Ik. Van het zweet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb lekker lang ge mtb’’t.
Conditie is gelijk een stuk minder na een weekje grieperig. En vorige week een zuip weekend.
Gisteren in de tuin kreeg ik steeds jeukaanvallen als ik me inspande.
Wie kent dat?
Boeruhhhhhquote:
Ik weet niet of ik dat in het stadion gehoord hadquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar trek ik toch wel echt de grens, dat zul je mij niet horen roepen.
Herken ik niet echt. Heb wel vaak jeukende armen als ik in de tuin bezig ben, maar dat is volgens mij gewoon een allergie voor bepaalde planten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb lekker lang ge mtb’’t.
Conditie is gelijk een stuk minder na een weekje grieperig. En vorige week een zuip weekend.
Gisteren in de tuin kreeg ik steeds jeukaanvallen als ik me inspande. Heel raar alsof er allemaal kleine naaldjes in je huid prikken.
Wie kent dat?
Tegen PSV kun je verliezen; maar tel er 6 punten bij op en het is niet zo rampzalig. Kampioen ga je niet worden.quote:
Gisteren ook nog gestoken door een wesp/bij, mijn hand is nu net een opgeblazen washandje.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herken ik niet echt. Heb wel vaak jeukende armen als ik in de tuin bezig ben, maar dat is volgens mij gewoon een allergie voor bepaalde planten.
Heel tofquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was je feestje gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |