Anders lees zijn reactie terug. Hij zei: "van weer een flinke oorlog in de Arabische wereld". Is hij een waarzegster of zo? Met een kristallen bol?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bijna crimineel, een onwetende reactie als deze. Welke Arabisch sprekende landen zijn niet in oorlog? Jordanië, Libanon, Saudi-Arabië, Oman, VAE, Koeweit, Qatar, Bahrein, Egypte, Tunesië, Algerije en Marokko.
Landen genoeg waar ze én de Arabische taal spreken én waar ze asiel kunnen aanvragen. Waarvan sommige landen met welvaartsniveaus gelijk aan Europa. Het is niet onze verantwoordelijkheid.
Er zijn 5 miljoen palestijnen in "palestina". Die moet je makkelijk kunnen verdelen over arabische landen (446 miljoen) of moslimlanden (1800 miljoen). Waar ze kunnen verblijven in een cultuur die overeenkomt met de eigen cultuurquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef nixxx het volgende:
Het belangrijkste voor Europa lijkt me in het geval van weer een flinke oorlog in de Arabische wereld, dat we per direct asiel voor Arabieren stop zetten. Pushbacks, deportaties, grenscontroles en ontzeggen van de mogelijkheid om überhaupt asiel aan te vragen. Ga dat maar ergens anders in het Midden-Oosten doen.
quote:President van de synagoge van Detroit doodgestoken
Volgens politie en ambtenaren werd de president van een synagoge in Detroit buiten haar huis doodgestoken aangetroffen.
Er is geen motief bekendgemaakt voor de moord op de 40-jarige Samantha Woll, leider van de Isaac Agree Downtown Detroit Synagogue. Volgens de politie werd ze liggend op de grond aangetroffen en was ze niet meer aanspreekbaar. Een bloedspoor leidde terug naar haar huis.
De procureur-generaal van Michigan, Dana Nessel, zegt dat ze “geschokt, bedroefd en geschokt is als ze hoort van de brute moord op Sam. Sam was de aardigste persoon die ik ooit heb gekend.”
Daar kun je ze ook geen ongelijk in geven; Israël heeft bescherming van zijn eigen bevolking en zuinig zijn op zijn (kleine) krijgsmacht als prioriteit. Geen enkel land zal zijn eigen militairen aan een groot gevaar blootstellen om de kans te verkleinen dat burgers van de tegenstander getroffen worden. Een land als Israël met zijn kleine bevolking zou nogal gek zijn om militairen op te offeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soms is het niet te voorkomen nee. Maar Israël is nu niet een land dat heel erg nauw kijkt op een aantal Palestijnen meer of minder. Ze waarschuwen wel regelmatig en dat is 'vrij netjes'. Het is ook niet dat ze burgerslachtoffers willen. Maar wat ik zeg, Hamas verstopt zich tussen de burgers. Dus je plaatst ook ongewild gewoon een dik target op hun voorhoofd. Hamas is fout, maar Israël stelt echt niet alles op alles om de burgerslachtoffers tot een absoluut minimum te beperken. Het is gewoon collateral damage. And next.
Lijk mij aperte onzin,quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat Israel die GAZA bevolking systematisch gaat verkleinen , door mensen te helpen met emigreren , uit plaatsen , en sowieso GAZA kleiner gaat maken
Altijd zo overbodig dit soort uitspraken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef Tekaschi het volgende:
De procureur-generaal van Michigan, Dana Nessel, zegt dat ze “geschokt, bedroefd en geschokt is als ze hoort van de brute moord op Sam. Sam was de aardigste persoon die ik ooit heb gekend.”
En/of met heel veel leed. Uitroken en met alleen wat water/brood en pleisters doorlaten; kun je een eind komen.quote:
Ze beginnen die oorlog toch ook zelf?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze moeten dus in oorlogsgebied asiel aanvragen?
Pardon?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hopelijk is Zweden nu wel zo wijs om geen moslims meer op te nemen. Al heeft Scotland deze les nog niet geleerd...
Jezus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze deed veel om de relatie tussen Joden en moslims te verbeteren maar in een wereld van gekken vol blinde haat beschermt dat je helaas niet altijd.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:01 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ze beginnen die oorlog toch ook zelf?
Risico van 't vak.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze deed veel om de relatie tussen Joden en moslims te verbeteren maar in een wereld van gekken vol blinde haat beschermt dat je helaas niet altijd.
[ twitter ]
Verkeerde geloof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |