SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn exclusief verzendkosten en bij meerdere items wil ik ook wel een mooie prijs maken. Alleen pakketpost (dhl, dpd of postnl) of ophalen.
Ik heb ze vorig jaar bij de Action gekocht voor, ik dacht, ¤7,99quote:Op donderdag 2 november 2023 12:51 schreef Tink89 het volgende:
Ik zoek sneakers/gymschoenen voor een meisje in maat 29 met lampjes erin. Ze heeft ze maar een uurtje per week aan voor de gymles, hoeven wmb dus geen nieuwe te zijn. Of tips waar ze die verkopen voor een schappelijke prijs. Zelfs bij scapino ben ik minstens 25 euro kwijt en dat is me wat te gortig.
Ik heb nog een zwangerschapsbroek maat 38, valt groot. Zie https://www.vinted.nl/items/3517245665-zwangerschapsbroek-bpcquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:05 schreef Nanukerst het volgende:
Iemand nog zwangerschapskleding maat 38/40 liggen?
Ik heb een hele voorraad in die maat, wil het dit weekend allemaal eens door gaan nemen. Nog niet eerder aan toegekomenquote:Op woensdag 15 november 2023 19:20 schreef Bami het volgende:
Ik zoek nog lange mouwen rompers. Het liefst Hema, graag zowel wat maat 74/80 als alvast de 86/92. Van de grotere maat is geen/korte mouw ook welkom. Iemand hier die nog een voorraadje heeft voor een klein prijsje toevallig?
Niet helemaal wat ik zoek, maar dankjewel!quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog een zwangerschapsbroek maat 38, valt groot. Zie https://www.vinted.nl/items/3517245665-zwangerschapsbroek-bpc
Meisje of jongen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:40 schreef Bami het volgende:
We zoeken ook nog een warme winterjas in maat 86, als iemand die heeft en binnen een paar dagen kan versturen (het is toch wel goed koud nu) dan houd ik me ook aanbevolen.
Die heb ik al iemand cadeau gedaan, helaas.quote:
Ik heb deze nog liggen. Maar die moet dan eigen eerst nog even in de was.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:40 schreef Bami het volgende:
We zoeken ook nog een warme winterjas in maat 86, als iemand die heeft en binnen een paar dagen kan versturen (het is toch wel goed koud nu) dan houd ik me ook aanbevolen.
Och dat doen wij meestal alsnog met tweedehands kleding, dus die moeite zou ik zeker niet nemen. Wat hoop je ervoor te krijgen? En hoe valt hij? Want ik ben gewend dat Noppies klein valt en zou jammer zijn als we de winter er alsnog niet mee halen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:53 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik heb deze nog liggen. Maar die moet dan eigen eerst nog even in de was.
Van de 74/80 gaat het wel specifiek om de lange mouw, anders was dat zeker een fijne geweest!quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een stuk of 10 Hema rib 74/80 rompers, maar alleen met korte mouw.
Ga ik echt doenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef Bami het volgende:
Check, dan wacht ik in spanning @:MaJo haar uitzoekwerk van dit weekend af.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:40 schreef Bami het volgende:
Graag!quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan evt voor je kijken wat ik nog heb liggen!
Iemand die er blij mee is, is al goed. Als jij hem niet wilt, gaat hij in de doneerzak namelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:18 schreef Bami het volgende:
[..]
Och dat doen wij meestal alsnog met tweedehands kleding, dus die moeite zou ik zeker niet nemen. Wat hoop je ervoor te krijgen? En hoe valt hij? Want ik ben gewend dat Noppies klein valt en zou jammer zijn als we de winter er alsnog niet mee halen.
[..]
Ah klinkt goed! Man was meteen enthousiast toen ik hem liet zien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:35 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Iemand die er blij mee is, is al goed. Als jij hem niet wilt, gaat hij in de doneerzak namelijk.Hij valt niet heel groot, maar niet zo klein als ik van Noppies gewend ben.
Held!quote:Op maandag 27 november 2023 12:08 schreef SQ het volgende:
H&M verkoopt ze tot en met maat 104 zie ik. Wel in sets van 3.
Linkje?quote:Op maandag 27 november 2023 12:08 schreef SQ het volgende:
H&M verkoopt ze tot en met maat 104 zie ik. Wel in sets van 3.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0310091101.htmlquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:51 schreef Jentin het volgende:
[..]
Linkje?Ik kan ze niet vinden en zoek hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door onomatopee op 07-12-2023 15:09:07 ]
quote:Op donderdag 7 december 2023 14:53 schreef onomatopee het volgende:
Voor zij die nog zoeken naar een babyuitzet, hier mogen weg:
- Stokke home ledikant + wiegje in grijs, incl valhekje (voor als ledikant als open bed gebruikt wordt), huisje etc.
- Stokke babyset + tafelblad voor tripp trapp
- Medela freestyle kolf + accessoires
- Cosilana wolfleece jasje + broek maat 50/56 in blauw
Ligt nu allemaal in de logeerkamer, bij interesse kan ik foto's makenBij interesse heb ik nog wollen kleding t/m maat 68 liggen. Prijzen komen we wel uit.
Verder jongenskleding van 4ff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in de kolf, het cosilanaspul, en ik zou je wolletjes t/m 56 ook wel willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeeman?quote:Op donderdag 7 december 2023 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
als iemand nog een leuk kerstsetje heeft voor een kleine man in maat 92 hou ik me aanbevolenkan niks leuks vinden.
Ik ben met name op zoek naar Hema lange mouwen rompers, maar kan me voorstellen dat je de hele set in 1x kwijt wilt. Zijn de lange mouwen rompers allemaal van Hema?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:37 schreef eponine het volgende:
Iemand behoefte aan witte en donkerblauwe basic rompers van Zeeman en Hema?
Maat 86/92, zonder mouwen (5 stuks, waarvan drie met wat kleine vlekjes), met korte mouwen (4 stuks) met lange mouwen (ook 4 stuks). Mogen weg voor ¤7,50 excl. verzenden.
Nee helaas, die zijn allemaal van Zeeman. Wel de wat ‘oudere’ Sweet & Soft lijn (ik had ze al voor m’n oudste) met wat meer stretch er in dan hoe ze nu gemaakt/verkocht worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:53 schreef Bami het volgende:
[..]
Ik ben met name op zoek naar Hema lange mouwen rompers, maar kan me voorstellen dat je de hele set in 1x kwijt wilt. Zijn de lange mouwen rompers allemaal van Hema?
Ik heb nog zwarte snowboots van de Decathlon liggen, zijn wel maat 31.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:54 schreef Tink89 het volgende:
Ik zoek een skibroek en skijas in maat 122-128 voor een meisje. Eventueel ook nog handschoenen en snowboots (maat 30). Iemand nog wat liggen?
Online alles al uitverkocht en het lukt me niet om woensdag om 8 uur voor de lokale lidl te staan, dus ik vrees dat ik daar geen kans maak.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:09 schreef Hupje het volgende:
@:Tink89 In de nieuwe folder van Lidl staat wintersport sale.
Txs, maar ze zit nu in 29 nog heel ruim, dus 31 is nog wel echt te groot.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:17 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Ik heb nog zwarte snowboots van de Decathlon liggen, zijn wel maat 31.
Deze zijn het https://www.decathlon.nl/(...)5?mc=8287476&c=ZWART
Ik heb wel interesse in de tula rockets, maar hoef er maar eentjequote:Op maandag 15 januari 2024 20:26 schreef Loj het volgende:
Ik gooi hem hier maar weer eens in..
Ik heb twee tula’s in de aanbieding. Het liefst in een koop.
Het is een tula standaard “travel bug” en een tula toddler rockets. Mogen echt voor een klein prijsje weg
Ik heb een broek en wat thermokleding maar kan geen foto's uploaden. Kun je misschien je mailadres of 06 DM'en?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:54 schreef Tink89 het volgende:
Ik zoek een skibroek en skijas in maat 122-128 voor een meisje. Eventueel ook nog handschoenen en snowboots (maat 30). Iemand nog wat liggen?
Mocht je niks vinden. Vinted staat er vol mee, bijv. van New Classic Toys.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:00 schreef Bami het volgende:
Nog iemand die toevallig een mooie set speelkeuken accessoires over heeft? Idealiter metalen pannetjes en verder hout of stof, en zo min mogelijk (geverfd) plastic.Het keukentje hebben we al via marktplaats geregeld, maar daar zit verder niks bij.
Volgens mij hebben wij nog nieuwe houten groenten en fruit liggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:00 schreef Bami het volgende:
Nog iemand die toevallig een mooie set speelkeuken accessoires over heeft? Idealiter metalen pannetjes en verder hout of stof, en zo min mogelijk (geverfd) plastic.Het keukentje hebben we al via marktplaats geregeld, maar daar zit verder niks bij.
Straks thuis wel, komt in orde.quote:
Ik zou daarvoor op koningsdag kijken. Dat zijn van die dingen die je daar heel veel tegenkomt in goede staat voor heel weinig geld.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:40 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een stapeltje National Geograph Junior. Heeft iemand hier wat liggen?
Heb ik wel ja, een stuk of 15.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:40 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een stapeltje National Geograph Junior. Heeft iemand hier wat liggen?
Heb je nog wat liggen in maat 86/92 toevallig? Dan heb ik wel interesse misschien.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:49 schreef eponine het volgende:
Is er interesse in meisjes zomerkleding maten 80/86/(klein vallend) 92?
Ik heb sowieso een badpakje in 86/92 liggen en echt zomerkleding heb ik voornamelijk nog in (vallend als) maat 86, de rest qua zomer is allemaal al weg. 86/92 en 92 dat ik nu nog heb liggen is voornamelijk met lange mouwen (broeken past ze nog in 92).quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:56 schreef Bami het volgende:
[..]
Heb je nog wat liggen in maat 86/92 toevallig? Dan heb ik wel interesse misschien.
Hier zit ze nu echt precies in de laatste 80 maar eigenlijk al steeds meer 86, dus wat valt als 86 klinkt als top voor komende zomer! En een paar dunne lange mouwen zijn ook nog welkom, haha. Misschien heb je wat foto's?quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:26 schreef eponine het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een badpakje in 86/92 liggen en echt zomerkleding heb ik voornamelijk nog in (vallend als) maat 86, de rest qua zomer is allemaal al weg. 86/92 en 92 dat ik nu nog heb liggen is voornamelijk met lange mouwen (broeken past ze nog in 92).
Jazeker, DM/PM me anders je nummer, dan app ik je! Vind ik makkelijker dan uploaden enzoquote:Op vrijdag 12 april 2024 16:24 schreef Bami het volgende:
[..]
Hier zit ze nu echt precies in de laatste 80 maar eigenlijk al steeds meer 86, dus wat valt als 86 klinkt als top voor komende zomer! En een paar dunne lange mouwen zijn ook nog welkom, haha. Misschien heb je wat foto's?
Mocht je nog meer zoeken Bami geef maar een gil. Ik heb nog wat shirtjes liggen in die maat denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:24 schreef Bami het volgende:
[..]
Hier zit ze nu echt precies in de laatste 80 maar eigenlijk al steeds meer 86, dus wat valt als 86 klinkt als top voor komende zomer! En een paar dunne lange mouwen zijn ook nog welkom, haha. Misschien heb je wat foto's?
Hoi, ik heb wel interessequote:Op zaterdag 13 april 2024 16:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een Waterplay waterbaan te koop. De Niagara-set met een uitbreiding erbij, inclusief bootjes, poppetjes en wat Duplo.
Ik zal je een pb sturen met foto, dan kan je even kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoi, ik heb wel interessehoeveel wil je ervoor incl verzenden?
kinderfietsjes beginnen meestal bij 12inch maar zadelhoogte is belangrijker dan wielmaat. Grotere wielen fietst makkelijker dus ik zou niet te klein gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:10 schreef Nanuke het volgende:
Voor onze kleine uk (ruim 3 jaar, 95 cm) ben ik eigenlijk op zoek naar een klein fietsje. Internet leert mij 10 of 12 inch, maar ik heb eigenlijk geen idee wat handig is. Heeft iemand tips en ervaringen of nog iets in de aanbieding?
De oudste fietst pas net een jaar (6,5jr) dus dit is nieuw.
Mijn 3-jarige is krap 90 cm nu en fietst op 10 inch. 12 is echt nog veel te groot. Maar hij heeft idd korte beentjes. Overigens ben ik blij met de achteruittrapremmen van de fiets van onze dochter, maar mijn broer vindt die verschrikkelijk. Iets om over na te denken dus.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:39 schreef Elleska het volgende:
[..]
kinderfietsjes beginnen meestal bij 12inch maar zadelhoogte is belangrijker dan wielmaat. Grotere wielen fietst makkelijker dus ik zou niet te klein gaan.
https://www.decathlon.nl/(...)14-inch/_/R-p-333346
Deze nieuwe van de decathlon is bijvoorbeeld vanaf 90 cm en dat is een 14inch. Maar wat Tink ook al zegt ligt het vooral aan de beenlengte en niet aan de totale lichaamslengte dus ga vooral passen.
Ik ben wel fan van de decathlon fietsjes om de fijne handremmen.
Waar zit jij ergens?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef FlyingFish het volgende:
Ontopic, ik heb nog zo’n decathlon wit/blauwe eskimo-fiets te koop. 16 inch en evt met zijwieltjes erbij. Voor ¤20 op te halen (of gratis voor de flink geroeste versie van dezelfde fiets die wat liefde nodig heeft, zonder zijwieltjes).
Ik heb ook een bikybiky fietsvest erbij voor ¤10.
Dan houdt het op, succes!quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ver bij jou vandaan, Regio Den Haag
Je hebt als het goed is een PM.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:46 schreef NicolasJoy het volgende:
Toevallig nog mensen interesse in boekjes (voor jonge leeftijd)?
Ik heb ook wel interesse in een paar boekjes als ze er nog zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:11 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb interesse in alledrie de 'waar ben je?'-boekjes.
De action heeft ze eventueel ook staan voor niet al te veel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:23 schreef eponine het volgende:
Is er toevallig iemand met een waterbaan/-tafel die mag verhuizen?
Wij hebben zo'n tafel staan die weg mag voor nop. Staat wel al even in de schuur, dus zou ik even moeten soppen. Regio 015. PM maar als je het ziet zitten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:23 schreef eponine het volgende:
Is er toevallig iemand met een waterbaan/-tafel die mag verhuizen?
Wij zijn voorzien, sorry voor de late reactie! @Bami, it’s all yours!quote:Op zondag 30 juni 2024 11:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n tafel staan die weg mag voor nop. Staat wel al even in de schuur, dus zou ik even moeten soppen. Regio 015. PM maar als je het ziet zitten.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Op een externe fotowebsite plaatsen (imgur ofzo) en dan hier de link plaatsen tussen de img-tags (kun je ook doen door op het plaatje van een foto te klikken).quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:53 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand uitleg hoe ik een foto kan plaatsen ?
Het lukt niet![]()
Ja. Wel een oudje zonder accessoires. Mag je zo hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:31 schreef LauriLynne het volgende:
Long shot;
Iemand toevalling een waterbaan van aquaplay in de aanbieding?
Ik heb er eentje die ik wel tegen verzendkosten op wil sturen. Stuur me maar even een pb bij interessequote:Op donderdag 5 september 2024 15:22 schreef Tink89 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een stapel heksje lilly boeken liggen?
Dit lijkt me briljant voor Sjaak! Ik stuur je een pb.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Is er hier iemand die interesse heeft in een Makey Makey? Vooral bekend van de bananenpiano. Maar eigenlijk is het een input voor je computer (als een toetsenbord), maar dan maak je gebruik van geleiding. Dus je kunt jezelf, bananen, je vriendjes, maar ook potloodgruis gebruik als toetsen. We hebben er hier veel lol mee gehad.
Meer info: https://makeymakey.com/
Voor 2 tientjes ex verzendkosten mag hij weg. (foto's op verzoek)
Ik heb wel interesse!quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog interesse in broeken maat 92/98? De meesten zijn skinny fit. Kan zowel voor meiden als jongens.
Ik heb ook nog een heleboel slaapzakken, ook ongeveer die maat maar kan ik ook wel iets kleiner zijn (moet ik even nakijken).
Bij interesse maak ik foto’s, anders gaan ze dit weekend naar de kledingbak.
Ok! Ik gooi morgen wat foto’s onlinequote:Op maandag 23 september 2024 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse!
Edit: in de broeken, that is
Interesse in de relaxbroekjes, en van die zes broekjes nr 1, 4, 5 en 6 (vlnr dus). Ik dm je verder evenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:13 schreef MaJo het volgende:
Sorry voor de vertraging, hier zijn de broeken. Dit is allemaal maat 98:
[ afbeelding ]
En hier zie je ze van dichterbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal nog prima kwaliteit, sommigen hebben kleine scheurtjes bij de knie. Ik heb ook een broekje die ik eigenlijk weg wil doen omdat de knieën echt kapot zijn, maar die zou eventueel nog als buitenspeelbroek kunnen.
[ afbeelding ]
En dan nog 2 broekjes maat 92, heerlijke relaxbroeken. Bij de bruine broek is het touwtje eruit maar elastiek zit er nog wel in.
[ afbeelding ]
@:TheGirlNextDoor heeft voorrang maar als zij geen interesse heeft en anderen wel, shoot!
Met het risico dat je me een bemoeizuchtige trut vindt: koop die cap alsjeblieft nieuw en laat je kind passen. Ze zijn niet zo duur meer tegenwoordig (decathlon, epplejeck) en het is per model zo verschillend of ze lekker zitten of je er hoofdpijn van krijgt. Ik heb een ovaal hoofd en veel caps duwen door de vorm op m'n voorhoofd en dan heb ik ruimte te veel z'n de zijkant. Andersom duwt een ovaal model cap aan de zijkant als je een rond hoofd hebt. En dan heb ik het nog niet over de hoeveelheid zweet die dat schuim aan de binnenkant absorbeert...quote:Op woensdag 25 september 2024 13:00 schreef Quoi het volgende:
Is er iemand die wat paardrijspullen (cap, borstelset, body protector) voor weinig wil verkopen? Voor een achtjarige die het liefst geen roze draagt
Je hebt dmquote:Op woensdag 25 september 2024 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Interesse in de relaxbroekjes, en van die zes broekjes nr 1, 4, 5 en 6 (vlnr dus). Ik dm je verder even
Nee joh, geen bemoeizucht, goeie tips! Ik gok alleen dat meneer er na een kwartaal de brui aan geeft. Tot nu toe lenen we een cap bij de manege telkens. Probeer het evenwicht te vinden tussen de hoogst nodige spullen aanschaffen en niet weer met een heel arsenaal nieuw spul te zitten straks. Maar de cap is misschien wel goed om in de winkel te passen en kopen. Thanks!quote:Op woensdag 25 september 2024 21:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Met het risico dat je me een bemoeizuchtige trut vindt: koop die cap alsjeblieft nieuw en laat je kind passen. Ze zijn niet zo duur meer tegenwoordig (decathlon, epplejeck) en het is per model zo verschillend of ze lekker zitten of je er hoofdpijn van krijgt. Ik heb een ovaal hoofd en veel caps duwen door de vorm op m'n voorhoofd en dan heb ik ruimte te veel z'n de zijkant. Andersom duwt een ovaal model cap aan de zijkant als je een rond hoofd hebt. En dan heb ik het nog niet over de hoeveelheid zweet die dat schuim aan de binnenkant absorbeert...
Onmisbaar in je lijstje btw: fijne lange sokken voor van de winter (skisokken van de action voldoen om) en een bodywarmer. Veel fijner rijden dan een jas. Maar daar heb je misschien zelf allang over nagedacht.
Ik heb nog wel zwarte caps, broeken en laarzen (wel van meisjes geweest maar wel unisex). Als je in de buurt woont mag je ook altijd komen passen.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee joh, geen bemoeizucht, goeie tips! Ik gok alleen dat meneer er na een kwartaal de brui aan geeft. Tot nu toe lenen we een cap bij de manege telkens. Probeer het evenwicht te vinden tussen de hoogst nodige spullen aanschaffen en niet weer met een heel arsenaal nieuw spul te zitten straks. Maar de cap is misschien wel goed om in de winkel te passen en kopen. Thanks!
Voor andere spulletjes houd ik me nog steeds aanbevolen.
Ik denk dat ik er een aantal voor je heb. Zal vanavond even kijken in de boekenkast van Caesar. Weerwolfraket, De Drakenberg, Nachtbaan hebben we sowieso in huis gehad, maar de chef heeft zelf ook al e.e.a. verkocht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:22 schreef Tink89 het volgende:
Ik zoek uit de dolfje weerwolfje collectie:
- [ ] Weerwolfgeheimen
- [ ] Weerwolf in de leeuwenkuil
- [ ] Weerwolfbende
- [ ] Superbende
- [ ] Nachtbaan
- [ ] Hooikoorts
- [ ] Miniheks
- [ ] Meermonster
- [ ] Weerwolvensoep
- [ ] Weerwolfbommetje!
- [ ] Maanmysterie
- [ ] GriezelWielen
- [ ] Dolfje en Noura
- [ ] Spookweerwolven
- [ ] Dolfje ontvoerd!
- [ ] De Drakenberg
- [ ] Weerwolfraket
Txs! Weerwolfgeheimen en Superdolfje heb ik inmiddels op de kop getikt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:33 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een aantal voor je heb. Zal vanavond even kijken in de boekenkast van Caesar. Weerwolfraket, De Drakenberg, Nachtbaan hebben we sowieso in huis gehad, maar de chef heeft zelf ook al e.e.a. verkocht.
Misschien wel, maar zoon heeft een duidelijke smaak en mening tegenwoordig. Denk dat hij 170 nodig zal hebben qua truien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:35 schreef laziness het volgende:
Is er interesse in grote maten? 158 t/m 176. Truien maar ook broeken nog in perfecte staat. Super skinny fit ook.
176, check. Maar dan voor mijn manquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:35 schreef laziness het volgende:
Is er interesse in grote maten? 158 t/m 176. Truien maar ook broeken nog in perfecte staat. Super skinny fit ook.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:35 schreef laziness het volgende:
170/176quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Kyara het volgende:
[..]158-164!
(al moet het tegenwoordig wel eerst goedgekeurd wordt door meneer zelf)
Nice!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:48 schreef laziness het volgende:
[..]
170/176
[ link | afbeelding ]
164
[ link | afbeelding ]
158/164
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
158
[ link | afbeelding ]
164
[ link | afbeelding ]
170
[ link | afbeelding ]
176
[ link | afbeelding ]
Mocht er niemand reageren; Lidl (en Aldi volgens mij ook) heeft in deze periode vaak veel van Harry Potter (Hoodies, pyjama's, joggingpakken etc)quote:Op zondag 10 november 2024 16:24 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn dochters zijn in hun Harry Potter-fase beland. Mocht er nog iemand Harry Potter (verkleed)kleding hebben voor een leuk prijsje (maat 122/128/134) dan hoor ik het graag!
Lidl zit hier helaas niet in de buurt, maar ik ga de Aldi in de gaten houden! H&M heeft ook wat aanbod, maar dat is back-up voor als ik verder niets kan vinden.quote:Op zondag 10 november 2024 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mocht er niemand reageren; Lidl (en Aldi volgens mij ook) heeft in deze periode vaak veel van Harry Potter (Hoodies, pyjama's, joggingpakken etc)
dm!quote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook heeeeeel veel boeken die weg mogen (Thea Beckman, Paul van Loon, Jan Terlouw, Carry Slee etc), wat spelletjes en wat kleding. We hebben de boekenkast heerlijk opgeruimd.
https://www.vinted.nl/member/75746179-mrsbucketcat
Heb je foto’s van dat laatstgenoemde spel?quote:Op zondag 10 november 2024 16:49 schreef Hupje het volgende:
Ik begin weer met speelgoed verkopen. Nu te koop:
- Boerderij dieren kwartet van Identity Games (als nieuw)
- Tafels leren met Dolfje Weerwolfje (als nieuw)
Helaas is die al verkocht. Zal kijken of ik mn post kan aanpassen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:20 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Heb je foto’s van dat laatstgenoemde spel?
Ja ik heb dus wel interesse, maar ik weet 99% zeker dat ik die er thuis niet doorheen krijg en dat is wel terecht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:59 schreef eponine het volgende:
Is er interesse in de Little Dutch XXL treinbaan met station (uitbreiding)? Ziet er nog heel netjes uit, is weinig mee gespeeld.
Ik denk dat ik hier destijds hetzelfde in stond als jouw wederhelft nu, maar mijn wederhelft had gewoon lak aan mijn meningquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:23 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja ik heb dus wel interesse, maar ik weet 99% zeker dat ik die er thuis niet doorheen krijg en dat is wel terecht.
Hahaha feest. Extra fijn dat er dan weinig mee gespeeld is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:29 schreef eponine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier destijds hetzelfde in stond als jouw wederhelft nu, maar mijn wederhelft had gewoon lak aan mijn mening
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, maar dan moet ik even zoeken. Heb je haast ermee? In verband met de peuterverjaardag dit weekend kan ik denk ik zondag pas even de zolder op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:56 schreef Bami het volgende:
Iemand hier die het 'Elke dag Dikkie Dik' boek heeft liggen en die wel naar het midden van het land op zou willen sturen?
Neuh geen haast, hebben we mooi nog wat verhaaltjes in te halen als hij wat later bij ons is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:16 schreef eponine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, maar dan moet ik even zoeken. Heb je haast ermee? In verband met de peuterverjaardag dit weekend kan ik denk ik zondag pas even de zolder op.
Ik heb wel een stapel andere Dikkie Dik boeken voor je evt. Het dikke verjaardagsboek is wel in slechte staat (veel gelezen), maar de rest is oké. Moet wel even kijken wat we nog hebben, we hadden ook dingen met cd dacht ik. Als je interesse hebt mag het wat mij betreft weg voor de verzendkosten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:56 schreef Bami het volgende:
Iemand hier die het 'Elke dag Dikkie Dik' boek heeft liggen en die wel naar het midden van het land op zou willen sturen?
Regio weert/roermond te ver weg? Ik heb een heel leuke witte staan, met zijwieltjes. Bloemetjes erop, handvatten en zadel zijn cognac. Is nog helemaal keurig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:34 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 12 inch meisjesfiets. Iemand hier die nog iets heeft staan toevallig? In de ruime omgeving van 073 (ongeveer een half uurtje rijden hiervandaan is prima).
Wat een briljant concept is dit trouwens! Daar ga ik maar eens een maat 98/104 van zoeken voor Pukje.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik zoek een reversible winterjas in 122-128 (meisje). Ze heeft er nu eentje van WE en die bevalt prima, maar wordt te klein. Maar ook Noppies ofzo is prima. Als er maar één zachte kant aan zit.
Ik heb een 110-116 in blauw over straks. En vinted staat er vol mee. Zoeken op winterjas WE ;-)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef Bami het volgende:
[..]
Wat een briljant concept is dit trouwens! Daar ga ik maar eens een maat 98/104 van zoeken voor Pukje.![]()
Die van ons wordt zo'n beetje dagelijks gedraaid. En ik vind de buitenkant niet echt vies ofzo. Bij sneeuw hebben ze een skijas en verder blijven mijn kinderen best aardig schoon blijkbaar. Ik heb de winterjassen nog niet gewassen dit seizoen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:47 schreef Elleska het volgende:
Ik vond die reversible jassen eigenlijk geen meerwaarde hebben want het kwam nooit van omdraaien omdat ik de vuile buitenkant niet over de schone kleding wil en elke week die jas wassen is gedoe. Alsnog zijn de jassen van de WE wel fijn maar dan gewoon 1 kant kiezen en klaar.
Ben wel benieuwd naar de Mario sets! We hebben er al een heleboel maar misschien zit er iets bij dat we nog niet hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:06 schreef exode het volgende:
Iemand interesse in Duplo? Heb meerdere sets in de aanbieding waaronder 5653 de steengroeve.
Kan de rest delen bij interesse.
En binnenkort Lego Minecraft (oa lamadorp) en Lego Super Mario sets. Worden dit weekend compleet gemaakt door B voor de verkoop.
Ben benieuwd! Hier is Mario populair!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:06 schreef exode het volgende:
Iemand interesse in Duplo? Heb meerdere sets in de aanbieding waaronder 5653 de steengroeve.
Kan de rest delen bij interesse.
En binnenkort Lego Minecraft (oa lamadorp) en Lego Super Mario sets. Worden dit weekend compleet gemaakt door B voor de verkoop.
Zo, dat doe je snel!quote:Op zondag 12 januari 2025 11:25 schreef exode het volgende:
Alle Mario sets zijn reeds verkocht en opgehaald.....
Minecraft zijn we nu compleet aan het maken, als daar interesse in is, laat maar weten.
Wil je echt niet alle technic versturen? Zonder de lade eventueel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:41 schreef exode het volgende:
Nou de Lego Minecraft is zo goed als compleet en staat ook op Marktplaats:
Lego Minecraft De skeletkerker 21189, ontbreekt 1 pijl en boog (10 Euro)
Lego Minecraft De verlaten mijn 21166, 1 wapen ontbreekt dus vervangen voor een bijl (8 Euro)
Lego Minecraft Het paddenstoelenhuis 21179, compleet (10 Euro)
Lego Minecraft De Vossenhut 21178, compleet (10 Euro)
Lego Minecarft Het Lamadorp 21188, compleet (100 Euro)
Allemaal met boekje, zonder doos.
Al de Lego Minecraft sets samen voor 120 Euro, alleen ophalen. (omgeving 030)
Daarnaast Technisch Lego
Lego Technic 42119 Monster Jam Max-D, compleet (20 Euro)
Lego Technic 42072 WHACK, compleet (10 Euro)
Lego Technic 42103 Dragster, ontbreken 5 onderdelen (dm voor info) (5 Euro)
Lego Techic 42104 Racetruck, mist 1 onderdeel (10 Euro)
Lego Technic 42091 Politie achtervolgingsauto, compleet (10 Euro)
Lego Technic 42134 Monster Jam, compleet (12 Euro)
Lego Technic 42005, er ontbreekt 1 wieldie heb ik besteld dus daarna compleet (40 Euro)
Allemaal met boekje, zonder doos.
Alle Technic Lego sets in 1 koop voor 70 Euro, alleen ophalen (omgeving 030)
En voor de liefhebbers, een rode Lego lade 25x25x25 cm. Erg leuk voor losse Lego https://www.lego.com/nl-n(...)RIORITY&gad_source=1
Krijg je gratisch als je of alle Minecraft of alle Technic sets koopt.Oh en een kopje koffie uiteraard bij ophalen.
Liever niet, want dat is een aardig pakket samen. Ik heb niet echt iets waar ik het in kan doen om te versturen. Ik kan de jongen in huis vragen wat hij ervan vindt, het is zijn Lego tenslottequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wil je echt niet alle technic versturen? Zonder de lade eventueel?
Ja, voor 15%. Maar die heb ik vanmiddag bij het oud papier gegooid, dus ik moet effe zoeken.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:28 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een kortingscode voor goedgemerkt?
Ik heb geen 3e doos mini loco, dus een doos je kan ik je niet aan helpen (ik heb nog wat boekjes voor oudere kinderen, en meestal willen ze die tegelijk spelen). Die kun je bij een kringloop vaak heel goedkoop vinden, die hebben veel aanbod aan dozen, weinig boekjes is mijn ervaring.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand hier misschien nog een Mini Loco met boekjes ter overname?
Waar moet zoiets vandaan komen?quote:Op zondag 23 maart 2025 16:11 schreef MorganLeFay het volgende:
Wij gaan binnenkort verhuizen, dus het stapelbed van dochter is te koop. Het is een superleuk huisjesbed van Saartje Prum: https://www.saartjeprum.n(...)it.html?id=238624721
Het bed is in perfecte staat. Geen beschadigingen. Inclusief drie lattenbodems, twee pocketveringmatrassen (helemaal schoon; wij gebruiken altijd toppers erop) en een bedlade (die nu als opslag wordt gebruikt ipv 3e bed).
Vraagprijs 750 euro. Foto's app ik uiteraard graag (dm gerust).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |