Vorig jaar waren we soort van verplicht dicht. Dit jaar hopelijk niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef Haags het volgende:
Die laatste week van december vind ik ook afschuwelijk om vrij te nemen. Maar dat heb ik eerder al eens uitgelegd, het waarom.
GIIIIIGA DRUK overal
autophagia, zou er een Fok topic over zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:52 schreef mschol het volgende:
zou @:bitterbal hier last van hebben?
Er is iig nog geen user met die naamquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
autophagia, zou er een Fok topic over zijn
goed idee voor een kloontjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is iig nog geen user met die naam
@:autophagia
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Omg.. ik denk wat zijn toch die rare geluiden die ik hoor op de gangIs er een marter door het raam naar binnen gekropen ofzo?
Had ik de douchekraan niet helemaal dichtgedraaid en de regendouche bleef druppen in een plasje water
Jij ook niet hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Marters zien er niet zo schattig uit als ze hun tanden laten zien
Maar ook geen tong en ogen zoals je UI suggereertquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ook geen tong en ogen zoals je UI suggereert
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nou ik heb eerst nog een sinterklaas UI. Kan die al? Bedenk me net dat ik m'n verjaardags UI vergeten ben dit jaar. Die heeft een hoedje en een toeterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het niet tijd voor je winter-UI eigenlijk?
top 2000 op de achtergrond is heerlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Af en toe lekker dom doen is gewoon heerlijk.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb eerst nog een sinterklaas UI. Kan die al? Bedenk me net dat ik m'n verjaardags UI vergeten ben dit jaar. Die heeft een hoedje en een toeter
Ok, ik trek m'n sint pakje even aan. Brb.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ja, sint-UI kanLiggen volop kruidnoten in de winkels.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:24 schreef kwiwi het volgende:
@:budapestenaar kijk dan hoe cute![]()
[ afbeelding ]
ijsdraakje heeft de mijter ook al opquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb eerst nog een sinterklaas UI. Kan die al? Bedenk me net dat ik m'n verjaardags UI vergeten ben dit jaar. Die heeft een hoedje en een toeter
O ja, deze ken ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ik trek m'n sint pakje even aan. Brb.
Hmm die heb ik niet echtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ijsdraakje heeft de mijter ook al op
persoonlijk vind ik het tijd voor halloween ui's
Ik stem voor Farrokhquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met de feestdagen komt Farrokh weer te voorschijn. Of moet ik even een aanvraag doen voor een kerstpelikaan??
Pelikaan met een rode Rudolph neus?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met de feestdagen komt Farrokh weer te voorschijn. Of moet ik even een aanvraag doen voor een kerstpelikaan??
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pelikaan met een rode Rudolph neus?
Op het werk staat Radio10 op en die hebben nog voor de feestdagen de top4000. Maar daar krijg ik natuurlijk niet heel veel van mee, omdat ik toch redelijk wat uurtjes buiten actief ben..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
top 2000 op de achtergrond is heerlijk
zeker toen ik nog veel werkte in die periode want dat was weken lang niet 2x hetzelfde nummer horen
normaal hoorde ik op een shift sommige nummers 8x
Ik zou best iets anders willen dan mijn dakpannen, maar ik weet niet watquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
ik moet al jaren iets aan UIs doen maar het komt er nooit van
Een dickpic?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best iets anders willen dan mijn dakpannen, maar ik weet niet wat
heb m nog nooit aangepastquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
ik moet al jaren iets aan UIs doen maar het komt er nooit van
Euh nee maar het is eens wat anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je dat bij mij passen?
kruikjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis. Koud. Kramp in mijn schouders.
Bank? Deken? Wijntje?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis. Koud. Kramp in mijn schouders.
ik heb er 2 die ik wel eens wissel maar niks qua feestdagen ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb m nog nooit aangepast
Nou ja, met je budaconda..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je dat bij mij passen?
Denk niet dat het de shortlist haaltquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh nee maar het is eens wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |