quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een verhaaltje voor @:Bitterbal ik had eerder geen puf meer om in details te treden.mijn lievelingsbeestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een beetje hyper van veel en veel te veel leuke prikkels vandaag.
denk dat de hemel er zo uit ziet. Allemaal leuke beestjes en veel sushi
Maar visjes zijn toch ook leuke beestjes?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn lievelingsbeestjes
denk dat de hemel er zo uit ziet. Allemaal leuke beestjes en veel sushi
ja om te dippen in sojaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar visjes zijn toch ook leuke beestjes?
eens..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Extra vroeg beginnen, is extra vroeg weekend
riskyquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:28 schreef Karzai het volgende:
Tis nog donker buiten en ik heb geen verlichting op mijn fiets
Heerlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is het nog donker
Dat op zich wel, maar ik wil eigenlijk niet al aan het werk zijn of überhaupt wakker zijn als het nog zo donker is.quote:
I feel youquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat op zich wel, maar ik wil eigenlijk niet al aan het werk zijn of überhaupt wakker zijn als het nog zo donker is.![]()
dat laatste doe ik sowieso al, dat eerste net nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Nog even en het is In het donker weg en donker thuis
jawel, lekker rustigquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat op zich wel, maar ik wil eigenlijk niet al aan het werk zijn of überhaupt wakker zijn als het nog zo donker is.![]()
Blijft het ook wel. Liep net een goed stuk met de hond omdat het de rest van de dag gaat plenzen. Het begon net al wat te motregenen op de weg terug....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |