Nog even een dagje doorbikkelenquote:
Als je op buienradar kijkt lijkt die wolk ook wel gewoon stil te liggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft het ook wel. Liep net een goed stuk met de hond omdat het de rest van de dag gaat plenzen. Het begon net al wat te motregenen op de weg terug....
Daarom daarnet goed gelopen, want de rest van de dag worden het kleine uitlaatrondesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je op buienradar kijkt lijkt die wolk ook wel gewoon stil te liggen
Ja, joyquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Nog even en het is In het donker weg en donker thuis
Mja, ik dacht: even vroeg beginnen en vroeg eindigen, maar ik vergat dat ik in de middag nog een afspraak had staanquote:
Begrijpelijk wel ja dat je je niet tussen dat plebs wilt bevindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ben maar 1e klas gaan zitten. 2e klas staan ze weer als sardientjes.
Gewoon die afspraak cancellen danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik dacht: even vroeg beginnen en vroeg eindigen, maar ik vergat dat ik in de middag nog een afspraak had staan
Meh.
Het OV at it again....quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik vandaag bij jou in de wijk moet bezorgen. Lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar wie weet.quote:
Nee ben een snack van standquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel ja dat je je niet tussen dat plebs wilt bevinden
Oke @dud0rquote:
zeker niet betaaldquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Heb je niet zoiets als een geld terug -regeling ?quote:
Was de bus die afspraak van 4EverBlackEyed?quote:
quote:
quote:
Nee want heb de bus nog niet genomen:pquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je niet zoiets als een geld terug -regeling ?
De uitkomst is hetzelfde. Moet lopenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je wel mee he
dat soort shit check je van te voren toch ?
Zul je zien dat dan precies de bus naar het ziekenhuis ook gecanceled isquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:20 schreef Pheno het volgende:
Echt, ik wil best 'duurzamer' reizen, maar als ik bv naar Schiphol zou moeten met het ov dan ben niet alleen toe aan vakantie, maar ook een opname in het ziekenhuis door te veel stress.
vuige zwartrijerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen hetquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat dan precies de bus naar het ziekenhuis ook gecanceled is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |