk ik want heb geen kids.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen Ama. Ook mensen met kinderen. Nou juist (normale) mensen met wel opgevoede kinderen.
de kleintjes heb ik niks mee, vind ze meestal niet schattigquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind fatsoenlijk opgevoede kinderen best leuk. De kleintjes zijn schattig, de iets oudere kinderen leuk om mee te praten omdat ze gewoon zeggen wat in ze opkomtEn de middelbare scholieren maken dingen mee die nog herkenbaar zijn.
Daar komt het meeste geluid uit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de kleintjes heb ik niks mee, vind ze meestal niet schattig![]()
Ik vind de herfst toch wel echt over het algemeen heel matig want veel wind en regen.quote:
Geen daglicht nog voor je met je bord op schoot zit is geen charme manquote:
Wel eens. Als ik kon kiezen dan vind ik rond 21:00 donker wel perfect. Tot heel laat in de avond vind ik ook niet nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen daglicht nog voor je met je bord op schoot zit is geen charme man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |