kruikjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis. Koud. Kramp in mijn schouders.
Bank? Deken? Wijntje?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis. Koud. Kramp in mijn schouders.
ik heb er 2 die ik wel eens wissel maar niks qua feestdagen ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb m nog nooit aangepast
Nou ja, met je budaconda..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je dat bij mij passen?
Denk niet dat het de shortlist haaltquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh nee maar het is eens wat anders.
Terwijl het vandaag toch echt niet koud wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik slaap vannacht bij familie, en het is altijd ZO koud in de slaapkamerHeb al een warme broek aan, trui, sokken, en nog steeds koud onder een dik deken
Is het niet stiekem een koelcel?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik slaap vannacht bij familie, en het is altijd ZO koud in de slaapkamerHeb al een warme broek aan, trui, sokken, en nog steeds koud onder een dik deken
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bank, deken, ZC.
Ik zet geen joker in
Kom even aan mijn oren voelenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl het vandaag toch echt niet koud was
Okéquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom even aan mijn oren voelen
Koude flappers?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm. Misschien niet genoeg gegeten. Heb alleen een smoske opquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl het vandaag toch echt niet koud was
ik heb niet voor niets anderhalf uur in een heet bad gezetenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even naar de keuken sluipen als je nog goesting voor wat lekkers hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Misschien niet genoeg gegeten. Heb alleen een smoske op
Amai, ne rolo gevonden. Chocolade veur d'n kiwiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even naar de keuken sluipen als je nog goesting voor wat lekkers hebt
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ben je in NL/België ??quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Misschien niet genoeg gegeten. Heb alleen een smoske op
België, grgr Henk Westbroek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ben je in NL/België ??
Bedenk goe wat ge met oew laatste rolo doequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Amai, ne rolo gevonden. Chocolade veur d'n kiwi
De digitale EURO is een feit, vandaag gepresenteerd door Lagarde.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |