O ja de was... even uit de machine halen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Twee zakken zwerfafval opgehaald, tuin blaadjes-vrij gemaakt, was nummer 1 zit in de wasmachine en nu even lekker eten
Zo, wel even PSV kijken
Hier is de SC altijd handig voor.. iemand heeft het hier altijd over de was of over etenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja de was... even uit de machine halen.
Baal wel hard dat het niet meer buiten kan hangen om te drogen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja de was... even uit de machine halen.
Twee zou wel moeten passen, gooi er bij mij ook altijd overtrek met 4 kussenhoezen en hoeslaken er inquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb dus geen droger dus ik weet niet zo goed hoeveel erin past maar ik hoop echt dat er twee dekbedovertrekken in kunnen want dan kan ik dat mooi bij mijn pa erin gooien morgen.
Ja het gaat echt alleen om de overtrekken want de rest is wel snel droog of neemt weinig plek in. Maar dat zou wel relaxed zijn en hoe lang doe je er meestal over of nou ja de droger?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee zou wel moeten passen, gooi er bij mij ook altijd overtrek met 4 kussenhoezen en hoeslaken er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het gaat echt alleen om de overtrekken want de rest is wel snel droog of neemt weinig plek in. Maar dat zou wel relaxed zijn en hoe lang doe je er meestal over of nou ja de droger?Mijn droger is altijd afwachten hoe lang die er over doet, de ene keer is het een half uurtje en de andere keer 2 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ohquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn droger is altijd afwachten hoe lang die er over doet, de ene keer is het een half uurtje en de andere keer 2 uur
Ja echt heel goed werkt die ook niet, zeker niet met beddengoed, dat moet ik er na altijd alsnog uithangen om het goed droog te krijgenquote:
Dit gesprek gaat niet de goede kant op. Het idee is dat ik wel met droge wasgoed thuiskom.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt heel goed werkt die ook niet, zeker niet met beddengoed, dat moet ik er na altijd alsnog uithangen om het goed droog te krijgen
Betekent dat niet dat er in de afvoerbuis/filter een hoop lint zit?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn droger is altijd afwachten hoe lang die er over doet, de ene keer is het een half uurtje en de andere keer 2 uur
Ja hopelijk heeft je vader geen low-budget Turkse drogerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat niet de goede kant op. Het idee is dat ik wel met droge wasgoed thuiskom.
Ik maak het filter na elke droogbeurt leeg en schoon, dat ding heeft het vanaf dag 1 al nooit heel top gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dat niet dat er in de afvoerbuis/filter een hoop lint zit?
Nee volgens mij heeft hij hem vrij nieuw gekocht, denk ik. Ik weet nog wel dat de droger die we thuis op zolder hadden staan kon je beneden altijd nog horen als hij aan stond. 😂quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hopelijk heeft je vader geen low-budget Turkse droger
Ohquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak het filter na elke droogbeurt leeg en schoon, dat ding heeft het vanaf dag 1 al nooit heel top gedaan
Oh daar is mijn vader wel strikt in. Moest dat vroeger ook altijd meteen schoonmaken na gebruik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Naja dat heb ik wel eens gelezen, dat als je droger minder goed droogt je als de wiedeweerga dat ding moet schoonmaken want brandgevaar
Verstandig, want dat lint is heul brandbaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar is mijn vader wel strikt in. Moest dat vroeger ook altijd meteen schoonmaken na gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |