SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Maar meer dan de helft van gisteren anywaysquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer wat morgen? Maar we hadden vandaag al wat.
M'n schoenen zijn gejatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer wat morgen? Maar we hadden vandaag al wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je toch beter naar één van die bierbrouwers gaan? Lekkere vette hap erbij. Veel beter dan die Jelinekbenzinequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit gaat de goeie kant op.
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je toch beter naar één van die bierbrouwers gaan? Lekkere vette hap erbij. Veel beter dan die Jelinekbenzine
Ik zit aan een kop thee hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij is iedereen hier dronken behalve ik
Nee hoor ik zit aan de 0,0letjesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Van jou had ik inderdaad niet anders verwacht. Nou ja, misschien koffiequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit aan een kop thee hoor
Je moet naar het Cabaret!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.
Deze zaterdag niet. Vorige wel gedronken. Niet dronken tho.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik vorig weekend wel, maar kan ook niks hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze zaterdag niet. Vorige wel gedronken. Niet dronken tho.
Ik moet 2 nog eens kijken. Destijds niet aan toegekomen.quote:
Gewoon naar deze:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.
In bed houd ik het bij theequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van jou had ik inderdaad niet anders verwacht. Nou ja, misschien koffie
sprite met alcohol? wist niet dat dat bestondquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Alle Fok dronkelappen zijn ineens naar KPD SC verhuisdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Oei. Staat kwiwi weer topless op tafel te dansen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Alle Fok dronkelappen zijn ineens naar KPD SC verhuisd
Ik ben heel beschaafd hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Staat kwiwi weer topless op tafel te dansen?
Nee, wilde van de week gaan kijken maar had het een beetje druk. Ga die en The Killer volgende week proberen in het schema te passen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:DeZwabber heb je Anatomy of a Fall al gezien?
Ik ga die volgende week denk ik doen; alleen kom het qua werk hier ook even niet helemaal lekker uit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, wilde van de week gaan kijken maar had het een beetje druk. Ga die en The Killer volgende week proberen in het schema te passen.
Comfortably numb gaat over de fog in je hoofd door verslaving.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:04 schreef UitStraling het volgende:
"M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat"
Jarenlang dezelfde relatie en het spannende is er inmiddels wel af (stapschoenen zijn gejat) en echt nodig heb je ze niet want je vind het op zich wel prima zo en de relatie kabbelt zich voort tussen tolereren en houden van, en om nou actief op jacht te gaan in de kroegen is ook weer zo wat en daar verlies je teveel me, comfortably numb gaat er ook over.
#volgmijvoormeerlevenslessen.
Dat nummer is voor mij onlosmakelijk verbonden met Chungking Express. Komt ook slechts negen keer voorbij in de film of zo.quote:
Ik heb alleen water en thee opquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit aan mijn eerste biertje van vanavond.quote:
Ik heb wel borrelnootjes opquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn eerste biertje van vanavond.
Paprikachips is de beste chipsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een paar paprika-chipjes
Ja haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, nu reageren er weer mensen, dus is mijn reactie heel raar
Inb4 broer met: niet alleen je reactie is heel raar, huehuehue
Liever niet... beetje vies ditquote:
Ja beetje die handjes thuishouden zusquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever niet... beetje vies dit
Ik heb wel in de Praagse Metro gezeten in 2018. Maar weet niet of ik toen een driehoekje heb gemaakt..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah leuk, je kunt een driehoekje rijden met de metro in PraagMaar eens even kijken voor de gein.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje die handjes thuishouden zus
Ga je weer op reis?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah leuk, je kunt een driehoekje rijden met de metro in PraagMaar eens even kijken voor de gein.
Ja jij begint met allemaal rare dingen te zeggenquote:
Altijd zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij begint met allemaal rare dingen te zeggen
Dit is geen Baliaans tijdstip. Dus die ligt er waarschijnlijk al inquote:
"allemaal"quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij begint met allemaal rare dingen te zeggen
Die ligt te snurkenquote:
Nou ja, je zei diverse woorden, die zullen wel grotendeels raar zijn geweestquote:
Ja ja ja, bla bla blaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, je zei diverse woorden, die zullen wel grotendeels raar zijn geweest
Geeft niks hoor zus, je bent gewoon bijzonder zoals je bentquote:
Door dat ov is ze natuurlijk eerst nog 3 uur onderweg voor ze een keertje thuis isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Snie goed. Meteen uit werk bed in.
Tijd voor andere baan weer.
Snap ik, maar dan nog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door dat ov is ze natuurlijk eerst nog 3 uur onderweg voor ze een keertje thuis is
"Special"quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geeft niks hoor zus, je bent gewoon bijzonder zoals je bent
Oogaids gekregen, bedanktquote:
Straks 2 weken vakantie en dan weer 50 weken werken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Die werkt vandaag niet hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar nu zijn de tijden ruk voor haar. Als ze nu gewoon om vijf uur/half zes klaar was hoefde ze niet meteen dr nest in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door dat ov is ze natuurlijk eerst nog 3 uur onderweg voor ze een keertje thuis is
Geen dank, heel veel afzichtelijker dan dit kon ik het niet vindenquote:
Ze heeft gekozen voor IKEA en niet die andere baan. Hoort er dan bij, maar die lange reistijd zou ik ook niet echt blij van worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar nu zijn de tijden ruk voor haar. Als ze nu gewoon om vijf uur/half zes klaar was hoefde ze niet meteen dr nest in.
Alleen zijn tegenwoordig de winkels bijna elke avond openquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar nu zijn de tijden ruk voor haar. Als ze nu gewoon om vijf uur/half zes klaar was hoefde ze niet meteen dr nest in.
Ja, je hebt echt je best gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen dank, heel veel afzichtelijker dan dit kon ik het niet vinden
Zo ben ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt echt je best gedaan
Volgens mij kost het werk zelf haar ook teveel energie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft gekozen voor IKEA en niet die andere baan. Hoort er dan bij, maar die lange reistijd zou ik ook niet echt blij van worden.
Ik ga even bedrijfje opzetten dat energielabels verkoopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:34 schreef Nattekat het volgende:
- In 2030 hebben alle vrije sector verhuurders de huizen minimaal naar energielabel B
gebracht
- Huurders krijgen huurverlaging als ze een energielabel lager dan B hebben
Hmm... misschien toch maarGL
stemmen, want ik weet nu al dat mijn huis nevernooit energielabel B gaat krijgen.
Dat weet ik niet. Denk dat dat wel meevalt. Ze hoeft niet zelf met die kasten te slepen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij kost het werk zelf haar ook teveel energie.
Gelukkig maakt energielabel geen donder uit als je jezelf gewoon in de kou zet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga even bedrijfje opzetten dat energielabels verkoopt.
Ik let er ook wel op, maar ga niet in de kou zitten. Vanaf morgen mag ik weer want dan is het wintertijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig maakt energielabel geen donder uit als je jezelf gewoon in de kou zet.
@:dud0r zou trots op me zijn dat ik nog steeds niet gestookt heb met als doel om het huis op te warmen. Wel om kleding en zwemspullen te drogen, maar dat telt niet vind ik.
Het is een service baantje bij Ikea.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij kost het werk zelf haar ook teveel energie.
Mijn werk kost ook best veel energie, Maar dat doe ik vooral ook zelf..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een service baantje bij Ikea.
Niet de opleiding voor commando bij de mariniers.
Ik heb in september nog heel lang in een t-shirt rondgelopen, dus ben er een beetje aan gewendquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik let er ook wel op, maar ga niet in de kou zitten. Vanaf morgen mag ik weer want dan is het wintertijd.
Je moet dat om 3 uur 's nachts doen hè.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wekker al verzet. Hij staat nu links van m'n bed.
Ik woon in een huis dat bijna 100 jaar oud is. Dus qua isolatie is er wel iets te verbeterenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb in september nog heel lang in een t-shirt rondgelopen, dus ben er een beetje aan gewend
De bodem lijkt wel bereikt nu. Het blijft een beetje tussen de 17 en 18, waarschijnlijk dankzij de buren en die anderhalve zonnestraal vandaag. Zo overleef ik het wel zonder te stoken.
Ik heb deze maand nog buiten geluncht met pa. Was het nog prima weer voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb in september nog heel lang in een t-shirt rondgelopen, dus ben er een beetje aan gewend
De bodem lijkt wel bereikt nu. Het blijft een beetje tussen de 17 en 18, waarschijnlijk dankzij de buren en die anderhalve zonnestraal vandaag. Zo overleef ik het wel zonder te stoken.
Ja hier ook. Al is dit pand nog wel wat ouder, Wel al flink gerenoveerd door de jaren heen, maar je merkt wel dat het oud is..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik woon in een huis dat bijna 100 jaar oud is. Dus qua isolatie is er wel iets te verbeteren
Klein tikkie denk ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik woon in een huis dat bijna 100 jaar oud is. Dus qua isolatie is er wel iets te verbeteren
Bij mij stond die begin van het jaar rechts en nu links, maar ik heb mijn bed verzetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wekker al verzet. Hij staat nu links van m'n bed.
Ja kwalificatie, bijna klaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je nog naar F1 aan het kijken LTVDK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |