Naakte vrouwenkunst, beste kunstquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht dat kunst was zodat ik diverse dingen aan de muur kan hangen die eigenlijk gewoon naakte vrouwen zijn, maar we het kunst noemen
Heb het een schopje gegeven en jou getagd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie geen actief vraag hier je FEE ui aan topic in FEE![]()
@:dud0r
Is alleen bespreekbaar in therapiesettingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat had je besteld? Friet betekent patat. Just fyi.
Friet is friet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is alleen bespreekbaar in therapiesetting
Ik zeg gewoon altijd ui. Ongeacht hoe ik het type.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees ui als je het met kleine letters schrijft, in plaats van UI
Rudeboy en DJ DNA doen een tour nu. En Rudeboy heeft ondanks zijn leeftijd nog een energie waar je u tegen zegt. Superlekker optreden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wist niet dat die nog bestonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een beetje hyper van veel en veel te veel leuke prikkels vandaag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |