Ik denk dat ik er een aantal voor je heb. Zal vanavond even kijken in de boekenkast van Caesar. Weerwolfraket, De Drakenberg, Nachtbaan hebben we sowieso in huis gehad, maar de chef heeft zelf ook al e.e.a. verkocht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:22 schreef Tink89 het volgende:
Ik zoek uit de dolfje weerwolfje collectie:
- [ ] Weerwolfgeheimen
- [ ] Weerwolf in de leeuwenkuil
- [ ] Weerwolfbende
- [ ] Superbende
- [ ] Nachtbaan
- [ ] Hooikoorts
- [ ] Miniheks
- [ ] Meermonster
- [ ] Weerwolvensoep
- [ ] Weerwolfbommetje!
- [ ] Maanmysterie
- [ ] GriezelWielen
- [ ] Dolfje en Noura
- [ ] Spookweerwolven
- [ ] Dolfje ontvoerd!
- [ ] De Drakenberg
- [ ] Weerwolfraket
Txs! Weerwolfgeheimen en Superdolfje heb ik inmiddels op de kop getikt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:33 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een aantal voor je heb. Zal vanavond even kijken in de boekenkast van Caesar. Weerwolfraket, De Drakenberg, Nachtbaan hebben we sowieso in huis gehad, maar de chef heeft zelf ook al e.e.a. verkocht.
Misschien wel, maar zoon heeft een duidelijke smaak en mening tegenwoordig. Denk dat hij 170 nodig zal hebben qua truien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:35 schreef laziness het volgende:
Is er interesse in grote maten? 158 t/m 176. Truien maar ook broeken nog in perfecte staat. Super skinny fit ook.
176, check. Maar dan voor mijn manquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:35 schreef laziness het volgende:
Is er interesse in grote maten? 158 t/m 176. Truien maar ook broeken nog in perfecte staat. Super skinny fit ook.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:35 schreef laziness het volgende:
170/176quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Kyara het volgende:
[..]158-164!
(al moet het tegenwoordig wel eerst goedgekeurd wordt door meneer zelf)
Nice!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:48 schreef laziness het volgende:
[..]
170/176
[ link | afbeelding ]
164
[ link | afbeelding ]
158/164
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
158
[ link | afbeelding ]
164
[ link | afbeelding ]
170
[ link | afbeelding ]
176
[ link | afbeelding ]
Mocht er niemand reageren; Lidl (en Aldi volgens mij ook) heeft in deze periode vaak veel van Harry Potter (Hoodies, pyjama's, joggingpakken etc)quote:Op zondag 10 november 2024 16:24 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn dochters zijn in hun Harry Potter-fase beland. Mocht er nog iemand Harry Potter (verkleed)kleding hebben voor een leuk prijsje (maat 122/128/134) dan hoor ik het graag!
Lidl zit hier helaas niet in de buurt, maar ik ga de Aldi in de gaten houden! H&M heeft ook wat aanbod, maar dat is back-up voor als ik verder niets kan vinden.quote:Op zondag 10 november 2024 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mocht er niemand reageren; Lidl (en Aldi volgens mij ook) heeft in deze periode vaak veel van Harry Potter (Hoodies, pyjama's, joggingpakken etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |