Ohja! Deze heb ik ooit wel gezien jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook alleen maar van het rijmen met engels/nederlands
Ja precies en die kwam uit die betere showquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook alleen maar van het rijmen met engels/nederlands
Mwoah, dat zou ik juist weer jammer vinden. Dan kun je beter voor een eindejaarsuitzending van Even tot Hier gaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die laatste vind ik ook goed. Ook leuk als ze wat elementen uit Even Tot Hier halen zoals Miguel, simpel liedje en een gastartiest.
Die is bijzonder leuk inderdaad. En Theo Maassen slaagt er ook in om gewoon elke show weer te leveren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
M'n favoriete comedian van dit moment is trouwens toch wel Ronald Goedemondt, die blijf ik geweldig sterk vinden.
Ik zou Youp van 't Hek eigenlijk eerder als links bestempelenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou ik juist weer jammer vinden. Dan kun je beter voor een eindejaarsuitzending van Even tot Hier gaanAls ze echt de conference doen, hoop ik dat ze hem gewoon vanaf nul opbouwen zeg maar.
Ik vind de conferences van Claudia de Breij ook wel goed hoor![]()
Maar denk dat de politieke kleur ook wel meespeelt, want Youp van 't Hek vind ik echt niet leuk maar die is ook best rechts en racistisch in z'n grappen en dan kan ik gewoon niet meer lachen. En kan me heel goed voorstellen dat mensen dat bij Claudia juist weer andersom hebben.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:19 schreef Meke het volgende:
Ik neem aan dat we allemaal Guido Weijers unaniem kut vinden trouwens?
Ik vind er ook niet veel aan, vrees ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus nooit kunnen lachen om Claudia de Breij
Echt waarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou Youp van 't Hek eigenlijk eerder als links bestempelenRacistisch, in welke zin?
Hmmm, niet verkeerd bedoeld, maar neem je het dan niet te serieus? Ik ken weinig cabaretiers zo links als Freek de Jonge, maar in zijn goede jaren maakte die dingen die me over de grond lieten kruipen van het lachen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar denk dat de politieke kleur ook wel meespeelt, want Youp van 't Hek vind ik echt niet leuk maar die is ook best rechts en racistisch in z'n grappen en dan kan ik gewoon niet meer lachen. En kan me heel goed voorstellen dat mensen dat bij Claudia juist weer andersom hebben.
Youp was in mijn ogen typisch VARA, dus behoorlijk links-progressief qua toon. Natuurlijk zit er een stuk hardheid bij hoewel dat de afgelopen jaren aardig is afgenomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt waarNou misschien klopt m'n associatie dan niet, maar ik kan me echt herinneren dat ik z'n laatste oudejaars heb afgezet omdat ik het ver-schrik-ke-lijk vond, in m'n hoofd omdat hij heel rechts en racistisch was maar misschien was het gewoon niet grappig
Nouja ik kijk wel vooral om te lachen hoor, maar het moet wel leuk blijvenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, niet verkeerd bedoeld, maar neem je het dan niet te serieus? Ik ken weinig cabaretiers zo links als Freek de Jonge, maar in zijn goede jaren maakte die dingen die me over de grond lieten kruipen van het lachen.
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Youp was in mijn ogen typisch VARA, dus behoorlijk links-progressief qua toon. Natuurlijk zit er een stuk hardheid bij hoewel dat de afgelopen jaren aardig is afgenomen.
Dat kan hoor, dat 'onze' generatie net wat meer houdt van wat hardere grappen dan de jouwe, gemiddeld. We zoeken misschien wat meer de grens op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik kijk wel vooral om te lachen hoor, maar het moet wel leuk blijvenMaar is misschien ook een generatiedingetje, zowel Freek als Youp zijn natuurlijk mannen die allebei dubbel zou oud zijn dan ik, dat scheelt misschien?
Kijk,Herman Finkers
is natuurlijk generatieoverstijgend maar dat geldt niet voor iedereen
Youp is te lang bij z'n stokpaardjes gebleven. Het schreeuwen tegen de gevestigde orde had ooit een functie maar na verloop van tijd verloor het z'n functie en werd het een beetje treurig allemaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaad
Mwoah, dat weet ik niet want ik vind Theo Maassen ook heel leuk en die is ook niet bepaald mildquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan hoor, dat 'onze' generatie net wat meer houdt van wat hardere grappen dan de jouwe, gemiddeld. We zoeken misschien wat meer de grens op.
Finkers is ook niet politiek en onder andere daarin zit hem ook z'n unieke kracht. Hij kan als geen ander mensen verenigen met humor.
Youp is er door de jaren heen er niet leuker op geworden maar zijn oudejaars van 1989 was wel erg goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaad
Ja in '89 deed ik nog niet zoveel inderdaad. Maar zal eens kijkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Youp is er door de jaren heen er niet leuker op geworden maar zijn oudejaars van 1989 was wel erg goed.
Harrie Jekkers doet geloof ik niet zo veel meer tegenwoordig maar zijn shows zijn ook altijd fijn om te zien.
Typisch ook van jouw generatie, een beetje niks doen in '89, want 'ja ik besta helemaal niet'quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja in '89 deed ik nog niet zoveel inderdaad. Maar zal eens kijken
Goed punt. En als er dan wel wordt gelachen, dan weten ze dat ze goud in handen hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze doen altijd de eerste try-out in Zeeland want daar weten ze zeker dat niemand lacht. Dus dan voelt elke show daarná net even wat lekkerder.
Ho ho ho, ik deponeer de schuld hiervan graag bij de boomersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Typisch ook van jouw generatie, een beetje niks doen in '89, want 'ja ik besta helemaal niet'
Net zulke nietsnutten inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik deponeer de schuld hiervan graag bij de boomers
Fijn dat je het voor ons hebt willen testen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:44 schreef H_T het volgende:
Bij het koken wat knoflook opsnuiven is niet direct een ervaring die ik aanraad
Ja ja ja o o o Strani wat ben je toch fantastisch tsjongejongejonge zonder jou zijn we toch niksquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Net zulke nietsnutten inderdaad
Al het harde werk en de oplossingen moeten weer van de mensen van ertussen komen.
Nou ja, ik én mijn generatie hè. En dan vooral mijn generatie en iets minder ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ja ja o o o Strani wat ben je toch fantastisch tsjongejongejonge zonder jou zijn we toch niks
hoe voelt het om zoiets gezegd te hebben?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil toch even gezegd hebben dat ik Claudia de Breij geweldig vind.
Goed, voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
hoe voelt het om zoiets gezegd te hebben?
En ik maar denken dat je perfect bent.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
Hij vindt Tineke Schouten ook leuk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je kán provoceren dan doe je het ook hè, met je extreme meningen
Perfectie bestaat niet Em, maar ik kom wel dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je perfect bent.
Nee dat gun ik hem niet Fred, dat je zulke erge dingen over hem zegtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij vindt Tineke Schouten ook leuk.
Nee dit kan niet.gif
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Perfectie bestaat niet Em, maar ik kom wel dicht in de buurt.
Niemand is perfect natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
Het klopt wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat gun ik hem niet Fred, dat je zulke erge dingen over hem zegt
Harrie had genoeg geld verdiend om niets te gaan doen in Spanje en dat beviel hem wel. Hij heeft nog wel een show gemaakt met Jeroen van Merwijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Youp is er door de jaren heen er niet leuker op geworden maar zijn oudejaars van 1989 was wel erg goed.
Harrie Jekkers doet geloof ik niet zo veel meer tegenwoordig maar zijn shows zijn ook altijd fijn om te zien.
Ik had nog even de hoop dat niemand het zou merken en hield me daarom stilquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:58 schreef usagi414 het volgende:
@:H_T
We zijn al in een nieuw topic.
[..]
Fijn dat je het voor ons hebt willen testen.
Big brother is watching youquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had nog even de hoop dat niemand het zou merken en hield me daarom stil
Ik zou hem hier tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.quote:
Ik maak het nog mooier, Tineke is zelfs de enige cabaretière die ik live heb gezien.quote:
Pijnboompit!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Over vergane glorie gesproken: Hans Teeuwen
Die zag ik vorige maand nog eens langskomen op TV. Na een kwartier heb ik het maar opgegeven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Oké. Een grondoffensief is op het laatste moment voorkomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik maak het nog mooier, Tineke is zelfs de enige cabaretière die ik live heb gezien.
Soundos vind ik niks overigens.
Ay feliz!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Een grondoffensief is op het laatste moment voorkomen.
Zijn bijbelverhaal vind ik leuk, verder heb ik het nooit lang volgehoudenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ook niet. Hij was voor mij een soort Youp van 't Hek maar dan onder inhoud.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn bijbelverhaal vind ik leuk, verder heb ik het nooit lang volgehouden
Nou ja, laten we voorzichtig zijn. Straks vindt die Seth Gaaikema leuk. Of Piepkuiken. Of de Lama’s.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Een grondoffensief is op het laatste moment voorkomen.
Zoals Herman Finkers ooit zei: Quel Gaaikema?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, laten we voorzichtig zijn. Straks vindt die Seth Gaaikema leuk. Of Piepkuiken. Of de Lama’s.
Oh man, iemand vroeg ooit of ik mee wilde naar een show van hem, maar had eigenlijk nog nooit echt wat van hem gezien. Op een gegeven moment heeft hij 10 minuten iets van ‘aarslikker Danny-beschuit’ o.i.d. herhaald. Het duurde eeuwen en iedereen maar lachen. Dacht dat ik gek werd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Seth Gaaikema heeft wel goed werk geleverd met het vertalen van musicalsquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, laten we voorzichtig zijn. Straks vindt die Seth Gaaikema leuk. Of Piepkuiken. Of de Lama’s.
Sethurday Night Fever?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Seth Gaaikema heeft wel goed werk geleverd met het vertalen van musicals
Het duurt in het echt maar 3 minuten, maar ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, iemand vroeg ooit of ik mee wilde naar een show van hem, maar had eigenlijk nog nooit echt wat van hem gezien. Op een gegeven moment heeft hij 10 minuten iets van ‘aarslikker Danny-beschuit’ o.i.d. herhaalt. Het duurde eeuwen en iedereen maar lachen. Dacht dat ik gek werd.
Wow dat verbaast me serieusquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Het duurt in het echt maar 3 minuten, maar ik snap helemaal wat je bedoelt
quote:
Bronquote:Dit begint als de directeur van het Nieuwe de la Mar Theater hem vraagt om een Nederlandse vertaling te maken van de musical My Fair Lady. Daarna volgen Oliver, Kiss Me Kate, Driestuiversopera, Les Misérables, The Phantom of the Opera, Evita, Miss Saigon, Chicago en de operette La Vie Parisienne.
Hans Teeuwen was ook gewoon leuk toen hij net begon. De stukjes over bijvoorbeeld Nostradamus, de Badmeester of de Jostiband zijn prima gedaan. Alleen bleef het daarna veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef Arizona het volgende:
Ik vond Hans Teeuwen vroeger wel grappig, maar nu vind ik hem vooral heel viezig![]()
Mijn ouders kwamen Guido Wijers laatst tegen, hardlopend in de Limburgse heuvelsHij groette heel vriendelijk.
Herman Finkersis ook privé een heel
aardigr man, weet ik uit zeer betrouwbare bron.
Nostradamus vond ik niet zo geweldig persoonlijk maar dat van de Jostiband was erg sterk. En 'boeien' moest ik ook erg om lachen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hans Teeuwen was ook gewoon leuk toen hij net begon. De stukjes over bijvoorbeeld Nostradamus, de Badmeester of de Jostiband zijn prima gedaan. Alleen bleef het daarna veel van hetzelfde.
Nee, GLSquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
DHL toevallig? Daar heb ik ook al twee keer mee gehad dat mijn wijziging niet bij de bezorger was doorgekomen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Hoi. Ik heb morgen m’n tweede gesprek. Wat kan ik verwachten qua vragen? Ik heb nog nooit een tweede gesprek gehadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik deponeer de schuld hiervan graag bij de boomers
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik heb geloof ik ook nooit een tweede gesprek gehad. Ik kan wel wat vragen verzinnen, maar betwijfel of je iets aan die vragen hebtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb morgen m’n tweede gesprek. Wat kan ik verwachten qua vragen? Ik heb nog nooit een tweede gesprek gehad![]()
Iedereen mag reageren natuurlijk, niet alleen Meke
Die is vooral teveel in zichzelf gaan geloven. En het shockeren en grof zijn gebruikte om het shockeren en om grof te zijn, want dan vond men het toch wel grappig. Wat niet eens vergezocht is, want zijn die hard fans liepen er mee weg. Terwijl het daarvoor toch wat meer verpakt zat in een grap.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Ook wel fijn, weet je tenminste wat je kunt verwachten mocht je na je dood in de hel komenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, iemand vroeg ooit of ik mee wilde naar een show van hem, maar had eigenlijk nog nooit echt wat van hem gezien. Op een gegeven moment heeft hij 10 minuten iets van ‘aarslikker Danny-beschuit’ o.i.d. herhaalt. Het duurde eeuwen en iedereen maar lachen. Dacht dat ik gek werd.
Dat was wel een mooie show ja. R.i.p. van Merwijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Harrie had genoeg geld verdiend om niets te gaan doen in Spanje en dat beviel hem wel. Hij heeft nog wel een show gemaakt met Jeroen van Merwijk
Ohh goed zegquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb morgen m’n tweede gesprek. Wat kan ik verwachten qua vragen? Ik heb nog nooit een tweede gesprek gehad![]()
Wat goedquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En aangenomen na dat tweede gesprek (toch?) dus dat is sowieso een goed teken voor Sjorsquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Is het met andere personen dan het eerste gesprek? Dan kan er wel overlap in de vragen zitten![]()
Verder, lastig te zeggen. Bij mijn laatste tweede gesprek gingen ze dieper in op de werkzaamheden en mijn verwachtingen. Maar ik heb de laatste 14 jaar slechts 1x een tweede gesprek gehad
Die vind ik nog best ok. Niet super grappig, maar heeft wel wat. Maar hoef ook weer geen hele show van haar te zien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, alleen toen zelf afgezegdquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
En aangenomen na dat tweede gesprek (toch?) dus dat is sowieso een goed teken voor Sjors![]()
Ik ben ook altijd aangenomen als ik een tweede gesprek had dus deze N=2 is héél goeie statistiek
Ja dacht al dat het die keer wasquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, alleen toen zelf afgezegd.
Ik ben ook na alle tweede gesprekken die ik had, aangenomen!
Maak er maar N=3 vanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
En aangenomen na dat tweede gesprek (toch?) dus dat is sowieso een goed teken voor Sjors![]()
Ik ben ook altijd aangenomen als ik een tweede gesprek had dus deze N=2 is héél goeie statistiek
Die staat bij ons bij het winkelcentrum er al een kleine maandquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Even over de TT. Hier naast de supermarkt staat al een oliebollenkraam
Waar zouden ze de hele zomer gebleven zijn? De koelte opgezocht in Lapland misschien?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Even over de TT. Hier naast de supermarkt staat al een oliebollenkraam
Toen verkochten ze ijsbollen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar zouden ze de hele zomer gebleven zijn? De koelte opgezocht in Lapland misschien?
Over deeg met room gesproken… iemand al de Crompouce gehad? Ik niet, maar het lijkt me zaligquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zat vandaag ook al naar een oliebol met room te staren, maar kon niet pinnen daar. Misschien beter
Edit: haalde m door elkaar met de cronutquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over deeg met room gesproken… iemand al de Crompouce gehad? Ik niet, maar het lijkt me zalig
Ik niet iig, ben het ook niet direct van plan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over deeg met room gesproken… iemand al de Crompouce gehad? Ik niet, maar het lijkt me zalig
De wat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een croissant gevuld met gele room en een roze glazuurlaagje bovenopquote:
Nog niet ergens gezien, maar wil ‘m ook wel proberen jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat je bij die bij Utrecht CS wél kunt pinnen. Doe met deze informatie wat je wiltquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zat vandaag ook al naar een oliebol met room te staren, maar kon niet pinnen daar. Misschien beter
Ik vond de cronut zo erg tegenvallen dat ik niet per sé deze hoef te proberenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een croissant gevuld met gele room en een roze glazuurlaagje bovenop
Ik vind het altijd wel leuk om te zien, zeker omdat je vaak toch weer denkt: "owja, dit was ook gebeurd"quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:52 schreef Fred_B het volgende:
Overigens is het fenomeen Oudejaarsconference misschien ook wat achterhaald. Bij zo ongeveer elk groot nieuwsonderwerp staan er binnen het uur een hele berg lollig bedoelde reacties op de sociale media, en dan moet je wel heel geestig zijn, wil je daar maanden later nog overheen gaan.
*springt meteen in de treinquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat je bij die bij Utrecht CS wél kunt pinnen. Doe met deze informatie wat je wilt![]()
Zou daar kleurstof in zitten?quote:
Vast niet.quote:
De cronut viel mij ook tegen. Daar had ik ook niet van die hoge verwachtingen van, in tegenstelling tot van de crompoucequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond de cronut zo erg tegenvallen dat ik niet per sé deze hoef te proberen
Luizen toch?quote:
Rijstwafels en olijfolie is er ook zo één.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
Van die hypes met eten zijn altijd zo apart he, dat nog nooit eerder iemand dacht, laten we een croissant en tompouce combineren. Terwijl het zo voor de hand ligt![]()
En zo heb je altijd weer iets nieuws wat je nu nog niet verwacht
Voor mij is dat Soundos El Ahmadi. Ze is erg ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
M'n favoriete comedian van dit moment is trouwens toch wel Ronald Goedemondt, die blijf ik geweldig sterk vinden.
Serieus gewoon heel lekker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rijstwafels en olijfolie is er ook zo één.
Morgen weer, vandaag kan welquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho wacht! Wel even kijken of @:H_T er niet in eentje zit
Nou Run @Em31, RUN.quote:
Nee Tee, wat maak je me nuquote:
Wow, zeldzaam om iets zó onaantrekkelijks te zien wat blijkbaar toch populair is.quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
Maar daar begint het slechts mee he.quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
Ze hebben BDEquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wow, zeldzaam om iets zó onaantrekkelijks te zien wat blijkbaar toch populair is.
Ik ga pas in de avond Aar! Ben je dan als het goed is alweer terug?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee Tee, wat maak je me nu, ik moet morgen ook met de trein
Ik ben half 9, 9 uur weer thuis!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga pas in de avond Aar! Ben je dan als het goed is alweer terug?
Iemand ontvoeren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, ik wilde laatst een loempia dus gaf mooi 1,50 aan de verkoper. Kon ik daarna geen winkelwagentje meer pakken omdat ik geen losgeld had. Maar ik dacht toen wel, hoe kom je tegenwoordig nog snel aan losgeld?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh goed zeg![]()
![]()
Bij mij was tweede gesprek meestal met andere mensen, is dat nu ook zo? Dan is het vaak gewoon een tweede laag die je ook wil zien. Toen ik de gesprekken voerde, stemden we meestal een beetje af dat we niet precies dezelfde vragen stelden, maar de insteek was meestal wel redelijk hetzelfde als een eerste gesprek.
MAAR: ze nodigen je alleen uit als ze je leuk en geschikt vinden dus je kunt megarelaxed dit gesprek in, want ze zien je sowieso zittenEn meestal nodigen ze dan ook minder mensen uit voor de tweede ronde, dus komt vast goed
GMTAquote:
Losgeldquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, ik wilde laatst een loempia dus gaf mooi 1,50 aan de verkoper. Kon ik daarna geen winkelwagentje meer pakken omdat ik geen losgeld had. Maar ik dacht toen wel, hoe kom je tegenwoordig nog snel aan losgeld?
Ramalho speelt dus ze moeten er drie scoren om te winnen. Zal lastig worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kijken wat PSV er vanavond van bakt.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Is het met andere personen dan het eerste gesprek? Dan kan er wel overlap in de vragen zitten![]()
Verder, lastig te zeggen. Bij mijn laatste tweede gesprek gingen ze dieper in op de werkzaamheden en mijn verwachtingen. Maar ik heb de laatste 14 jaar slechts 1x een tweede gesprek gehad
oei.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ramalho speelt dus ze moeten er drie scoren om te winnen. Zal lastig worden.
Bij de Jumbo vraag ik dan gewoon of ze winkelwagenmuntjes hebben, dat heeft tot nu toe al zo'n 3x prima gewerkt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
los geld. Dan zou het goed zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:07 schreef Em31 het volgende:
Oh godver, dit heb ik al eens vaker gezegd. Het is losgeld in het Fries, oeps![]()
Precies, dat is de goede instellingquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Er zijn 2 extra medewerkers bij aanwezig.
Ik ga proberen relaxed erin te gaan. Had nog gegoogled op vragen tijdens het tweede gesprek, maar daar werd ik niet vrolijk van en heb het maar snel weggeklikt
Ik had zoiets op mijn laatste avond van mijn vakantie. Zou mooi uitkomen met mijn Macedonische Dinars. Kon ook nog wel een ijsje vanaf, want alles is daar toch spotgoedkoop. Vlakbij mijn appartement was een nieuwe ijszaak geopend (was zelfs de eerste dag dat ze open waren). Stonden geen prijzen bij, maar als het dan wat duurder was prima. Bleek ik uiteindelijk zelfs nog tekort te komenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
Ik begrijp je hoor Em, helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:07 schreef Em31 het volgende:
Oh godver, dit heb ik al eens vaker gezegd. Het is losgeld in het Fries, oeps![]()
Ah zoals Asterix al zei, rare jongens die Friezen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:07 schreef Em31 het volgende:
Ik had net zelf maar bedacht om 5 euro te pinnen zodat ik helaaaaas nog een een loempia moet halen en dan 3,5 terugkrijg.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij de Jumbo vraag ik dan gewoon of ze winkelwagenmuntjes hebben, dat heeft tot nu toe al zo'n 3x prima gewerkt.
Hier in de buurt zijn muntjes gelukkig helemaal niet meer nodig. Alle karretjes staan losquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij de Jumbo vraag ik dan gewoon of ze winkelwagenmuntjes hebben, dat heeft tot nu toe al zo'n 3x prima gewerkt.
Kleingeld of muntgeldquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
los geld. Dan zou het goed zijn.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij is dat Soundos El Ahmadi. Ze is erg ondergewaardeerd.
Of een crompouce, als je die ergens tegenkomtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had net zelf maar bedacht om 5 euro te pinnen zodat ik helaaaaas nog een een loempia moet halen en dan 3,5 terugkrijg.
Hebben jullie deze al gezien? Moest lachenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze hebben BDE![]()
(Ik heb het onthouden)
Ontvoering is de meest gebruikelijke methodequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
Erg vervelend als je hier ontvoerder bent. Vraag je los jild, krijg je maar 2 euro.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zoals Asterix al zei, rare jongens die Friezen.
Oei, dan zit er mogelijk overlap inquote:
En als die pech heeft in muntjes van 5 eurocent.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Erg vervelend als je hier ontvoerder bent. Vraag je los jild, krijg je maar 2 euro.
Tegenwoordig heb je bij (de meeste) AH geen muntje meer nodigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Losgeld![]()
Je hebt de loempia bevrijd van zijn kidnapper![]()
Vroegah kon je bij AH gratis een winkelwagenmuntje halen bij de servicebalie, weet niet of dat nu nog zo is.
Ik kom vanuit het midden des lands morgenavondquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, dan zit er mogelijk overlap inAl zijn we dan niet in dezelfde regio
Ik denk dat het net goed moet komenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom vanuit het midden des lands morgenavond
Nou dat is dan een goed tekenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Het eerste gesprek was met de directrices/eigenaresses en morgen zitten er 2 directe collega’s bij.
Wel minder mensen, maar wel meer concurrentie
Huh dat is wel heel bijzonder jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had zoiets op mijn laatste avond van mijn vakantie. Zou mooi uitkomen met mijn Macedonische Dinars. Kon ook nog wel een ijsje vanaf, want alles is daar toch spotgoedkoop. Vlakbij mijn appartement was een nieuwe ijszaak geopend (was zelfs de eerste dag dat ze open waren). Stonden geen prijzen bij, maar als het dan wat duurder was prima. Bleek ik uiteindelijk zelfs nog tekort te komenDe prijzen waren gewoon nog hoger dan in Nederland! En nee dit was geen toeristenscam, want de dag erna stonden de prijzen erbij. Denk niet dat die het lang zullen volhouden met zulke prijzen in een arm land als Macedonië.
Ga ik doen! Vorige keer was al een leuk gesprek, dus zal wel goedkomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat is dan een goed tekenVooral kijken of je in het team past denk ik?
Gewoon relaxt jezelf zijn, als het dan niet past wil je er ook niet werken denk ik
Klopt. Had echt nooit verwacht dat het zo duur was. Want zelfs dingen die duurder waren op de meest toeristische plek die je kon hebben vielen mee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh dat is wel heel bijzonder jahelemaal als het dan ook niet echt op toeristen gericht was.
Soundos en ondergewaardeerd heb ik nog nooit in één zin gezienquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij is dat Soundos El Ahmadi. Ze is erg ondergewaardeerd.
Hier heeft bijna geen enkele winkelwagen nog muntjes nodig. De belangrijkste keten (Mercadona) heeft wel wagentjes die buiten het terrein van de supermarkt blokkeren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
Ja hier ligt het eraan waar je bent. Meeste niet, behalve 1 waar ik vaak kom in het centrum en 1 bij een haven. Vooral die laatste snap ik welquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier heeft bijna geen enkele winkelwagen nog muntjes nodig. De belangrijkste keten (Mercadona) heeft wel wagentjes die buiten het terrein van de supermarkt blokkeren.
Dat is wel listig als het bij de een wel en de ander niet is. Dan denk je op een gegeven, oh hoef geen muntje meer mee te nemen, totdat je dan weer bij die andere supermarkt komt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hier ligt het eraan waar je bent. Meeste niet, behalve 1 waar ik vaak kom in het centrum en 1 bij een haven. Vooral die laatste snap ik wel![]()
Dat blokkeren klinkt helemaal mooi
Werkt primaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hier ligt het eraan waar je bent. Meeste niet, behalve 1 waar ik vaak kom in het centrum en 1 bij een haven. Vooral die laatste snap ik wel![]()
Dat blokkeren klinkt helemaal mooi
Dat zijn vast ook mensen die in het midden van het gangpad blijven staan en/of met een bekende een halfuur in een gangpad staan praten, zodat niemand er langs kanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Werkt prima
Overigens zijn mensen die de winkelwagentjes niet op de juiste plek terugzetten ongeveer mijn grootste kleine ergernis in deze wereldZulke mensen moeten gewoon puur slecht zijn, een andere verklaring is er niet.
Ja. Of mensen die zelf aan de ene kant van de stoep lopen en hun aangelijnde hond aan de andere kant laten lopen, en hun hond niet naar zich toe trekken als jij tegemoet komtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn vast ook mensen die in het midden van het gangpad blijven staan en/of met een bekende een halfuur in een gangpad staan praten, zodat niemand er langs kan
Dat gebeurd hier in de buurt eigenlijk nooit, dus geen ervaring mee. En dan woon ik nog wel in de asociale randstadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Of mensen die zelf aan de ene kant van de stoep lopen en hun aangelijnde hond aan de andere kant laten lopen, en hun hond niet naar zich toe trekken als jij tegemoet komt
Of hun blagen niet aan de kant trekken en verwachten dat ik in de berm ga lopenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Of mensen die zelf aan de ene kant van de stoep lopen en hun aangelijnde hond aan de andere kant laten lopen, en hun hond niet naar zich toe trekken als jij tegemoet komt
Of de mandjes niet stapelenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Werkt prima
Overigens zijn mensen die de winkelwagentjes niet op de juiste plek terugzetten ongeveer mijn grootste kleine ergernis in deze wereldZulke mensen moeten gewoon puur slecht zijn, een andere verklaring is er niet.
Of (terug naar de supermarkt) mensen die pas gaan inpakken nadat ze al betaald hebben. Vaak zijn die nog met z'n tweeën ookquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Of hun blagen niet aan de kant trekken en verwachten dat ik in de berm ga lopen
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Hebben jullie deze al gezien? Moest lachen![]()
Of heeeeel rustig gaan inpakken en dan heeeeel rustig hun portemonnee gaan zoeken en heeeeel rustig het contante geld bij elkaar gaan zoeken. ‘Hoeveel was het?’quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Of (terug naar de supermarkt) mensen die pas gaan inpakken nadat ze al betaald hebben. Vaak zijn die nog met z'n tweeën ook
Hier heb je dan ook nog eens de oude buitenlanders (vaak Noren) die niks begrijpen van wat de kassiere vraagt en dan een soort emotieloos terugstaren in plaats van aan te geven dat ze het niet snappen. Tergend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Of heeeeel rustig gaan inpakken en dan heeeeel rustig hun portemonnee gaan zoeken en heeeeel het contante geld bij elkaar gaan zoeken. ‘Hoeveel was het?’
Altijd weer die Noren he.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier heb je dan ook nog eens de oude buitenlanders (vaak Noren) die niks begrijpen van wat de kassiere vraagt en dan een soort emotieloos terugstaren in plaats van aan te geven dat ze het niet snappen. Tergend.
Het komt er wel op neer ja!quote:
Dat doe ik ook. Ik ga toch niet eerst inpakken en pas daarna inpakken?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Of (terug naar de supermarkt) mensen die pas gaan inpakken nadat ze al betaald hebben. V
Dat verwacht ik wel van Nederlanders die daar in de buurt gaan rentenieren of met vakantie gaan. Zijn van die types die geen woord anders dan Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt er wel op neer ja!
Ook wel regelmatig Nederlanders trouwens. Soms proberen ze gewoon in hun eigen taal te praten en dan zijn ze boos omdat het niet begrepen wordt.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier heb je dan ook nog eens de oude buitenlanders (vaak Noren) die niks begrijpen van wat de kassiere vraagt en dan een soort emotieloos terugstaren in plaats van aan te geven dat ze het niet snappen. Tergend.
Jij begint niet alvast met inpakken terwijl ze nog aan het scannen zijn?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik ga toch niet eerst inpakken en pas daarna inpakken?
Hier gaat iets niet goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik ga toch niet eerst inpakken en pas daarna inpakken?
Oh, echt plaatsvervangende schaamte dan hè.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel van Nederlanders die daar in de buurt gaan rentenieren of met vakantie gaan. Zijn van die types die geen woord anders dan Nederlands spreken.
Doet mij denken van mijn vakantie vorig jaar. Bij de Kroatische douane liep er een man voor me die goedemiddag en dankjewel tegen de Kroatische douanier zei
De plaatselijke bakker had ze zo'n 20 jaar geleden al. Maar dan met een chocoladebovenkant. Die waren heerlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zei je dat echt?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me![]()
Vandaag had ik een Turkse vrouw die bijna tegen me aan stond en ging steunen op mijn mandje
Ik zeg: ‘U staat nogal in mijn personal space’.
Keek ze me ook zo wazig aan
Nog mooier is als ze het geld pas erbij gaan pakken op het moment van afrekenen. Eerst een halfuur grabbelen in de tas naar de portemonnee, dan al het geld bij elkaar zoeken etc.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Of (terug naar de supermarkt) mensen die pas gaan inpakken nadat ze al betaald hebben. Vaak zijn die nog met z'n tweeën ook
Ja want Duitsers praten bij ons ook Duits!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt er wel op neer ja!
Ook wel regelmatig Nederlanders trouwens. Soms proberen ze gewoon in hun eigen taal te praten en dan zijn ze boos omdat het niet begrepen wordt.
Meestal zijn ze al klaar voor het mij gelukt is om mijn pas te scannen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij begint niet alvast met inpakken terwijl ze nog aan het scannen zijn?
Ik kon daarna mijn gezicht nog maar net strak houden jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, echt plaatsvervangende schaamte dan hè.
Die jongen gaat echt elke dag steeds meer @Koen66 achterna hè, zo pijnlijk om te zien en te weten dat je niks kunt doenquote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal zijn ze al klaar voor het mij gelukt is om mijn pas te scannen.
Het wordt er niet duidelijker opquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal zijn ze al klaar voor het mij gelukt is om mijn pas te scannen.
Ja tuurlijk, doe efkes normaal.quote:
Ook met de gele room in het midden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De plaatselijke bakker had ze zo'n 20 jaar geleden al. Maar dan met een chocoladebovenkant. Die waren heerlijk.
Haha oké, dat kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, doe efkes normaal.
Ik hou van mijn personal space![]()
Ik hield me nog in, had bijna gezegd dat ze moest opbokken
Dat is een reden waarom ik bijna nooit in kleine winkels komquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:58 schreef Em31 het volgende:
Over de bakker gesproken. Wat is dat toch dat je binnenkomt en het meteen KAN IK U HELPEN! is. Bij elke bakker.![]()
Ze zijn vaak erg aardig hoor, maar je krijgt altijd zo slecht de kans om even rustig te kijken![]()
En behoorlijk duur ook tegenwoordig
mijn taak is betalen en mijn boodschappen meenemen. Hun taak is scannen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op
Eerst even dit: Wat is volgens jou jouw taak op dat moment en wat is hun taak?
Oké. En het inpakken, onder wiens jurisdictie valt dat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn taak is betalen en mijn boodschappen meenemen. Hun taak is scannen.
Haha ja. Dat heb je wel meer bij kleine winkels. Dan heb je bijna de neiging om dan niks te kopen, terwijl het juist erg vriendelijk van ze is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:58 schreef Em31 het volgende:
Over de bakker gesproken. Wat is dat toch dat je binnenkomt en het meteen KAN IK U HELPEN! is. Bij elke bakker.![]()
Ze zijn vaak erg aardig hoor, maar je krijgt altijd zo slecht de kans om even rustig te kijken![]()
Nou ik zit dus van te voren al te bedenken wat ik sowieso moet hebben, zodat ik dat vast kan zeggen. Maarja bij een nieuwe bakker werkt dat ook niet altijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een reden waarom ik bijna nooit in kleine winkels kom
De inpakjongen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. En het inpakken, onder wiens jurisdictie valt dat?
Nee precies. Ik ben een sociaal mens hoor, maar dan wel op momenten die ik zelf kies. En boodschappen is meestal niet zo'n moment.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik zit dus van te voren al te bedenken wat ik sowieso moet hebben, zodat ik dat vast kan zeggen. Maarja bij een nieuwe bakker werkt dat ook niet altijd.
Oké die zag ik even niet aankomen. Zijn die gebruikelijk in heel Nederland of vooral in Zeeland?quote:
Je kan maar beter duidelijk zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha oké, dat kan ik wel waarderen.
Ik wist niet dat Zeeland in de VS lagquote:
Nee, die zie ik nooit. In Australië deed de cassière/kassier dat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké die zag ik even niet aankomen. Zijn die gebruikelijk in heel Nederland of vooral in Zeeland?
Ja precies.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je kan maar beter duidelijk zijn![]()
‘Vroegâh’ durfde ik dat ook niet hoor, maar nu wel. Ik mot dat niet hebben, dat tegen me aan gerij
Oh nee dan zijn we er gelukkig helemaal uit nu.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die zie ik nooit. In Australië deed de cassière/kassier dat.
Hier hetzelfde. Heb dat dan vooral in souvenirwinkeltjes in het buitenland. Dan wil ik echt goed kijken of ze de juiste koelkastmagneet en ansichtkaarten hebben (ja clichéquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Ik ben een sociaal mens hoor, maar dan wel op momenten die ik zelf kies. En boodschappen is meestal niet zo'n moment.
quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ze duikt op in hele kleine winkeltjes waar jij binnenkomtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies.
Ben alleen wel bang nu dat Em dit gaat overnemen en zegt dat ik in haar personal space post. Dus zorgen dat ze er niet achter komt!
Ik snap het wel hoor, ik spaar theelepeltjes van de steden waarin ik geweest benquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Heb dat dan vooral in souvenirwinkeltjes in het buitenland. Dan wil ik echt goed kijken of ze de juiste koelkastmagneet en ansichtkaarten hebben (ja cliché) en tegelijkertijd of ze nog wat andere leuke andere dingen hebben. Maar dan heb ik geen zin om gelijk al iemand erbij te hebben of op mijn vingers gekeken te worden.
JAAA dat. Ik koop altijd brood op de markt en dan komen ze ook meteen vragen. Ik weet inmiddels wat ik wil, maar het voelt zo ongemakkelijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik zit dus van te voren al te bedenken wat ik sowieso moet hebben, zodat ik dat vast kan zeggen. Maarja bij een nieuwe bakker werkt dat ook niet altijd.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als kassier expres de zachte dingen onderop.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Em31 het volgende:
Zie je het voor je, inpakkers in Nederland
NEE DAT MOET NIET ZO
NEE JE PLET DE RUCOLA!
NEE NIET DE DIEPVRIES BIJ DE BROODJES
Ik zie het gewoon voor mequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Em31 het volgende:
Zie je het voor je, inpakkers in Nederland
NEE DAT MOET NIET ZO
NEE JE PLET DE RUCOLA!
NEE NIET DE DIEPVRIES BIJ DE BROODJES
Bij de Jumbo hier hebben ze een kletskassa. Zuchtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Ik ben een sociaal mens hoor, maar dan wel op momenten die ik zelf kies. En boodschappen is meestal niet zo'n moment.
Haha ja als het drukker is laat ik soms wel iemand voor, het maakt ze ook niet uit lijkt me als je zegt dat je even wil kijken. Maar inderdaad, toch voelt het alsof je wel snel moet kiezen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JAAA dat. Ik koop altijd brood op de markt en dan komen ze ook meteen vragen. Ik weet inmiddels wat ik wil, maar het voelt zo ongemakkelijk
Oudejaarsconference 2024 incoming.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
De dag die we allemaal vreesden is gekomen. Luctor heeft het absurdisme ontdekt
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij de Jumbo hier hebben ze een kletskassa. Zucht
[..]
Of ertussen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ohhhh ja en personeel dat bij het afrekenen eerst de bon en/of biljetten in je hand leggen en dan de muntjes bovenop![]()
[..]
Die mogelijkheid had Pierre helaas niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja als het drukker is laat ik soms wel iemand voor, het maakt ze ook niet uit lijkt me als je zegt dat je even wil kijken. Maar inderdaad, toch voelt het alsof je wel snel moet kiezen.
In Australië doen ze dat tijdens het inpakken. Maar alleen als je zelf scant en daarna ook inpakt.quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies.
Ben alleen wel bang nu dat Em dit gaat overnemen en zegt dat ik in haar personal space post. Dus zorgen dat ze er niet achter komt!
quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
In Australië doen ze dat tijdens het inpakken. Maar alleen als je zelf scant en daarna ook inpakt.
Netjesquote:
Prima! Liggen nu lekker naast elkaar op de stoel en zijn blij dat het niet meer zo warm is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]hoe gaat het overigens met jouw katten?
Dat ben ik gewend om te zien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef Redefine het volgende:
Wel slecht gekeept, maar dat vinden we niet erg.
Goed dat je het zegt, even gekeken, like gegevenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima! Liggen nu lekker naast elkaar op de stoel en zijn blij dat het niet meer zo warm is.
Vanmiddag weer eens een insta/fb story online gezet met één van hen (en mezelf dan).
Je kan niet eens meer op je gemak een krentenbol passenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:58 schreef Em31 het volgende:
Als alle treuzelbejaarden daadwerkelijk daar gaan staan schiet het voor de rest meer opquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
quote:
Apart dat die fans van port, sherry en vermouth ineens zo eensgezind uit hun schulp komen om hun favoriete dranken te promotenquote:
Ligt eraan hoeveel het er zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Als alle treuzelbejaarden daadwerkelijk daar gaan staan schiet het voor de rest meer op
En Lens gelijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Apart dat die fans van port, sherry en vermouth ineens zo eensgezind uit hun schulp komen om hun favoriete dranken te promoten
Niet geheel verrassend de tegenstander van Ramalho.quote:
Ik zal nog maar weer eens duidelijk zijn: ik ben GEEN fan van alcoholische drankenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Apart dat die fans van port, sherry en vermouth ineens zo eensgezind uit hun schulp komen om hun favoriete dranken te promoten
Ah het is jouw schuldquote:
JA!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook met de gele room in het midden?
Waarom doe je dat dan ookquote:
Nu Ramalho nog eruit en PSV maakt zowaar kans.quote:
In Nederland kan je gewoon de tyfus krijgen zodra je betaald hebt, zoals het hoort!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:56 schreef Fred_B het volgende:
In België is het niet ongebruikelijk dat je boodschappen voor je worden ingepakt. Het hangt wel af van de supermarkt.
Nog beter: je scant zelf en pakt alles al in voor je hebt betaaldquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
In Nederland kan je gewoon de tyfus krijgen zodra je betaald hebt, zoals het hoort!
Hier heb je gewoon een puistige student die een pak waspoeder op een krop sla zet. Dat heeft ook zijn charme.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
In Nederland kan je gewoon de tyfus krijgen zodra je betaald hebt, zoals het hoort!
Dat is meer naar Amerikaans model. Het lijkt klantvriendelijkheid, maar het zorgt er eigenlijk voor dat je zo snel mogelijk opgerot bentquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:56 schreef Fred_B het volgende:
In België is het niet ongebruikelijk dat je boodschappen voor je worden ingepakt. Het hangt wel af van de supermarkt.
Ik pak pas in als ik zeker weet dat er geen controle meer komt en ik dus niet hoef uit te pakkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog beter: je scant zelf en pakt alles al in voor je hebt betaald
Dat sowieso jaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:31 schreef Yesse het volgende:
Dankuuuu allen. Als cadeau heeft de corona mij nog meer snot in m’n gezicht gegeven dus nu doet elke beweging pijnLekker begin van mijn 38e jaar
![]()
Corona proof voor iedereen een appeltaart pakket ipv een taart
[ afbeelding ]
Leek meer dat het per ongeluk wasquote:
Ja. Volkomen willekeur.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is dus zo belachelijk, het is ook vaak wel een penalty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |