I feel youquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat op zich wel, maar ik wil eigenlijk niet al aan het werk zijn of überhaupt wakker zijn als het nog zo donker is.![]()
dat laatste doe ik sowieso al, dat eerste net nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Nog even en het is In het donker weg en donker thuis
jawel, lekker rustigquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat op zich wel, maar ik wil eigenlijk niet al aan het werk zijn of überhaupt wakker zijn als het nog zo donker is.![]()
Blijft het ook wel. Liep net een goed stuk met de hond omdat het de rest van de dag gaat plenzen. Het begon net al wat te motregenen op de weg terug....quote:
Nog even een dagje doorbikkelenquote:
Als je op buienradar kijkt lijkt die wolk ook wel gewoon stil te liggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft het ook wel. Liep net een goed stuk met de hond omdat het de rest van de dag gaat plenzen. Het begon net al wat te motregenen op de weg terug....
Daarom daarnet goed gelopen, want de rest van de dag worden het kleine uitlaatrondesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je op buienradar kijkt lijkt die wolk ook wel gewoon stil te liggen
Ja, joyquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Nog even en het is In het donker weg en donker thuis
Mja, ik dacht: even vroeg beginnen en vroeg eindigen, maar ik vergat dat ik in de middag nog een afspraak had staanquote:
Begrijpelijk wel ja dat je je niet tussen dat plebs wilt bevindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ben maar 1e klas gaan zitten. 2e klas staan ze weer als sardientjes.
Gewoon die afspraak cancellen danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik dacht: even vroeg beginnen en vroeg eindigen, maar ik vergat dat ik in de middag nog een afspraak had staan
Meh.
Het OV at it again....quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik vandaag bij jou in de wijk moet bezorgen. Lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar wie weet.quote:
Nee ben een snack van standquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel ja dat je je niet tussen dat plebs wilt bevinden
Oke @dud0rquote:
zeker niet betaaldquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Heb je niet zoiets als een geld terug -regeling ?quote:
Was de bus die afspraak van 4EverBlackEyed?quote:
quote:
quote:
Nee want heb de bus nog niet genomen:pquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je niet zoiets als een geld terug -regeling ?
De uitkomst is hetzelfde. Moet lopenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je wel mee he
dat soort shit check je van te voren toch ?
Zul je zien dat dan precies de bus naar het ziekenhuis ook gecanceled isquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:20 schreef Pheno het volgende:
Echt, ik wil best 'duurzamer' reizen, maar als ik bv naar Schiphol zou moeten met het ov dan ben niet alleen toe aan vakantie, maar ook een opname in het ziekenhuis door te veel stress.
vuige zwartrijerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen hetquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat dan precies de bus naar het ziekenhuis ook gecanceled is
Racistquote:
Ik ga voor de brievenbus liggen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik vandaag bij jou in de wijk moet bezorgen. Lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar wie weet.
Als Tjerrie op een piano?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de brievenbus liggen.
nee, eerder/later vertrekken voor andere busquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De uitkomst is hetzelfde. Moet lopen
Taxi bellen de declarerenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De uitkomst is hetzelfde. Moet lopen
Bevooroordeelde generaliserende vuige kut FvD-stemmer die zelf van alles aanneemtquote:
Als je een baan hebt waar je naar hartenlust taxi's kunt declareren ga je normaal gesproken waarschijnlijk ook niet met het ovquote:
Wist ik maar waar ik op moet stemmenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bevooroordeelde generaliserende vuige kut FvD-stemmer die zelf van alles aanneemt
Ja, daar zit ook wat in .. .quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want heb de bus nog niet genomen:p
Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je veranderd in een hapje kaviaar of een truffel vannacht dan?
In die bus zit niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wat in .. .
Ja volgende gaat over 40 min.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, eerder/later vertrekken voor andere bus
Padamtssssjjjquote:
Hoi.quote:
Wat enigquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijkbaar ga ik ook nog sinterklaas vieren met de fam
Wat leuk en sociaal toch weer
Ja, ik kijk er naar uitquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezel.nlquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leugensquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh hee, het is ineens licht buiten
Gefeliciteerd met je pa.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:39 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens mijn pa bellen, die is jarig vandaag. Die zal nu toch wel wakker zijn.
lantaarnpaal, stop de tijd, wat win ikquote:
Zal vragen of Engelbewaarder gedraaid kan wordenquote:
Soort van.. lichtquote:
En wat was je antwoord?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer vroeg ook of we langs willen komen voor Sinterklaas.
Wat Luctor zegtquote:
Vuige leugens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De gordijnen zitten nog dicht hierquote:
Ik zit t/m 16 december.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn social streak op zaterdag is t/m 9 december
![]()
![]()
En op zondag lekker niets ingepland, want sunday scaries
Op repeat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal vragen of Engelbewaarder gedraaid kan worden
Om de sfeer te verhogen
Nou ja licht ...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soort vanquote:
Fijn he?quote:
Ja, zalig.quote:
Soort van...quote:
Verstandig antwoord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik er even over moet nadenken.
"Heh bah, liever niet hoor, even een smoesje verzinnen en dan laat ik je weten dat ik er geen zin in heb"quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik er even over moet nadenken.
Zelfs niet soort van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort van
[..]
Fijn he?![]()
[..]
Ja, zalig.
[..]
Soort van...
[..]
Verstandig antwoord.
zee-egel danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Al slaat veel dan als een platte egel op een drumstel.
Living the good life als rentenierquote:
Niet moeilijker doen dan het is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo voor de hand liggend dat ik twijfel.
M'n leven, wat doe je.quote:
quote:6 van de 5 licenties in gebruik
Van Dobbe-bitterballetjequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je veranderd in een hapje kaviaar of een truffel vannacht dan?
Noicequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Automatisch mailtje gekregen met onder andere
[..]
Dick Maasgodquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:40 schreef Pheno het volgende:
Kan er alleen niet langs gaan, want die past samen met ma Pheno op mijn neefjes . Nee, ze vieren geen Sinterklaas met hun oom, dus voor mij word het een kroketletter op 5 dec. Thuis, op de bank, terwijl ik die horrorsintfilm maar weer eens kijk of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |