SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Maar meer dan de helft van gisteren anywaysquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer wat morgen? Maar we hadden vandaag al wat.
M'n schoenen zijn gejatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer wat morgen? Maar we hadden vandaag al wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je toch beter naar één van die bierbrouwers gaan? Lekkere vette hap erbij. Veel beter dan die Jelinekbenzinequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit gaat de goeie kant op.
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je toch beter naar één van die bierbrouwers gaan? Lekkere vette hap erbij. Veel beter dan die Jelinekbenzine
Ik zit aan een kop thee hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij is iedereen hier dronken behalve ik
Nee hoor ik zit aan de 0,0letjesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Van jou had ik inderdaad niet anders verwacht. Nou ja, misschien koffiequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit aan een kop thee hoor
Je moet naar het Cabaret!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.
Deze zaterdag niet. Vorige wel gedronken. Niet dronken tho.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik vorig weekend wel, maar kan ook niks hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze zaterdag niet. Vorige wel gedronken. Niet dronken tho.
Ik moet 2 nog eens kijken. Destijds niet aan toegekomen.quote:
Gewoon naar deze:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we kijken wel ff. Er is genoeg te doen maar het is een beetje verwarrend allemaal. "Prague Beer Museum" is gewoon een club van 4 kroegen wat met een museum niks te maken heeft bijvoorbeeld.
In bed houd ik het bij theequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van jou had ik inderdaad niet anders verwacht. Nou ja, misschien koffie
sprite met alcohol? wist niet dat dat bestondquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Alle Fok dronkelappen zijn ineens naar KPD SC verhuisdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |