Terwijl het vandaag toch echt niet koud wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik slaap vannacht bij familie, en het is altijd ZO koud in de slaapkamerHeb al een warme broek aan, trui, sokken, en nog steeds koud onder een dik deken
Is het niet stiekem een koelcel?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik slaap vannacht bij familie, en het is altijd ZO koud in de slaapkamerHeb al een warme broek aan, trui, sokken, en nog steeds koud onder een dik deken
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bank, deken, ZC.
Ik zet geen joker in
Kom even aan mijn oren voelenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl het vandaag toch echt niet koud was
Okéquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom even aan mijn oren voelen
Koude flappers?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm. Misschien niet genoeg gegeten. Heb alleen een smoske opquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl het vandaag toch echt niet koud was
ik heb niet voor niets anderhalf uur in een heet bad gezetenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even naar de keuken sluipen als je nog goesting voor wat lekkers hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Misschien niet genoeg gegeten. Heb alleen een smoske op
Amai, ne rolo gevonden. Chocolade veur d'n kiwiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even naar de keuken sluipen als je nog goesting voor wat lekkers hebt
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ben je in NL/België ??quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
België, grgr Henk Westbroek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ben je in NL/België ??
Bedenk goe wat ge met oew laatste rolo doequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Amai, ne rolo gevonden. Chocolade veur d'n kiwi
De digitale EURO is een feit, vandaag gepresenteerd door Lagarde.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begin op te warmen voor het hele AI-in-Photoshop ding.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Marters zien er niet zo schattig uit als ze hun tanden laten zien
neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begin op te warmen voor het hele AI-in-Photoshop ding.
[ afbeelding ]
Dit is een "Toothy Smile"
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedenk goe wat ge met oew laatste rolo doe
Ik heb geen halloween uiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ijsdraakje heeft de mijter ook al op
persoonlijk vind ik het tijd voor halloween ui's
Heb ik ook gedaan, eerste keer sinds het voorjaar. Toch weer lekkerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga even een geldverkwistend hete douche nemen. Lig nog steeds niet in bed
Ik lees ui als je het met kleine letters schrijft, in plaats van UIquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Eerste feestui is kerst dus ik bewaar de mijne nog even.
Ui met een slinger en feesthoedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees ui als je het met kleine letters schrijft, in plaats van UI
Eng. Gevaarlijk. Koop goud en/of waardevaste middelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De digitale EURO is een feit, vandaag gepresenteerd door Lagarde.
Thoughts?
Wat is een smoske?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben voor kunst, heb je er in ieder geval ook nog wat plezier van aan je muur.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eng. Gevaarlijk. Koop goud en/of waardevaste middelen.
Check. Tot je huis affikt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben voor kunst, heb je er in ieder geval ook nog wat plezier van aan je muur.
Kunst is niet waardevastquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben voor kunst, heb je er in ieder geval ook nog wat plezier van aan je muur.
Nee die fout heb ik eerder gemaaktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon eens bestellen in België en ervaren wat je krijgt
Wat had je besteld? Friet betekent patat. Just fyi.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die fout heb ik eerder gemaakt
Als je ooit dood gaat heb je toch niets meer aan geld. Liever tegen iets moois aankijken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunst is niet waardevast![]()
En vooral bedoelt om geld wit te wassen en/of belasting te ontwijken.
Of je moet je goudstaaf op de salon tafel willen leggen..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ooit dood gaat heb je toch niets meer aan geld. Liever tegen iets moois aankijken.
@EttovanBelgiequote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of je moet je goudstaaf op de salon tafel willen leggen..
ik dacht dat kunst was zodat ik diverse dingen aan de muur kan hangen die eigenlijk gewoon naakte vrouwen zijn, maar we het kunst noemenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunst is niet waardevast![]()
En vooral bedoelt om geld wit te wassen en/of belasting te ontwijken.
Zwitsers…quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of je moet je goudstaaf op de salon tafel willen leggen..
Wij moeten een keer naar De Hemel…quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht dat kunst was zodat ik diverse dingen aan de muur kan hangen die eigenlijk gewoon naakte vrouwen zijn, maar we het kunst noemen
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef kwiwi het volgende:
Amai @:Budapestenaar 't was weer tof zunne, bietje vlaams babbele mè u.
Naakte vrouwenkunst, beste kunstquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht dat kunst was zodat ik diverse dingen aan de muur kan hangen die eigenlijk gewoon naakte vrouwen zijn, maar we het kunst noemen
Heb het een schopje gegeven en jou getagd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie geen actief vraag hier je FEE ui aan topic in FEE![]()
@:dud0r
Is alleen bespreekbaar in therapiesettingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat had je besteld? Friet betekent patat. Just fyi.
Friet is friet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is alleen bespreekbaar in therapiesetting
Ik zeg gewoon altijd ui. Ongeacht hoe ik het type.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees ui als je het met kleine letters schrijft, in plaats van UI
Rudeboy en DJ DNA doen een tour nu. En Rudeboy heeft ondanks zijn leeftijd nog een energie waar je u tegen zegt. Superlekker optreden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wist niet dat die nog bestonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een beetje hyper van veel en veel te veel leuke prikkels vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een verhaaltje voor @:Bitterbal ik had eerder geen puf meer om in details te treden.mijn lievelingsbeestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een beetje hyper van veel en veel te veel leuke prikkels vandaag.
denk dat de hemel er zo uit ziet. Allemaal leuke beestjes en veel sushi
Maar visjes zijn toch ook leuke beestjes?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn lievelingsbeestjes
denk dat de hemel er zo uit ziet. Allemaal leuke beestjes en veel sushi
ja om te dippen in sojaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar visjes zijn toch ook leuke beestjes?
eens..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Extra vroeg beginnen, is extra vroeg weekend
riskyquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:28 schreef Karzai het volgende:
Tis nog donker buiten en ik heb geen verlichting op mijn fiets
Heerlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is het nog donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |