Ja. Wel een oudje zonder accessoires. Mag je zo hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:31 schreef LauriLynne het volgende:
Long shot;
Iemand toevalling een waterbaan van aquaplay in de aanbieding?
Ik heb er eentje die ik wel tegen verzendkosten op wil sturen. Stuur me maar even een pb bij interessequote:Op donderdag 5 september 2024 15:22 schreef Tink89 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een stapel heksje lilly boeken liggen?
Dit lijkt me briljant voor Sjaak! Ik stuur je een pb.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Is er hier iemand die interesse heeft in een Makey Makey? Vooral bekend van de bananenpiano. Maar eigenlijk is het een input voor je computer (als een toetsenbord), maar dan maak je gebruik van geleiding. Dus je kunt jezelf, bananen, je vriendjes, maar ook potloodgruis gebruik als toetsen. We hebben er hier veel lol mee gehad.
Meer info: https://makeymakey.com/
Voor 2 tientjes ex verzendkosten mag hij weg. (foto's op verzoek)
Ik heb wel interesse!quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog interesse in broeken maat 92/98? De meesten zijn skinny fit. Kan zowel voor meiden als jongens.
Ik heb ook nog een heleboel slaapzakken, ook ongeveer die maat maar kan ik ook wel iets kleiner zijn (moet ik even nakijken).
Bij interesse maak ik foto’s, anders gaan ze dit weekend naar de kledingbak.
Ok! Ik gooi morgen wat foto’s onlinequote:Op maandag 23 september 2024 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse!
Edit: in de broeken, that is
Interesse in de relaxbroekjes, en van die zes broekjes nr 1, 4, 5 en 6 (vlnr dus). Ik dm je verder evenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:13 schreef MaJo het volgende:
Sorry voor de vertraging, hier zijn de broeken. Dit is allemaal maat 98:
[ afbeelding ]
En hier zie je ze van dichterbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal nog prima kwaliteit, sommigen hebben kleine scheurtjes bij de knie. Ik heb ook een broekje die ik eigenlijk weg wil doen omdat de knieën echt kapot zijn, maar die zou eventueel nog als buitenspeelbroek kunnen.
[ afbeelding ]
En dan nog 2 broekjes maat 92, heerlijke relaxbroeken. Bij de bruine broek is het touwtje eruit maar elastiek zit er nog wel in.
[ afbeelding ]
@:TheGirlNextDoor heeft voorrang maar als zij geen interesse heeft en anderen wel, shoot!
Met het risico dat je me een bemoeizuchtige trut vindt: koop die cap alsjeblieft nieuw en laat je kind passen. Ze zijn niet zo duur meer tegenwoordig (decathlon, epplejeck) en het is per model zo verschillend of ze lekker zitten of je er hoofdpijn van krijgt. Ik heb een ovaal hoofd en veel caps duwen door de vorm op m'n voorhoofd en dan heb ik ruimte te veel z'n de zijkant. Andersom duwt een ovaal model cap aan de zijkant als je een rond hoofd hebt. En dan heb ik het nog niet over de hoeveelheid zweet die dat schuim aan de binnenkant absorbeert...quote:Op woensdag 25 september 2024 13:00 schreef Quoi het volgende:
Is er iemand die wat paardrijspullen (cap, borstelset, body protector) voor weinig wil verkopen? Voor een achtjarige die het liefst geen roze draagt
Je hebt dmquote:Op woensdag 25 september 2024 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Interesse in de relaxbroekjes, en van die zes broekjes nr 1, 4, 5 en 6 (vlnr dus). Ik dm je verder even
Nee joh, geen bemoeizucht, goeie tips! Ik gok alleen dat meneer er na een kwartaal de brui aan geeft. Tot nu toe lenen we een cap bij de manege telkens. Probeer het evenwicht te vinden tussen de hoogst nodige spullen aanschaffen en niet weer met een heel arsenaal nieuw spul te zitten straks. Maar de cap is misschien wel goed om in de winkel te passen en kopen. Thanks!quote:Op woensdag 25 september 2024 21:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Met het risico dat je me een bemoeizuchtige trut vindt: koop die cap alsjeblieft nieuw en laat je kind passen. Ze zijn niet zo duur meer tegenwoordig (decathlon, epplejeck) en het is per model zo verschillend of ze lekker zitten of je er hoofdpijn van krijgt. Ik heb een ovaal hoofd en veel caps duwen door de vorm op m'n voorhoofd en dan heb ik ruimte te veel z'n de zijkant. Andersom duwt een ovaal model cap aan de zijkant als je een rond hoofd hebt. En dan heb ik het nog niet over de hoeveelheid zweet die dat schuim aan de binnenkant absorbeert...
Onmisbaar in je lijstje btw: fijne lange sokken voor van de winter (skisokken van de action voldoen om) en een bodywarmer. Veel fijner rijden dan een jas. Maar daar heb je misschien zelf allang over nagedacht.
Ik heb nog wel zwarte caps, broeken en laarzen (wel van meisjes geweest maar wel unisex). Als je in de buurt woont mag je ook altijd komen passen.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee joh, geen bemoeizucht, goeie tips! Ik gok alleen dat meneer er na een kwartaal de brui aan geeft. Tot nu toe lenen we een cap bij de manege telkens. Probeer het evenwicht te vinden tussen de hoogst nodige spullen aanschaffen en niet weer met een heel arsenaal nieuw spul te zitten straks. Maar de cap is misschien wel goed om in de winkel te passen en kopen. Thanks!
Voor andere spulletjes houd ik me nog steeds aanbevolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |