Wat een briljant concept is dit trouwens! Daar ga ik maar eens een maat 98/104 van zoeken voor Pukje.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik zoek een reversible winterjas in 122-128 (meisje). Ze heeft er nu eentje van WE en die bevalt prima, maar wordt te klein. Maar ook Noppies ofzo is prima. Als er maar één zachte kant aan zit.
Ik heb een 110-116 in blauw over straks. En vinted staat er vol mee. Zoeken op winterjas WE ;-)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef Bami het volgende:
[..]
Wat een briljant concept is dit trouwens! Daar ga ik maar eens een maat 98/104 van zoeken voor Pukje.![]()
Die van ons wordt zo'n beetje dagelijks gedraaid. En ik vind de buitenkant niet echt vies ofzo. Bij sneeuw hebben ze een skijas en verder blijven mijn kinderen best aardig schoon blijkbaar. Ik heb de winterjassen nog niet gewassen dit seizoen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:47 schreef Elleska het volgende:
Ik vond die reversible jassen eigenlijk geen meerwaarde hebben want het kwam nooit van omdraaien omdat ik de vuile buitenkant niet over de schone kleding wil en elke week die jas wassen is gedoe. Alsnog zijn de jassen van de WE wel fijn maar dan gewoon 1 kant kiezen en klaar.
Ben wel benieuwd naar de Mario sets! We hebben er al een heleboel maar misschien zit er iets bij dat we nog niet hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:06 schreef exode het volgende:
Iemand interesse in Duplo? Heb meerdere sets in de aanbieding waaronder 5653 de steengroeve.
Kan de rest delen bij interesse.
En binnenkort Lego Minecraft (oa lamadorp) en Lego Super Mario sets. Worden dit weekend compleet gemaakt door B voor de verkoop.
Ben benieuwd! Hier is Mario populair!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:06 schreef exode het volgende:
Iemand interesse in Duplo? Heb meerdere sets in de aanbieding waaronder 5653 de steengroeve.
Kan de rest delen bij interesse.
En binnenkort Lego Minecraft (oa lamadorp) en Lego Super Mario sets. Worden dit weekend compleet gemaakt door B voor de verkoop.
Zo, dat doe je snel!quote:Op zondag 12 januari 2025 11:25 schreef exode het volgende:
Alle Mario sets zijn reeds verkocht en opgehaald.....
Minecraft zijn we nu compleet aan het maken, als daar interesse in is, laat maar weten.
Wil je echt niet alle technic versturen? Zonder de lade eventueel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:41 schreef exode het volgende:
Nou de Lego Minecraft is zo goed als compleet en staat ook op Marktplaats:
Lego Minecraft De skeletkerker 21189, ontbreekt 1 pijl en boog (10 Euro)
Lego Minecraft De verlaten mijn 21166, 1 wapen ontbreekt dus vervangen voor een bijl (8 Euro)
Lego Minecraft Het paddenstoelenhuis 21179, compleet (10 Euro)
Lego Minecraft De Vossenhut 21178, compleet (10 Euro)
Lego Minecarft Het Lamadorp 21188, compleet (100 Euro)
Allemaal met boekje, zonder doos.
Al de Lego Minecraft sets samen voor 120 Euro, alleen ophalen. (omgeving 030)
Daarnaast Technisch Lego
Lego Technic 42119 Monster Jam Max-D, compleet (20 Euro)
Lego Technic 42072 WHACK, compleet (10 Euro)
Lego Technic 42103 Dragster, ontbreken 5 onderdelen (dm voor info) (5 Euro)
Lego Techic 42104 Racetruck, mist 1 onderdeel (10 Euro)
Lego Technic 42091 Politie achtervolgingsauto, compleet (10 Euro)
Lego Technic 42134 Monster Jam, compleet (12 Euro)
Lego Technic 42005, er ontbreekt 1 wieldie heb ik besteld dus daarna compleet (40 Euro)
Allemaal met boekje, zonder doos.
Alle Technic Lego sets in 1 koop voor 70 Euro, alleen ophalen (omgeving 030)
En voor de liefhebbers, een rode Lego lade 25x25x25 cm. Erg leuk voor losse Lego https://www.lego.com/nl-n(...)RIORITY&gad_source=1
Krijg je gratisch als je of alle Minecraft of alle Technic sets koopt.Oh en een kopje koffie uiteraard bij ophalen.
Liever niet, want dat is een aardig pakket samen. Ik heb niet echt iets waar ik het in kan doen om te versturen. Ik kan de jongen in huis vragen wat hij ervan vindt, het is zijn Lego tenslottequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wil je echt niet alle technic versturen? Zonder de lade eventueel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |