Welpen is beige? Of groen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben op zoek naar scouting welpen blousen, maat 134 en/of 140, of voor een klein prijsje een 128. Insignes/das hoeven er in principe niet bij, en als die er wel bij zitten en ook op mouwen zitten dan heb ik alleen interesse als ze genaaid zijn, en niet gelijmd.
Ik zoek er 2 en evt nog één maat 146 zodat zoon ook nog even vooruit kan.
Ca 150cm nu. Het zou nog net kunnen, maar het bureau op zijn eigen kamer is gewoon ook interessanter (prepuberquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:17 schreef eponine het volgende:
Ik vind ‘m heel gaaf! Zou hier niet misstaan.
Hoe lang is je zoon, dat ie er nu te groot voor wordt?
Heb even gemeten, maar helaas past ie er niet bij op het postzegelkamertje van m’n dochterquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ca 150cm nu. Het zou nog net kunnen, maar het bureau op zijn eigen kamer is gewoon ook interessanter (prepuber).
Jammer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:16 schreef eponine het volgende:
[..]
Heb even gemeten, maar helaas past ie er niet bij op het postzegelkamertje van m’n dochter
Leuk! Vraagprijs?quote:Op zondag 28 september 2025 19:43 schreef Hupje het volgende:
Ik heb een tof, net t-shirt van Maxomorra te koop, maat 110/116 (maar hier nog gedragen met 128) met viking print.
[ afbeelding ]
Ik zat te denken aan 6 euro.quote:
Ik sla toch effe over. Vanochtend de kast van de jongste uitgezocht en hij heeft 'm echt echt echt niet nodig.quote:Op zondag 28 september 2025 20:30 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 6 euro.
(Als het vandaag of morgen geregeld wordt via marktplaats kost verzenden maar ¤0,99)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |