SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Maar meer dan de helft van gisteren anywaysquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer wat morgen? Maar we hadden vandaag al wat.
M'n schoenen zijn gejatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer wat morgen? Maar we hadden vandaag al wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je toch beter naar één van die bierbrouwers gaan? Lekkere vette hap erbij. Veel beter dan die Jelinekbenzinequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit gaat de goeie kant op.
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je toch beter naar één van die bierbrouwers gaan? Lekkere vette hap erbij. Veel beter dan die Jelinekbenzine
Ik zit aan een kop thee hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij is iedereen hier dronken behalve ik
Nee hoor ik zit aan de 0,0letjesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Van jou had ik inderdaad niet anders verwacht. Nou ja, misschien koffiequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit aan een kop thee hoor
Je moet naar het Cabaret!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.
Deze zaterdag niet. Vorige wel gedronken. Niet dronken tho.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik vorig weekend wel, maar kan ook niks hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze zaterdag niet. Vorige wel gedronken. Niet dronken tho.
Ik moet 2 nog eens kijken. Destijds niet aan toegekomen.quote:
Gewoon naar deze:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.
In bed houd ik het bij theequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van jou had ik inderdaad niet anders verwacht. Nou ja, misschien koffie
sprite met alcohol? wist niet dat dat bestondquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Alle Fok dronkelappen zijn ineens naar KPD SC verhuisdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Oei. Staat kwiwi weer topless op tafel te dansen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Alle Fok dronkelappen zijn ineens naar KPD SC verhuisd
Ik ben heel beschaafd hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Staat kwiwi weer topless op tafel te dansen?
Nee, wilde van de week gaan kijken maar had het een beetje druk. Ga die en The Killer volgende week proberen in het schema te passen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:DeZwabber heb je Anatomy of a Fall al gezien?
Ik ga die volgende week denk ik doen; alleen kom het qua werk hier ook even niet helemaal lekker uit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, wilde van de week gaan kijken maar had het een beetje druk. Ga die en The Killer volgende week proberen in het schema te passen.
Comfortably numb gaat over de fog in je hoofd door verslaving.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:04 schreef UitStraling het volgende:
"M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat"
Jarenlang dezelfde relatie en het spannende is er inmiddels wel af (stapschoenen zijn gejat) en echt nodig heb je ze niet want je vind het op zich wel prima zo en de relatie kabbelt zich voort tussen tolereren en houden van, en om nou actief op jacht te gaan in de kroegen is ook weer zo wat en daar verlies je teveel me, comfortably numb gaat er ook over.
#volgmijvoormeerlevenslessen.
Dat nummer is voor mij onlosmakelijk verbonden met Chungking Express. Komt ook slechts negen keer voorbij in de film of zo.quote:
Ik heb alleen water en thee opquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit aan mijn eerste biertje van vanavond.quote:
Ik heb wel borrelnootjes opquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn eerste biertje van vanavond.
Paprikachips is de beste chipsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een paar paprika-chipjes
Ja haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, nu reageren er weer mensen, dus is mijn reactie heel raar
Inb4 broer met: niet alleen je reactie is heel raar, huehuehue
Liever niet... beetje vies ditquote:
Ja beetje die handjes thuishouden zusquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever niet... beetje vies dit
Ik heb wel in de Praagse Metro gezeten in 2018. Maar weet niet of ik toen een driehoekje heb gemaakt..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah leuk, je kunt een driehoekje rijden met de metro in PraagMaar eens even kijken voor de gein.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje die handjes thuishouden zus
Ga je weer op reis?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah leuk, je kunt een driehoekje rijden met de metro in PraagMaar eens even kijken voor de gein.
Ja jij begint met allemaal rare dingen te zeggenquote:
Altijd zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij begint met allemaal rare dingen te zeggen
Dit is geen Baliaans tijdstip. Dus die ligt er waarschijnlijk al inquote:
"allemaal"quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij begint met allemaal rare dingen te zeggen
Die ligt te snurkenquote:
Nou ja, je zei diverse woorden, die zullen wel grotendeels raar zijn geweestquote:
Ja ja ja, bla bla blaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, je zei diverse woorden, die zullen wel grotendeels raar zijn geweest
Geeft niks hoor zus, je bent gewoon bijzonder zoals je bentquote:
Door dat ov is ze natuurlijk eerst nog 3 uur onderweg voor ze een keertje thuis isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Snie goed. Meteen uit werk bed in.
Tijd voor andere baan weer.
Snap ik, maar dan nog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door dat ov is ze natuurlijk eerst nog 3 uur onderweg voor ze een keertje thuis is
"Special"quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geeft niks hoor zus, je bent gewoon bijzonder zoals je bent
Oogaids gekregen, bedanktquote:
Straks 2 weken vakantie en dan weer 50 weken werken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Die werkt vandaag niet hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar nu zijn de tijden ruk voor haar. Als ze nu gewoon om vijf uur/half zes klaar was hoefde ze niet meteen dr nest in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door dat ov is ze natuurlijk eerst nog 3 uur onderweg voor ze een keertje thuis is
Geen dank, heel veel afzichtelijker dan dit kon ik het niet vindenquote:
Ze heeft gekozen voor IKEA en niet die andere baan. Hoort er dan bij, maar die lange reistijd zou ik ook niet echt blij van worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar nu zijn de tijden ruk voor haar. Als ze nu gewoon om vijf uur/half zes klaar was hoefde ze niet meteen dr nest in.
Alleen zijn tegenwoordig de winkels bijna elke avond openquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar nu zijn de tijden ruk voor haar. Als ze nu gewoon om vijf uur/half zes klaar was hoefde ze niet meteen dr nest in.
Ja, je hebt echt je best gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen dank, heel veel afzichtelijker dan dit kon ik het niet vinden
Zo ben ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt echt je best gedaan
Volgens mij kost het werk zelf haar ook teveel energie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft gekozen voor IKEA en niet die andere baan. Hoort er dan bij, maar die lange reistijd zou ik ook niet echt blij van worden.
Ik ga even bedrijfje opzetten dat energielabels verkoopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:34 schreef Nattekat het volgende:
- In 2030 hebben alle vrije sector verhuurders de huizen minimaal naar energielabel B
gebracht
- Huurders krijgen huurverlaging als ze een energielabel lager dan B hebben
Hmm... misschien toch maarGL
stemmen, want ik weet nu al dat mijn huis nevernooit energielabel B gaat krijgen.
Dat weet ik niet. Denk dat dat wel meevalt. Ze hoeft niet zelf met die kasten te slepen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij kost het werk zelf haar ook teveel energie.
Gelukkig maakt energielabel geen donder uit als je jezelf gewoon in de kou zet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga even bedrijfje opzetten dat energielabels verkoopt.
Ik let er ook wel op, maar ga niet in de kou zitten. Vanaf morgen mag ik weer want dan is het wintertijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig maakt energielabel geen donder uit als je jezelf gewoon in de kou zet.
@:dud0r zou trots op me zijn dat ik nog steeds niet gestookt heb met als doel om het huis op te warmen. Wel om kleding en zwemspullen te drogen, maar dat telt niet vind ik.
Het is een service baantje bij Ikea.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij kost het werk zelf haar ook teveel energie.
Mijn werk kost ook best veel energie, Maar dat doe ik vooral ook zelf..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een service baantje bij Ikea.
Niet de opleiding voor commando bij de mariniers.
Ik heb in september nog heel lang in een t-shirt rondgelopen, dus ben er een beetje aan gewendquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik let er ook wel op, maar ga niet in de kou zitten. Vanaf morgen mag ik weer want dan is het wintertijd.
Je moet dat om 3 uur 's nachts doen hè.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wekker al verzet. Hij staat nu links van m'n bed.
Ik woon in een huis dat bijna 100 jaar oud is. Dus qua isolatie is er wel iets te verbeterenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb in september nog heel lang in een t-shirt rondgelopen, dus ben er een beetje aan gewend
De bodem lijkt wel bereikt nu. Het blijft een beetje tussen de 17 en 18, waarschijnlijk dankzij de buren en die anderhalve zonnestraal vandaag. Zo overleef ik het wel zonder te stoken.
Ik heb deze maand nog buiten geluncht met pa. Was het nog prima weer voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb in september nog heel lang in een t-shirt rondgelopen, dus ben er een beetje aan gewend
De bodem lijkt wel bereikt nu. Het blijft een beetje tussen de 17 en 18, waarschijnlijk dankzij de buren en die anderhalve zonnestraal vandaag. Zo overleef ik het wel zonder te stoken.
Ja hier ook. Al is dit pand nog wel wat ouder, Wel al flink gerenoveerd door de jaren heen, maar je merkt wel dat het oud is..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik woon in een huis dat bijna 100 jaar oud is. Dus qua isolatie is er wel iets te verbeteren
Klein tikkie denk ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik woon in een huis dat bijna 100 jaar oud is. Dus qua isolatie is er wel iets te verbeteren
Bij mij stond die begin van het jaar rechts en nu links, maar ik heb mijn bed verzetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wekker al verzet. Hij staat nu links van m'n bed.
Ja kwalificatie, bijna klaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je nog naar F1 aan het kijken LTVDK?
ik identificeer me als fles rumquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is al weer zondag jongens, meisjes, dames, heren en mensen die zich anders identificeren
Niet volgens mijn wintertijdklokquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is al weer zondag jongens, meisjes, dames, heren en mensen die zich anders identificeren
De handmatige klokken staan hier nu op wintertijd, de andere dus nog niet en dat is best verwarrendquote:
Mijn enige twee handmatige klokken staan op 2:28 (analoge klok) en 2:28 (digitale klok). Ze lopen al weken niet meer goed hierquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:44 schreef Xilia het volgende:
[..]
De handmatige klokken staan hier nu op wintertijd, de andere dus nog niet en dat is best verwarrend
Maar je moet ze dan straks wel verzetten héquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn enige twee handmatige klokken staan op 2:28 (analoge klok) en 2:28 (digitale klok). Ze lopen al weken niet meer goed hier
En ja, ik vind het echt geweldig dat ze precies op dit moment gelijk lopen
Die analoge klok staat stil.
Toybox??quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom er net achter dat de act achter het welbekende nummer Tarzan and Jane nog een grote single hebben uitgebracht. Waarom zijn moderne nummers niet meer zo vrolijk
quote:
lief dat je snacks meeteltquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe is het me je been al enige vooruitgang?quote:
nopes gaat het zelfdequote:Op zondag 29 oktober 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het me je been al enige vooruitgang?
Is het chronisch geworden?quote:
ja dat denk ik wel. dat had die neuroloog ook gezegdquote:
O dat is echt heel vervelend als het zo zou zijn. Een hapto-therapeut kan je daar echt goed bij helpen, was je daar al eens geweest? Of heb je die niet in je ziekenverzekering zitten, moet je alternatieve geneeskunde er in hebben zittenquote:Op zondag 29 oktober 2023 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel. dat had die neuroloog ook gezegd
Dat het blijkbaar overbelasting is geweest bij beide benen, ik daar te lang mee heb doorgelopen en dat mijn hersenen het nu als een standaard reactie op het gebruik van die spieren als overbelasting zien.
Maar dat was zijn theorie. hij kon dat niet bewijzen
Nee heb ik niet. Maar misschien wel de moeite waardquote:Op zondag 29 oktober 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt heel vervelend als het zo zou zijn. Een hapto-therapeut kan je daar echt goed bij helpen, was je daar al eens geweest? Of heb je die niet in je ziekenverzekering zitten, moet je alternatieve geneeskunde er in hebben zitten
ALs je er nu een kan vinden die ook fysiotherapeut is wie weet zet hij het dan daar op. (Dat geluk heb ik wel) Krijg van hem ook fysio maar soms doet hij ook een stukje haptotherapie er bijquote:Op zondag 29 oktober 2023 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Maar misschien wel de moeite waard
Fysio heb ik ook niet :pquote:Op zondag 29 oktober 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je er nu een kan vinden die ook fysiotherapeut is wie weet zet hij het dan daar op. (Dat geluk heb ik wel) Krijg van hem ook fysio maar soms doet hij ook een stukje haptotherapie er bij
Wat ik bedoel is dat het handig zou zijn als de haptotherapeut ook fysio therapeut is en onder die noemer kan declareren dan krijg je het wel vergoedquote:
Moguh USquote:
Morguh ,lekker broodjequote:
Ja dat begreep ik maar ik heb fysio niet in mijn pakket. Dat is ook een aanvullende verzekeringquote:Op zondag 29 oktober 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het handig zou zijn als de haptotherapeut ook fysio therapeut is en onder die noemer kan declareren dan krijg je het wel vergoed
O dat is minderquote:Op zondag 29 oktober 2023 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar ik heb fysio niet in mijn pakket. Dat is ook een aanvullende verzekering
Oei dat is niet best, waarom had je die niet genomen dan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar ik heb fysio niet in mijn pakket. Dat is ook een aanvullende verzekering
Jezus ben je nu alweer weg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Lag hier net een bloedsporen op Schiedam station 🙄
quote:
17 keer in een verslavingskliniek voor miljonairs geweest, dan heb je meer ijzerdeeltjes in je piel dan in je ruggengraat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn eerste gedachte is dat het zelf veroorzaakte dood is, die man had het mentaal best zwaar
Ik dacht daar ook aan, of gewoon aan een overdosis gezien zijn verslavingen. Maar dat blijkt iig nog niet aan de orde te zijn..quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn eerste gedachte is dat het zelf veroorzaakte dood is, die man had het mentaal best zwaar
Nee maar als je iets te veel zooi gebruikt en daarna in een bad gaat zitten ben je technisch gezien ook verdronkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht daar ook aan, of gewoon aan een overdosis gezien zijn verslavingen. Maar dat blijkt iig nog niet aan de orde te zijn..
Die drugs zullen ook geen wonderen hebben gedaan voor z'n hart.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
whoohoo, 5 euro extra op een dagquote:
Omdat die werd koud gemaakt zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren in Saw werd ruggengraat gespeld als ruggengraad.
....
zover ik weet zijn er geen drugs in zijn huis aangetroffen, maar hij kan natuurlijk elders dat tot zich hebben genomen..quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar als je iets te veel zooi gebruikt en daarna in een bad gaat zitten ben je technisch gezien ook verdronken
noicequote:Op zondag 29 oktober 2023 08:31 schreef CherryLips het volgende:
....
niemand wil op zondag werken dus een zondagstoeslagquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee toch? Het is geen dienst ofzo, gewone werktijd.
Het zijn gewone openingstijden voor ze. Dan kun je elke dag wel toeslag geven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
niemand wil op zondag werken dus een zondagstoeslag
quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:31 schreef CherryLips het volgende:
....
Blijkbaar zijn zijn darmen dusdanig verrot dat ze hem twee weken in een coma moesten houden om 14 operaties uit te voeren, door de opiumsquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die drugs zullen ook geen wonderen hebben gedaan voor z'n hart.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
whoohoo, 5 euro extra op een dag150%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet op maandag werken, die dag is het opstarten te zwaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn gewone openingstijden voor ze. Dan kun je elke dag wel toeslag geven.
Jij bent ambtenaar, die willen nooit werkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil niet op maandag werken, die dag is het opstarten te zwaar
Vroeger bij de makro 300% op de zondag, en het was ook nog eens de rustigste dag van de week, toen wilde ik best werkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
niemand wil op zondag werken dus een zondagstoeslag
Dan was je vast moequote:Op zondag 29 oktober 2023 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon aan mezelf te twijfelen
Gewoon toeslag vragen. Of een ochtendtoeslag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil niet op maandag werken, die dag is het opstarten te zwaar
Tegenwoordig zijn er ook genoeg mensen zonder leven waar in het niet uitmaakt welke dag ze werken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger bij de makro 300% op de zondag, en het was ook nog eens de rustigste dag van de week, toen wilde ik best werken
Vroeger kenden we niet eens weekend, gewoon zeven dagen werken, ja kreeg je eventjes onbetaald verlof om verplicht op zondagochtend om naar de kerk te gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn gewone openingstijden voor ze. Dan kun je elke dag wel toeslag geven.
Maandag ochtend begint om 1 uurquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon toeslag vragen. Of een ochtendtoeslag.
Voor mij was het een bijbaan, ik verdiende op een zondag meer dan doordeweeks 3 avonden en een zaterdag, natuurlijk ga je dan liever de zondag werkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er ook genoeg mensen zonder leven waar in het niet uitmaakt welke dag ze werken.
Hier zijn vroeger wel eens mensen geweest die een dag vrij namen op vrijdag en dan in het weekend extra toeslagen gingen vangen. Dat is wel redelijk aan banden gelegd nu.
Vroeger was werken op zondag strikt verboden in naam van den Herequote:Op zondag 29 oktober 2023 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger kenden we niet eens weekend, gewoon zeven dagen werken, ja kreeg je eventjes onbetaald verlof om verplicht op zondagochtend om naar de kerk te gaan.
Mensen waren toen wel van titanium, tot hun 35e, daarna gingen ze dood.
Volgens mij hebben de benen van Bal het rond die tijd ook opgegevenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger kenden we niet eens weekend, gewoon zeven dagen werken, ja kreeg je eventjes onbetaald verlof om verplicht op zondagochtend om naar de kerk te gaan.
Mensen waren toen wel van titanium, tot hun 35e, daarna gingen ze dood.
Ja, snap ik wel hoor. Ik had ook een bijbaan waar ze al blij waren dat er mensen in het weekend waren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij was het een bijbaan, ik verdiende op een zondag meer dan doordeweeks 3 avonden en een zaterdag, natuurlijk ga je dan liever de zondag werken
Drinken na de kerkdienst was ook verboden maar ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was werken op zondag strikt verboden in naam van den Here
Welnee de kroeg zat aan de overkant.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drinken na de kerkdienst was ook verboden maar ja.
Hier ook, zaterdag en avonden 133 procent en zondag 150 procent, nu alleen nog maar 200 procent op zondag geloof ik, de zaterdag weer terug als normale werkdag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:41 schreef bitterbal het volgende:
Vorige Cao was er ook toeslag op zaterdag
Als je je op straat maar gedroeg en gedegen gekleed wasquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drinken na de kerkdienst was ook verboden maar ja.
En het lag er ook wel aan wat voor contract je had, ik had een avond/weekend contract. Als ik in een vakantie of iets op een doordeweekse dag overdag werkte kreeg ik ook toeslag van 150% omdat het buiten mijn normale contracturen viel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel hoor. Ik had ook een bijbaan waar ze al blij waren dat er mensen in het weekend waren.
In het begin toen fabrieksarbeiders op zondag ook vrij kregen kon je ze vaak (dronken) vinden bij tennis, golf en cricket, de rijken irriteerden zich rot aan dat stinkvolk op hun mooie sportclubs en gooiden de contributie omhoog en je moest lid worden, zijn de armen maar tegen een balletje aan gaan schoppen ----> voetbal.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welnee de kroeg zat aan de overkant.
Waar gaat ie heen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Verwachting is dat de zondag toeslag oom gaat verdwijnen
Moeten ze wel flink d'r best gaan doen met het personeelstekort in die sectorenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Verwachting is dat de zondag toeslag oom gaat verdwijnen
En die van jou want LEGO op zondag fabriceren kost dan hetzelfde als welke dag dan ook waardoor de prijs omlaag kan en er meer verkocht kan worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
naar de zakken van de aandeelhouders
Ja dat dacht je.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die van jou want LEGO op zondag fabriceren kost dan hetzelfde als welke dag dan ook waardoor de prijs omlaag kan en er meer verkocht kan worden.
Haha ja, de prijs van een product omlaag ipv de winst voor de aandeelhouders omhoogquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die van jou want LEGO op zondag fabriceren kost dan hetzelfde als welke dag dan ook waardoor de prijs omlaag kan en er meer verkocht kan worden.
Ja want die aandeelhouders willen toch ook hoge verkoopcijfers?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha ja, de prijs van een product omlaag ipv de winst voor de aandeelhouders omhoog
Moet je niet doenquote:
30 dagen fulltime werken voor 3k, dat was zeker jaren geleden?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jesus is gestorven zodat ik op zondag mag werken
Heb bij het distributiecentrum wel eens 3000 netto verdient omdat ik in december 30 dagen werkte en nog overuren pakte. Alleen de 25ste waren we dicht
quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Krijg hier de klacht dat Jesus niet god zijn zoon is maar een Mexicaan
Maar nu de Grand Prix daar toch is werkt het ook vind ik
Dit klinkt als vrij weinig eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jesus is gestorven zodat ik op zondag mag werken
Heb bij het distributiecentrum wel eens 3000 netto verdient omdat ik in december 30 dagen werkte en nog overuren pakte. Alleen de 25ste waren we dicht
Nou ja, josef zegt ook dat hij niks met maria gedaan heeft. Dus wie was het dan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Krijg hier de klacht dat Jesus niet god zijn zoon is maar een Mexicaan
Maar nu de Grand Prix daar toch is werkt het ook vind ik
Tegenwoordig verdien je dit in 2 (rustige) of 3 (drukke) dagen wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt als vrij weinig eigenlijk.
Die 3 vreemde mannetjes die opeens met allemaal cadeautjes aan kwamen zettenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, josef zegt ook dat hij niks met maria gedaan heeft. Dus wie was het dan?
Jij hebt weer gewoon allemaal dure lavalampen en alles gekocht zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alle grootverdieners met lage hypotheken en meerdere huizen hier zijn de grip op de werkelijkheid kwijt. Ik sta gewoon weer rood op mijn betaalrekening en moet wachten op mijn salaris.
Ik kan ook niets meer bestellen online de komende dagen, vrees dat Nederland zo meteen in een recessie terecht komt, sorry mensen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alle grootverdieners met lage hypotheken en meerdere huizen hier zijn de grip op de werkelijkheid kwijt. Ik sta gewoon weer rood op mijn betaalrekening en moet wachten op mijn salaris.
Geen lavalamp voor mijquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt weer gewoon allemaal dure lavalampen en alles gekocht zeker
Nog steeds nietquote:
Eind november?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jaar of 7 nu?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
30 dagen fulltime werken voor 3k, dat was zeker jaren geleden?
Wordt een lange maand dan als je nu al rood staatquote:
Ga ja naar een Saw film, krijg je meer horror dan waar je op gerekend had.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:31 schreef CherryLips het volgende:
....
En wat erbij?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer lekker gegeten
2 gebakken eitjes en 3 krezanten met jam voor 1,40
Een na laatste werkdag van de maand. Altijd lang wachten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg CE niet pas op 31ste loon?
Moest je zeker 14 euro afrekenen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer lekker gegeten
Worden die nog verkocht in 2023?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
Zou het gemeen zijn om nu een lavalamp te kopen?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
meer bij anti-duur kopenquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil dit;quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een groene volgens mij...quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger een lavalamp. Volgens mij paars met rozeoranje.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer lekker gegeten
Ik wacht toch nog maar even tot m'n reiskosten teruggestort worden.quote:
Of gewoon die hotelkosten declarerenquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog maar even tot m'n reiskosten teruggestort worden.
Want twee concerten in november waarbij ik gegarandeerd niet meer thuis ga komen.
Aan de andere kant, hotelkamer boeken in de buurt van m'n werk zodat ik de volgende ochtend niet met het OV hoef te ruziën.
Wie ga je zien?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog maar even tot m'n reiskosten teruggestort worden.
Want twee concerten in november waarbij ik gegarandeerd niet meer thuis ga komen.
Aan de andere kant, hotelkamer boeken in de buurt van m'n werk zodat ik de volgende ochtend niet met het OV hoef te ruziën.
Gewoon iets wazigs lullen dat er een OV staking was voorzien die dag en dat je dit uit voorzorg hebt gedaan omdat je het belangrijk vind om op tijd op werk te zijnquote:
loveislikeakiss?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:37 schreef dud0r het volgende:
Burp. Prima ontbijtje.
Gebakken chorizo met eieren, beetje chili poeder. Op 2 stukken toast.
Eens kijken wat ik nu als toetje ga nemen
Ik ga volgende week naar 013quote:
Ben benieuwd of Portnoy nog tijd heeft voor dit soort projectjes straks, nu hij weer bij DT terug is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar 013
https://www.013.nl/programma/7558/the-winery-dogs
en dan in december
https://www.effenaar.nl/agenda/alestorm (Uitverkocht)
quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Portnoy nog tijd heeft voor dit soort projectjes straks, nu hij weer bij DT terug is.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
Die Master Boot Record figuren gooien aan het eind van hun concert niet hun plectrums in het publiek, maar diskettes met Amiga spellen.
Nu wil ik ook gaan!quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
Die Master Boot Record figuren gooien aan het eind van hun concert niet hun plectrums in het publiek, maar diskettes met Amiga spellen.
Poh kom je gewoon naar mijn huisquote:
Dit jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wist ik niet. Nu nog LaBrie lozen en het wordt misschien weer iets.
quote:
Hoi Haags knaapjequote:
Jij hier?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Studievak of vakstudiequote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Het officiële antwoord is vakstudieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het officiële antwoord is vakstudie
Kan allebei.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het officiële antwoord is vakstudie
Heel somsquote:
gewoon erbij proppenquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:06 schreef Ama het volgende:
Omg ze liggen er nog. Dit is een leuk begin van mijn dag. Wel sneu dat Noa nu beetje alleen in een buis ligt maar ja kan er weinig aan veranderen.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
https://kinorotterdam.nl/films/die-hard-1988-70-mm-presentation/
Lol. It's a Christmas miracle. Die Hard op 70mm in december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |