SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
"bent u misschien ietwat achterlijk?"quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja helemaal beschadigt en het dan willen terug brengen omdat er een krasje op de bovenkant zou zitten. Wist ook gewoon oprecht niet wat ik moest zeggen tegen ze
ja dat dacht ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"bent u misschien ietwat achterlijk?"
Eehm jawel, de bron vernietigen en de kans op retaliatie verkleinenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo extreem hoeft nou ook weer niet
oke Netanyahuquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm jawel, de bron vernietigen en de kans op retaliatie verkleinen
Ik ken nog steeds mensen die daar speciaal een hele week voor vrij nemen.quote:
Maandag gaat KINK van start met hun Top1500. Die gaat zo veel mogelijk op hierquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje dan
Zou ik ook gerust doen, heb alleen geen uren meer over dit jaarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds mensen die daar speciaal een hele week voor vrij nemen.
Ik vind dat echt heel bijzonder.
Ik niet, maar krijg er ook echt geen vrij voor van de baas.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer de bammer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook gerust doen, heb alleen geen uren meer over dit jaar
Ik zet wel weer een kwarkval neer zometeen. Die fruitvliegjes moeten hardhandig leren wie de baas is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm jawel, de bron vernietigen en de kans op retaliatie verkleinen
Vind het daarnaar luisteren al getuigen dat je geen nazaat van Einstein bent.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet overwerken om de periode tussen kerst en O&N te overbruggenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook gerust doen, heb alleen geen uren meer over dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |