dm!quote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook heeeeeel veel boeken die weg mogen (Thea Beckman, Paul van Loon, Jan Terlouw, Carry Slee etc), wat spelletjes en wat kleding. We hebben de boekenkast heerlijk opgeruimd.
https://www.vinted.nl/member/75746179-mrsbucketcat
Heb je foto’s van dat laatstgenoemde spel?quote:Op zondag 10 november 2024 16:49 schreef Hupje het volgende:
Ik begin weer met speelgoed verkopen. Nu te koop:
- Boerderij dieren kwartet van Identity Games (als nieuw)
- Tafels leren met Dolfje Weerwolfje (als nieuw)
Helaas is die al verkocht. Zal kijken of ik mn post kan aanpassen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:20 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Heb je foto’s van dat laatstgenoemde spel?
Ja ik heb dus wel interesse, maar ik weet 99% zeker dat ik die er thuis niet doorheen krijg en dat is wel terecht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:59 schreef eponine het volgende:
Is er interesse in de Little Dutch XXL treinbaan met station (uitbreiding)? Ziet er nog heel netjes uit, is weinig mee gespeeld.
Ik denk dat ik hier destijds hetzelfde in stond als jouw wederhelft nu, maar mijn wederhelft had gewoon lak aan mijn meningquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:23 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja ik heb dus wel interesse, maar ik weet 99% zeker dat ik die er thuis niet doorheen krijg en dat is wel terecht.
Hahaha feest. Extra fijn dat er dan weinig mee gespeeld is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:29 schreef eponine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier destijds hetzelfde in stond als jouw wederhelft nu, maar mijn wederhelft had gewoon lak aan mijn mening
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, maar dan moet ik even zoeken. Heb je haast ermee? In verband met de peuterverjaardag dit weekend kan ik denk ik zondag pas even de zolder op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:56 schreef Bami het volgende:
Iemand hier die het 'Elke dag Dikkie Dik' boek heeft liggen en die wel naar het midden van het land op zou willen sturen?
Neuh geen haast, hebben we mooi nog wat verhaaltjes in te halen als hij wat later bij ons is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:16 schreef eponine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, maar dan moet ik even zoeken. Heb je haast ermee? In verband met de peuterverjaardag dit weekend kan ik denk ik zondag pas even de zolder op.
Ik heb wel een stapel andere Dikkie Dik boeken voor je evt. Het dikke verjaardagsboek is wel in slechte staat (veel gelezen), maar de rest is oké. Moet wel even kijken wat we nog hebben, we hadden ook dingen met cd dacht ik. Als je interesse hebt mag het wat mij betreft weg voor de verzendkosten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:56 schreef Bami het volgende:
Iemand hier die het 'Elke dag Dikkie Dik' boek heeft liggen en die wel naar het midden van het land op zou willen sturen?
Regio weert/roermond te ver weg? Ik heb een heel leuke witte staan, met zijwieltjes. Bloemetjes erop, handvatten en zadel zijn cognac. Is nog helemaal keurig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:34 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 12 inch meisjesfiets. Iemand hier die nog iets heeft staan toevallig? In de ruime omgeving van 073 (ongeveer een half uurtje rijden hiervandaan is prima).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |