Nou ja meestal heb ik die laatste week van het jaar eigenlijk gewoon vrij omdat ik dan nog teveel uren overhebquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer de bammer.
Mijn eerstvolgende vakantie is de eerste week van januari.
Een vlammenwerper is effectieverquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet wel weer een kwarkval neer zometeen. Die fruitvliegjes moeten hardhandig leren wie de baas is.
ik heb eigenlijk nooit vrij in die weekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja meestal heb ik die laatste week van het jaar eigenlijk gewoon vrij omdat ik dan nog teveel uren overheb
Af en toe lekker dom doen is gewoon heerlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het daarnaar luisteren al getuigen dat je geen nazaat van Einstein bent.
Zo leren ze hun les niet, en kunnen ze hun soortgenoten ook niet informeren. En ik leer een les over brand.quote:
Ik ben hier pas halverwege het jaar begonnen dus heb maar de helft van de vakantiedagen dit jaar maar al wel bijna 4 weken opgenomen. Dus moet nog wat uurtjes wegwerkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet overwerken om de periode tussen kerst en O&N te overbruggen
Maar dat komt vooral doordat ik die uren naar volgend jaar wil tillen.
Is ook wel te verklarenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
bij ons schijnt de kerstvakantie drukste periode van het jaar te zijn
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk ook
Ga je dan nog even paar extra diensten draaien?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
dus je krijgt lastig vrijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is ook wel te verklaren
Ja voor winkels (supermarkten, meubelzaken etc) is dat wel dik cashen geloof ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
ja denk ik wel :pquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan nog even paar extra diensten draaien?
Alleen eerste kerstdag toch? Tweede is de drukste dag van het jaar daarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel :p
maar kerst zijn we wel dicht
Dan moet je natuurlijk naar stiefmonster. Dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee beide kerstdagen zijn wij dicht. tenmisnte delftquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen eerste kerstdag toch? Tweede is de drukste dag van het jaar daar
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk naar stiefmonster. Dus dat komt goed uit.
Eerste kerstdag de hele dag spek eten, tweede kerstdag dertig zalmen verorberenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij ons valt het dan ook nog wel mee. De weken ervoor zijn vaak wel aanpoten, zeker voor de mensen die op PostNL staan (Paar wijkjes die wij van hun overnemen) , maar dat heb ik dit jaar nog niet hoeven doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja voor winkels (supermarkten, meubelzaken etc) is dat wel dik cashen geloof ik.
Maar de meeste beroepen hebben in die laatste week van december echt geen fuck te doen.
Oh apart, dacht dat ze dan juist altijd open waren. Ben er in Breda wel eens geweest, maar dat was toen gelijk zodra die openging naar het magazijn rennen en snel weer wegwezenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee beide kerstdagen zijn wij dicht. tenmisnte delft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |