SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Ah, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dit specifiek is een soort laatste avondmaal voor er serieuze actie wordt verwacht.![]()
Denken jullie trouwens dat een grondoorlog mogelijk is in dat relatief kleine gebied, zonder dat je de 2 miljoen inwoners evacueert?
Ben benieuwd hoe dat zou moeten verlopen, 1 miljoen ontheemden, en tanks die overal rollen.![]()
Nee. Buiten de Isralische militairen die zullen sneuvelende.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:14 schreef BMW1993 het volgende:
Denken jullie trouwens dat een grondoorlog mogelijk is in dat relatief kleine gebied, zonder dat je de 2 miljoen inwoners evacueert?
Ben benieuwd hoe dat zou moeten verlopen, 1 miljoen ontheemden, en tanks die overal rollen.![]()
Soms is het niet te voorkomen nee. Maar Isral is nu niet een land dat heel erg nauw kijkt op een aantal Palestijnen meer of minder. Ze waarschuwen wel regelmatig en dat is 'vrij netjes'. Het is ook niet dat ze burgerslachtoffers willen. Maar wat ik zeg, Hamas verstopt zich tussen de burgers. Dus je plaatst ook ongewild gewoon een dik target op hun voorhoofd. Hamas is fout, maar Isral stelt echt niet alles op alles om de burgerslachtoffers tot een absoluut minimum te beperken. Het is gewoon collateral damage. And next.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende: [..] Is het eigenlijk wel moreel verwerpelijk als er burgerslachtoffers vallen door jouw toedoen in een oorlog? Ik schaar de gegijzelden om heel eerlijk te zijn in dezelfde categorie als de Palestijnen die daar nog zitten. Ze moeten zo veel mogelijk ontzien worden, maar soms heb je gewoon geen andere keuze.
![]()
ik denk dat Israel die GAZA bevolking systematisch gaat verkleinen , door mensen te helpen met emigreren , uit plaatsen , en sowieso GAZA kleiner gaat makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:14 schreef BMW1993 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat zou moeten verlopen, 1 miljoen ontheemden, en tanks die overal rollen.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Je kan Gaza niet invallen zonder wetten te overtreden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soms is het niet te voorkomen nee. Maar Isral is nu niet een land dat heel erg nauw kijkt op een aantal Palestijnen meer of minder. Ze waarschuwen wel regelmatig en dat is 'vrij netjes'. Het is ook niet dat ze burgerslachtoffers willen. Maar wat ik zeg, Hamas verstopt zich tussen de burgers. Dus je plaatst ook ongewild gewoon een dik target op hun voorhoofd. Hamas is fout, maar Isral stelt echt niet alles op alles om de burgerslachtoffers tot een absoluut minimum te beperken. Het is gewoon collateral damage. And next.![]()
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat Israel die GAZA bevolking systematisch gaat verkleinen , door mensen te helpen met emigreren , uit plaatsen , en sowieso GAZA kleiner gaat maken
Ze verkleinen de strook met de helft. Iedereen die nu naar het Zuiden vlucht, zal wellicht nooit meer thuis geraken in het noorden na de oorlog.![]()
En dan. Je zit nog met 2.4 miljoen burgers. Waar laat je die als je een parkeerplaats hebt ingepikt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Isral gaat natuurlijk nooit de Gazastrook inlijven, dat is zo'n dom idee dat zelfs de meest extreemrechtste politici daar vraagtekens bij zetten. Die willen heel die strook gewoon veranderen in een parkeerplaats, en dan pas inlijven.
En wat gaat de internationale gemeenschap daarvan vinden. Denk niet dat ze zonder slag of stoot de boel maar kunnen annexeren.
Ik ga nog steeds voor zuiveren van Hamas (voor zover mogelijk) en daarna Fatah installeren als gezaghebbende. Van daaruit 'rust' creeren en verder kijken.![]()
Isral heeft gezegd niks te willen doen, als de oorlog voorbij is het stuk Gaza over te willen dragen aan een andere partij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat Israel die GAZA bevolking systematisch gaat verkleinen , door mensen te helpen met emigreren , uit plaatsen , en sowieso GAZA kleiner gaat makenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Hoe haal je Hamas weg? Blijft een punt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En dan. Je zit nog met 2.4 miljoen burgers. Waar laat je die als je een parkeerplaats hebt ingepikt?
En wat gaat de internationale gemeenschap daarvan vinden. Denk niet dat ze zonder slag of stoot de boel maar kunnen annexeren.
Ik ga nog steeds voor zuiveren van Hamas (voor zover mogelijk) en daarna Fatah installeren als gezaghebbende. Van daaruit 'rust' creeren en verder kijken.![]()
Mooiste zou zijn als Isral zich terug zou trekken onder voorwaarde dat Hamas zichzelf opheft in ruil voor het leven van de Gaza-Palestijnen, paar lieve verstandige mensen aan het roer aan beide zijde van het spectrum en het zou allemaal een eindje goed kunnen komen, ook geen tweestaten gedoetjes maar gewoon een land, noem het desnoods Levant of Plopsaland of zo om niet tegen de verkeerde schenen aan te schoppen.![]()
Met zeer veel geweld, helaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe haal je Hamas weg? Blijft een punt.![]()
Welvaart voor die 2 miljoen normale mensen, dan hebben ze ook geen behoefte aan Hamas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe haal je Hamas weg? Blijft een punt.![]()
Krijg je sowieso niet helemaal weg. Je moet ze dusdanig verzwakken en bv. Fatah installeren. Je moet Hamas decimeren en machteloos maken. Volledig weg ga je dat stuk onkruid niet krijgen. Daarvoor is de voedingsbodem te sterk in Gaza.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe haal je Hamas weg? Blijft een punt.
En ja, dat zal bloedvergieten worden helaas![]()
![]()
zeker wel. israels doel zal niet zijn heel gaza (stad) te veroveren, het zullen gerichte acties zijn om de hamas bolwerken onschadelijk te maken. of dat goed afloopt, kan je je afvragen ja. maar zo erin gaan, met korte acties, kan zeker wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:14 schreef BMW1993 het volgende:
Het gaat wel een 2 delen land worden denk ik. Met niet veel liefde. Als het eindeloze geweld maar weg is en mensen rustig kunnen leven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste zou zijn als Isral zich terug zou trekken onder voorwaarde dat Hamas zichzelf opheft in ruil voor het leven van de Gaza-Palestijnen, paar lieve verstandige mensen aan het roer aan beide zijde van het spectrum en het zou allemaal een eindje goed kunnen komen, ook geen tweestaten gedoetjes maar gewoon een land, noem het desnoods Levant of Plopsaland of zo om niet tegen de verkeerde schenen aan te schoppen.![]()
Ik interpreteer dit als hun laatste normale maal voordat het gekkenhuis begint. Met andere woorden, het zal zondagnacht los gaan. Gaza grondoorlog begint dan en Hezbollah begint gelijk met hun aanval waarna de VS weer hun aanval begint.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:01 schreef Perrin het volgende:
Steak en lobster op de USS Gerald R. Ford.
[ twitter ]
Maandagochtend wordt de wereld wakker in een halve wereldoorlog, alle nieuwssites hebben deze oorlog als voorpagina nieuws en alle beursen gaan onderuit
Die Joodse scholen in Amsterdam kunnen maandag beter allemaal dicht blijven voor de zekerheid![]()
Dat gaan we als westen naast Hamas even geven?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welvaart voor die 2 miljoen normale mensen, dan hebben ze ook geen behoefte aan Hamas.![]()
![]()
Niet heel on-topic, maar toch zal dit in de Amerikaanse kopjes gaan zitten?Hell To The Liars![]()
Fatah is al jaren geleden afgestapt van "Isral vernietigen", daar ergens is een weg te vinden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat wel een 2 delen land worden denk ik. Met niet veel liefde. Als het eindeloze geweld maar weg is en mensen rustig kunnen leven.![]()
Ja. Misschien. En dan een normaal denkend Israel. Het moet ergens gaan lukken. Anders wordt het belachelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fatah is al jaren geleden afgestapt van "Isral vernietigen", daar ergens is een weg te vinden.![]()
ik acht israel niet meer in staat naar een vrede toe te werken, die zijn al een hele tijd, maar nu zeker, voorbij dat punt. ze zullen proberen hamas te vernietigen, en verder niets. gewoon de boel weer op slot.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Krijg je sowieso niet helemaal weg. Je moet ze dusdanig verzwakken en bv. Fatah installeren. Je moet Hamas decimeren en machteloos maken. Volledig weg ga je dat stuk onkruid niet krijgen. Daarvoor is de voedingsbodem te sterk in Gaza.
En ja, dat zal bloedvergieten worden helaas
waarschijnlijk, als hamas echt niks meer is, nemen andere islamitische organisaties de macht over, of wordt het onderling vechten. israel vind dat wel prima.![]()
de handen van gaza aftrekken, zei men , dus geen water en geen electriciteit, geen grensovergang meer , een groot hekquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Isral heeft gezegd niks te willen doen, als de oorlog voorbij is het stuk Gaza over te willen dragen aan een andere partij.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Wel een grondige analyse van een maaltijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik interpreteer dit als hun laatste normale maal voordat het gekkenhuis begint. Met andere woorden, het zal zondagnacht los gaan. Gaza grondoorlog begint dan en Hezbollah begint gelijk met hun aanval waarna de VS weer hun aanval begint.
Maandagochtend wordt de wereld wakker in een halve wereldoorlog, alle nieuwssites hebben deze oorlog als voorpagina nieuws en alle beursen gaan onderuit
Die Joodse scholen in Amsterdam kunnen maandag beter allemaal dicht blijven voor de zekerheid
Ben benieuwd.![]()
Met dank aan ChatGPTquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een grondige analyse van een maaltijd.
Ben benieuwd.![]()
Geef iedere Palestijn een hele goede reden om te leven en Hamas is verslagen, ok, toegegeven dat is geen makkelijke weg want de Joden kijken op Arabieren neer en de Arabieren willen Isral vernietigen maar toch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat gaan we als westen naast Hamas even geven?
Zoals die afvallige Hamas zoon zegt "Zodra Palestijnen meer van hun kinderen gaan houden dan dat ze Isral haten is er kans op samenleven en vrede"![]()
Tja, als je gegeten hebt, breekt vanzelf een keer de shit uit. Het is eigenlijk heel simpel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een grondige analyse van een maaltijd.
Ben benieuwd.![]()
![]()
Drie stappen (fasen) plan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar als je het gaat veroveren, zul je ook een plan moeten hebben voor erna.
Ga je het bezetten? Annexeren? Wat doe je dan met de bevolking? Opnemen binnen Isral? Deporteren naar de Westbank?
Zuiver je het van Hamas en vertrek je weer? En wat doe je dan? Laat je ze het zelf uitzoeken? Installeer je samen met Fatah een nieuw bestuur?
Daar zullen ze toch een idee over moeten hebben hoop ik.
Israel aims to end its responsibility for Gaza Strip -ministerLas/hoorde ergens anders dat Isral wellicht ook denkt aan het installeren van een nieuw (puppet) regime in Gaza, en aan eventuele betrokkenheid van de VN als de derde fase is aangetreden. Kan het nu even niet zo snel terugvinden; misschien waren het ook wel uitspraken van een van de vele talking heads die vanaf de zijlijn meepraten over dit conflict. Geen idee meer.quote:ERUSALEM, Oct 20 (Reuters) - One Israeli objective of its military campaign in the Gaza Strip is to end Israel's responsibility over the Palestinian coastal enclave, Defense Minister Yoav Gallant said on Friday.
( )
"The third phase will require the removal of Israel’s responsibility for life in the Gaza strip, and the establishment of a new security reality for the citizens of Israel," the minister said, according to a statement from his office."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Yup, die kans is niet gering.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik interpreteer dit als hun laatste normale maal voordat het gekkenhuis begint. Met andere woorden, het zal zondagnacht los gaan. Gaza grondoorlog begint dan en Hezbollah begint gelijk met hun aanval waarna de VS weer hun aanval begint.
Die Joodse scholen in Amsterdam kunnen maandag beter allemaal dicht blijven voor de zekerheidAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Doet het er eigenlijk voor Isral toe of het Sabbat, zondag of wat voor heilige dag dan ook is, als het gaat om te starten van offensieve acties?![]()
Gert enters the chat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Wow, indrukwekkend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Met dank aan ChatGPT
[ afbeelding ]
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Serieus. Achter de rug van Hamas om Palestijnen omkopen? "zoals de afvallige hamas zoon zegt" ik weet wel wat ik zou willen en zeggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef iedere Palestijn een hele goede reden om te leven en Hamas is verslagen, ok, toegegeven dat is geen makkelijke weg want de Joden kijken op Arabieren neer en de Arabieren willen Isral vernietigen maar toch.
Zoals die afvallige Hamas zoon zegt "Zodra Palestijnen meer van hun kinderen gaan houden dan dat ze Isral haten is er kans op samenleven en vrede"![]()
Ah weer een Wereldoorlog voorspelling. De 28e van deze eeuw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die Joodse scholen in Amsterdam kunnen maandag beter allemaal dicht blijven voor de zekerheidDit, dus.![]()
Alleen is die foto uit 2018 als je de comments eronder moet gelovenquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Eerder iets over gezegd. Dat kunnen we niet. Er ging al teveel hulp heen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef iedere Palestijn een hele goede reden om te leven en Hamas is verslagen, ok, toegegeven dat is geen makkelijke weg want de Joden kijken op Arabieren neer en de Arabieren willen Isral vernietigen maar toch.
Het belangrijkste voor Europa lijkt me in het geval van weer een flinke oorlog in de Arabische wereld, dat we per direct asiel voor Arabieren stop zetten. Pushbacks, deportaties, grenscontroles en ontzeggen van de mogelijkheid om berhaupt asiel aan te vragen. Ga dat maar ergens anders in het Midden-Oosten doen.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Die hulp kwam in de verkeerde handen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Eerder iets over gezegd. Dat kunnen we niet. Er ging al teveel hulp heen.![]()
Hopelijk is Zweden nu wel zo wijs om geen moslims meer op te nemen. Al heeft Scotland deze les nog niet geleerd...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef nixxx het volgende:
Het belangrijkste voor Europa lijkt me in het geval van weer een flinke oorlog in de Arabische wereld, dat we per direct asiel voor Arabieren stop zetten. Pushbacks, deportaties, grenscontroles en ontzeggen van de mogelijkheid om berhaupt asiel aan te vragen. Ga dat maar ergens anders in het Midden-Oosten doen.![]()
Misschien illustratief, geen idee hoe dat zit met opsec.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen is die foto uit 2018 als je de comments eronder moet gelovenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ze moeten dus in oorlogsgebied asiel aanvragen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef nixxx het volgende:
Het belangrijkste voor Europa lijkt me in het geval van weer een flinke oorlog in de Arabische wereld, dat we per direct asiel voor Arabieren stop zetten. Pushbacks, deportaties, grenscontroles en ontzeggen van de mogelijkheid om berhaupt asiel aan te vragen. Ga dat maar ergens anders in het Midden-Oosten doen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Ja. En nu bij wie? Ook weer Hamas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hulp kwam in de verkeerde handen.![]()
Maak je maar geen zorgen, de EU laat er zoveel mogelijk verzuipen in de Middellandse zee 😞quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef nixxx het volgende:
Het belangrijkste voor Europa lijkt me in het geval van weer een flinke oorlog in de Arabische wereld, dat we per direct asiel voor Arabieren stop zetten. Pushbacks, deportaties, grenscontroles en ontzeggen van de mogelijkheid om berhaupt asiel aan te vragen. Ga dat maar ergens anders in het Midden-Oosten doen.![]()
Ja dat moeten we even goed regelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En nu bij wie? Ook weer Hamas.![]()
Bijna crimineel, een onwetende reactie als deze. Welke Arabisch sprekende landen zijn niet in oorlog? Jordani, Libanon, Saudi-Arabi, Oman, VAE, Koeweit, Qatar, Bahrein, Egypte, Tunesi, Algerije en Marokko.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze moeten dus in oorlogsgebied asiel aanvragen?
Landen genoeg waar ze n de Arabische taal spreken n waar ze asiel kunnen aanvragen. Waarvan sommige landen met welvaartsniveaus gelijk aan Europa. Het is niet onze verantwoordelijkheid.![]()
Dat is logisch en niet nieuw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze moeten dus in oorlogsgebied asiel aanvragen?![]()
Anders lees zijn reactie terug. Hij zei: "van weer een flinke oorlog in de Arabische wereld". Is hij een waarzegster of zo? Met een kristallen bol?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bijna crimineel, een onwetende reactie als deze. Welke Arabisch sprekende landen zijn niet in oorlog? Jordani, Libanon, Saudi-Arabi, Oman, VAE, Koeweit, Qatar, Bahrein, Egypte, Tunesi, Algerije en Marokko.
Landen genoeg waar ze n de Arabische taal spreken n waar ze asiel kunnen aanvragen. Waarvan sommige landen met welvaartsniveaus gelijk aan Europa. Het is niet onze verantwoordelijkheid.
Als hij doelt op Palestina/Israel, is dit is nog lang geen flinke oorlog.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Er zijn 5 miljoen palestijnen in "palestina". Die moet je makkelijk kunnen verdelen over arabische landen (446 miljoen) of moslimlanden (1800 miljoen). Waar ze kunnen verblijven in een cultuur die overeenkomt met de eigen cultuurquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef nixxx het volgende:
Het belangrijkste voor Europa lijkt me in het geval van weer een flinke oorlog in de Arabische wereld, dat we per direct asiel voor Arabieren stop zetten. Pushbacks, deportaties, grenscontroles en ontzeggen van de mogelijkheid om berhaupt asiel aan te vragen. Ga dat maar ergens anders in het Midden-Oosten doen.Iran of S-A zullen we zo vriendelijk zijn de boel te subisideren. En misschien kan Israel nog een kleine oprotpremie regelen
![]()
Zo probleem opgelost.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Bild.dequote:President van de synagoge van Detroit doodgestoken
Volgens politie en ambtenaren werd de president van een synagoge in Detroit buiten haar huis doodgestoken aangetroffen.
Er is geen motief bekendgemaakt voor de moord op de 40-jarige Samantha Woll, leider van de Isaac Agree Downtown Detroit Synagogue. Volgens de politie werd ze liggend op de grond aangetroffen en was ze niet meer aanspreekbaar. Een bloedspoor leidde terug naar haar huis.
De procureur-generaal van Michigan, Dana Nessel, zegt dat ze “geschokt, bedroefd en geschokt is als ze hoort van de brute moord op Sam. Sam was de aardigste persoon die ik ooit heb gekend.”3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Daar kun je ze ook geen ongelijk in geven; Isral heeft bescherming van zijn eigen bevolking en zuinig zijn op zijn (kleine) krijgsmacht als prioriteit. Geen enkel land zal zijn eigen militairen aan een groot gevaar blootstellen om de kans te verkleinen dat burgers van de tegenstander getroffen worden. Een land als Isral met zijn kleine bevolking zou nogal gek zijn om militairen op te offeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soms is het niet te voorkomen nee. Maar Isral is nu niet een land dat heel erg nauw kijkt op een aantal Palestijnen meer of minder. Ze waarschuwen wel regelmatig en dat is 'vrij netjes'. Het is ook niet dat ze burgerslachtoffers willen. Maar wat ik zeg, Hamas verstopt zich tussen de burgers. Dus je plaatst ook ongewild gewoon een dik target op hun voorhoofd. Hamas is fout, maar Isral stelt echt niet alles op alles om de burgerslachtoffers tot een absoluut minimum te beperken. Het is gewoon collateral damage. And next.![]()
Lijk mij aperte onzin,quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat Israel die GAZA bevolking systematisch gaat verkleinen , door mensen te helpen met emigreren , uit plaatsen , en sowieso GAZA kleiner gaat maken
Isral heeft geen primaire reden om het gebied te ontvolken maar vooral te ontdoen van terroristen die burgers doden.
Kortom je volgorde is onjuist."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Altijd zo overbodig dit soort uitspraken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef Tekaschi het volgende:
De procureur-generaal van Michigan, Dana Nessel, zegt dat ze “geschokt, bedroefd en geschokt is als ze hoort van de brute moord op Sam. Sam was de aardigste persoon die ik ooit heb gekend.”
Je kunt moeilijk zeggen dat het een takkewijf was.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
En/of met heel veel leed. Uitroken en met alleen wat water/brood en pleisters doorlaten; kun je een eind komen.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ze beginnen die oorlog toch ook zelf?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze moeten dus in oorlogsgebied asiel aanvragen?![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hopelijk is Zweden nu wel zo wijs om geen moslims meer op te nemen. Al heeft Scotland deze les nog niet geleerd...
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
NEW: Hamas militants were told by commanders to behead Israelis and cut their feet on October 7th, according to an Israeli interrogation video obtained and reviewed by Fox News.
A militant in his 20s also describes how Hamas used Telegram to share videos in real time as they conducted the massacre.
This militant says his commander, a man from Gaza City, told them they should not expect to return. We’ve left out some incredibly graphic details about what Hamas did to the bodies of women they slaughtered. They are too disturbing to explain on TV.![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ze deed veel om de relatie tussen Joden en moslims te verbeteren maar in een wereld van gekken vol blinde haat beschermt dat je helaas niet altijd.![]()
Jezus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze deed veel om de relatie tussen Joden en moslims te verbeteren maar in een wereld van gekken vol blinde haat beschermt dat je helaas niet altijd.
[ twitter ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:01 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ze beginnen die oorlog toch ook zelf?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Risico van 't vak.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze deed veel om de relatie tussen Joden en moslims te verbeteren maar in een wereld van gekken vol blinde haat beschermt dat je helaas niet altijd.
[ twitter ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Verkeerde geloof.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Wijze woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ twitter ]![]()
![]()
aldus minister van Buitenlandse Zaken Eli Cohenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Lijk mij aperte onzin,
Isral heeft geen primaire reden om het gebied te ontvolken maar vooral te ontdoen van terroristen die burgers doden.
Kortom je volgorde is onjuist.quote:Het voornaamste doel is om Hamas en haar militaire capaciteiten onschadelijk te maken. Daarna wil Isral zijn handen van Gaza aftrekken, aldus minister van Defensie Yoav Gallant.
Er wordt binnen Isral meer en meer gesproken om een soort permanente bufferzone te creren, waardoor de Isralische bevolking veilig zou kunnen terugkeren naar hun huizen aan de grens van Gaza.
Zonder dat zij zich zorgen moeten maken dat militanten opnieuw de grens over trekken.
„Aan het einde van deze oorlog zal Hamas niet meer in Gaza zitten, maar ook zal Gaza in omvang zijn afgenomen”, aldus minister van Buitenlandse Zaken Eli Cohen.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Yaba - Melish Ghirak Yaba - Open your eyes Yaba - A young man bids farewell to his father after he was martyred in the bombing of the Nusret market in the central Gaza Stri![]()
Zal niet de hoofdpersoon zijn.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
We zullen onthouden als jij een keer wil vluchten voor oorlog.quote:
Had je maar niet moeten beginnen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Geen woord over de Palestijnse misdaden tegen Isralische burgers. Niet direct verrassend gezien de afzender, maar dat maakt het vooral tot eenzijdige woorden, niet?quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
If one thinks we are nearly done with the Nazis of Hamas, know this: after we are done with their lowlife operatives, the majority of these below will be eliminated.
The rest gonna surevive by living in the sewage forever looking behind their back. Half of these are in Hamas command center, which is pretty much well known to be under the Al-Shifa hospital in Gaza, but they know israel won't attack it.
Gaza:
Yahya Sinwar - Alive
Mohammed Deif - Alive
Marwan Issa - Alive
Abu Ubaida - Alive
Fathi Hammad - Alive
Ahmed Al-Indor - Alive
Talal Al-Hendi - Eliminated ❌
Imad Nofal - Eliminated ❌
Iyad - Status Unknown
Abroad:
Salah Al-Aruri - Alive
Ismail Haniyeh - Alive
Khaled Mashal - Alive
Musa Abu Marzouk - Alive
Khalil al-Hayya - Alive![]()
True.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen woord over de Palestijnse misdaden tegen Isralische burgers. Niet direct verrassend gezien de afzender, maar dat maakt het vooral tot eenzijdige woorden, niet?![]()
Ah gadver, het zal het vader zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Yaba - Melish Ghirak Yaba - Open your eyes Yaba - A young man bids farewell to his father after he was martyred in the bombing of the Nusret market in the central Gaza Stri
[ twitter ]![]()
![]()
Dit verklaart waarom de IDF wel 3x duidelijk heeft gemaakt dat het ziekenhuis ontruimd moet worden. Een grote Hamas HQ zit eronderquote:The rest gonna surevive by living in the sewage forever looking behind their back. Half of these are in Hamas command center, which is pretty much well known to be under the Al-Shifa hospital in Gaza, but they know israel won't attack it.![]()
Niet waar:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen woord over de Palestijnse misdaden tegen Isralische burgers. Niet direct verrassend gezien de afzender, maar dat maakt het vooral tot eenzijdige woorden, niet?quote:I am outraged and grieved by those acts of violence waged against innocent civilians in Gaza, in the West Bank, and Israel.![]()
Volgens mij staat er iets te gebeuren, iemand die ik erg hoog heb zitten attendeerde me net op het feit dat er steak & lobster geserveerd is op de USS Gerald Ford, dat belooft meestal niet veel goeds.![]()
Dat hun Arabische broedervolkeren de Palestijnen niet op willen vangen is niet ons (als in; wij Europeanen) probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We zullen onthouden als jij een keer wil vluchten voor oorlog.
Had je maar niet moeten beginnen.![]()
Want dat doet men niet in stille tijden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren, iemand die ik erg hoog heb zitten attendeerde me net op het feit dat er steak & lobster geserveerd is op de USS Gerald Ford, dat belooft meestal niet veel goeds.![]()
Ja, maak die keuze maar om het op de korrel te nemen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom de IDF wel 3x duidelijk heeft gemaakt dat het ziekenhuis ontruimd moet worden. Een grote Hamas HQ zit eronder
Je weet dat ze er zitten, je weet dat ze burgers die niet weg kunnen om zich heen hebben en als je ze laat gaan gaan ze door met jouw burgers afmaken.![]()
Nopes, dat is een soort galgenmaal aan boord van de Amerikaanse Marine zeg maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Want dat doet men niet in stille tijden?
Ik lust het wel dagelijks trouwens, fuck deze wereld.![]()
Dat heb ik ook gelezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren, iemand die ik erg hoog heb zitten attendeerde me net op het feit dat er steak & lobster geserveerd is op de USS Gerald Ford, dat belooft meestal niet veel goeds.
Steak & Lobster wordt bij de marine geserveerd als er iets groots op handen is.![]()
Ik heb de Nederlandse saamhorigheid aan den lijve mogen ondervinden een paar keer toen ik lastig gevallen werd door bontkraag-types. Gezonde Nederlandse mannen blijven verderop doen alsof ze niet zien wat er gebeurt. Het beste waar je op kunt hopen is dat er een gekke Oostblokkert voorbij komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat hun Arabische broedervolkeren de Palestijnen niet op willen vangen is niet ons (als in; wij Europeanen) probleem.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse saamhorigheid aan den lijve mogen ondervinden een paar keer toen ik lastig gevallen werd door bontkraag-types. Gezonde Nederlandse mannen blijven verderop doen alsof ze niet zien wat er gebeurt. Het beste waar je op kunt hopen is dat er een gekke Oostblokkert voorbij komt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, dat is een soort galgenmaal aan boord van de Amerikaanse Marine zeg maar.
Ik lust het wel dagelijks trouwens, fuck deze wereld.yolo?
![]()
https://www.timesofisrael(...)s-hit-terror-squads/
A shell from Israeli artillery explodes over a house in al-Bustan, a Lebanese border village with Israel, south Lebanon, Sunday, Oct. 15, 2023![]()
Nu zeg je weer wat anders.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat hun Arabische broedervolkeren de Palestijnen niet op willen vangen is niet ons (als in; wij Europeanen) probleem.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ai, echt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, dat is een soort galgenmaal aan boord van de Amerikaanse Marine zeg maar.
Ik lust het wel dagelijks trouwens, fuck deze wereld.
Nou, hopelijk staat er morgen nog iets overeind daar...![]()
Of wanneer bijv. verteld wordt dat een inzet verlengd wordt. Wanneer steak and lobster alleen geserveerd wordt wanneer WO III op het punt van uitbreken staat had het natuurlijk nooit een traditie kunnen worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen.
Steak & Lobster wordt bij de marine geserveerd als er iets groots op handen is.![]()
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Of wanneer bijv. verteld wordt dat een inzet verlengd wordt. Wanneer steak and lobster alleen geserveerd wordt wanneer WO III op het punt van uitbreken staat had het natuurlijk nooit een traditie kunnen worden.![]()
In onze verdediging; dit is vaak ook wel een gevalletje geen gevechten beginnen die je niet kan winnen. Bontkraagjes reizen in groepen, en zijn er niet vies van om je goed het ziekenhuis in te trappen als je in hun weg staat. Weegt een aannemelijk risico om kort en klein geslagen te worden op om een wildvreemde te helpen die er zonder jouw hulp (betwistbaar) nog steeds beter uit komt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse saamhorigheid aan den lijve mogen ondervinden een paar keer toen ik lastig gevallen werd door bontkraag-types. Gezonde Nederlandse mannen blijven verderop doen alsof ze niet zien wat er gebeurt. Het beste waar je op kunt hopen is dat er een gekke Oostblokkert voorbij komt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nja die zullen zich niet zomaar branden aan die uitslaande brand daar lijkt me, beetje de biceps laten zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ai, echt?
Nou, hopelijk staat er morgen nog iets overeind daar...![]()
Ok, en nu? Het is nog steeds een feit dat de raket uit Gaza zelf kwam, en dat het ziekenhuis niet eens geraakt is.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De gemiddelde man is mijlenver verwijderd van de wereld van het bontkraagje, die niet schuwt om als een hyena er 20 anderen bij te halen, geweld te gebruiken en niks te verliezen heeft. De gemiddelde man heeft een kantoortuin als domein, een bontkraagje de straattuin.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse saamhorigheid aan den lijve mogen ondervinden een paar keer toen ik lastig gevallen werd door bontkraag-types. Gezonde Nederlandse mannen blijven verderop doen alsof ze niet zien wat er gebeurt. Het beste waar je op kunt hopen is dat er een gekke Oostblokkert voorbij komt.![]()
Dat wordt shoppen bij de Ikea.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.timesofisrael(...)s-hit-terror-squads/
[ afbeelding ]
A shell from Israeli artillery explodes over a house in al-Bustan, a Lebanese border village with Israel, south Lebanon, Sunday, Oct. 15, 2023![]()
Nee hoor; wanneer hun Arabische buren het weigeren om Palestijnse "vluchtelingen" op te nemen betekent dat niet dat Europa dat dan maar moet doen.quote:![]()
Chinese kleding webwinkel Shein heeft de kant van de Palestijnen gekozen
https://www.jpost.com/business-and-innovation/article-769165
Israelis call to boycott Shein after Palestinian flag scandal
The Chinese retail site also cut ties with Israeli influencers after the Hamas massacre.
Chinese retail site Shein recently faced criticism for offering Palestinian flags for sale at 4.25, while a search for the Israel flag yielded a broken link.
The affordable site has gained popularity among Israeli consumers, who expressed outrage over the flag sale and initiated a widespread call to boycott the platform. In a Facebook group where users recommend or critique Shein purchases, one consumer wrote, "By supporting a terrorist organization like Hamas, which attacks my country Israel, you have lost our business. Hamas is even worse than ISIS."
Following the outcry, Shein removed the Palestinian flags from their inventory.
However, another scandal erupted as the online retailer decided to terminate its partnerships with Israeli influencers. Influencers across the country received a mass email stating, "Thank you for your support and love for Shein. Due to adjustments, the campaign's publication date has been postponed. Please refrain from posting about Shein. We will provide an update with more details and a new publication date soon."
Moreover, all free deliveries to Israel have been canceled.![]()
Ik had het vandaag over steun uit onverwachte hoek. Dit is weer zo'n prachtig voorbeeld. Mooi man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Chinese kleding webwinkel Shein heeft de kant van de Palestijnen gekozenthe Israel flag yielded a broken link.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Steunquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het vandaag over steun uit onverwachte hoek. Dit is weer zo'n prachtig voorbeeld. Mooi man.Het gaat ze om de floes ah sahbi.
![]()
Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Nee hoor; wanneer hun Arabische buren het weigeren om Palestijnse "vluchtelingen" op te nemen betekent dat niet dat Europa dat dan maar moet doen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Wat is floesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
SteunHet gaat ze om de floes ah sahbi.
![]()
Om het dan nog maar eens te verduidelijken; wanneer een Arabisch volk een oorlog start en vervolgens niet door hun Arabische buur- en broedervolkeren opgevangen wordt wanneer ze moeten vluchten omdat die oorlog als een boemerang bij hun terug komt is dat hun eigen probleem, niet het onze. Play stupid games, win stupid prizes.quote:![]()
O jee , de Orthodoxen gaan meevechtenquote:Media: ultraorthodoxe gelovigen willen meevechten in Gaza
Na de terreuraanval van Hamas in Isral willen steeds meer orthodoxe joden het leger in om mee te vechten tegen de machthebbers in Gaza.
Legerwoordvoerder Daniel Hagari bevestigde in de media de gestegen belangstelling binnen deze strenggelovige bevolkingsgroep om een bijdrage te leveren als militair.
Hij zei dat er inmiddels 2000 aanvragen zijn binnengekomen.
Maandag zal een begin worden gemaakt met de rekrutering van deze vrijwilligers.
Ultraorthodoxe joden mijden de militaire dienst doorgaans wegens hun religieuze overtuiging, strikte kledingvoorschriften en vrome levensstijl.
Ze vinden onder meer dat mannen en vrouwen in het openbaar gescheiden moeten blijven.
Dat kan niet als soldaat.
Mannen moeten in Isral drie jaar het leger in, vrouwen twee jaar.
David Ben-Gurion, de eerste premier van Isral, bepaalde in 1948 dat joodse godsdienst-studenten niet hoefden te dienen.
Toen ging het nog om enkele honderden, tegenwoordig is 13 procent van de Isralische bevolking van nog geen tien miljoen mensen streng orthodox.
Dat zij zich afzijdig houden van de Isralische defensie zet kwaad bloed bij landgenoten die wel aan een oproep gehoor geven.
Het Isralische leger heeft ongeveer 300.000 reservisten opgetrommeld en bereidt zich voor op een mogelijk grondoffensief tegen Hamas in Gaza.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dus... De film was een beetje boring. Halverwege naar de kroeg gegaan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij denkt, ik pak zoveel mogelijk tweets erbij die het genocide noemen en dan wordt het vanzelf waar?quote:
Oh trouwens: YPG / SDF <> PKK.![]()
Gen z
-Rabia Al-Basri![]()
Welke film?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Dus... De film was een beetje boring. Halverwege naar de kroeg gegaanIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
100% dit, je kan het niet winnen letterlijk en figuurlijk. Dat wordt een 5 of 10 tegen 1 gevecht wanneer ze hun neven opbellen die dan op de scooter aan komen scheuren om te helpen. Ga je niet winnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In onze verdediging; dit is vaak ook wel een gevalletje geen gevechten beginnen die je niet kan winnen. Bontkraagjes reizen in groepen, en zijn er niet vies van om je goed het ziekenhuis in te trappen als je in hun weg staat. Weegt een aannemelijk risico om kort en klein geslagen te worden op om een wildvreemde te helpen die er zonder jouw hulp (betwistbaar) nog steeds beter uit komt?
Maar stel dat je een vechtsport god bent en je trapt ze alle 10 in elkaar zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
Dan ga je 100% aangeklaagd worden voor excessief geweld en zit je de komende 2 jaar in een juridische molen van aanklacht zware mishandeling. In het beste geval wordt je vrijgesproken maar heb je wel 2 jaar stress gehad en waarschijnlijk zware juridische kosten gehad. In het slechtste geval wordt het strafblad, celstraf, boete, geen VOG meer en daarna nog jarenlang over je schouder blijven kijken of ze niet wraak komen nemen.![]()
Die van Scorsese'Flower moon. Halverwege afgetaaid en naar de kroeg gegaanquote:Download 'm wel. Zelfs 'Oppenheimer' kon me meer vasthouden
Dus altijd afhankelijk geweest van hulpgoederen? Nooit de waterzuivering onderhouden. Nooit zelf wat opgebouwd.quote:
Of waren het raketten die binnen kwamen? Want dat is het enige waar ze geen gebrek aan hebben.
En dan de term genocide..
Oh sorry. Ik reageer op een tweep met 850 volgers of zo. En 14 likes.
Stupid me.
Beetje raar om zoiets hier te plaatsen. Een nono met 850 volgers... Hoe zit dat @Slayage ?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Heb hem wel afgekeken, maar vond hem ook teleurstellend. Ze hadden er beter een mini serie van kunnen maken. Een actueel thema wel. Europeanen die natives terroriseerden/uitmoordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die van Scorsese'Flower moon. Halverwege afgetaaid en naar de kroeg gegaanDownload 'm wel. Zelfs 'Oppenheimer' kon me meer vasthouden
Oppenheimer is bloody briljant
-Rabia Al-Basri![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Ja daarom, Oppenheimer is inderdaad briljant qua filmwerk actuers en verhaal. The Flower Moon was gewoon doodsaai de eerste anderhalfuur die we gezien hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Heb hem wel afgekeken, maar vond hem ook teleurstellend. Ze hadden er beter een mini serie van kunnen maken. Een actueel thema wel. Europeanen die natives terroriseerden/uitmoordenOppenheimer is bloody briljant
Vraagje @Slayage Wat is jouw achtergrond? Je bent een moslim, maar waar liggen jouw roots?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ze moeten de gijzelaars vrijlaten , om voedsel te krijgenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Vraagje @:Slayage Wat is jouw achtergrond? Je bent een moslim, maar waar liggen jouw roots?
is dat zo moeilijk voor hen ??
mensen vrijlatenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ja dat vroeg ik me eerder ook af. Waarom laten ze gijzeraars vrij? Wat staat daar tegenover? Gijzelaars moeten natuurlijk eten. Isral geeft niet toe, dus moet wel zoiets zijn als voedsel... Ze breken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze moeten de gijzelaars vrijlaten , om voedsel te krijgen
is dat zo moeilijk voor hen ??
mensen vrijlaten
En terzijde heb ik ook dat decreet van 'Hannibal' in mijn hooft wat Isral voor de eigen soldaten heeft“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
als jij iemand gegijzeld houd en je krijgt geen voedsel , hoelang zal het dan duren voor je de gijzelaars vrij laat gaan en er weer voedsel en drinken kan komen voor je kinderenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me eerder ook af. Waarom laten ze gijzeraars vrij? Wat staat daar tegenover? Gijzelaars moeten natuurlijk eten. Isral geeft niet toe, dus moet wel zoiets zijn als voedsel... Ze breken?
En terzijde heb ik ook dat decreet van 'Hannibal' in mijn hooft wat Isral voor de eigen soldaten heeft
En je jouw huis weer kan opbouwen zonder angst voor raketten
Misschien wil Israel wel dat je gaat emigreren naar de westbankEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Dat slaat nergens op. Die gijzelaars zitten daar voor onderhandeling. Waarom zou je anders hebben? Zodra ze allemaal weg zijn gaat Gaza helemaal plat, dat weet Hamas ook welquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als jij iemand gegijzeld houd en je krijgt geen voedsel , hoelang zal het dan duren voor je de gijzelaars vrij laat gaan en er weer voedsel en drinken kan komen voor je kinderen
En je jouw huis weer kan opbouwen zonder angst voor raketten
Misschien wil Israel wel dat je gaat emigreren naar de westbank“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Effe op de stoel van evil Hamas plaatsnemen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als jij iemand gegijzeld houd en je krijgt geen voedsel , hoelang zal het dan duren voor je de gijzelaars vrij laat gaan en er weer voedsel en drinken kan komen voor je kinderen
Eens zien:
Aan Isral berichtje sturen: Beter het water en electra weer aansluiten. Zo niet, dan maken we elk uur een gijzelaar af, en zetten de beelden online.
Dus ik vraag me af.![]()
![]()
Binnenkort Munich maar weer eens kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Operation Wrath of God Part 2
[ twitter ]![]()
dat noemt men een akkoordquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Die gijzelaars zitten daar voor onderhandeling. Waarom zou je anders hebben? Zodra ze allemaal weg zijn gaat Gaza helemaal plat, dat weet Hamas ook wel
dat je dat dan niet gaat doenDan zijn ze na 200 uur zonder gijzelaars en zijn ze zelf doodquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Effe op de stoel van evil Hamas plaatsnemen.
Eens zien:
Aan Isral berichtje sturen: Beter het water en electra weer aansluiten. Zo niet, dan maken we elk uur een gijzelaar af, en zetten de beelden online.
Dus ik vraag me af.
dan gaat heel GAZA plat ja
met iedere dode gijzelaar
nee ik denk dat ze heel zuinig zijn op de gijzelaars
[ Bericht 21% gewijzigd door michaelmoore op 22-10-2023 01:13:06 ]Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Mijn vraag was aan @Slayage , niet aan jou (no offence)quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een hypocriet. Dat is zijn achtergrond.
Moet nog steeds reageren op Turkse nederzettingen in het land van Koerden. Grote bek over Israel en Gaza, maar precies datgene doen in zn eigen landje is prima.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
The Chief of General Staff for the Israeli Defense Force, Lieutenant General Herzi Halevi met with Commanders of Golani Brigade today in Southern Lebanon near the Border with the Gaza Strip where he stated, "We will soon enter the Gaza Strip.
We will embark on an Operational and Professional Mission to Target any Hamas Operatives and Infrastructure, all while keeping in our Hearts the Memories of the Events from Two Weeks Ago...Gaza will present a Complex and Densely Populated Environment, and the Enemy is Actively Preparing. Rest assured, we are equally prepared."![]()
Maakt de NOS al melding van een gruwelijk Isralische oorlogsmisdaad met duizenden doden onder een verschoven stoeptegel?quote:got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Die jongens moeten ook niet met raketjes spelenquote:Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
https://edition.cnn.com/2(...)t-killing/index.htmlquote:President of Detroit synagogue found stabbed to death outside home
The president of a Detroit synagogue board was found dead Saturday morning with multiple stab wounds outside her home, police said.
The victim, Samantha Woll, was the president of the board of the Isaac Agree Downtown Synagogue, which is in downtown Detroit, the synagogue said in a Facebook post.
"We are shocked and saddened to learn of the unexpected death of Samantha Woll, our Board President," the synagogue said. "May her memory be a blessing."
Officers were called Saturday morning about a person lying on the ground unresponsive and when they arrived at the scene, they found a "trail of blood" leading them to Woll's home, according to a statement from the Detroit Police Department. Woll was declared dead on scene, police said.
Police believe the crime took place inside her home. Officers found Woll's body with multiple stab wounds and she was pronounced dead at the scene, authorities said.
A motive for the killing is not yet known, police said. The department said the case had been assigned to its homicide unit for investigation.
The FBI in Detroit will assist police in the investigation, the agency said.
"The FBI is aware of the incident, and we will assist the Detroit Police Department as requested," the FBI said in a statement to CNN.
Detroit Mayor Mike Duggan said Woll's death "has left a huge hole in the Detroit community."
In a statement, Duggan said he and Woll were celebrating the newly renovated synagogue together just a few weeks ago.
"It was a project she successfully led with great pride and enthusiasm," Duggan said.
"This entire city joins with her family and friends in mourning her tragic death," the mayor added.
Michigan Attorney General Dana Nessel also shared her condolences in a statement on Facebook, saying, "Sam was as kind a person as I've ever known. She was driven by her sincere love of her community, state and country."
Woll had previously worked with Congresswoman Elissa Slotkin, according to a post on Slotkin's social media.
The congresswoman said Woll "dedicated her short life to building understanding across faiths, bringing light in the face of darkness."
The Democrat said Woll worked for her by helping set up the office and leading it throughout her first term.
"My heart aches that we have lost someone so dedicated to serving others in such a senseless act. I'll miss her relentless desire to serve & her bright smile seemingly everywhere across the Detroit area," the congresswoman said.
[ Bericht 87% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 22-10-2023 01:28:17 ]got me a movie, I want you to know
This is Shlomo Ron. When Hamas terrorists invaded his home in Kibbutz Nahal Oz, this 85-year-old frail man had a plan.
He left his wife, daughters and grandson in the shelter, and went to sit in his living room, waiting for his death. He figured that when terrorists break in they will see him, execute the lonely old man, and move on. He was right.
He’s a hero who sacrificed himself for the people he loves. May be rest in peace.![]()
Urgent | Israel's National Security Council: "We ask Israelis residing in Turkey, the UAE, Bahrain and Malaysia to leave immediately." "We ask Israelis residing in Indonesia and the Maldives to leave immediately.![]()
Gaan ze 60% van hun Marine voor de kust leggen denk je?
Turkije gaat helemaal niets doen, lijkt er niet op, niets wijst daar opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Alleen mensen die geopolitiek goed kunnen lezen weten waar Turkije allemaal toe in staat is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:48 schreef sp3c het volgende:
Gaan ze 60% van hun Marine voor de kust leggen denk je?
Turkije gaat helemaal niets doen, lijkt er niet op, niets wijst daar op
Turkije is de enige macht die de plannen van Amerika in noord-Syrie in het water heeft laten vallen. Het grote Israelische plan loopt parallel met de plannen in noord Syri. Vooral de laatste grootschalige aanvallen van Turkije op terreur organisaties in het gebied heeft Amerika woedend gemaakt.
Op dit moment is Turkije de grootste dwarsbomer in de ogen van Amerika.![]()
Nou vertel eens wat ze dan gaan doen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 02:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Alleen mensen die geopolitiek goed kunnen lezen weten waar Turkije allemaal toe in staat is.
Turkije is de enige macht die de plannen van Amerika in noord-Syrie in het water heeft laten vallen. Het grote Israelische plan loopt parallel met de plannen in noord Syri. Vooral de laatste grootschalige aanvallen van Turkije op terreur organisaties in het gebied heeft Amerika woedend gemaakt.
Op dit moment is Turkije de grootste dwarsbomer in de ogen van Amerika."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
quote:Diplomatic and local pressure on Israel to do more towards release of captives
On Friday, two American captives were released that had been held by Hamas in Gaza. They are now in Israel.
Since then, there has been a lot of diplomatic pressure applied on Israel behind the scenes… from a lot of Western countries. Reportedly, those countries say they are supporting Israel’s right to defend itself but would like to see Israel perhaps put the brakes on… a potential ground invasion until it is known whether or not more captives can be released.
Meanwhile, what we’ve heard from Israeli military leaders throughout Saturday was that they are going to deepen Gaza strikes ahead of the ground invasion as preparation for the next stage of its war on Hamas.
On Saturday evening, hundreds of people gathered in Tel Aviv in front of the Ministry of Defence, many of them were relatives of those who are being held captive by Hamas inside of Gaza. There was a level of anger being demonstrated to the government here that we’ve not yet really seen up until this point.
They were saying they would like to see their government do more to release captives, including implementing a ceasefire until the captives are released. They were also calling on the international community to step in and help more to ensure that these captives can be freed.Aljazeeraquote:A recap of the latest developments in the war
Hamas says it informed Qatar the armed group planned to release two Israeli captives for "humanitarian reasons" - but that Israeli authorities refused.
Israel is to "deepen" Gaza strikes ahead of its ground invasion as preparation for "the next stage" of its war on Hamas, a military official says.
Lebanon's Hezbollah says six of its fighters have been killed in one day, bringing the total of Hezbollah members killed in the current escalation to 19.
Thousands of protesters around the world, including some 100,000 people in the UK, have taken to the streets to express solidarity with Palestinians, calling for an end to Israel's bombing campaign in Gaza.
Red Crescent trucks containing food and medicines but no fuel have begun entering Gaza from Egypt. Aid groups say the 20-truck aid delivery is nowhere near enough.
At least 4,385 Palestinians have been killed in Israeli strikes on Gaza since Hamas's October 7 attack inside Israel, which killed more than 1,400 people.
Weet iemand hoe dat zit met die weigering van Isral?
edit:quote:Israeli air attack hits West Bank
An Israeli air strike hit the Jenin refugee camp in the occupied West Bank early on Sunday killing two Palestinian medical workers and wounding several others, Palestinian medics have said.
[ Bericht 17% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 22-10-2023 02:29:41 ]got me a movie, I want you to know
Echt helemaal niemand in de VS maakt zich zorgen over Turkije.quote:Op zondag 22 oktober 2023 02:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Alleen mensen die geopolitiek goed kunnen lezen weten waar Turkije allemaal toe in staat is.
Op dit moment is Turkije de grootste dwarsbomer in de ogen van Amerika.
Dat Trump voor de eisen van Erdogan bezweken is toont wel aan hoe makkelijk hij om te lullen is als hij er persoonlijk voordeel bij heeft. Hij nam dat besluit ook achter de rug van zijn officials/het Congres om tijdens een telefoongesprek met Erdogan. Iedereen was vooral woedend op Trump omdat hij de Koerden op schandalige wijze aan hun lot overliet nadat ze al die tijd de hete kolen uit het vuur hadden gehaald in hun oorlog tegen ISIS.
En waarom? Omdat het ook in zijn eigen voordeel was, hij op dat moment een Impeachment aan zijn broek kreeg voor zijn (quid pro quo) telefoontje met Zelensky en zo puntjes kon scoren bij zijn aanhang in de aanloop naar de verkiezingen van 2020. Hij had nl bij zijn verkiezing in 2016 zijn aanhang beloofd het Amerikaanse leger terug trekken uit al die 'endless wars' (bring our boys home!) en daar was tot dan toe weinig van terecht gekomen omdat het tegen het advies van Defensie/ het Congres inging.
En dat nog afgezien van zijn zakelijke belangen om Erdogan te vriend te houden: de Trump Towers in Istanbul. Trump neemt nooit een besluit waar hij niet zelf van kan profiteren. Never mind de commitments die de VS tov de Koerden had.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 22-10-2023 07:21:50 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Lol Turkije is cucked door de twee vliegdekschepen van Amerika. Een NAVO-bondgenoot.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:45 schreef Werkperd het volgende:
Lijkt erop dat Turkije een zet gaat maken binnenkort. De spanning stijgen ontiegelijk hard op.![]()
Als Amerika dat echt zou willen is Erdokhan hetzelfde lot beschoren als Saddam, Khadaffi en Bin Laden. Amerika wil dat alleen niet omdat Erdokhan zich (enigszins) koest houdt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 02:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op dit moment is Turkije de grootste dwarsbomer in de ogen van Amerika.![]()
1027 tegen 1: zo ging Israls mega-gevangenenruil in 2011
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)vangenenruil-in-2011
[...]
Op 18 oktober was het dan eindelijk zover: Hamas liet Gilad vrij. Isral was bereid een grote prijs te betalen: namelijk de vrijlating van 1027 gevangenen, de meesten van Palestijnse afkomst. Familie en vrienden waren dolblij, maar andere Isralirs verbaasden zich over het laten gaan van z veel Hamasstrijders, zegt Midden-Oostenexpert Omar Dweik van de Tilburg University. "Daar zaten gewelddadige mensen tussen die aanslagen hebben gepleegd en die mensen hebben vermoord."
[ Bericht 45% gewijzigd door Aether op 22-10-2023 08:49:55 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
De overleden Palestijnse leider en Nobelprijswinnaar voor de Vrede Yasser Arafat zou een vermogen van 3 5 miljard dollar gehad hebben. Al ligt het daadwerkelijke bedrag waarschijnlijk vele malen hoger, schatte Forbes zijn vermogen op ‘slechts’ 200 miljoen dollar toen hij stierf in 2004. Het is een mysterie waar het grootste deel van zijn fortuin – miljarden aan buitenlandse steun bestemd voor Palestina – gebleven is.![]()
Bedankt Jomanda.quote:Op zondag 22 oktober 2023 02:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op dit moment is Turkije de grootste dwarsbomer in de ogen van Amerika.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
JA MAAR ISRAHEL.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:44 schreef UitStraling het volgende:
De overleden Palestijnse leider en Nobelprijswinnaar voor de Vrede Yasser Arafat zou een vermogen van 3 5 miljard dollar gehad hebben. Al ligt het daadwerkelijke bedrag waarschijnlijk vele malen hoger, schatte Forbes zijn vermogen op ‘slechts’ 200 miljoen dollar toen hij stierf in 2004. Het is een mysterie waar het grootste deel van zijn fortuin – miljarden aan buitenlandse steun bestemd voor Palestina – gebleven is.![]()
En gaat onze grote geopolitieke ziener nog vertellen waar Turkije dan allemaal 'toe in staat' is?quote:Op zondag 22 oktober 2023 02:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op dit moment is Turkije de grootste dwarsbomer in de ogen van Amerika.Huilen dan.![]()
Premier van Schotland, wiens kinderen en schoonouders vastzitten in Gaza, asking the real questionsIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Tja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:55 schreef Slayage het volgende:
Premier van Schotland, wiens kinderen en schoonouders vastzitten in Gaza
[ twitter ]![]()
Ze mogen het land wel uit maar andere landen niet in.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:55 schreef Slayage het volgende:
Premier van Schotland, wiens kinderen en schoonouders vastzitten in Gaza
[ twitter ]
Overigens hulpmiddelen moeten gewoon doorgang vinden.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Is ook zo, bij nader inzien is het helemaal prima om die kindertjes de tyfus in te bombarderenquote:![]()
HAMAS moet de gijzelaars vrijlaten om een tragedie te voorkomenquote:Legerwoordvoerder: Isral zal luchtaanvallen op Gaza intensiveren
Het Isralisch leger gaat de luchtaanvallen op de Gazastrook nog een keer intensiveren. "We voeren de aanvallen op en verminderen het gevaar", zei woordvoerder Daniel Hagari zaterdag tegen de media. "We moeten onder de beste voorwaarden de volgende fase van de oorlog ingaan".
Of Hagari met het zetten van de volgende stap het verwachte grondoffensief bedoelde, liet hij in het midden. Sinds de terreuractie van Hamas in Isral twee weken geleden heeft het Isralisch leger talloze doelen in Gaza gebombardeerd. "We zullen de Gazastrook binnengaan voor een strategische, professionele missie: ter vernietiging van Hamas-activisten en hun infrastructuur", kondigde legerleider Herzi Halevi al aan.
Isralische media schreven, met een verwijzing naar informatie van militaire insiders, dat in de voorbereiding op een invasie de afgelopen dagen tientallen hoge gebouwen in het noorden van Gaza zijn bestookt. Die zou Hamas gebruiken als waarnemingspost en scherpschuttersnesEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Die is niet zo heel objectief lijkt me.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:55 schreef Slayage het volgende:
Premier van Schotland, wiens kinderen en schoonouders vastzitten in Gaza, asking the real questions
[ twitter ]
Wij buitenstaanders moeten ook denken over de internationale vrede en niet alleen het lot van de Gaza-bevolking. Er is ook zoiets als een overkoepeld belang. En dat is duidelijk: met terroristen onderhandel je niet, want dat komt als een boemerang terug.![]()
Zit jij nu weer dronken achter de computer oh grote ziener?quote:Op zondag 22 oktober 2023 02:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op dit moment is Turkije de grootste dwarsbomer in de ogen van Amerika.
Jij dacht ik heb er in dit topic al zo vaak faliekant naast gezeten ik verzin weer iets nieuws?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
? Welke sailors?quote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
En welk punt probeer je nu te maken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:44 schreef UitStraling het volgende:
De overleden Palestijnse leider en Nobelprijswinnaar voor de Vrede Yasser Arafat zou een vermogen van 3 5 miljard dollar gehad hebben. Al ligt het daadwerkelijke bedrag waarschijnlijk vele malen hoger, schatte Forbes zijn vermogen op ‘slechts’ 200 miljoen dollar toen hij stierf in 2004. Het is een mysterie waar het grootste deel van zijn fortuin – miljarden aan buitenlandse steun bestemd voor Palestina – gebleven is.Huilen dan.![]()
Geen enkel punt, gewoon wat extra informatie ter bezinning en lering.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En welk punt probeer je nu te maken?![]()
Zoals?quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkel punt, gewoon wat extra informatie ter bezinning en lering.Huilen dan.![]()
Dat we dan filosofisch in perspectief gaan kijken en zien dat Isral sinds 1999 voor minimaal 2.7 miljard dollar per jaar aan Amerikaanse wapens geschonken krijgt.quote:![]()
![]()
Ik was vergeten dat die corrupte gek een Nobelprijs had gewonnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkel punt, gewoon wat extra informatie ter bezinning en lering.
Ik heb ook iets ter lering.
Nadat een sluipschutter van IDF de 21 jarige verpleger Razan al-Najjar doodschoot tijdens een mars van de terugkeer, verspreidde de IDF een nepvideo waar Razan zogenaamd haar sympathie voor Hamas uitspraak en vrijwillig fungeerde als human shield
[ Bericht 1% gewijzigd door opgebaarde op 22-10-2023 09:38:44 ]![]()
Het is inderdaad van cruciaal belang voor de rules-based world order dat Isral niet door de internationale gemeenschap weerhouden wordt van het aan- en binnenvallen van de Gazastrook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die is niet zo heel objectief lijkt me.
Wij buitenstaanders moeten ook denken over de internationale vrede en niet alleen het lot van de Gaza-bevolking. Er is ook zoiets als een overkoepeld belang. En dat is duidelijk: met terroristen onderhandel je niet, want dat komt als een boemerang terug.![]()
En wat is daar verkeerd aan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat we dan filosofisch in perspectief gaan kijken en zien dat Isral sinds 1999 voor minimaal 2.7 miljard dollar per jaar aan Amerikaanse wapens geschonken krijgt.![]()
Na je pretentieuze gewauwel over bezinning en lering had ik wel wat meer van je verwacht.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant, je kunt toch gewoon lezen koekwous.Huilen dan.![]()
Handig om in gedachten te houden als we weer een paar honderd miljoen overmaken naar de Palestijnen voor noodhulp.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Waarom?quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Handig om in gedachten te houden als we weer een paar honderd miljoen overmaken naar de Palestijnen voor noodhulp.Huilen dan.![]()
Het is niet strafbaar in Nederland om zelf te denken, niet alle breinvoedsel komt in papvorm.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na je pretentieuze gewauwel over bezinning en lering had ik wel wat meer van je verwacht.![]()
Afgeketste kogel lees ik, arme vrouw maar geen reden om kwats te verkopen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat die corrupte gek een Nobelprijs had gewonnen.
Ik heb ook iets ter lering.
Nadat een sluipschutter van IDF de 21 jarige verpleger Razan al-Najjar doodschoot tijdens een mars van de terugkeer, verspreidde de IDF een nepvideo waar Razan sympathie voor Hamas uitspraak en vrijwillig fungeerde als human shield![]()
Omdat geld dat bedoeld is voor noodhulp, zoals zo vaak, een paar mensen heel rijk maakt en het niet of beperkt terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Of dacht je dat dit probleem was opgelost bij het overlijden van Arafat?quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
ftfyquote:Op zondag 22 oktober 2023 09:38 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Omdat Europa effectief Hamas en zijn terreurcampagne tegen Isral en de Palestijnse bevolking financiert.![]()
Daarom was die gefabriceerde video van IDF zo achterlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgeketste kogel lees ik, arme vrouw maar geen reden om kwats te verkopen.![]()
Misschien kan Hamas be like we geven wat van de gehamsterde brandstof y'all.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:55 schreef Slayage het volgende:
Premier van Schotland, wiens kinderen en schoonouders vastzitten in Gaza, asking the real questions
[ twitter ]
Maar ja, niemand probably.![]()
Met noodhulpquote:Op zondag 22 oktober 2023 09:38 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Omdat Europa effectief Hamas en zijn terreurcampagne tegen Isral financiert.![]()
![]()
Dus geen noodhulp meer voor een bevolking in nood? Is dat de lering waarover @UitStraling het had? Misschien moet hij het zelf maar vertellen...quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat geld dat bedoeld is voor noodhulp, zoals zo vaak, een paar mensen heel rijk maakt en het niet of beperkt terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Of dacht je dat dit probleem was opgelost bij het overlijden van Arafat?Huilen dan.![]()
Die o.a. uit waterleidingen bestaat die vervolgens - omgebouwd tot raket - op Isral afgeschoten worden. Bovendien; waarom zou het Europa's probleem moeten zijn dat Hamas liever geld uitgeeft aan wapentuig ipv aan zijn eigen bevolking?quote:![]()
Laat die bevolking maar gewoon bij hun lokale Hamas vertegenwoordiger aankloppen voor noodhulp.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus geen noodhulp meer voor een bevolking in nood? Is dat de lering waarover @:uitstraling het had? Misschien moet hij het zelf maar vertellen...![]()
Niet als er keer op keer bewezen wordt dat het geld niet naar die bevolking in nood gaat maar naar wapens.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus geen noodhulp meer voor een bevolking in nood? Is dat de lering waarover @:uitstraling het had? Misschien moet hij het zelf maar vertellen...![]()
Veel noodhulp sturen we allang als voedsel en andere fysieke goederen en niet als geld. Dat we in Nederland opportunisten als sywert hebben die onze regering bedondert geeft aan dat dit overal speelt zelfs in zogenaamde geciviliseerde staten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat geld dat bedoeld is voor noodhulp, zoals zo vaak, een paar mensen heel rijk maakt en het niet of beperkt terecht komt bij de mensen die het nodig hebben. Of dacht je dat dit probleem was opgelost bij het overlijden van Arafat?![]()
Nou ja, dat is de eeuwige discussie. Stoppen met geld geven helpt de bevolking in nood natuurlijk ook niet, maar we moeten goed blijven nadenken of wat we doen wel effectief is, of niet, of zelfs averechts werkt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus geen noodhulp meer voor een bevolking in nood? Is dat de lering waarover @:uitstraling het had? Misschien moet hij het zelf maar vertellen...Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hulpgoederen in de vorm van voedsel en medicijnen kan prima, maar geld zou ik er ook niet naar toe sturen en als ze de waterleidingen vervangen misschien maar plastic gebruiken ipv metaal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:48 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Niet als er keer op keer bewezen wordt dat het geld niet naar die bevolking in nood gaat maar naar wapens.![]()
Open deur is open.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de eeuwige discussie. Stoppen met geld geven helpt de bevolking in nood natuurlijk ook niet, maar we moeten goed blijven nadenken of wat we doen wel effectief is, of niet, of zelfs averechts werkt.Huilen dan.![]()
Edgy hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:47 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Laat die bevolking maar gewoon bij hun lokale Hamas vertegenwoordiger aankloppen voor noodhulp.Huilen dan.![]()
Natuurlijk wel maar je moet een hondenroedel nooit achteloos en blind voeren anders eindig je met een enkele dikke hond en de rest heeft altijd nog een beetje honger, leuk voor wilde wolven maar dit werkt slecht voor honden en voor mensen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Alleen geen structurele meer totdat Hamas de handen er niet meer op kan leggen om het voor zichzelf te gebruiken. Anders hadden we nu dit gedoe van "ja maar ze hebben geen water!" niet gehad. Miljarden gekregen verdorie maar er zijn niet genoeg installaties, geen stroomvoorziening en geen leidingen aangelegd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus geen noodhulp meer voor een bevolking in nood? Is dat de lering waarover @:uitstraling het had? Misschien moet hij het zelf maar vertellen...
Je gaat een diabeticus in een rolstoel ook geen donuts voeren.![]()
De hele Hamastop is miljardair en Ali met de pet heeft nog geen falafelballetje te eten, tja....quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de eeuwige discussie. Stoppen met geld geven helpt de bevolking in nood natuurlijk ook niet, maar we moeten goed blijven nadenken of wat we doen wel effectief is, of niet, of zelfs averechts werkt.![]()
NU.nl: https://www.nu.nl/blog/62(...)ar-om-schreeuwt.html
We waren niet zorgvuldig in een oorlog die daar om schreeuwt...................................................![]()
Europa ziet liever sta de bevolking daar zichzelf kan bedruipen ipv een uitzichtloos leven waar ze afhankelijk blijven van noodhulp en kwetsbaar zijn om te radicaliseren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:45 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Die o.a. uit waterleidingen bestaat die vervolgens - omgebouwd tot raket - op Isral afgeschoten worden. Bovendien; waarom zou het Europa's probleem moeten zijn dat Hamas liever geld uitgeeft aan wapentuig ipv aan zijn eigen bevolking?
En andere zien liever repressie met de hoop dat het onderdrukken in dank afgenomen wordt![]()
NU.nl: https://www.nu.nl/buitenl(...)euw-hulpkonvooi.html
33 minuten geleden
De VS heeft zondag laten weten meer eigen troepen en wapens naar het Midden-Oosten te sturen. Het zorgt ervoor dat de spanningen in het gebied verder toenemen, en de VS ook zelf doelwit wordt. Hoe dat zit, leggen we uit in deze video.
https://cdn.jwplayer.com/previews/PGMKnLTQ![]()
Nette rectificatiequote:Op zondag 22 oktober 2023 09:53 schreef Ebinas het volgende:
NU.nl: https://www.nu.nl/blog/62(...)ar-om-schreeuwt.html
We waren niet zorgvuldig in een oorlog die daar om schreeuwt...................................................got me a movie, I want you to know
Knap hoor, massaal zulke dubbele standaarden hebben.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Daarom ook wel lachwekkend als mensen met "goeie" argumenten van Erdolf komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Knap hoor, massaal zulke dubbele standaarden hebben.![]()
waar kan ik de bronnen vinden dat de vroegere noodhulp aan gaza uit geld geven bestond?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ook hulpgoederen in de vorm van voedsel en medicijnen zorgen er voor dat er meer ruimte in Hamas' huishoudboekje ontstaat voor de aanschaf van wapentuig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hulpgoederen in de vorm van voedsel en medicijnen kan prima, maar geld zou ik er ook niet naar toe sturen en als ze de waterleidingen vervangen misschien maar plastic gebruiken ipv metaal.![]()
Dan is het iig niet met geld dat uit Europa komt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ook hulpgoederen in de vorm van voedsel en medicijnen zorgen er voor dat er meer ruimte in Hamas' huishoudboekje ontstaat voor de aanschaf van wapentuig.![]()
Valt mee, er mist nog wat.quote:
'Onze extreme vooringenomenheid over Israel maakte ons blind. Het deed ons direct geloven wat de barbaarse wezens, die onder de vlag van de islam zieke moorden hebben uitgevoerd, gezegd hadden.''Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat maakt niet uit wanneer het effect hetzelfde is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het iig niet met geld dat uit Europa komt.![]()
Ja maar... Erdogan be like asking the right questions y'all.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ook wel lachwekkend als mensen met "goeie" argumenten van Erdolf komen.![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Waarom zijn er 1.5 miljoen Armenirs door Turken vermoord in 1915/1916?quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar... Erdogan be like asking the right questions y'all.
[ twitter ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Oh, mooi omschreven. Denk dat ze daar wel wat mee kunnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Valt mee, er mist nog wat.
'Onze extreme vooringenomenheid over Israel maakte ons blind. Het deed ons direct geloven wat de barbaarse wezens, die onder de vlag van de islam zieke moorden hebben uitgevoerd, gezegd hadden.'got me a movie, I want you to know
Beetje zorgen voor internationale druk op Isral. Een paar gijzelaars vrijlaten om hoop te wekken dat je overtuigd kunt worden om er meer vrij te laten……als de Israli’s iets toegevenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me eerder ook af. Waarom laten ze gijzeraars vrij? Wat staat daar tegenover? Gijzelaars moeten natuurlijk eten. Isral geeft niet toe, dus moet wel zoiets zijn als voedsel... Ze breken?
En terzijde heb ik ook dat decreet van 'Hannibal' in mijn hooft wat Isral voor de eigen soldaten heeftik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
"is niet gebeurd"quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Waarom zijn er 1.5 miljoen Armenirs door Turken vermoord in 1915/1916?![]()
Lekker bezig met mafkezen cherry-picken zie ik.quote:
Altijd prettig om ergens iemand te vinden die iets zegt dat je graag wil horen, niet?And what rough beast, its hour come round at last,
hoe kan dat nou?quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ook hulpgoederen in de vorm van voedsel en medicijnen zorgen er voor dat er meer ruimte in Hamas' huishoudboekje ontstaat voor de aanschaf van wapentuig.
Als iemand mij iets geeft wat ik nooit zou kopen kan re toch ook niet gezegd worden dat ik nu geld overhou omdat ik dat niet meer hoef te kopen?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ja dat is inderdaad het doel van Isral.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is ook zo, bij nader inzien is het helemaal prima om die kindertjes de tyfus in te bombarderen![]()
groot gelijk hebben ze... dan kan iran moeilijker die landen bevoorraden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Steeds meer berichten over IAF airstrikes op doelen in Iraq en Syri.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Maar hier woonden alleen maar PKK-terroristen toch @Slayage ?quote:
Immers was iedere Koerd met een wapen in zijn handen in Noord-Syri, vechtend onder de banner van de YPG een PKK terrorist. Dat beweerde jij.![]()
Het punt is dat zolang niet beide partijen vrede willen, het is f Palestijnse kinderen, f Isralische kinderen. Ik denk dat IDF dan logischerwijs liever voor doden aan Palestijnse kant dan aan Isralische kant kiest als er toch gekozen moet worden, niet waar?quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is ook zo, bij nader inzien is het helemaal prima om die kindertjes de tyfus in te bombarderen![]()
Waarom alleen maar die 2 keuzes?quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:37 schreef Alov het volgende:
[..]
Het punt is dat zolang niet beide partijen vrede willen, het is f Palestijnse kinderen, f Isralische kinderen. Ik denk dat IDF dan logischerwijs liever voor doden aan Palestijnse kant dan aan Isralische kant kiest als er toch gekozen moet worden, niet waar?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Een verstandig mens in zo’n functie zou de verantwoordelijkheid voor alle communicatie over dit conflict waar hij persoonlijk bij betrokken is, overlaten aan bijv een minister van buitenlandse zaken of dergelijke.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die is niet zo heel objectief lijkt me.
Wij buitenstaanders moeten ook denken over de internationale vrede en niet alleen het lot van de Gaza-bevolking. Er is ook zoiets als een overkoepeld belang. En dat is duidelijk: met terroristen onderhandel je niet, want dat komt als een boemerang terug.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Het Libanon front gaat er hard aan toe nu
laatste 10 uur:
- The Israeli army announces the bombing of a site in southern Lebanon after one of its fighter planes was hit by a surface-to-air missile
- Rockets were fired from southern Lebanon at the Israeli Ruwaisat Al-Alam site in Shebaa Farms
- Lebanese News Agency: 1,500 Lebanese and Syrian families were displaced from the border areas with Israel to the city of Tyre.
- Israeli bombing on the villages of Alma Al-Shaab and Al-Dhahira in southern Lebanon
- Lebanese Agency: The displacement of residents from the south of the country increases as the Israeli bombing continues
- Lebanese Agency: Israeli bombing reached a depth of 5 km inside the Lebanese border
- The Israeli army: Hezbollah is "dragging Lebanon into war"
https://israelpalestine.liveuamap.com/Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ook wanneer de Palestijnen liever honger lijden dan dat ze voedsel inkopen zou dat niet ons probleem moeten zijn, er is geen enkele reden voor Europa om hen voedsel en medicijnen te schenken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?
Als iemand mij iets geeft wat ik nooit zou kopen kan re toch ook niet gezegd worden dat ik nu geld overhou omdat ik dat niet meer hoef te kopen?![]()
dat staat er nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:47 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ook wanneer de Palestijnen liever honger lijden dan dat ze voedsel inkopen zou dat niet ons probleem moeten zijn, er is geen enkele reden voor Europa om hen voedsel en medicijnen te schenken.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Jep, als de Taliban bijvoorbeeld 99% van alle hulp voor zichzelf houdt en maar 1% doorgeeft laat dan maar zitten. Dan maar nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus geen noodhulp meer voor een bevolking in nood?![]()
Hm... terrorisme financieren met als bonus dat er een handjevol mensen een paar dagen wat te eten hebben vs niks doen. Wat een lastige keuze.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus geen noodhulp meer voor een bevolking in nood? Is dat de lering waarover @:uitstraling het had? Misschien moet hij het zelf maar vertellen...
Echt, was de wereld maar zo simpel als jij hem voor je ziet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jij beweert toch dat de Palestijnen geen voedsel zouden kopen en daarom ook geen geld voor wapens over houden wanneer we voedsel doneren? Het probleem met voedsel is echter dat het een eerste levensbehoefte is; zonder voedsel ziet de Gazastrook zich met allerlei problemen geconfronteerd. Laat Hamas die problemen maar oplossen.quote:![]()
Zo simpel is het gewoon hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... terrorisme financieren met als bonus dat er een handjevol mensen een paar dagen wat te eten hebben vs niks doen. Wat een lastige keuze.
Echt, was de wereld maar zo simpel als jij hem voor je ziet.![]()
Jij denkt dus oprecht dat onvoorwaardelijk steun sturen altijd standaard bij de mensen komt, in plaats van de terroristen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:00 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zo simpel is het gewoon hoor.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je hebt zeker ook nog steeds geen antwoord over die turkse nederzettingen tussen de koerden?quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar hier woonden alleen maar PKK-terroristen toch @:Slayage ?
Immers was iedere Koerd met een wapen in zijn handen in Noord-Syri, vechtend onder de banner van de YPG een PKK terrorist. Dat beweerde jij.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
NOS Liveblog: https://nos.nl/collectie/(...)ekomen-in-gazastrook
10:59
Vrouw uit Nederland omgekomen in Gaza
In de Gazastrook is gisteravond een vrouw uit Nederland om het leven gekomen. Dat bevestigen meerdere bronnen aan de NOS. Of het slachtoffer de Nederlandse nationaliteit heeft is nog niet duidelijk, wel is zeker dat ze in Nederland woonde en voor korte tijd in Gaza verbleef.
Meer informatie volgt.![]()
Qua eten en drinken schijnt Hamas toch flinke voorraden aangelegd te hebben? Dan gaan de palestijnen daar toch eerst maar verhaal halen?ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Irak nu ook?quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Steeds meer berichten over IAF airstrikes op doelen in Iraq en Syri.![]()
Er gaan idd geruchten dat ze maanden aan voorraad hebben. Echter zijn er naar schattig 30k strijders, en meer dan 2 miljoen mensen in Gaza. Dus zelfs zo'n enorme voorraad zal binnen een paar dagen op zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:08 schreef nixxx het volgende:
Qua eten en drinken schijnt Hamas toch flinke voorraden aangelegd te hebben? Dan gaan de palestijnen daar toch eerst maar verhaal halen?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Onee dat is andersom in het geval van oorlog.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Gadver... Er was ook zo'n jochie van een jaar of 16 waar nog filmpjes van op de site van de NOS staan. Het lijkt mij best waarschijnlijk dat dit uit dezelfde familie is. Zoveel zullen er niet zitten uit Nederland.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:07 schreef Ebinas het volgende:
In de Gazastrook is gisteravond een vrouw uit Nederland om het leven gekomen. Dat bevestigen meerdere bronnen aan de NOS. Of het slachtoffer de Nederlandse nationaliteit heeft is nog niet duidelijk, wel is zeker dat ze in Nederland woonde en voor korte tijd in Gaza verbleef.
Meer informatie volgt.![]()
Ja, maar dit is verdorie de gekozen regering daar. Zij zijn verantwoordelijk voor hun burgers.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er gaan idd geruchten dat ze maanden aan voorraad hebben. Echter zijn er naar schattig 30k strijders, en meer dan 2 miljoen mensen in Gaza. Dus zelfs zo'n enorme voorraad zal binnen een paar dagen op zijn.![]()
Twee gezinnen en 1 losse man die naar een bruiloft van zijn neef ging.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gadver... Er was ook zo'n jochie van een jaar of 16 waar nog filmpjes van op de site van de NOS staan. Het lijkt mij best waarschijnlijk dat dit uit dezelfde familie is. Zoveel zullen er niet zitten uit Nederland.
In totaal 10 mensen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Laten we het maar hetzelfde aanpakken als de bijstand h, heb je zelf nog vermogen of dergelijke, dan krijg je gewoon nog helemaal niks. Zo werkt dat voor Nederlandse staatsburgers, zie niet in waarom we voor vreemdelingen minder streng zouden moeten zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er gaan idd geruchten dat ze maanden aan voorraad hebben. Echter zijn er naar schattig 30k strijders, en meer dan 2 miljoen mensen in Gaza. Dus zelfs zo'n enorme voorraad zal binnen een paar dagen op zijn.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Nee niet waar. Je hebt Hamas politiek en Hamas terrorist. Hamas terrorist heeft de boel overgenomen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar dit is verdorie de gekozen regering daar. Zij zijn verantwoordelijk voor hun burgers.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Laten we aub voorkomen dat Palestijnen wederom hun heil zoeken in Europa. Ik neem aan dat ze opgenomen worden door hun omringende broeders in het M-O toch?Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Erg voor haar familie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:07 schreef Ebinas het volgende:
Meer informatie volgt.
Of ze nou de Nederlandse nationaliteit heeft of niet, dat maakt voor mij eigenlijk niet zo zeer uit. Ga je naar dit gebied, dat door een terroristische organisatie bestuurd wordt, dan loop je bewust een risico. Ook als ze daar bijv voor de VN zou werken. (Dat zal wel niet want dan was de nationaliteit natuurlijk meteen duidelijk geweest.)ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
ik reageerde op jouw andere reactie en jij draait daaromheen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:59 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij beweert toch dat de Palestijnen geen voedsel zouden kopen en daarom ook geen geld voor wapens over houden wanneer we voedsel doneren? Het probleem met voedsel is echter dat het een eerste levensbehoefte is; zonder voedsel ziet de Gazastrook zich met allerlei problemen geconfronteerd. Laat Hamas die problemen maar oplossen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we aub voorkomen dat Palestijnen wederom hun heil zoeken in Europa. Ik neem aan dat ze opgenomen worden door hun omringende broeders in het M-O toch?![]()
![]()
Dat zei ik gisteren, eergisteren en vorige week al dat Amerika niet uit is op de-escalatie, maar het verder laten escaleren naar een regionaal conflict. En dan begrijpen mensen niet waarom ik Turkije als machtigste land van de regio erbij haal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:56 schreef Ebinas het volgende:
NU.nl: https://www.nu.nl/buitenl(...)euw-hulpkonvooi.html
33 minuten geleden
De VS heeft zondag laten weten meer eigen troepen en wapens naar het Midden-Oosten te sturen. Het zorgt ervoor dat de spanningen in het gebied verder toenemen, en de VS ook zelf doelwit wordt. Hoe dat zit, leggen we uit in deze video.
https://cdn.jwplayer.com/previews/PGMKnLTQ
Mijn analyses onderscheiden zich gelukkig van alle andere onzin die hier vaak uitgekraamd wordt.![]()
Ben je weer aan het slikken?quote:eeh woorden dus he
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Hoe kom je toch bij die onzin?quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren,eergisteren en vorige week al dat Amerika niet uit is op de-escalatie, maar het verder laten escaleren naar een regionaal conflict. En dan begrijpen mensen niet waarom ik Turkije als machtigste land van de regio erbij haal.
Mijn analyses onderscheiden zich gelukkig van alle andere onzin die hier vaak uitgekraamd wordt.
Wat ik allemaal lees is het juist Amerika die de grondinvasie vertraagt en de-escalerend optreedt.![]()
Okay, en wie zijn nu de autoriteiten?quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee niet waar. Je hebt Hamas politiek en Hamas terrorist. Hamas terrorist heeft de boel overgenomen.![]()
Jouw analyses onderscheiden zich door de hoeveelheid onzin die je post. Jij beweert onder meer dat Turkije de Verenigde Staten gaat aanvallenquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren, eergisteren en vorige week al dat Amerika niet uit is op de-escalatie, maar het verder laten escaleren naar een regionaal conflict. En dan begrijpen mensen niet waarom ik Turkije als machtigste land van de regio erbij haal.
Mijn analyses onderscheiden zich gelukkig van alle andere onzin die hier vaak uitgekraamd wordt..
![]()
Die uitgekauwde discussie ook dat de Joden daar de invasieve bevolkingsgroep is, Palestina heeft als land nooit bestaan, wat zich nu Palestijnen noemt zijn Arabieren (vanuit het Arabische schiereiland) die in Judea wonen, zoals ze in heel veel landen wonen zoals Egypte, Marokko en Irak, rond het jaartje nul woonden er nul Arabieren in wat nu Isral is, een keer raden wie er toen rondhuppelden rond het jaar nul (de Romeinen is ook een goed antwoord)
Voor de kenners, onder farao Merenptah (1212–1202 voor Chr.) werd een overwinningsstele opgericht en daar staat op gebeiteld, "Isral is verwoest, zijn zaad is niet meer"![]()
Ik heb liever dat Gaza gewoon hulp krijgt en wij hier in NL basisinkomen krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Laten we het maar hetzelfde aanpakken als de bijstand h, heb je zelf nog vermogen of dergelijke, dan krijg je gewoon nog helemaal niks. Zo werkt dat voor Nederlandse staatsburgers, zie niet in waarom we voor vreemdelingen minder streng zouden moeten zijn.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
De vertraging is omdat Isral ontiegelijk bang is voor een zware nederlaag. Ze hebben er geen vertrouwen in en zijn bang dat hun troepen straks gevangen komen te zitten tussen Hamas fronten. Amerika zal dan zelf militair moeten ingrijpen om de Isralieten daaruit te helpen. Alleen ziet Amerika dat niet zitten. A ze hebben geen geld meer en B bij het mogelijk sturen van grondtroepen zal het Amerikaanse volk dit keer massaal gaan protesteren. Zij zijn er ook helemaal klaar mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe kom je toch bij die onzin?
Wat ik allemaal lees is het juist Amerika die de grondinvasie vertraagt.
Voor de rest zal het militair ingrijpen van Amerika leiden tot een wereldoorlog omdat Rusland en diverse landen al eerder Amerika gewaarschuwd hebben om niet in te grijpen (grondtroepen naar Gaza sturen).![]()
U is duidelijk niet bekend met de werken van Werkperd, kraamt alleen maar onzin uit en Erdolf is zijn God.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe kom je toch bij die onzin?
Wat ik allemaal lees is het juist Amerika die de grondinvasie vertraagt en de-escalerend optreedt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De vertraging is omdat Isral ontiegelijk bang is voor een zware nederlaag. Ze hebben er geen vertrouwen in en zijn bang dat hun troepen straks gevangen komen te zitten tussen Hamas fronten. Amerika zal dan zelf militair moeten ingrijpen om de Isralieten daaruit te helpen. Alleen ziet Amerika dat niet zitten. A ze hebben geen geld meer en B bij het mogelijk sturen van grondtroepen zal het Amerikaanse volk dit keer massaal gaan protesteren. Zij zijn er ook helemaal klaar mee.
Voor de rest zal het militair ingrijpen van Amerika leiden tot een wereldoorlog omdat Rusland en diverse landen al eerder Amerika gewaarschuwd hebben om niet in te grijpen (grondtroepen naar Gaza sturen).![]()
![]()
![]()
@AchJa, check dit.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dat heeft Turkije recent al indirect in noord-syrie gedaan. Maar zoals ik al eerder zei kunnen alleen mensen met een analyserend vermogen zulke geopolitieke zaken begrijpen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Jouw analyses onderscheiden zich door de hoeveelheid onzin die je post. Jij beweert onder meer dat Turkije de Verenigde Staten gaat aanvallen.
![]()
VRT: https://www.vrt.be/vrtnws(...)mas-22-oktober-2023/
Meer humanitaire hulp van India en Turkije richting Gaza
Turkije stuurt een vliegtuig naar Egypte met een aan boord heel wat medische materiaal, maar ook een team van 20 dokters. Dat heeft de Turkse minister van Volksgezondheid aangekondigd op X (voormalig Twitter).
"Ons presidentieel vliegtuig is vertrokken van Ankara naar Egypte om Gaza te helpen", klinkt het in een post.
Daarnaast stuurt ook India 38,5 ton humanitaire hulp naar Egypte om de bevolking in Gaza te helpen. Dat zegt een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Aan boord van een Boeing C-17 van het Indiase leger is bijna 6,5 ton aan medische hulp en 32 ton aan noodmateriaal naar Egypte onderweg.![]()
Israel moet gewoon goede plannen maken om met Hezbolla en Iran te dealen. Verder is er niet meer dan 1 Hamas front.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De vertraging is omdat Isral ontiegelijk bang is voor een zware nederlaag. Ze hebben er geen vertrouwen in en zijn bang dat hun troepen straks gevangen komen te zitten tussen Hamas fronten. Amerika zal dan zelf militair moeten ingrijpen om de Isralieten daaruit te helpen. Alleen ziet Amerika dat niet zitten. A ze hebben geen geld meer en B bij het mogelijk sturen van grondtroepen zal het Amerikaanse volk dit keer massaal gaan protesteren. Zij zijn er ook helemaal klaar mee.
Voor de rest zal het militair ingrijpen van Amerika leiden tot een wereldoorlog omdat Rusland en diverse landen al eerder Amerika gewaarschuwd hebben om niet in te grijpen (grondtroepen naar Gaza sturen).
Vooral je laatste deel ga je wat te snel. Het zal kunnen uitmonden in een regionaal conflict. Een wereldoorlog zie ik nog niet zo snel gebeuren omdat Rusland druk is in Oekraine.
En hoe kom je er bij dat Amerika er helemaal klaar mee is. Ik vind het allemaal wat voorbarig.
Ik kom wel verscheidene berichten tegen dat China 6 schepen naar de Levant stuurt maar wat daar van waar is weet ik niet.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is niet relevant. Ik analyseer slechts geopolitiek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 02:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Alleen mensen die geopolitiek goed kunnen lezen weten waar Turkije allemaal toe in staat is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Mijn analyses onderscheiden zich gelukkig van alle andere onzin die hier vaak uitgekraamd wordt.Nou, IK vind jouw uitstekende geopolitieke analyses wl de moeite waard hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:38 schreef Werkperd het volgende:
Maar zoals ik al eerder zei kunnen alleen mensen met een analyserend vermogen zulke geopolitieke zaken begrijpen.
Dus zet u neder op uwen troon en neem het welverdiende applaus in ontvangst.
Blijven komen met de analyses hoor. Graag meer van zulks."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Het is altijd mooi om de strijd voor humanitaire hulp van de Turken te zien. Turkije was ook een van de eerste die tijdens corona uitbraak massaal volgeladen vliegtuigen met medische hulp etc. richting EU landen stuurde.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:39 schreef Ebinas het volgende:
VRT: https://www.vrt.be/vrtnws(...)mas-22-oktober-2023/
Meer humanitaire hulp van India en Turkije richting Gaza
Turkije stuurt een vliegtuig naar Egypte met een aan boord heel wat medische materiaal, maar ook een team van 20 dokters. Dat heeft de Turkse minister van Volksgezondheid aangekondigd op X (voormalig Twitter).
"Ons presidentieel vliegtuig is vertrokken van Ankara naar Egypte om Gaza te helpen", klinkt het in een post.
Daarnaast stuurt ook India 38,5 ton humanitaire hulp naar Egypte om de bevolking in Gaza te helpen. Dat zegt een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Aan boord van een Boeing C-17 van het Indiase leger is bijna 6,5 ton aan medische hulp en 32 ton aan noodmateriaal naar Egypte onderweg.
Maar ja.![]()
Turkije en Verenigde Staten willen allebei Assad weghebben en hebben een hekel aan Iran. Verder zitten de Verenigde Staten en Turkije in de Navo. Er zijn 0 redenen voor een Turkse aanval op de Verenigde Staten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat heeft Turkije recent al indirect in noord-syrie gedaan. Maar zoals ik al eerder zei kunnen alleen mensen met een analyserend vermogen zulke geopolitieke zaken begrijpen.![]()
Momenteel kan Rusland juist ademhalen omdat de aandacht van de wereld richting Gaza is gegaan. Rusland heeft genoeg personeel en materiaal ter beschikking. Laatst hebben zij zelfs moderne wapentuig gestuurd naar het Syrische leger.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Israel moet gewoon goede plannen maken om met Hezbolla en Iran te dealen. Verder is er niet meer dan 1 Hamas front.
Vooral je laatste deel ga je wat te snel. Het zal kunnen uitmonden in een regionaal conflict. Een wereldoorlog zie ik nog niet zo snel gebeuren omdat Rusland druk is in Oekraine.
Ik kom wel verscheidene berichten tegen dat China 6 schepen naar de Levant stuurt maar wat daar van waar is weet ik niet.
Isral heeft geen plannen. Die hebben ze wel maar ze missen heel veel informatie waarover Hamas daadwerkelijk toe in staat is. Ze beschikken niet eens over de schetsen van Hamas tunnels. Een falende grondoffensief kan leiden naar het einde van Israel. Ze kunnen meer verliezen dan winnen.
Voor de rest hebben de Arabieren ook geleerd van hun fouten. Vergeleken met vroeger zijn de Arabieren nu beter uitgerust en welgetraind (Egypte bijvoorbeeld).![]()
Haha mooi man dat er mensen zijn die mijn quotes archiveren. Misschien leren ze nog wat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:40 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou, IK vind jouw uitstekende geopolitieke analyses wl de moeite waard hoor.
Dus zet u neder op uwen troon en neem het welverdiende applaus in ontvangst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijven komen met de analyses hoor. Graag meer van zulks.![]()
Als je serieus bent vraag ik me af of je vrij rondloopt. Als je een troll bent chapeau.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Momenteel kan Rusland juist ademhalen omdat de aandacht van de wereld richting Gaza is gegaan. Rusland heeft genoeg personeel en materiaal ter beschikking. Laatst hebben zij zelfs moderne wapentuig gestuurd naar het Syrische leger.
Isral heeft geen plannen. Die hebben ze wel maar ze missen heel veel informatie waarover Hamas daadwerkelijk toe in staat is. Ze beschikken niet eens over de schetsen van Hamas tunnels. Een falende grondoffensief kan leiden naar het einde van Israel. Ze kunnen meer verliezen dan winnen.
Voor de rest hebben de Arabieren ook geleerd van hun fouten. Vergeleken met vroeger zijn de Arabieren nu beter uitgerust en welgetraind (Egypte bijvoorbeeld).![]()
Het is mij juist heel erg tegengevallen wat Rusland voor capaciteiten heeft. Ik was toen de Oekraine oorlog ook bang dat het zou escaleren in een wereldoorlog. Maar door de zwakte van het Russische leger en het verstandig handelen van het westen is me dat allemaal behoorlijk mee gevallen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Momenteel kan Rusland juist ademhalen omdat de aandacht van de wereld richting Gaza is gegaan. Rusland heeft genoeg personeel en materiaal ter beschikking. Laatst hebben zij zelfs moderne wapentuig gestuurd naar het Syrische leger.
Voor de rest hebben de Arabieren ook geleerd van hun fouten. Vergeleken met vroeger zijn de Arabieren nu beter uitgerust en welgetraind (Egypte bijvoorbeeld).
Rusland is niet sterk, en al helemaal niet op een ander continent.
Hoe kom je er bij dat Isral geen plannen heeft en dat ze geen gedetailleerd beeld hebben van Hamas als organisatie met hun tunnels. Dat schud je zo uit de mauw?
Ik zie Egypte niet snel het conflict betreden. Turkije al helemaal niet.![]()
je snapt toch wel dat als iemand palestina roept dat ze een jaartal uitkiezen waarin er daar palestijnen wonen en dat per defintie als beginpunt noemen omdatd at hun goed uitkomt?quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Die uitgekauwde discussie ook dat de Joden daar de invasieve bevolkingsgroep is, Palestina heeft als land nooit bestaan, wat zich nu Palestijnen noemt zijn Arabieren (vanuit het Arabische schiereiland) die in Judea wonen, zoals ze in heel veel landen wonen zoals Egypte, Marokko en Irak, rond het jaartje nul woonden er nul Arabieren in wat nu Isral is, een keer raden wie er toen rondhuppelden rond het jaar nul (de Romeinen is ook een goed antwoord)
Voor de kenners, onder farao Merenptah (1212–1202 voor Chr.) werd een overwinningsstele opgericht en daar staat op gebeiteld, "Isral is verwoest, zijn zaad is niet meer"Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ja maar...quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je snapt toch wel dat als iemand palestina roept dat ze een jaartal uitkiezen waarin er daar palestijnen wonen en dat per defintie als beginpunt noemen omdatd at hun goed uitkomt?![]()
Jij snapt het niet. Turkije heeft de laatste dagen al vaker aangekondigd dat Amerika een bedreiging vormt voor zijn nationale veiligheid. Het is niet meer de Turkije van de jaren 80 en 90. Turkije geeft nu openlijk toe dat Amerika terroristische organisaties financieert, mobiliseert en uit is naar het creeren van een koerdische staat in noord-syrie. Die plannen lopen weer parallel met de plannen van Israel (uitbreiden van grond en streven naar het grotere Israel).quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:43 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Turkije en Verenigde Staten willen allebei Assad weghebben en hebben een hekel aan Iran. Verder zitten de Verenigde Staten en Turkije in de Navo. Er zijn 0 redenen voor een Turkse aanval op de Verenigde Staten.
Als het erop aankomt, dan betekent die navo enal geen drol meer. Net zoals de VN momenteel ook niet fatsoenlijk functioneert.![]()
jij doet hetzelrde maar dan andersom. Ook een jaartal kiezen die jou goed uitkomt.quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
In de 18e eeuw woonden er veel Turken die door de immer slechte Britten eruit zijn gegooid. Het land behoort hen toe, jullie zitten er allemaal naast
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
hou toch op, iedereen weet dat het land toebehoort aan de romeinen, nu dus Italianen!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
In de 18e eeuw woonden er veel Turken die door de immer slechte Britten eruit zijn gegooid. Het land behoort hen toe, jullie zitten er allemaal naastReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Vandaar dat er mensen liepen met Italiaanse vlaggen tijdens de pro-Palestina demonstraties.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hou toch op, iedereen weet dat het land toebehoort aan de romeinen, nu dus Italianen!!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: