Waar zit jij ergens?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef FlyingFish het volgende:
Ontopic, ik heb nog zo’n decathlon wit/blauwe eskimo-fiets te koop. 16 inch en evt met zijwieltjes erbij. Voor ¤20 op te halen (of gratis voor de flink geroeste versie van dezelfde fiets die wat liefde nodig heeft, zonder zijwieltjes).
Ik heb ook een bikybiky fietsvest erbij voor ¤10.
Dan houdt het op, succes!quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ver bij jou vandaan, Regio Den Haag
Je hebt als het goed is een PM.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:46 schreef NicolasJoy het volgende:
Toevallig nog mensen interesse in boekjes (voor jonge leeftijd)?
Ik heb ook wel interesse in een paar boekjes als ze er nog zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:11 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb interesse in alledrie de 'waar ben je?'-boekjes.
De action heeft ze eventueel ook staan voor niet al te veel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:23 schreef eponine het volgende:
Is er toevallig iemand met een waterbaan/-tafel die mag verhuizen?
Wij hebben zo'n tafel staan die weg mag voor nop. Staat wel al even in de schuur, dus zou ik even moeten soppen. Regio 015. PM maar als je het ziet zitten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:23 schreef eponine het volgende:
Is er toevallig iemand met een waterbaan/-tafel die mag verhuizen?
Wij zijn voorzien, sorry voor de late reactie! @Bami, it’s all yours!quote:Op zondag 30 juni 2024 11:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n tafel staan die weg mag voor nop. Staat wel al even in de schuur, dus zou ik even moeten soppen. Regio 015. PM maar als je het ziet zitten.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Op een externe fotowebsite plaatsen (imgur ofzo) en dan hier de link plaatsen tussen de img-tags (kun je ook doen door op het plaatje van een foto te klikken).quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:53 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand uitleg hoe ik een foto kan plaatsen ?
Het lukt niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |