quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, dat is een soort galgenmaal aan boord van de Amerikaanse Marine zeg maar.
Ik lust het wel dagelijks trouwens, fuck deze wereld.
Nu zeg je weer wat anders.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat hun Arabische broedervolkeren de Palestijnen niet op willen vangen is niet ons (als in; wij Europeanen) probleem.
Ai, echt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, dat is een soort galgenmaal aan boord van de Amerikaanse Marine zeg maar.
Ik lust het wel dagelijks trouwens, fuck deze wereld.
Of wanneer bijv. verteld wordt dat een inzet verlengd wordt. Wanneer steak and lobster alleen geserveerd wordt wanneer WO III op het punt van uitbreken staat had het natuurlijk nooit een traditie kunnen worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen.
Steak & Lobster wordt bij de marine geserveerd als er iets groots op handen is.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Of wanneer bijv. verteld wordt dat een inzet verlengd wordt. Wanneer steak and lobster alleen geserveerd wordt wanneer WO III op het punt van uitbreken staat had het natuurlijk nooit een traditie kunnen worden.
In onze verdediging; dit is vaak ook wel een gevalletje geen gevechten beginnen die je niet kan winnen. Bontkraagjes reizen in groepen, en zijn er niet vies van om je goed het ziekenhuis in te trappen als je in hun weg staat. Weegt een aannemelijk risico om kort en klein geslagen te worden op om een wildvreemde te helpen die er zonder jouw hulp (betwistbaar) nog steeds beter uit komt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse saamhorigheid aan den lijve mogen ondervinden een paar keer toen ik lastig gevallen werd door bontkraag-types. Gezonde Nederlandse mannen blijven verderop doen alsof ze niet zien wat er gebeurt. Het beste waar je op kunt hopen is dat er een gekke Oostblokkert voorbij komt.
Nja die zullen zich niet zomaar branden aan die uitslaande brand daar lijkt me, beetje de biceps laten zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ai, echt?
Nou, hopelijk staat er morgen nog iets overeind daar...
Ok, en nu? Het is nog steeds een feit dat de raket uit Gaza zelf kwam, en dat het ziekenhuis niet eens geraakt is.quote:
De gemiddelde man is mijlenver verwijderd van de wereld van het bontkraagje, die niet schuwt om als een hyena er 20 anderen bij te halen, geweld te gebruiken en niks te verliezen heeft. De gemiddelde man heeft een kantoortuin als domein, een bontkraagje de straattuin.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse saamhorigheid aan den lijve mogen ondervinden een paar keer toen ik lastig gevallen werd door bontkraag-types. Gezonde Nederlandse mannen blijven verderop doen alsof ze niet zien wat er gebeurt. Het beste waar je op kunt hopen is dat er een gekke Oostblokkert voorbij komt.
Dat wordt shoppen bij de Ikea.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.timesofisrael(...)s-hit-terror-squads/
[ afbeelding ]
A shell from Israeli artillery explodes over a house in al-Bustan, a Lebanese border village with Israel, south Lebanon, Sunday, Oct. 15, 2023
Nee hoor; wanneer hun Arabische buren het weigeren om Palestijnse "vluchtelingen" op te nemen betekent dat niet dat Europa dat dan maar moet doen.quote:
Ik had het vandaag over steun uit onverwachte hoek. Dit is weer zo'n prachtig voorbeeld. Mooi man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Chinese kleding webwinkel Shein heeft de kant van de Palestijnen gekozenthe Israel flag yielded a broken link.
Steunquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het vandaag over steun uit onverwachte hoek. Dit is weer zo'n prachtig voorbeeld. Mooi man.²
Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Nee hoor; wanneer hun Arabische buren het weigeren om Palestijnse "vluchtelingen" op te nemen betekent dat niet dat Europa dat dan maar moet doen.
Wat is floesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
SteunHet gaat ze om de floes ah sahbi.
Om het dan nog maar eens te verduidelijken; wanneer een Arabisch volk een oorlog start en vervolgens niet door hun Arabische buur- en broedervolkeren opgevangen wordt wanneer ze moeten vluchten omdat die oorlog als een boemerang bij hun terug komt is dat hun eigen probleem, niet het onze. Play stupid games, win stupid prizes.quote:
quote:Media: ultraorthodoxe gelovigen willen meevechten in Gaza
Na de terreuraanval van Hamas in Israël willen steeds meer orthodoxe joden het leger in om mee te vechten tegen de machthebbers in Gaza.
Legerwoordvoerder Daniel Hagari bevestigde in de media de gestegen belangstelling binnen deze strenggelovige bevolkingsgroep om een bijdrage te leveren als militair.
Hij zei dat er inmiddels 2000 aanvragen zijn binnengekomen.
Maandag zal een begin worden gemaakt met de rekrutering van deze vrijwilligers.
Ultraorthodoxe joden mijden de militaire dienst doorgaans wegens hun religieuze overtuiging, strikte kledingvoorschriften en vrome levensstijl.
Ze vinden onder meer dat mannen en vrouwen in het openbaar gescheiden moeten blijven.
Dat kan niet als soldaat.
Mannen moeten in Israël drie jaar het leger in, vrouwen twee jaar.
David Ben-Gurion, de eerste premier van Israël, bepaalde in 1948 dat joodse godsdienst-studenten niet hoefden te dienen.
Toen ging het nog om enkele honderden, tegenwoordig is 13 procent van de Israëlische bevolking van nog geen tien miljoen mensen streng orthodox.
Dat zij zich afzijdig houden van de Israëlische defensie zet kwaad bloed bij landgenoten die wel aan een oproep gehoor geven.
Het Israëlische leger heeft ongeveer 300.000 reservisten opgetrommeld en bereidt zich voor op een mogelijk grondoffensief tegen Hamas in Gaza.
Jij denkt, ik pak zoveel mogelijk tweets erbij die het genocide noemen en dan wordt het vanzelf waar?quote:
Welke film?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Dus... De film was een beetje boring. Halverwege naar de kroeg gegaan
100% dit, je kan het niet winnen letterlijk en figuurlijk. Dat wordt een 5 of 10 tegen 1 gevecht wanneer ze hun neven opbellen die dan op de scooter aan komen scheuren om te helpen. Ga je niet winnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In onze verdediging; dit is vaak ook wel een gevalletje geen gevechten beginnen die je niet kan winnen. Bontkraagjes reizen in groepen, en zijn er niet vies van om je goed het ziekenhuis in te trappen als je in hun weg staat. Weegt een aannemelijk risico om kort en klein geslagen te worden op om een wildvreemde te helpen die er zonder jouw hulp (betwistbaar) nog steeds beter uit komt?
Die van Scorsese'Flower moon. Halverwege afgetaaid en naar de kroeg gegaanquote:
Dus altijd afhankelijk geweest van hulpgoederen? Nooit de waterzuivering onderhouden. Nooit zelf wat opgebouwd.quote:
Heb hem wel afgekeken, maar vond hem ook teleurstellend. Ze hadden er beter een mini serie van kunnen maken. Een actueel thema wel. Europeanen die natives terroriseerden/uitmoordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die van Scorsese'Flower moon. Halverwege afgetaaid en naar de kroeg gegaanDownload 'm wel. Zelfs 'Oppenheimer' kon me meer vasthouden
Ja daarom, Oppenheimer is inderdaad briljant qua filmwerk actuers en verhaal. The Flower Moon was gewoon doodsaai de eerste anderhalfuur die we gezien hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Heb hem wel afgekeken, maar vond hem ook teleurstellend. Ze hadden er beter een mini serie van kunnen maken. Een actueel thema wel. Europeanen die natives terroriseerden/uitmoordenOppenheimer is bloody briljant
ze moeten de gijzelaars vrijlaten , om voedsel te krijgenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Vraagje @:Slayage Wat is jouw achtergrond? Je bent een moslim, maar waar liggen jouw roots?
Ja dat vroeg ik me eerder ook af. Waarom laten ze gijzeraars vrij? Wat staat daar tegenover? Gijzelaars moeten natuurlijk eten. Israël geeft niet toe, dus moet wel zoiets zijn als voedsel... Ze breken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze moeten de gijzelaars vrijlaten , om voedsel te krijgen
is dat zo moeilijk voor hen ??
mensen vrijlaten
als jij iemand gegijzeld houd en je krijgt geen voedsel , hoelang zal het dan duren voor je de gijzelaars vrij laat gaan en er weer voedsel en drinken kan komen voor je kinderenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me eerder ook af. Waarom laten ze gijzeraars vrij? Wat staat daar tegenover? Gijzelaars moeten natuurlijk eten. Israël geeft niet toe, dus moet wel zoiets zijn als voedsel... Ze breken?
En terzijde heb ik ook dat decreet van 'Hannibal' in mijn hooft wat Israël voor de eigen soldaten heeft
Dat slaat nergens op. Die gijzelaars zitten daar voor onderhandeling. Waarom zou je anders hebben? Zodra ze allemaal weg zijn gaat Gaza helemaal plat, dat weet Hamas ook welquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als jij iemand gegijzeld houd en je krijgt geen voedsel , hoelang zal het dan duren voor je de gijzelaars vrij laat gaan en er weer voedsel en drinken kan komen voor je kinderen
En je jouw huis weer kan opbouwen zonder angst voor raketten
Misschien wil Israel wel dat je gaat emigreren naar de westbank
Effe op de stoel van evil Hamas plaatsnemen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als jij iemand gegijzeld houd en je krijgt geen voedsel , hoelang zal het dan duren voor je de gijzelaars vrij laat gaan en er weer voedsel en drinken kan komen voor je kinderen
Binnenkort Munich maar weer eens kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Operation Wrath of God Part 2
[ twitter ]
dat noemt men een akkoordquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Die gijzelaars zitten daar voor onderhandeling. Waarom zou je anders hebben? Zodra ze allemaal weg zijn gaat Gaza helemaal plat, dat weet Hamas ook wel
Dan zijn ze na 200 uur zonder gijzelaars en zijn ze zelf doodquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Effe op de stoel van evil Hamas plaatsnemen.
Eens zien:
Aan Israël berichtje sturen: Beter het water en electra weer aansluiten. Zo niet, dan maken we elk uur een gijzelaar af, en zetten de beelden online.
Dus ik vraag me af.
Mijn vraag was aan @Slayage , niet aan jou (no offence)quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een hypocriet. Dat is zijn achtergrond.
Moet nog steeds reageren op Turkse nederzettingen in het land van Koerden. Grote bek over Israel en Gaza, maar precies datgene doen in zn eigen landje is prima.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |