Tis maar een kwalificatie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meh, live sport is wel een stuk leuker.
nee tis de kwalificatie!!quote:
Kampioen van watquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee tis de kwalificatie!!
Perez gaat laten zien dat hij dit jaar nog kampioen kan worden.
Nou ja, van de rest onder Max, maar dat lukt hem waarschijnlijk ook alleen omdat Hammie's punten zijn afgenomen vorige week, anders zag ik Hamilton nog wel 2de wordenquote:
Dat zal Max niet winnen iddquote:
Het was niet echt zijn seizoen idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, van de rest onder Max, maar dat lukt hem waarschijnlijk ook alleen omdat Hammie's punten zijn afgenomen vorige week, anders zag ik Hamilton nog wel 2de worden.
lollipop!quote:
Vechten is geen sport maar een misdaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
Sla ook over, elders boksen kijken Fury vs Ngannou
Ik maak burrito's, want Mexicoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond rijstgerecht of friet halen
Het is patatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond rijstgerecht of friet halen
Hmm, en dat is niet heel veel werkquote:
Nee, maar dat is niks wat ik ooit kook eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm, en dat is niet heel veel werk
Wat is friet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond rijstgerecht of friet halen.
Ow dit was een onlogische plek om dit te posten zonder context.
Heb ik zin om tussendoor te koken? Dat was de context
quote:
Ze doen er vrijwillig aan mee, voor veel centjes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vechten is geen sport maar een misdaad.
Een verbastering van frituren, je weet wel de bereidswijze van patatquote:
Wat is friet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond rijstgerecht of friet halen.
Ow dit was een onlogische plek om dit te posten zonder context.
Heb ik zin om tussendoor te koken? Dat was de context
Was maar een vraagquote:
begint dat om 23.00 uujrquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
Sla ook over, elders boksen kijken Fury vs Ngannou
Gefrituurde in reepjes gesneden patatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |