✅quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
The challenge kunnen we ook weer afvinken
blijft nog steeds het probleem dat er een stoeltje moet zijn waarnaar ze doorstromenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zat zo na te denken..
Is het niet een idee voor de FIA om een trainings F1 wagen te bouwen voor alle coureurs die tegen F1 aanhikken en daar een competitie van te maken? Kies een circuit uit en laat de rookies een paar dagen met de wagen stoeien om vervolgens proberen de snelste tijd neer te zetten. Soort wat Top Gear vroeger deed door F1 coureurs in dezelfde auto een rondje te racen.
Daar hebben we F2 kampioenschap voorquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zat zo na te denken..
Is het niet een idee voor de FIA om een trainings F1 wagen te bouwen voor alle coureurs die tegen F1 aanhikken en daar een competitie van te maken? Kies een circuit uit en laat de rookies een paar dagen met de wagen stoeien om vervolgens proberen de snelste tijd neer te zetten. Soort wat Top Gear vroeger deed door F1 coureurs in dezelfde auto een rondje te racen.
Dat ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijft nog steeds het probleem dat er een stoeltje moet zijn waarnaar ze doorstromen
Zie het vorige topicquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:49 schreef Jane het volgende:
Hallo
Valt er hier nog wat te rellen of is echt iedereen al naar bed?
Klopt, maar ik heb het over een F1 auto, niet een F2 auto.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar hebben we F2 kampioenschap voor
Gaat niet gebeuren. Wat ik al eerder zei F2 Kampioenschapquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het over een F1 auto, niet een F2 auto.
Maak er een show van. Geef 12 coureurs de kans om in een F1 auto de snelste tijd te zetten in dezelfde auto.
maar wat is het nut?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het over een F1 auto, niet een F2 auto.
Maak er een show van. Geef 12 coureurs de kans om in een F1 auto de snelste tijd te zetten in dezelfde auto.
Dat kan misschien een brug zijn naar een stoeltje in de F1.quote:
Met jou voorstel gebeurt het ook niet. Te weinig F1 stoeltjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan misschien een brug zijn naar een stoeltje in de F1.
Een F2 kampioen is ook niet zeker van een stoeltje in F1
het probleem met de stoeltjes zal niet veranderen door nog een klasse toe te voegenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan misschien een brug zijn naar een stoeltje in de F1.
Een F2 kampioen is ook niet zeker van een stoeltje in F1
quote:
nopequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht dat ze daar +30 min voor kregen
Midden in de zon.quote:
russell syndroomquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Midden in de zon.
Of issie aan het zweten
nope er zit echt een buitjequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Jane het volgende:
Maar misschien is het code voor rotzooi die naar hem gegooid wordt, o.i.d.. Dat vermoed ik.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:07 schreef Jane het volgende:
Maar misschien is het code voor rotzooi die naar hem gegooid wordt, o.i.d.. Dat vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |