quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:25 schreef mousemicky het volgende:
Iemand interesse in een stapel Dolfje Weerwolfje / Geronimo Stilton / Leven van een Loser boeken?
Zoon heeft besloten dat ze nu wel weg mogen. Te vinden op mijn Vinted profiel:Ik heb twee Dolfje weerwolfje boeken van je gekocht, de rest had Jip alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta open voor biedingen, zeker als je een hoop boeken tegelijk overneemt!![]()
Je hebt DMquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:21 schreef Bami het volgende:
De afdekhoes heb ik ondertussen, maar zoek wel nog longsleeves voor een meisje in maat 104/110. Heeft iemand hier nog wat leuks? Andere leuke items in maat 110 heb ik ook wel interesse in!
Ja! D1 heeft van de week haar HP verzameling uitgezocht en ik heb echt best veel. Ook nog kleding die te klein is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:46 schreef Tink89 het volgende:
Spruit van 7, bijna 8 heeft Harry Potter ontdekt. Ze is in november jarig en ik ben Vinted al aan het afstruinen, maar hier toevallig nog iemand die heeft liggen ter overname?
- kleding (hoodie, jurk, pyjama) in 128 of 134.
- verkleedkleren 8 jaar/128/134
- schooltas (liefst met Hedwig)
- dekbedovertrek
- regenlaarzen in 32/33
- etui, pennen, huiswerkmap, broodtrommel etc voor school.
Ik dm je!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja! D1 heeft van de week haar HP verzameling uitgezocht en ik heb echt best veel. Ook nog kleding die te klein is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |