toch altijd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:30 schreef greysbones het volgende:
zouden ze deze gp weer planken controleren?
Doen ze altijd. Alleen nu zie ik weinig vonken dus zal niet veel uitmakenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:30 schreef greysbones het volgende:
zouden ze deze gp weer planken controleren?
Het is mogelijk met een lege tank + zachte band.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Topspeed 372 🔥. Tijdje geleden, niet nu.
Bij mijn weten altijd de 1-2-3 van de (provisional) uitslag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet
soms wel
soms 2
soms 1
Denk het niet. Banden te breed / auto’s te groot tegenwoordig. In 14/15 kon het nog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is mogelijk met een lege tank + zachte band.
heb op twitter een staatje gezienquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij mijn weten altijd de 1-2-3 van de (provisional) uislag.
Daarnaast nóg 1 of 2, afhankelijk van de data die de wagens afgeven - o.a. wat betreft porpoising.
Kan het niet meer zo snel vindne....
Ik kan hier iets vinden (van FIA.com), maar daar blijkt niet uit dat de Plank-controle elke keer is:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet
soms wel
soms 2
soms 1
quote:"So how does the FIA go about checking for compliance, and is it the same at every event? The answer is that a series of random checks are carried out every weekend on different areas of the cars. This process has been in place for many decades, and exists to ensure compliance with the regulations by virtue of the fact that the teams do not know before the race which specific areas of which cars might be examined beyond the standard checks carried out on every car each weekend (such as the fuel sample taken from all cars after each Grand Prix). This means that, from their perspective, any part of the car could be checked at any time, and the consequences for non-compliance with the Technical Regulations can be severe."
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan hier iets vinden (van FIA.com), maar daar blijkt niet uit dat de Plank-controle elke keer is:
FIA INSIGHTS: HOW THE FIA’S PROCESS OF POST-RACE LEGALITY CHECKS ENSURE FAIRNESS IN FORMULA 1
26.10.23
[..]
Maar jouw graphics zeggen nog niet of er niet élke race gecheckt wordt, of wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Max is bijvoorbeeld amper gecontroleerd( qua plank)
nope deze nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar jouw graphics zeggen nog niet of er niet élke race gecheckt wordt, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope deze niet
kan hem ook niet vindenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mss weet @Starflyer het wel? (of er elke race controle gedaan wordt op de wear van de plank. )Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
of @Whiskers2009quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol![]()
Mss weet @:Starflyer het wel? (of er elke race controle gedaan wordt op de wear van de plank. )
Dat was toen een bout die was gladgeslepen met een wielgun.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:48 schreef Starflyer het volgende:
Strolls wiel zou vast zitten en niet loskomen. A la Bottas een paar jaar terug.
Zitten we al in.quote:
Die slaapt inmiddels bijnaquote:
Niet altijd, dacht ik. Vorige race deden ze dat blijkbaar op basis van de aerodynamic oscillation sensor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol![]()
Mss weet @:Starflyer het wel? (of er elke race controle gedaan wordt op de wear van de plank. )
@greysbones had ook al wat gevonden:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet altijd, dacht ik. Vorige race deden ze dat blijkbaar op basis van de aerodynamic oscillation sensor.
[ twitter ]
quote:
ook van DrObbsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:56 schreef Sally het volgende:
Thnxx
[..]
@:greysbones had ook al wat gevonden:
[..]
wat ik maandag al zeiquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet altijd, dacht ik. Vorige race deden ze dat blijkbaar op basis van de aerodynamic oscillation sensor.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |