quote:
Genieten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Eindelijk eens tijd om een VT te kijken!
Even geen sprintweekendquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Njoyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Ja, lekker marathonrijden!quote:
Volgende week weerquote:
Verkeerde account Nattekat.quote:
Ik heb hetzelfde. Aan de ene kant is het leuk, maar aan de andere kant ben ik ook gehecht aan een normaal F1 weekend. Laat de sprint spul over aan de junioren klassequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ook dat ja! Hoewel ik mijn oordeel erover nog niet heb gevormd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account Nattekat.
Ik zal jou eens nou-enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ik vind het gewone ook al leuk, beetje kijken in de pitboxen, beetje relaxed luisteren naar wat gewauwel van de commentators en gewoon even niet op het puntje van je stoel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Aan de ene kant is het leuk, maar aan de andere kant ben ik ook gehecht aan een normaal F1 weekend. Laat de sprint spul over aan de junioren klasse
En toch gaat hij het weer verneukenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:32 schreef tripel7 het volgende:
Yuki start morgen sws vanuit de pits, Daniel krijgt eindelijk een klein kansje om voor Yuki te eindigen
Ik las juist dat Russell (in het begin) zo traag was omdat hij minder brandstof had en meer moest sparen. Daarna kon hij los en liep hij 10s in op Verstappen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net in het nieuws dat Mercedes zo gigantisch traag is geworden nu omdat hun plank maarliefst 2mm slijtage had vorige week. Er is maar 1mm toegestaan, dus ze hadden gewoon het dubbele van wat toegestaan was
Verklaart misschien ook wel het enorme verschil met Russell.
Ferrari had ondertussen maar een fractie van een mm te veel slijtage, dat was eerder gewoon pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |