Ohja! Deze heb ik ooit wel gezien jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook alleen maar van het rijmen met engels/nederlands
Ja precies en die kwam uit die betere showquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook alleen maar van het rijmen met engels/nederlands
Mwoah, dat zou ik juist weer jammer vinden. Dan kun je beter voor een eindejaarsuitzending van Even tot Hier gaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die laatste vind ik ook goed. Ook leuk als ze wat elementen uit Even Tot Hier halen zoals Miguel, simpel liedje en een gastartiest.
Die is bijzonder leuk inderdaad. En Theo Maassen slaagt er ook in om gewoon elke show weer te leveren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
M'n favoriete comedian van dit moment is trouwens toch wel Ronald Goedemondt, die blijf ik geweldig sterk vinden.
Ik zou Youp van 't Hek eigenlijk eerder als links bestempelenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou ik juist weer jammer vinden. Dan kun je beter voor een eindejaarsuitzending van Even tot Hier gaanAls ze echt de conference doen, hoop ik dat ze hem gewoon vanaf nul opbouwen zeg maar.
Ik vind de conferences van Claudia de Breij ook wel goed hoor![]()
Maar denk dat de politieke kleur ook wel meespeelt, want Youp van 't Hek vind ik echt niet leuk maar die is ook best rechts en racistisch in z'n grappen en dan kan ik gewoon niet meer lachen. En kan me heel goed voorstellen dat mensen dat bij Claudia juist weer andersom hebben.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:19 schreef Meke het volgende:
Ik neem aan dat we allemaal Guido Weijers unaniem kut vinden trouwens?
Ik vind er ook niet veel aan, vrees ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus nooit kunnen lachen om Claudia de Breij
Echt waarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou Youp van 't Hek eigenlijk eerder als links bestempelenRacistisch, in welke zin?
Hmmm, niet verkeerd bedoeld, maar neem je het dan niet te serieus? Ik ken weinig cabaretiers zo links als Freek de Jonge, maar in zijn goede jaren maakte die dingen die me over de grond lieten kruipen van het lachen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar denk dat de politieke kleur ook wel meespeelt, want Youp van 't Hek vind ik echt niet leuk maar die is ook best rechts en racistisch in z'n grappen en dan kan ik gewoon niet meer lachen. En kan me heel goed voorstellen dat mensen dat bij Claudia juist weer andersom hebben.
Youp was in mijn ogen typisch VARA, dus behoorlijk links-progressief qua toon. Natuurlijk zit er een stuk hardheid bij hoewel dat de afgelopen jaren aardig is afgenomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt waarNou misschien klopt m'n associatie dan niet, maar ik kan me echt herinneren dat ik z'n laatste oudejaars heb afgezet omdat ik het ver-schrik-ke-lijk vond, in m'n hoofd omdat hij heel rechts en racistisch was maar misschien was het gewoon niet grappig
Nouja ik kijk wel vooral om te lachen hoor, maar het moet wel leuk blijvenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, niet verkeerd bedoeld, maar neem je het dan niet te serieus? Ik ken weinig cabaretiers zo links als Freek de Jonge, maar in zijn goede jaren maakte die dingen die me over de grond lieten kruipen van het lachen.
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Youp was in mijn ogen typisch VARA, dus behoorlijk links-progressief qua toon. Natuurlijk zit er een stuk hardheid bij hoewel dat de afgelopen jaren aardig is afgenomen.
Dat kan hoor, dat 'onze' generatie net wat meer houdt van wat hardere grappen dan de jouwe, gemiddeld. We zoeken misschien wat meer de grens op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik kijk wel vooral om te lachen hoor, maar het moet wel leuk blijvenMaar is misschien ook een generatiedingetje, zowel Freek als Youp zijn natuurlijk mannen die allebei dubbel zou oud zijn dan ik, dat scheelt misschien?
Kijk,Herman Finkers
is natuurlijk generatieoverstijgend maar dat geldt niet voor iedereen
Youp is te lang bij z'n stokpaardjes gebleven. Het schreeuwen tegen de gevestigde orde had ooit een functie maar na verloop van tijd verloor het z'n functie en werd het een beetje treurig allemaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaad
Mwoah, dat weet ik niet want ik vind Theo Maassen ook heel leuk en die is ook niet bepaald mildquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan hoor, dat 'onze' generatie net wat meer houdt van wat hardere grappen dan de jouwe, gemiddeld. We zoeken misschien wat meer de grens op.
Finkers is ook niet politiek en onder andere daarin zit hem ook z'n unieke kracht. Hij kan als geen ander mensen verenigen met humor.
Youp is er door de jaren heen er niet leuker op geworden maar zijn oudejaars van 1989 was wel erg goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaad
Ja in '89 deed ik nog niet zoveel inderdaad. Maar zal eens kijkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Youp is er door de jaren heen er niet leuker op geworden maar zijn oudejaars van 1989 was wel erg goed.
Harrie Jekkers doet geloof ik niet zo veel meer tegenwoordig maar zijn shows zijn ook altijd fijn om te zien.
Typisch ook van jouw generatie, een beetje niks doen in '89, want 'ja ik besta helemaal niet'quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja in '89 deed ik nog niet zoveel inderdaad. Maar zal eens kijken
Goed punt. En als er dan wel wordt gelachen, dan weten ze dat ze goud in handen hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze doen altijd de eerste try-out in Zeeland want daar weten ze zeker dat niemand lacht. Dus dan voelt elke show daarná net even wat lekkerder.
Ho ho ho, ik deponeer de schuld hiervan graag bij de boomersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Typisch ook van jouw generatie, een beetje niks doen in '89, want 'ja ik besta helemaal niet'
Net zulke nietsnutten inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik deponeer de schuld hiervan graag bij de boomers
Fijn dat je het voor ons hebt willen testen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:44 schreef H_T het volgende:
Bij het koken wat knoflook opsnuiven is niet direct een ervaring die ik aanraad
Ja ja ja o o o Strani wat ben je toch fantastisch tsjongejongejonge zonder jou zijn we toch niksquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Net zulke nietsnutten inderdaad
Al het harde werk en de oplossingen moeten weer van de mensen van ertussen komen.
Nou ja, ik én mijn generatie hè. En dan vooral mijn generatie en iets minder ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ja ja o o o Strani wat ben je toch fantastisch tsjongejongejonge zonder jou zijn we toch niks
hoe voelt het om zoiets gezegd te hebben?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil toch even gezegd hebben dat ik Claudia de Breij geweldig vind.
Goed, voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
hoe voelt het om zoiets gezegd te hebben?
En ik maar denken dat je perfect bent.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
Hij vindt Tineke Schouten ook leuk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je kán provoceren dan doe je het ook hè, met je extreme meningen
Perfectie bestaat niet Em, maar ik kom wel dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je perfect bent.
Nee dat gun ik hem niet Fred, dat je zulke erge dingen over hem zegtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij vindt Tineke Schouten ook leuk.
Nee dit kan niet.gif
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Perfectie bestaat niet Em, maar ik kom wel dicht in de buurt.
Niemand is perfect natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
Het klopt wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat gun ik hem niet Fred, dat je zulke erge dingen over hem zegt
Harrie had genoeg geld verdiend om niets te gaan doen in Spanje en dat beviel hem wel. Hij heeft nog wel een show gemaakt met Jeroen van Merwijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Youp is er door de jaren heen er niet leuker op geworden maar zijn oudejaars van 1989 was wel erg goed.
Harrie Jekkers doet geloof ik niet zo veel meer tegenwoordig maar zijn shows zijn ook altijd fijn om te zien.
Ik had nog even de hoop dat niemand het zou merken en hield me daarom stilquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:58 schreef usagi414 het volgende:
@:H_T
We zijn al in een nieuw topic.
[..]
Fijn dat je het voor ons hebt willen testen.
Big brother is watching youquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had nog even de hoop dat niemand het zou merken en hield me daarom stil
Ik zou hem hier tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.quote:
Ik maak het nog mooier, Tineke is zelfs de enige cabaretière die ik live heb gezien.quote:
Pijnboompit!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Over vergane glorie gesproken: Hans Teeuwen
Die zag ik vorige maand nog eens langskomen op TV. Na een kwartier heb ik het maar opgegeven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Oké. Een grondoffensief is op het laatste moment voorkomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik maak het nog mooier, Tineke is zelfs de enige cabaretière die ik live heb gezien.
Soundos vind ik niks overigens.
Ay feliz!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Een grondoffensief is op het laatste moment voorkomen.
Zijn bijbelverhaal vind ik leuk, verder heb ik het nooit lang volgehoudenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ook niet. Hij was voor mij een soort Youp van 't Hek maar dan onder inhoud.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn bijbelverhaal vind ik leuk, verder heb ik het nooit lang volgehouden
Nou ja, laten we voorzichtig zijn. Straks vindt die Seth Gaaikema leuk. Of Piepkuiken. Of de Lama’s.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Een grondoffensief is op het laatste moment voorkomen.
Zoals Herman Finkers ooit zei: Quel Gaaikema?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, laten we voorzichtig zijn. Straks vindt die Seth Gaaikema leuk. Of Piepkuiken. Of de Lama’s.
Oh man, iemand vroeg ooit of ik mee wilde naar een show van hem, maar had eigenlijk nog nooit echt wat van hem gezien. Op een gegeven moment heeft hij 10 minuten iets van ‘aarslikker Danny-beschuit’ o.i.d. herhaald. Het duurde eeuwen en iedereen maar lachen. Dacht dat ik gek werd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Seth Gaaikema heeft wel goed werk geleverd met het vertalen van musicalsquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, laten we voorzichtig zijn. Straks vindt die Seth Gaaikema leuk. Of Piepkuiken. Of de Lama’s.
Sethurday Night Fever?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Seth Gaaikema heeft wel goed werk geleverd met het vertalen van musicals
Het duurt in het echt maar 3 minuten, maar ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, iemand vroeg ooit of ik mee wilde naar een show van hem, maar had eigenlijk nog nooit echt wat van hem gezien. Op een gegeven moment heeft hij 10 minuten iets van ‘aarslikker Danny-beschuit’ o.i.d. herhaalt. Het duurde eeuwen en iedereen maar lachen. Dacht dat ik gek werd.
Wow dat verbaast me serieusquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Het duurt in het echt maar 3 minuten, maar ik snap helemaal wat je bedoelt
quote:
Bronquote:Dit begint als de directeur van het Nieuwe de la Mar Theater hem vraagt om een Nederlandse vertaling te maken van de musical My Fair Lady. Daarna volgen Oliver, Kiss Me Kate, Driestuiversopera, Les Misérables, The Phantom of the Opera, Evita, Miss Saigon, Chicago en de operette La Vie Parisienne.
Hans Teeuwen was ook gewoon leuk toen hij net begon. De stukjes over bijvoorbeeld Nostradamus, de Badmeester of de Jostiband zijn prima gedaan. Alleen bleef het daarna veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef Arizona het volgende:
Ik vond Hans Teeuwen vroeger wel grappig, maar nu vind ik hem vooral heel viezig![]()
Mijn ouders kwamen Guido Wijers laatst tegen, hardlopend in de Limburgse heuvelsHij groette heel vriendelijk.
Herman Finkersis ook privé een heel
aardigr man, weet ik uit zeer betrouwbare bron.
Nostradamus vond ik niet zo geweldig persoonlijk maar dat van de Jostiband was erg sterk. En 'boeien' moest ik ook erg om lachen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hans Teeuwen was ook gewoon leuk toen hij net begon. De stukjes over bijvoorbeeld Nostradamus, de Badmeester of de Jostiband zijn prima gedaan. Alleen bleef het daarna veel van hetzelfde.
Nee, GLSquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
DHL toevallig? Daar heb ik ook al twee keer mee gehad dat mijn wijziging niet bij de bezorger was doorgekomen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Hoi. Ik heb morgen m’n tweede gesprek. Wat kan ik verwachten qua vragen? Ik heb nog nooit een tweede gesprek gehadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik deponeer de schuld hiervan graag bij de boomers
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik heb geloof ik ook nooit een tweede gesprek gehad. Ik kan wel wat vragen verzinnen, maar betwijfel of je iets aan die vragen hebtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb morgen m’n tweede gesprek. Wat kan ik verwachten qua vragen? Ik heb nog nooit een tweede gesprek gehad![]()
Iedereen mag reageren natuurlijk, niet alleen Meke
Die is vooral teveel in zichzelf gaan geloven. En het shockeren en grof zijn gebruikte om het shockeren en om grof te zijn, want dan vond men het toch wel grappig. Wat niet eens vergezocht is, want zijn die hard fans liepen er mee weg. Terwijl het daarvoor toch wat meer verpakt zat in een grap.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Ook wel fijn, weet je tenminste wat je kunt verwachten mocht je na je dood in de hel komenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, iemand vroeg ooit of ik mee wilde naar een show van hem, maar had eigenlijk nog nooit echt wat van hem gezien. Op een gegeven moment heeft hij 10 minuten iets van ‘aarslikker Danny-beschuit’ o.i.d. herhaalt. Het duurde eeuwen en iedereen maar lachen. Dacht dat ik gek werd.
Dat was wel een mooie show ja. R.i.p. van Merwijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Harrie had genoeg geld verdiend om niets te gaan doen in Spanje en dat beviel hem wel. Hij heeft nog wel een show gemaakt met Jeroen van Merwijk
Ohh goed zegquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb morgen m’n tweede gesprek. Wat kan ik verwachten qua vragen? Ik heb nog nooit een tweede gesprek gehad![]()
Wat goedquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En aangenomen na dat tweede gesprek (toch?) dus dat is sowieso een goed teken voor Sjorsquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Is het met andere personen dan het eerste gesprek? Dan kan er wel overlap in de vragen zitten![]()
Verder, lastig te zeggen. Bij mijn laatste tweede gesprek gingen ze dieper in op de werkzaamheden en mijn verwachtingen. Maar ik heb de laatste 14 jaar slechts 1x een tweede gesprek gehad
Die vind ik nog best ok. Niet super grappig, maar heeft wel wat. Maar hoef ook weer geen hele show van haar te zien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, alleen toen zelf afgezegdquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
En aangenomen na dat tweede gesprek (toch?) dus dat is sowieso een goed teken voor Sjors![]()
Ik ben ook altijd aangenomen als ik een tweede gesprek had dus deze N=2 is héél goeie statistiek
Ja dacht al dat het die keer wasquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, alleen toen zelf afgezegd.
Ik ben ook na alle tweede gesprekken die ik had, aangenomen!
Maak er maar N=3 vanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
En aangenomen na dat tweede gesprek (toch?) dus dat is sowieso een goed teken voor Sjors![]()
Ik ben ook altijd aangenomen als ik een tweede gesprek had dus deze N=2 is héél goeie statistiek
Die staat bij ons bij het winkelcentrum er al een kleine maandquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Even over de TT. Hier naast de supermarkt staat al een oliebollenkraam
Waar zouden ze de hele zomer gebleven zijn? De koelte opgezocht in Lapland misschien?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Even over de TT. Hier naast de supermarkt staat al een oliebollenkraam
Toen verkochten ze ijsbollen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar zouden ze de hele zomer gebleven zijn? De koelte opgezocht in Lapland misschien?
Over deeg met room gesproken… iemand al de Crompouce gehad? Ik niet, maar het lijkt me zaligquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zat vandaag ook al naar een oliebol met room te staren, maar kon niet pinnen daar. Misschien beter
Edit: haalde m door elkaar met de cronutquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over deeg met room gesproken… iemand al de Crompouce gehad? Ik niet, maar het lijkt me zalig
Ik niet iig, ben het ook niet direct van plan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over deeg met room gesproken… iemand al de Crompouce gehad? Ik niet, maar het lijkt me zalig
De wat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een croissant gevuld met gele room en een roze glazuurlaagje bovenopquote:
Nog niet ergens gezien, maar wil ‘m ook wel proberen jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat je bij die bij Utrecht CS wél kunt pinnen. Doe met deze informatie wat je wiltquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zat vandaag ook al naar een oliebol met room te staren, maar kon niet pinnen daar. Misschien beter
Ik vond de cronut zo erg tegenvallen dat ik niet per sé deze hoef te proberenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een croissant gevuld met gele room en een roze glazuurlaagje bovenop
Ik vind het altijd wel leuk om te zien, zeker omdat je vaak toch weer denkt: "owja, dit was ook gebeurd"quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:52 schreef Fred_B het volgende:
Overigens is het fenomeen Oudejaarsconference misschien ook wat achterhaald. Bij zo ongeveer elk groot nieuwsonderwerp staan er binnen het uur een hele berg lollig bedoelde reacties op de sociale media, en dan moet je wel heel geestig zijn, wil je daar maanden later nog overheen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |