Misschien vind ze t wel prima zoals t is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Noa laat zich in de kooi niet echt oppakken.
buienradar klopt weer niet hoor, zou eigenlijk naar een markt gaan, maar die is afgelast vanwege regen en windstotenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Noa laat zich in de kooi niet echt oppakken.
hele ochtend mooi geweest, maar nu gaat het regenenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
buienradar klopt weer niet hoor, zou eigenlijk naar een markt gaan, maar die is afgelast vanwege regen en windstoten
vooralsnog niks van gezien
Hij haha maar zo was Ed ook en het komt sowieso wel goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien vind ze t wel prima zoals t is?
Buienradar is totaal niet betrouwbaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
buienradar klopt weer niet hoor, zou eigenlijk naar een markt gaan, maar die is afgelast vanwege regen en windstoten
Volgens mij is dat vanmiddag pas en beetje onvoorspelbaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat psv een beetje genadig voor ons is vanmiddagquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes binnen. iig voor twee dagen eten. Hopelijk voor drie
Snap ik. Ik hoop ergens dat Volendam wint, maar dat snap je waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat psv een beetje genadig is voor ons is vanmiddag
mja dat wel denk dat heel Nederland hier wel om gniffeltquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hoop ergens dat Volendam wint, maar dat snap je waarschijnlijk wel.
Wij staan voor tegen Feyenoord, maar dat gaat niet lang duren, denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat psv een beetje genadig voor ons is vanmiddag
Ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes binnen. iig voor twee dagen eten. Hopelijk voor drie
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook
Nouja moet morgen nog even naar de supermarkt want dan gaan de runderlappen in de aanbieding, ga ik lekker rendang maken
Eet @dud0r mee? Dan kun je morgen weer.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook
Nouja moet morgen nog even naar de supermarkt want dan gaan de runderlappen in de aanbieding, ga ik lekker rendang maken
En dan is @Haags niet eens de TSquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:03 schreef LTVDK het volgende:
Waarom nu al een kerst TT, het is nog oktober
Nee joh niet nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:27 schreef Karzai het volgende:
ik zou er nog een ratje bij nemen ama zo is die het derde wiel aan de kar
Meestal zelfs gebruikt als meisjesnaam. Bij jongensnamen is het vaker Noah.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het zijn toch alle drie mannetjes? @:Ama
Aangezien Noa ook een meisjesnaam kan zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |