quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Wijze woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ twitter ]![]()
aldus minister van Buitenlandse Zaken Eli Cohenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Lijk mij aperte onzin,
Israël heeft geen primaire reden om het gebied te ontvolken maar vooral te ontdoen van terroristen die burgers doden.
Kortom je volgorde is onjuist.
quote:Het voornaamste doel is om Hamas en haar militaire capaciteiten onschadelijk te maken. Daarna wil Israël zijn handen van Gaza aftrekken, aldus minister van Defensie Yoav Gallant.
Er wordt binnen Israël meer en meer gesproken om een soort permanente bufferzone te creëren, waardoor de Israëlische bevolking veilig zou kunnen terugkeren naar hun huizen aan de grens van Gaza.
Zonder dat zij zich zorgen moeten maken dat militanten opnieuw de grens over trekken.
„Aan het einde van deze oorlog zal Hamas niet meer in Gaza zitten, maar ook zal Gaza in omvang zijn afgenomen”, aldus minister van Buitenlandse Zaken Eli Cohen.
Zal niet de hoofdpersoon zijn.quote:
We zullen onthouden als jij een keer wil vluchten voor oorlog.quote:
Geen woord over de Palestijnse misdaden tegen Israëlische burgers. Niet direct verrassend gezien de afzender, maar dat maakt het vooral tot eenzijdige woorden, niet?quote:
True.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen woord over de Palestijnse misdaden tegen Israëlische burgers. Niet direct verrassend gezien de afzender, maar dat maakt het vooral tot eenzijdige woorden, niet?
Ah gadver, het zal het vader zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Yaba - Melish Ghirak Yaba - Open your eyes Yaba - A young man bids farewell to his father after he was martyred in the bombing of the Nusret market in the central Gaza Stri
[ twitter ]
Dit verklaart waarom de IDF wel 3x duidelijk heeft gemaakt dat het ziekenhuis ontruimd moet worden. Een grote Hamas HQ zit eronderquote:The rest gonna surevive by living in the sewage forever looking behind their back. Half of these are in Hamas command center, which is pretty much well known to be under the Al-Shifa hospital in Gaza, but they know israel won't attack it.
Niet waar:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen woord over de Palestijnse misdaden tegen Israëlische burgers. Niet direct verrassend gezien de afzender, maar dat maakt het vooral tot eenzijdige woorden, niet?
quote:I am outraged and grieved by those acts of violence waged against innocent civilians in Gaza, in the West Bank, and Israel.
Dat hun Arabische broedervolkeren de Palestijnen niet op willen vangen is niet ons (als in; wij Europeanen) probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We zullen onthouden als jij een keer wil vluchten voor oorlog.
Had je maar niet moeten beginnen.
Want dat doet men niet in stille tijden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren, iemand die ik erg hoog heb zitten attendeerde me net op het feit dat er steak & lobster geserveerd is op de USS Gerald Ford, dat belooft meestal niet veel goeds.
Ja, maak die keuze maar om het op de korrel te nemen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom de IDF wel 3x duidelijk heeft gemaakt dat het ziekenhuis ontruimd moet worden. Een grote Hamas HQ zit eronder
Nopes, dat is een soort galgenmaal aan boord van de Amerikaanse Marine zeg maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Want dat doet men niet in stille tijden?
Dat heb ik ook gelezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren, iemand die ik erg hoog heb zitten attendeerde me net op het feit dat er steak & lobster geserveerd is op de USS Gerald Ford, dat belooft meestal niet veel goeds.
Ik heb de Nederlandse saamhorigheid aan den lijve mogen ondervinden een paar keer toen ik lastig gevallen werd door bontkraag-types. Gezonde Nederlandse mannen blijven verderop doen alsof ze niet zien wat er gebeurt. Het beste waar je op kunt hopen is dat er een gekke Oostblokkert voorbij komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat hun Arabische broedervolkeren de Palestijnen niet op willen vangen is niet ons (als in; wij Europeanen) probleem.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse saamhorigheid aan den lijve mogen ondervinden een paar keer toen ik lastig gevallen werd door bontkraag-types. Gezonde Nederlandse mannen blijven verderop doen alsof ze niet zien wat er gebeurt. Het beste waar je op kunt hopen is dat er een gekke Oostblokkert voorbij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |