✅quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
The challenge kunnen we ook weer afvinken
blijft nog steeds het probleem dat er een stoeltje moet zijn waarnaar ze doorstromenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zat zo na te denken..
Is het niet een idee voor de FIA om een trainings F1 wagen te bouwen voor alle coureurs die tegen F1 aanhikken en daar een competitie van te maken? Kies een circuit uit en laat de rookies een paar dagen met de wagen stoeien om vervolgens proberen de snelste tijd neer te zetten. Soort wat Top Gear vroeger deed door F1 coureurs in dezelfde auto een rondje te racen.
Daar hebben we F2 kampioenschap voorquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zat zo na te denken..
Is het niet een idee voor de FIA om een trainings F1 wagen te bouwen voor alle coureurs die tegen F1 aanhikken en daar een competitie van te maken? Kies een circuit uit en laat de rookies een paar dagen met de wagen stoeien om vervolgens proberen de snelste tijd neer te zetten. Soort wat Top Gear vroeger deed door F1 coureurs in dezelfde auto een rondje te racen.
Dat ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijft nog steeds het probleem dat er een stoeltje moet zijn waarnaar ze doorstromen
Zie het vorige topicquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:49 schreef Jane het volgende:
Hallo
Valt er hier nog wat te rellen of is echt iedereen al naar bed?
Klopt, maar ik heb het over een F1 auto, niet een F2 auto.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar hebben we F2 kampioenschap voor
Gaat niet gebeuren. Wat ik al eerder zei F2 Kampioenschapquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het over een F1 auto, niet een F2 auto.
Maak er een show van. Geef 12 coureurs de kans om in een F1 auto de snelste tijd te zetten in dezelfde auto.
maar wat is het nut?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het over een F1 auto, niet een F2 auto.
Maak er een show van. Geef 12 coureurs de kans om in een F1 auto de snelste tijd te zetten in dezelfde auto.
Dat kan misschien een brug zijn naar een stoeltje in de F1.quote:
Met jou voorstel gebeurt het ook niet. Te weinig F1 stoeltjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan misschien een brug zijn naar een stoeltje in de F1.
Een F2 kampioen is ook niet zeker van een stoeltje in F1
het probleem met de stoeltjes zal niet veranderen door nog een klasse toe te voegenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan misschien een brug zijn naar een stoeltje in de F1.
Een F2 kampioen is ook niet zeker van een stoeltje in F1
quote:
nopequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht dat ze daar +30 min voor kregen
Midden in de zon.quote:
russell syndroomquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Midden in de zon.
Of issie aan het zweten
nope er zit echt een buitjequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Jane het volgende:
Maar misschien is het code voor rotzooi die naar hem gegooid wordt, o.i.d.. Dat vermoed ik.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Jane het volgende:
Maar misschien is het code voor rotzooi die naar hem gegooid wordt, o.i.d.. Dat vermoed ik.
Nee het regent.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Jane het volgende:
-edit- Het is echt regen
Dat was ons reeds duidelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind dit circuit op de sim wel echt top.
We hadden toch ook een slowchattopic waar dit besproken werd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind dit circuit op de sim wel echt top.
Zie m'n edit.quote:
pinda flips voor mijquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vanvond borrelnootjes Provencale. En Piccolientjes salami![]()
![]()
Moiquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:09 schreef greysbones het volgende:
alle mods zijn foetsie?
wie heeft de drank en de nootjes?
Geen pseudo-modding.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
We hadden toch ook een slowchattopic waar dit besproken werd?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:13 schreef Jane het volgende:
Ferrari verwacht geen regen meer.
Maak je borst maar nat, dus.
Owh, de jouwe mag blijven?quote:
is dat die strateeg van RB?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:12 schreef Jane het volgende:
Alweer Hannah aanwezig. Ik ben er blij mee hoor, maar ik dacht dat ze om en om afwisselde met haar collega?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:15 schreef greysbones het volgende:
@:ESF1Gamer
dit doe je ons toch niet aan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, ik bedoel terug in vormquote:
Oh, maar hij verbetert zich nog welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:19 schreef Sally het volgende:
Ik verwacht dat RIC nog wel zakt in het rijtje.
quote je nu jezelfquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, maar hij verbetert zich nog wel
helmut belde hem, je kan volgend jaar in de RB als je de straatstenen eruit rijdt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, maar hij verbetert zich nog wel
Ja?quote:
toch altijd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:30 schreef greysbones het volgende:
zouden ze deze gp weer planken controleren?
Doen ze altijd. Alleen nu zie ik weinig vonken dus zal niet veel uitmakenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:30 schreef greysbones het volgende:
zouden ze deze gp weer planken controleren?
Het is mogelijk met een lege tank + zachte band.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Topspeed 372 🔥. Tijdje geleden, niet nu.
Bij mijn weten altijd de 1-2-3 van de (provisional) uitslag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet
soms wel
soms 2
soms 1
Denk het niet. Banden te breed / auto’s te groot tegenwoordig. In 14/15 kon het nog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is mogelijk met een lege tank + zachte band.
heb op twitter een staatje gezienquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij mijn weten altijd de 1-2-3 van de (provisional) uislag.
Daarnaast nķg 1 of 2, afhankelijk van de data die de wagens afgeven - o.a. wat betreft porpoising.
Kan het niet meer zo snel vindne....
Ik kan hier iets vinden (van FIA.com), maar daar blijkt niet uit dat de Plank-controle elke keer is:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet
soms wel
soms 2
soms 1
quote:"So how does the FIA go about checking for compliance, and is it the same at every event? The answer is that a series of random checks are carried out every weekend on different areas of the cars. This process has been in place for many decades, and exists to ensure compliance with the regulations by virtue of the fact that the teams do not know before the race which specific areas of which cars might be examined beyond the standard checks carried out on every car each weekend (such as the fuel sample taken from all cars after each Grand Prix). This means that, from their perspective, any part of the car could be checked at any time, and the consequences for non-compliance with the Technical Regulations can be severe."
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan hier iets vinden (van FIA.com), maar daar blijkt niet uit dat de Plank-controle elke keer is:
FIA INSIGHTS: HOW THE FIA’S PROCESS OF POST-RACE LEGALITY CHECKS ENSURE FAIRNESS IN FORMULA 1
26.10.23
[..]
Maar jouw graphics zeggen nog niet of er niet élke race gecheckt wordt, of wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Max is bijvoorbeeld amper gecontroleerd( qua plank)
nope deze nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar jouw graphics zeggen nog niet of er niet élke race gecheckt wordt, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope deze niet
kan hem ook niet vindenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mss weet @Starflyer het wel? (of er elke race controle gedaan wordt op de wear van de plank. )Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
of @Whiskers2009quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol![]()
Mss weet @:Starflyer het wel? (of er elke race controle gedaan wordt op de wear van de plank. )
Dat was toen een bout die was gladgeslepen met een wielgun.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:48 schreef Starflyer het volgende:
Strolls wiel zou vast zitten en niet loskomen. A la Bottas een paar jaar terug.
Zitten we al in.quote:
Die slaapt inmiddels bijnaquote:
Niet altijd, dacht ik. Vorige race deden ze dat blijkbaar op basis van de aerodynamic oscillation sensor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol![]()
Mss weet @:Starflyer het wel? (of er elke race controle gedaan wordt op de wear van de plank. )
@greysbones had ook al wat gevonden:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet altijd, dacht ik. Vorige race deden ze dat blijkbaar op basis van de aerodynamic oscillation sensor.
[ twitter ]
quote:
ook van DrObbsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:56 schreef Sally het volgende:
Thnxx
[..]
@:greysbones had ook al wat gevonden:
[..]
wat ik maandag al zeiquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet altijd, dacht ik. Vorige race deden ze dat blijkbaar op basis van de aerodynamic oscillation sensor.
[ twitter ]
Een mini racequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:05 schreef Sally het volgende:
nou, ja. Klaar, zo ongeveer.![]()
Nog wel even Bottas gezien met bijna contact met Max nadat de sessie al geeindigd was - ook wel grappig
Wat zal jij je verveeld hebben in het HAM tijdperk dan. Mercedes schroefden de motor terug omdat ze bang waren voor de FIA en nog was dat ding beduidend sneller dan de restquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:41 schreef Beathoven het volgende:
Dat met Bottas was wel leuk.
Ben alleen wel van mening dat dit een zeer lauw seizoen is. Verstappen is al binnen en het is nog wel aardig voor de rest van de lijst, maar ik hoop volgend seizoen wel op wat serieuzere competitie. F1 boeit me redelijk, tot op het punt dat het te lang cruise control werk voor de nummer 1 wordt.
geloof dat zijn contact tot 2027 looptquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:20 schreef greysbones het volgende:
Dat kan
Ik geniet ervan
En van mij mag Max nog 2 jaar of langer op deze wijze kampioen worden
Ik heb veel tijdperken van herhaling bewust niet gevolgdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat zal jij je verveeld hebben in het HAM tijdperk dan. Mercedes schroefden de motor terug omdat ze bang waren voor de FIA en nog was dat ding beduidend sneller dan de rest
Tot en met 2028 meen ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof dat zijn contact tot 2027 loopt
Op Verstappen na zit heel het veld bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
De verschillen worden wel elk raceweekend kleiner en kleiner. Na verstappen heb je het over duizenden van een seconde.
De nummer 1 is duidelijk, maar wat daarachter gebeurt is wel spannend, vind ik. Er wordt ontzettend hard gestreden om in de buurt van Red Bull te komen. Aan het begin van het seizoen leek Aston Martin het voor elkaar te hebben, maar die zijn bizar genoeg nu helemaal nergens meer. De inverse daarvan is McLaren, die het seizoen achteraan begon en zich heeft opgewerkt tot een waardige rivaal. En ondertussen blijft het interessant om te zien wat Ferrari en Mercedes met al hun middelen, kennis en kunde voor elkaar weten te krijgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:41 schreef Beathoven het volgende:
Dat met Bottas was wel leuk.
Ben alleen wel van mening dat dit een zeer lauw seizoen is. Verstappen is al binnen en het is nog wel aardig voor de rest van de lijst, maar ik hoop volgend seizoen wel op wat serieuzere competitie. F1 boeit me redelijk, tot op het punt dat het te lang cruise control werk voor de nummer 1 wordt.
Dan moeten we er bij zeggen dat Verstappen gezegd heeft dat Mexico voor hem een lastig circuit is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Op Verstappen na zit heel het veld bij elkaar.
Daarom is hij al snel kampioen geworden dit jaar omdat telkens een ander tweede wordt, daar kan Max ook niks aan doen.
De nieuwe '22 regels werken eigenlijk best wel.
In de kwalificatie zeker, wat er op duidt dat sommige teams (McLaren met name) grote stappen gezet hebben. Maar wat je vooral ook ziet is dat Verstappen het over een volledige raceafstand toch meestal redelijk overtuigend wint. En dat is toch - hoezeer sommigen het ook proberen te ontkennen - een teken van zijn talent en overmacht als coureur. In samenhang natuurlijk met het feit dat het RB-team (Hannahquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
De verschillen worden wel elk raceweekend kleiner en kleiner. Na verstappen heb je het over duizenden van een seconde.
Strategie moet je aanpassen aan de auto.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:02 schreef Jane het volgende:
[..]
In de kwalificatie zeker, wat er op duidt dat sommige teams (McLaren met name) grote stappen gezet hebben. Maar wat je vooral ook ziet is dat Verstappen het over een volledige raceafstand toch meestal redelijk overtuigend wint. En dat is toch - hoezeer sommigen het ook proberen te ontkennen - een teken van zijn talent en overmacht als coureur. In samenhang natuurlijk met het feit dat het RB-team (Hannah) de plank zelden misslaat met de strategie.
Ik bedoel, met het Ferrari strategie-team zou Max het ook een stuk lastiger hebben, maar ik denk ook dat er dan al een paar doden zouden zijn gevallen (iig figuurlijk gezien) in Maranello.
Dat doe ik in de nacht van zondag op maandag pasquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:33 schreef Jane het volgende:
Ik herhaal nog maar eens mijn tip voor de mensen die 23.00 uur te laat vinden op een zaterdagavond:
Zet gewoon zometeen je klokken al een uur terug. Dan begint het op een wat christelijker tijdstip.
yw
Persoonlijk blijf ik gewoon de hele winter op zomertijd zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doe ik in de nacht van zondag op maandag pas
Je twee zinnen spreken elkaar tegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Persoonlijk blijf ik gewoon de hele winter op zomertijd zitten.
(Niet echt, maar ik zou het wel willen. Ik haat dat het zo vroeg donker wordt.)
Ik weet niet of mensen hier er al van gehoord hebben, het is nog vrij nieuw, maar je kan programma's terugkijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:33 schreef Jane het volgende:
Ik herhaal nog maar eens mijn tip voor de mensen die 23.00 uur te laat vinden op een zaterdagavond:
Zet gewoon zometeen je klokken al een uur terug. Dan begint het op een wat christelijker tijdstip.
yw
Meh, live sport is wel een stuk leuker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen hier er al van gehoord hebben, het is nog vrij nieuw, maar je kan programma's terugkijken.
Tis maar een kwalificatie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meh, live sport is wel een stuk leuker.
nee tis de kwalificatie!!quote:
Kampioen van watquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee tis de kwalificatie!!
Perez gaat laten zien dat hij dit jaar nog kampioen kan worden.
Nou ja, van de rest onder Max, maar dat lukt hem waarschijnlijk ook alleen omdat Hammie's punten zijn afgenomen vorige week, anders zag ik Hamilton nog wel 2de wordenquote:
Dat zal Max niet winnen iddquote:
Het was niet echt zijn seizoen idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, van de rest onder Max, maar dat lukt hem waarschijnlijk ook alleen omdat Hammie's punten zijn afgenomen vorige week, anders zag ik Hamilton nog wel 2de worden.
lollipop!quote:
Vechten is geen sport maar een misdaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
Sla ook over, elders boksen kijken Fury vs Ngannou
Ik maak burrito's, want Mexicoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond rijstgerecht of friet halen
Het is patatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond rijstgerecht of friet halen
Hmm, en dat is niet heel veel werkquote:
Nee, maar dat is niks wat ik ooit kook eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm, en dat is niet heel veel werk
Wat is friet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond rijstgerecht of friet halen.
Ow dit was een onlogische plek om dit te posten zonder context.
Heb ik zin om tussendoor te koken? Dat was de context
quote:
Ze doen er vrijwillig aan mee, voor veel centjes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vechten is geen sport maar een misdaad.
Een verbastering van frituren, je weet wel de bereidswijze van patatquote:
Wat is friet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Was maar een vraagquote:
begint dat om 23.00 uujrquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
Sla ook over, elders boksen kijken Fury vs Ngannou
Gefrituurde in reepjes gesneden patatquote:
Vreet maar een crompouce op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
hier wrapsquote:
Wil je me dood hebben?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreet maar een crompouce op.
Post afgehandeld.
Die ga ik volgende week kopenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreet maar een crompouce op.
Post afgehandeld.
Ehhh, nee...?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je twee zinnen spreken elkaar tegen
Opinions are like assholes, everybody's got one.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, nee...?
De klok gaat een uur terug, dus ff als voorbeeld:
Zomertijd: het wordt om 18.00 uur donker
Wintertijd: het wordt om 17.00 uur donker.
's ochtends is het andersom natuurlijk. Dan wordt het een uur later licht (als je zomertijd aanhoudt), maar dat kan me minder schelen.
En voordat ik er een opmerking over krijg... ja, ik weet dat wintertijd de 'echte' tijd is.
Ik ben het er alleen niet mee eens.
Ik las je post verkeerd, dacht dat er stond dat je wintertijd wildequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, nee...?
's ochtends is het andersom natuurlijk. Dan wordt het een uur later licht (als je zomertijd aanhoudt), maar dat kan me minder schelen.
En voordat ik er een opmerking over krijg... ja, ik weet dat wintertijd de 'echte' tijd is.
en wereldwijd wordt het later of niet toegepast.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, nee...?
Er zijn veel mensen die zomertijd hier ook willen afschaffen, maar dat wil ik dus niet. Ik wil wintertijd afschaffen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en wereldwijd wordt het later of niet toegepast.
Ik las 0.02 mm teveelquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net in het nieuws dat Mercedes zo gigantisch traag is geworden nu omdat hun plank maarliefst 2mm slijtage had vorige week. Er is maar 1mm toegestaan, dus ze hadden gewoon het dubbele van wat toegestaan was
Verklaart misschien ook wel het enorme verschil met Russell.
Ferrari had ondertussen maar een fractie van een mm te veel slijtage, dat was eerder gewoon pech.
hoe ik het heb gelezen, wordt er een groep auto's uitgepikt voor een controle. de teams weten dan nog niet welk deel er gecontroleerd gaat worden.. pas na de controles blijkt waarop gecontroleerd is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik las 0.02 mm teveel
Dus 1.02 mm
Waarvan werd geroepen dat kunnen ze toch niet meten ..![]()
Vind het vooral opvallend dat en Ferrari en Mercedes meerdere keren al zijn gecontroleerd., waarbij ik dan denk .. de FIA vermoed al langer een te lage afstelling
Zal ik nog een keer mijn repeterend verhaaltje hier neer zetten waarom zomertijd sowieso logischer is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die zomertijd hier ook willen afschaffen, maar dat wil ik dus niet. Ik wil wintertijd afschaffen.
Ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweestquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hebben dat al 30 jaar.
https://www.pzc.nl/veere/(...)elere-naam~a55bc7ce/
Dat was wel duidelijk maat maar voor een goede ontwikkeling is het nooit te laat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweest
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk maat maar voor een goede ontwikkeling is het nooit te laat.
Zeelandquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweest
Ik ben blij met elke medestander, dus van mij mag het.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zal ik nog een keer mijn repeterend verhaaltje hier neer zetten waarom zomertijd sowieso logischer is?
Of zeg je "nou nee, doe maar niet"
Nou omdat je het vraagt danquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben blij met elke medestander, dus van mij mag het.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou omdat je het vraagt dan
Kijk, vroeger, toen de gulden nog van hout was bestond, en de Batavieren nog met hun vijven waren, toen stond de boer om 4:00 uur op om de koeien te melken en moest dientengevolge ook om 20:00 weer naar bed om toch nog aan zijn broodnodige slaap te komen. In dat geval is het midden van de dag om 12:00 uur. Vandaar die wintertijders die spreken over dat dat de echte tijd is. Maar zoals je ziet leven die dus eigenlijk nog in de middeleeuwen.
Tegenwoordig staat de gemiddelde mens zo rond 7:00 uur op en gaat in de regionen van 23:00 naar bed. Het midden van de dag is dan om 15:00 uur. Dan zou dus de tijd vergeleken met de wintertijd 3 uur naar voren moeten. Nou zou het dan in de ochtend zelfs voor mijn begrippen wel erg laat licht zijn, maar dat is wel wat volgens die logica het geval zou zijn.
Kortom, zelfs zomertjd is al een zwaar compromis.
Conclusie: de wintertijders kletsen maar wat. Of zijn ouderwetse boer.
Dat zijn geen thuiswerkers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:25 schreef Zorro het volgende:
Tegenwoordig staat de gemiddelde mens zo rond 7:00 uur op
Nog later dus, dan ga je nog verder van de wintertijd af. Meer bewijs.quote:
beginnen met wakker worden wel ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog later dus, dan ga je nog verder van de wintertijd af. Meer bewijs.
Al ben ik zelf welzeker een thuiswerker die om 7 uur begint.
Ik werk thuis en sta om half 7 zelfs opquote:
quote:
ik 6.59uquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werk thuis en sta om half 7 zelfs op
Ben je gewoon een luie boer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werk thuis en sta om half 7 zelfs op
De FIA heeft verklaard dat de Ferrari en Mercedes puur zijn gecontroleerd op het vele bouncen( daarvoor gebruiken ze de meetapparatuur in de auto)quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe ik het heb gelezen, wordt er een groep auto's uitgepikt voor een controle. de teams weten dan nog niet welk deel er gecontroleerd gaat worden.. pas na de controles blijkt waarop gecontroleerd is.
dan vermoed ik dat er ook staatjes zijn van de andere controles
ja dat weet ik, heb ik idd meermaals voorbij zien komen, het ging me over het algemene controle gedeelte.quote:
Er zijn vast mensen die houden van analyseren en hier staatjes van hebben gemaaktquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat weet ik, heb ik idd meermaals voorbij zien komen, het ging me over het algemene controle gedeelte.
In bed aan het slapen. Nattekitten had nachtdienst moeten draaienquote:
Vanavond ben je niet nodigquote:
😎quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat de meningen daar over zijn verdeeld
🙄👌👌quote:
Ik ben hier F1 mod en ik ben de hele avond aanwezig en dus handel de moderatie hier af.quote:
Goed bezig🦾quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben hier F1 mod en ik ben de hele avond aanwezig en dus handel de moderatie hier af.
🫡quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben hier F1 mod en ik ben de hele avond aanwezig en dus handel de moderatie hier af.
quote:
Genieten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Eindelijk eens tijd om een VT te kijken!
Even geen sprintweekendquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Njoyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Ja, lekker marathonrijden!quote:
Volgende week weerquote:
Verkeerde account Nattekat.quote:
Ik heb hetzelfde. Aan de ene kant is het leuk, maar aan de andere kant ben ik ook gehecht aan een normaal F1 weekend. Laat de sprint spul over aan de junioren klassequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ook dat ja! Hoewel ik mijn oordeel erover nog niet heb gevormd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account Nattekat.
Ik zal jou eens nou-enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik vind het gewone ook al leuk, beetje kijken in de pitboxen, beetje relaxed luisteren naar wat gewauwel van de commentators en gewoon even niet op het puntje van je stoel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Aan de ene kant is het leuk, maar aan de andere kant ben ik ook gehecht aan een normaal F1 weekend. Laat de sprint spul over aan de junioren klasse
En toch gaat hij het weer verneukenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:32 schreef tripel7 het volgende:
Yuki start morgen sws vanuit de pits, Daniel krijgt eindelijk een klein kansje om voor Yuki te eindigen
Ik las juist dat Russell (in het begin) zo traag was omdat hij minder brandstof had en meer moest sparen. Daarna kon hij los en liep hij 10s in op Verstappen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net in het nieuws dat Mercedes zo gigantisch traag is geworden nu omdat hun plank maarliefst 2mm slijtage had vorige week. Er is maar 1mm toegestaan, dus ze hadden gewoon het dubbele van wat toegestaan was
Verklaart misschien ook wel het enorme verschil met Russell.
Ferrari had ondertussen maar een fractie van een mm te veel slijtage, dat was eerder gewoon pech.
leuk, maar zo'n tactiek werkt dus ook nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las juist dat Russell (in het begin) zo traag was omdat hij minder brandstof had en meer moest sparen. Daarna kon hij los en liep hij 10s in op Verstappen.
https://www.motorsport.co(...)l-in-us-gp/10538504/
Het was een incidentloze race dus dat zou potentieel problemen geven met de brandstof maar om aan het begin van de race al te gaan sparen is dat niet een beetje vreemd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
leuk, maar zo'n tactiek werkt dus ook niet
Jepquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Het was een incidentloze race dus dat zou potentieel problemen geven met de brandstof maar om aan het begin van de race al te gaan sparen is dat niet een beetje vreemd?
Toto over een paar races nadat ze door deze uitspraak elke week gecontroleerd worden: Het is omdat de FIA racistisch is naar Lewis!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
Ja en toto heeft gezegd dat hij elke week een DQ wil riskeren om Ham op P2 te krijgen
Wat is het nut van P2 halenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
Ja en toto heeft gezegd dat hij elke week een DQ wil riskeren om Ham op P2 te krijgen
sportscars. Lift and coast to the maxquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Het was een incidentloze race dus dat zou potentieel problemen geven met de brandstof maar om aan het begin van de race al te gaan sparen is dat niet een beetje vreemd?
wikipediastatsquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal jou eens nou-enZal jou eens StiggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Plaatsing voor Champions Leaguequote:
Ben al onderwegquote:
Ferrari heeft een GROOT probleem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Die tijden die de Ferrari's rijden haalt Max met zijn ogen dicht nog wel
Zal jou eens getten!quote:
Eerst @ESF1Gamer vragen wat ze vannacht deed en nu dit weer.quote:
Dat record verbreken van Max, die werd een paar jaar terug continu van de P3 plek afgehaaldquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je na de race de trofee weer inleveren
Keiharde Pitstop Dekken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerst @:ESF1Gamer vragen wat ze vannacht deed en nu dit weer.
Je wilt dit topic naar KPD hebben he?
Ik wist niet dat F1 kinky werdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerst @:ESF1Gamer vragen wat ze vannacht deed en nu dit weer.
Je wilt dit topic naar KPD hebben he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |