Vreet maar een crompouce op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond rijstgerecht of friet halen.
Ow dit was een onlogische plek om dit te posten zonder context.
Heb ik zin om tussendoor te koken? Dat was de context
hier wrapsquote:
Wil je me dood hebben?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreet maar een crompouce op.
Post afgehandeld.
Die ga ik volgende week kopenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreet maar een crompouce op.
Post afgehandeld.
Ehhh, nee...?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je twee zinnen spreken elkaar tegen
Opinions are like assholes, everybody's got one.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, nee...?
De klok gaat een uur terug, dus ff als voorbeeld:
Zomertijd: het wordt om 18.00 uur donker
Wintertijd: het wordt om 17.00 uur donker.
's ochtends is het andersom natuurlijk. Dan wordt het een uur later licht (als je zomertijd aanhoudt), maar dat kan me minder schelen.
En voordat ik er een opmerking over krijg... ja, ik weet dat wintertijd de 'echte' tijd is.
Ik ben het er alleen niet mee eens.
Ik las je post verkeerd, dacht dat er stond dat je wintertijd wildequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, nee...?
's ochtends is het andersom natuurlijk. Dan wordt het een uur later licht (als je zomertijd aanhoudt), maar dat kan me minder schelen.
En voordat ik er een opmerking over krijg... ja, ik weet dat wintertijd de 'echte' tijd is.
en wereldwijd wordt het later of niet toegepast.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, nee...?
Er zijn veel mensen die zomertijd hier ook willen afschaffen, maar dat wil ik dus niet. Ik wil wintertijd afschaffen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en wereldwijd wordt het later of niet toegepast.
Ik las 0.02 mm teveelquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net in het nieuws dat Mercedes zo gigantisch traag is geworden nu omdat hun plank maarliefst 2mm slijtage had vorige week. Er is maar 1mm toegestaan, dus ze hadden gewoon het dubbele van wat toegestaan was
Verklaart misschien ook wel het enorme verschil met Russell.
Ferrari had ondertussen maar een fractie van een mm te veel slijtage, dat was eerder gewoon pech.
hoe ik het heb gelezen, wordt er een groep auto's uitgepikt voor een controle. de teams weten dan nog niet welk deel er gecontroleerd gaat worden.. pas na de controles blijkt waarop gecontroleerd is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik las 0.02 mm teveel
Dus 1.02 mm
Waarvan werd geroepen dat kunnen ze toch niet meten ..![]()
Vind het vooral opvallend dat en Ferrari en Mercedes meerdere keren al zijn gecontroleerd., waarbij ik dan denk .. de FIA vermoed al langer een te lage afstelling
Zal ik nog een keer mijn repeterend verhaaltje hier neer zetten waarom zomertijd sowieso logischer is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die zomertijd hier ook willen afschaffen, maar dat wil ik dus niet. Ik wil wintertijd afschaffen.
Ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweestquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hebben dat al 30 jaar.
https://www.pzc.nl/veere/(...)elere-naam~a55bc7ce/
Dat was wel duidelijk maat maar voor een goede ontwikkeling is het nooit te laat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweest
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk maat maar voor een goede ontwikkeling is het nooit te laat.
Zeelandquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de provincie Zeeland geweest
Ik ben blij met elke medestander, dus van mij mag het.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zal ik nog een keer mijn repeterend verhaaltje hier neer zetten waarom zomertijd sowieso logischer is?
Of zeg je "nou nee, doe maar niet"
Nou omdat je het vraagt danquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben blij met elke medestander, dus van mij mag het.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou omdat je het vraagt dan
Kijk, vroeger, toen de gulden nog van hout was bestond, en de Batavieren nog met hun vijven waren, toen stond de boer om 4:00 uur op om de koeien te melken en moest dientengevolge ook om 20:00 weer naar bed om toch nog aan zijn broodnodige slaap te komen. In dat geval is het midden van de dag om 12:00 uur. Vandaar die wintertijders die spreken over dat dat de echte tijd is. Maar zoals je ziet leven die dus eigenlijk nog in de middeleeuwen.
Tegenwoordig staat de gemiddelde mens zo rond 7:00 uur op en gaat in de regionen van 23:00 naar bed. Het midden van de dag is dan om 15:00 uur. Dan zou dus de tijd vergeleken met de wintertijd 3 uur naar voren moeten. Nou zou het dan in de ochtend zelfs voor mijn begrippen wel erg laat licht zijn, maar dat is wel wat volgens die logica het geval zou zijn.
Kortom, zelfs zomertjd is al een zwaar compromis.
Conclusie: de wintertijders kletsen maar wat. Of zijn ouderwetse boer.
Dat zijn geen thuiswerkers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:25 schreef Zorro het volgende:
Tegenwoordig staat de gemiddelde mens zo rond 7:00 uur op
Nog later dus, dan ga je nog verder van de wintertijd af. Meer bewijs.quote:
beginnen met wakker worden wel ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog later dus, dan ga je nog verder van de wintertijd af. Meer bewijs.
Al ben ik zelf welzeker een thuiswerker die om 7 uur begint.
Ik werk thuis en sta om half 7 zelfs opquote:
quote:
ik 6.59uquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werk thuis en sta om half 7 zelfs op
Ben je gewoon een luie boer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werk thuis en sta om half 7 zelfs op
De FIA heeft verklaard dat de Ferrari en Mercedes puur zijn gecontroleerd op het vele bouncen( daarvoor gebruiken ze de meetapparatuur in de auto)quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe ik het heb gelezen, wordt er een groep auto's uitgepikt voor een controle. de teams weten dan nog niet welk deel er gecontroleerd gaat worden.. pas na de controles blijkt waarop gecontroleerd is.
dan vermoed ik dat er ook staatjes zijn van de andere controles
ja dat weet ik, heb ik idd meermaals voorbij zien komen, het ging me over het algemene controle gedeelte.quote:
Er zijn vast mensen die houden van analyseren en hier staatjes van hebben gemaaktquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat weet ik, heb ik idd meermaals voorbij zien komen, het ging me over het algemene controle gedeelte.
In bed aan het slapen. Nattekitten had nachtdienst moeten draaienquote:
Vanavond ben je niet nodigquote:
😎quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat de meningen daar over zijn verdeeld
🙄👌👌quote:
Ik ben hier F1 mod en ik ben de hele avond aanwezig en dus handel de moderatie hier af.quote:
Goed bezig🦾quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben hier F1 mod en ik ben de hele avond aanwezig en dus handel de moderatie hier af.
🫡quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben hier F1 mod en ik ben de hele avond aanwezig en dus handel de moderatie hier af.
quote:
Genieten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Eindelijk eens tijd om een VT te kijken!
Even geen sprintweekendquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Njoyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef Perox het volgende:
Ja, lekker marathonrijden!quote:
Volgende week weerquote:
Verkeerde account Nattekat.quote:
Ik heb hetzelfde. Aan de ene kant is het leuk, maar aan de andere kant ben ik ook gehecht aan een normaal F1 weekend. Laat de sprint spul over aan de junioren klassequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ook dat ja! Hoewel ik mijn oordeel erover nog niet heb gevormd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account Nattekat.
Ik zal jou eens nou-enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik vind het gewone ook al leuk, beetje kijken in de pitboxen, beetje relaxed luisteren naar wat gewauwel van de commentators en gewoon even niet op het puntje van je stoel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Aan de ene kant is het leuk, maar aan de andere kant ben ik ook gehecht aan een normaal F1 weekend. Laat de sprint spul over aan de junioren klasse
En toch gaat hij het weer verneukenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:32 schreef tripel7 het volgende:
Yuki start morgen sws vanuit de pits, Daniel krijgt eindelijk een klein kansje om voor Yuki te eindigen
Ik las juist dat Russell (in het begin) zo traag was omdat hij minder brandstof had en meer moest sparen. Daarna kon hij los en liep hij 10s in op Verstappen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net in het nieuws dat Mercedes zo gigantisch traag is geworden nu omdat hun plank maarliefst 2mm slijtage had vorige week. Er is maar 1mm toegestaan, dus ze hadden gewoon het dubbele van wat toegestaan was
Verklaart misschien ook wel het enorme verschil met Russell.
Ferrari had ondertussen maar een fractie van een mm te veel slijtage, dat was eerder gewoon pech.
leuk, maar zo'n tactiek werkt dus ook nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las juist dat Russell (in het begin) zo traag was omdat hij minder brandstof had en meer moest sparen. Daarna kon hij los en liep hij 10s in op Verstappen.
https://www.motorsport.co(...)l-in-us-gp/10538504/
Het was een incidentloze race dus dat zou potentieel problemen geven met de brandstof maar om aan het begin van de race al te gaan sparen is dat niet een beetje vreemd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
leuk, maar zo'n tactiek werkt dus ook niet
Jepquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Het was een incidentloze race dus dat zou potentieel problemen geven met de brandstof maar om aan het begin van de race al te gaan sparen is dat niet een beetje vreemd?
Toto over een paar races nadat ze door deze uitspraak elke week gecontroleerd worden: Het is omdat de FIA racistisch is naar Lewis!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
Ja en toto heeft gezegd dat hij elke week een DQ wil riskeren om Ham op P2 te krijgen
Wat is het nut van P2 halenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
Ja en toto heeft gezegd dat hij elke week een DQ wil riskeren om Ham op P2 te krijgen
sportscars. Lift and coast to the maxquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Het was een incidentloze race dus dat zou potentieel problemen geven met de brandstof maar om aan het begin van de race al te gaan sparen is dat niet een beetje vreemd?
wikipediastatsquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal jou eens nou-enZal jou eens StiggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Plaatsing voor Champions Leaguequote:
Ben al onderwegquote:
Ferrari heeft een GROOT probleem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Die tijden die de Ferrari's rijden haalt Max met zijn ogen dicht nog wel
Zal jou eens getten!quote:
Eerst @ESF1Gamer vragen wat ze vannacht deed en nu dit weer.quote:
Dat record verbreken van Max, die werd een paar jaar terug continu van de P3 plek afgehaaldquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je na de race de trofee weer inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |