SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
"bent u misschien ietwat achterlijk?"quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja helemaal beschadigt en het dan willen terug brengen omdat er een krasje op de bovenkant zou zitten. Wist ook gewoon oprecht niet wat ik moest zeggen tegen ze
ja dat dacht ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"bent u misschien ietwat achterlijk?"
Eehm jawel, de bron vernietigen en de kans op retaliatie verkleinenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo extreem hoeft nou ook weer niet
oke Netanyahuquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm jawel, de bron vernietigen en de kans op retaliatie verkleinen
Ik ken nog steeds mensen die daar speciaal een hele week voor vrij nemen.quote:
Maandag gaat KINK van start met hun Top1500. Die gaat zo veel mogelijk op hierquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje dan
Zou ik ook gerust doen, heb alleen geen uren meer over dit jaarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds mensen die daar speciaal een hele week voor vrij nemen.
Ik vind dat echt heel bijzonder.
Ik niet, maar krijg er ook echt geen vrij voor van de baas.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer de bammer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook gerust doen, heb alleen geen uren meer over dit jaar
Ik zet wel weer een kwarkval neer zometeen. Die fruitvliegjes moeten hardhandig leren wie de baas is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm jawel, de bron vernietigen en de kans op retaliatie verkleinen
Vind het daarnaar luisteren al getuigen dat je geen nazaat van Einstein bent.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet overwerken om de periode tussen kerst en O&N te overbruggenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook gerust doen, heb alleen geen uren meer over dit jaar
Nou ja meestal heb ik die laatste week van het jaar eigenlijk gewoon vrij omdat ik dan nog teveel uren overhebquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer de bammer.
Mijn eerstvolgende vakantie is de eerste week van januari.
Een vlammenwerper is effectieverquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet wel weer een kwarkval neer zometeen. Die fruitvliegjes moeten hardhandig leren wie de baas is.
ik heb eigenlijk nooit vrij in die weekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja meestal heb ik die laatste week van het jaar eigenlijk gewoon vrij omdat ik dan nog teveel uren overheb
Af en toe lekker dom doen is gewoon heerlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het daarnaar luisteren al getuigen dat je geen nazaat van Einstein bent.
Zo leren ze hun les niet, en kunnen ze hun soortgenoten ook niet informeren. En ik leer een les over brand.quote:
Ik ben hier pas halverwege het jaar begonnen dus heb maar de helft van de vakantiedagen dit jaar maar al wel bijna 4 weken opgenomen. Dus moet nog wat uurtjes wegwerkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet overwerken om de periode tussen kerst en O&N te overbruggen
Maar dat komt vooral doordat ik die uren naar volgend jaar wil tillen.
Is ook wel te verklarenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
bij ons schijnt de kerstvakantie drukste periode van het jaar te zijn
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk ook
Ga je dan nog even paar extra diensten draaien?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
dus je krijgt lastig vrijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is ook wel te verklaren
Ja voor winkels (supermarkten, meubelzaken etc) is dat wel dik cashen geloof ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
ja denk ik wel :pquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan nog even paar extra diensten draaien?
Alleen eerste kerstdag toch? Tweede is de drukste dag van het jaar daarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel :p
maar kerst zijn we wel dicht
Dan moet je natuurlijk naar stiefmonster. Dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee beide kerstdagen zijn wij dicht. tenmisnte delftquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen eerste kerstdag toch? Tweede is de drukste dag van het jaar daar
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk naar stiefmonster. Dus dat komt goed uit.
Eerste kerstdag de hele dag spek eten, tweede kerstdag dertig zalmen verorberenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij ons valt het dan ook nog wel mee. De weken ervoor zijn vaak wel aanpoten, zeker voor de mensen die op PostNL staan (Paar wijkjes die wij van hun overnemen) , maar dat heb ik dit jaar nog niet hoeven doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja voor winkels (supermarkten, meubelzaken etc) is dat wel dik cashen geloof ik.
Maar de meeste beroepen hebben in die laatste week van december echt geen fuck te doen.
Oh apart, dacht dat ze dan juist altijd open waren. Ben er in Breda wel eens geweest, maar dat was toen gelijk zodra die openging naar het magazijn rennen en snel weer wegwezenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee beide kerstdagen zijn wij dicht. tenmisnte delft
Vorig jaar waren we soort van verplicht dicht. Dit jaar hopelijk niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef Haags het volgende:
Die laatste week van december vind ik ook afschuwelijk om vrij te nemen. Maar dat heb ik eerder al eens uitgelegd, het waarom.
GIIIIIGA DRUK overal
autophagia, zou er een Fok topic over zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:52 schreef mschol het volgende:
zou @:bitterbal hier last van hebben?
Er is iig nog geen user met die naamquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
autophagia, zou er een Fok topic over zijn
goed idee voor een kloontjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is iig nog geen user met die naam
@:autophagia
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Omg.. ik denk wat zijn toch die rare geluiden die ik hoor op de gangIs er een marter door het raam naar binnen gekropen ofzo?
Had ik de douchekraan niet helemaal dichtgedraaid en de regendouche bleef druppen in een plasje water
Jij ook niet hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Marters zien er niet zo schattig uit als ze hun tanden laten zien
Maar ook geen tong en ogen zoals je UI suggereertquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ook geen tong en ogen zoals je UI suggereert
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nou ik heb eerst nog een sinterklaas UI. Kan die al? Bedenk me net dat ik m'n verjaardags UI vergeten ben dit jaar. Die heeft een hoedje en een toeterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het niet tijd voor je winter-UI eigenlijk?
top 2000 op de achtergrond is heerlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Af en toe lekker dom doen is gewoon heerlijk.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb eerst nog een sinterklaas UI. Kan die al? Bedenk me net dat ik m'n verjaardags UI vergeten ben dit jaar. Die heeft een hoedje en een toeter
Ok, ik trek m'n sint pakje even aan. Brb.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ja, sint-UI kanLiggen volop kruidnoten in de winkels.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:24 schreef kwiwi het volgende:
@:budapestenaar kijk dan hoe cute![]()
[ afbeelding ]
ijsdraakje heeft de mijter ook al opquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb eerst nog een sinterklaas UI. Kan die al? Bedenk me net dat ik m'n verjaardags UI vergeten ben dit jaar. Die heeft een hoedje en een toeter
O ja, deze ken ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ik trek m'n sint pakje even aan. Brb.
Hmm die heb ik niet echtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ijsdraakje heeft de mijter ook al op
persoonlijk vind ik het tijd voor halloween ui's
Ik stem voor Farrokhquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met de feestdagen komt Farrokh weer te voorschijn. Of moet ik even een aanvraag doen voor een kerstpelikaan??
Pelikaan met een rode Rudolph neus?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met de feestdagen komt Farrokh weer te voorschijn. Of moet ik even een aanvraag doen voor een kerstpelikaan??
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pelikaan met een rode Rudolph neus?
Op het werk staat Radio10 op en die hebben nog voor de feestdagen de top4000. Maar daar krijg ik natuurlijk niet heel veel van mee, omdat ik toch redelijk wat uurtjes buiten actief ben..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
top 2000 op de achtergrond is heerlijk
zeker toen ik nog veel werkte in die periode want dat was weken lang niet 2x hetzelfde nummer horen
normaal hoorde ik op een shift sommige nummers 8x
Ik zou best iets anders willen dan mijn dakpannen, maar ik weet niet watquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
ik moet al jaren iets aan UIs doen maar het komt er nooit van
Een dickpic?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best iets anders willen dan mijn dakpannen, maar ik weet niet wat
heb m nog nooit aangepastquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
ik moet al jaren iets aan UIs doen maar het komt er nooit van
Euh nee maar het is eens wat anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je dat bij mij passen?
kruikjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis. Koud. Kramp in mijn schouders.
Bank? Deken? Wijntje?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis. Koud. Kramp in mijn schouders.
ik heb er 2 die ik wel eens wissel maar niks qua feestdagen ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb m nog nooit aangepast
Nou ja, met je budaconda..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je dat bij mij passen?
Denk niet dat het de shortlist haaltquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh nee maar het is eens wat anders.
Terwijl het vandaag toch echt niet koud wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik slaap vannacht bij familie, en het is altijd ZO koud in de slaapkamerHeb al een warme broek aan, trui, sokken, en nog steeds koud onder een dik deken
Is het niet stiekem een koelcel?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik slaap vannacht bij familie, en het is altijd ZO koud in de slaapkamerHeb al een warme broek aan, trui, sokken, en nog steeds koud onder een dik deken
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bank, deken, ZC.
Ik zet geen joker in
Kom even aan mijn oren voelenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl het vandaag toch echt niet koud was
Okéquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom even aan mijn oren voelen
Koude flappers?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm. Misschien niet genoeg gegeten. Heb alleen een smoske opquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl het vandaag toch echt niet koud was
ik heb niet voor niets anderhalf uur in een heet bad gezetenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even naar de keuken sluipen als je nog goesting voor wat lekkers hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Misschien niet genoeg gegeten. Heb alleen een smoske op
Amai, ne rolo gevonden. Chocolade veur d'n kiwiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even naar de keuken sluipen als je nog goesting voor wat lekkers hebt
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ben je in NL/België ??quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
België, grgr Henk Westbroek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ben je in NL/België ??
Bedenk goe wat ge met oew laatste rolo doequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Amai, ne rolo gevonden. Chocolade veur d'n kiwi
De digitale EURO is een feit, vandaag gepresenteerd door Lagarde.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begin op te warmen voor het hele AI-in-Photoshop ding.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Marters zien er niet zo schattig uit als ze hun tanden laten zien
neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begin op te warmen voor het hele AI-in-Photoshop ding.
[ afbeelding ]
Dit is een "Toothy Smile"
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedenk goe wat ge met oew laatste rolo doe
Ik heb geen halloween uiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ijsdraakje heeft de mijter ook al op
persoonlijk vind ik het tijd voor halloween ui's
Heb ik ook gedaan, eerste keer sinds het voorjaar. Toch weer lekkerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga even een geldverkwistend hete douche nemen. Lig nog steeds niet in bed
Ik lees ui als je het met kleine letters schrijft, in plaats van UIquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Eerste feestui is kerst dus ik bewaar de mijne nog even.
Ui met een slinger en feesthoedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees ui als je het met kleine letters schrijft, in plaats van UI
Eng. Gevaarlijk. Koop goud en/of waardevaste middelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De digitale EURO is een feit, vandaag gepresenteerd door Lagarde.
Thoughts?
Wat is een smoske?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben voor kunst, heb je er in ieder geval ook nog wat plezier van aan je muur.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eng. Gevaarlijk. Koop goud en/of waardevaste middelen.
Check. Tot je huis affikt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben voor kunst, heb je er in ieder geval ook nog wat plezier van aan je muur.
Kunst is niet waardevastquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben voor kunst, heb je er in ieder geval ook nog wat plezier van aan je muur.
Nee die fout heb ik eerder gemaaktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon eens bestellen in België en ervaren wat je krijgt
Wat had je besteld? Friet betekent patat. Just fyi.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die fout heb ik eerder gemaakt
Als je ooit dood gaat heb je toch niets meer aan geld. Liever tegen iets moois aankijken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunst is niet waardevast![]()
En vooral bedoelt om geld wit te wassen en/of belasting te ontwijken.
Of je moet je goudstaaf op de salon tafel willen leggen..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ooit dood gaat heb je toch niets meer aan geld. Liever tegen iets moois aankijken.
@EttovanBelgiequote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of je moet je goudstaaf op de salon tafel willen leggen..
ik dacht dat kunst was zodat ik diverse dingen aan de muur kan hangen die eigenlijk gewoon naakte vrouwen zijn, maar we het kunst noemenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunst is niet waardevast![]()
En vooral bedoelt om geld wit te wassen en/of belasting te ontwijken.
Zwitsers…quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of je moet je goudstaaf op de salon tafel willen leggen..
Wij moeten een keer naar De Hemel…quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht dat kunst was zodat ik diverse dingen aan de muur kan hangen die eigenlijk gewoon naakte vrouwen zijn, maar we het kunst noemen
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef kwiwi het volgende:
Amai @:Budapestenaar 't was weer tof zunne, bietje vlaams babbele mč u.
Naakte vrouwenkunst, beste kunstquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht dat kunst was zodat ik diverse dingen aan de muur kan hangen die eigenlijk gewoon naakte vrouwen zijn, maar we het kunst noemen
Heb het een schopje gegeven en jou getagd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie geen actief vraag hier je FEE ui aan topic in FEE![]()
@:dud0r
Is alleen bespreekbaar in therapiesettingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat had je besteld? Friet betekent patat. Just fyi.
Friet is friet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is alleen bespreekbaar in therapiesetting
Ik zeg gewoon altijd ui. Ongeacht hoe ik het type.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees ui als je het met kleine letters schrijft, in plaats van UI
Rudeboy en DJ DNA doen een tour nu. En Rudeboy heeft ondanks zijn leeftijd nog een energie waar je u tegen zegt. Superlekker optreden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wist niet dat die nog bestonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een beetje hyper van veel en veel te veel leuke prikkels vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een verhaaltje voor @:Bitterbal ik had eerder geen puf meer om in details te treden.mijn lievelingsbeestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een beetje hyper van veel en veel te veel leuke prikkels vandaag.
denk dat de hemel er zo uit ziet. Allemaal leuke beestjes en veel sushi
Maar visjes zijn toch ook leuke beestjes?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn lievelingsbeestjes
denk dat de hemel er zo uit ziet. Allemaal leuke beestjes en veel sushi
ja om te dippen in sojaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar visjes zijn toch ook leuke beestjes?
eens..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Extra vroeg beginnen, is extra vroeg weekend
riskyquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:28 schreef Karzai het volgende:
Tis nog donker buiten en ik heb geen verlichting op mijn fiets
Heerlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is het nog donker
Dat op zich wel, maar ik wil eigenlijk niet al aan het werk zijn of überhaupt wakker zijn als het nog zo donker is.quote:
I feel youquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat op zich wel, maar ik wil eigenlijk niet al aan het werk zijn of überhaupt wakker zijn als het nog zo donker is.![]()
dat laatste doe ik sowieso al, dat eerste net nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Nog even en het is In het donker weg en donker thuis
jawel, lekker rustigquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat op zich wel, maar ik wil eigenlijk niet al aan het werk zijn of überhaupt wakker zijn als het nog zo donker is.![]()
Blijft het ook wel. Liep net een goed stuk met de hond omdat het de rest van de dag gaat plenzen. Het begon net al wat te motregenen op de weg terug....quote:
Nog even een dagje doorbikkelenquote:
Als je op buienradar kijkt lijkt die wolk ook wel gewoon stil te liggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft het ook wel. Liep net een goed stuk met de hond omdat het de rest van de dag gaat plenzen. Het begon net al wat te motregenen op de weg terug....
Daarom daarnet goed gelopen, want de rest van de dag worden het kleine uitlaatrondesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je op buienradar kijkt lijkt die wolk ook wel gewoon stil te liggen
Ja, joyquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Nog even en het is In het donker weg en donker thuis
Mja, ik dacht: even vroeg beginnen en vroeg eindigen, maar ik vergat dat ik in de middag nog een afspraak had staanquote:
Begrijpelijk wel ja dat je je niet tussen dat plebs wilt bevindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ben maar 1e klas gaan zitten. 2e klas staan ze weer als sardientjes.
Gewoon die afspraak cancellen danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik dacht: even vroeg beginnen en vroeg eindigen, maar ik vergat dat ik in de middag nog een afspraak had staan
Meh.
Het OV at it again....quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik vandaag bij jou in de wijk moet bezorgen. Lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar wie weet.quote:
Nee ben een snack van standquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel ja dat je je niet tussen dat plebs wilt bevinden
Oke @dud0rquote:
zeker niet betaaldquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Heb je niet zoiets als een geld terug -regeling ?quote:
Was de bus die afspraak van 4EverBlackEyed?quote:
quote:
quote:
Nee want heb de bus nog niet genomen:pquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je niet zoiets als een geld terug -regeling ?
De uitkomst is hetzelfde. Moet lopenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je wel mee he
dat soort shit check je van te voren toch ?
Zul je zien dat dan precies de bus naar het ziekenhuis ook gecanceled isquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:20 schreef Pheno het volgende:
Echt, ik wil best 'duurzamer' reizen, maar als ik bv naar Schiphol zou moeten met het ov dan ben niet alleen toe aan vakantie, maar ook een opname in het ziekenhuis door te veel stress.
vuige zwartrijerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen hetquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat dan precies de bus naar het ziekenhuis ook gecanceled is
Racistquote:
Ik ga voor de brievenbus liggen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik vandaag bij jou in de wijk moet bezorgen. Lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar wie weet.
Als Tjerrie op een piano?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de brievenbus liggen.
nee, eerder/later vertrekken voor andere busquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De uitkomst is hetzelfde. Moet lopen
Taxi bellen de declarerenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De uitkomst is hetzelfde. Moet lopen
Bevooroordeelde generaliserende vuige kut FvD-stemmer die zelf van alles aanneemtquote:
Als je een baan hebt waar je naar hartenlust taxi's kunt declareren ga je normaal gesproken waarschijnlijk ook niet met het ovquote:
Wist ik maar waar ik op moet stemmenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bevooroordeelde generaliserende vuige kut FvD-stemmer die zelf van alles aanneemt
Ja, daar zit ook wat in .. .quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want heb de bus nog niet genomen:p
Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je veranderd in een hapje kaviaar of een truffel vannacht dan?
In die bus zit niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wat in .. .
Ja volgende gaat over 40 min.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, eerder/later vertrekken voor andere bus
Padamtssssjjjquote:
Hoi.quote:
Wat enigquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijkbaar ga ik ook nog sinterklaas vieren met de fam
Wat leuk en sociaal toch weer
Ja, ik kijk er naar uitquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezel.nlquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leugensquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh hee, het is ineens licht buiten
Gefeliciteerd met je pa.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:39 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens mijn pa bellen, die is jarig vandaag. Die zal nu toch wel wakker zijn.
lantaarnpaal, stop de tijd, wat win ikquote:
Zal vragen of Engelbewaarder gedraaid kan wordenquote:
Soort van.. lichtquote:
En wat was je antwoord?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer vroeg ook of we langs willen komen voor Sinterklaas.
Wat Luctor zegtquote:
Vuige leugens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De gordijnen zitten nog dicht hierquote:
Ik zit t/m 16 december.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn social streak op zaterdag is t/m 9 december
![]()
![]()
En op zondag lekker niets ingepland, want sunday scaries
Op repeat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal vragen of Engelbewaarder gedraaid kan worden
Om de sfeer te verhogen
Nou ja licht ...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soort vanquote:
Fijn he?quote:
Ja, zalig.quote:
Soort van...quote:
Verstandig antwoord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik er even over moet nadenken.
"Heh bah, liever niet hoor, even een smoesje verzinnen en dan laat ik je weten dat ik er geen zin in heb"quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik er even over moet nadenken.
Zelfs niet soort van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort van
[..]
Fijn he?![]()
[..]
Ja, zalig.
[..]
Soort van...
[..]
Verstandig antwoord.
zee-egel danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Al slaat veel dan als een platte egel op een drumstel.
Living the good life als rentenierquote:
Niet moeilijker doen dan het is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo voor de hand liggend dat ik twijfel.
M'n leven, wat doe je.quote:
quote:6 van de 5 licenties in gebruik
Van Dobbe-bitterballetjequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je veranderd in een hapje kaviaar of een truffel vannacht dan?
Noicequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Automatisch mailtje gekregen met onder andere
[..]
Dick Maasgodquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:40 schreef Pheno het volgende:
Kan er alleen niet langs gaan, want die past samen met ma Pheno op mijn neefjes . Nee, ze vieren geen Sinterklaas met hun oom, dus voor mij word het een kroketletter op 5 dec. Thuis, op de bank, terwijl ik die horrorsintfilm maar weer eens kijk of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |