Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je veranderd in een hapje kaviaar of een truffel vannacht dan?
In die bus zit niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wat in .. .
Ja volgende gaat over 40 min.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, eerder/later vertrekken voor andere bus
Padamtssssjjjquote:
Hoi.quote:
Wat enigquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijkbaar ga ik ook nog sinterklaas vieren met de fam
Wat leuk en sociaal toch weer
Ja, ik kijk er naar uitquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezel.nlquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leugensquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh hee, het is ineens licht buiten
Gefeliciteerd met je pa.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:39 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens mijn pa bellen, die is jarig vandaag. Die zal nu toch wel wakker zijn.
lantaarnpaal, stop de tijd, wat win ikquote:
Zal vragen of Engelbewaarder gedraaid kan wordenquote:
Soort van.. lichtquote:
En wat was je antwoord?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer vroeg ook of we langs willen komen voor Sinterklaas.
Wat Luctor zegtquote:
Vuige leugens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De gordijnen zitten nog dicht hierquote:
Ik zit t/m 16 december.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn social streak op zaterdag is t/m 9 december
![]()
![]()
En op zondag lekker niets ingepland, want sunday scaries
Op repeat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal vragen of Engelbewaarder gedraaid kan worden
Om de sfeer te verhogen
Nou ja licht ...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soort vanquote:
Fijn he?quote:
Ja, zalig.quote:
Soort van...quote:
Verstandig antwoord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik er even over moet nadenken.
"Heh bah, liever niet hoor, even een smoesje verzinnen en dan laat ik je weten dat ik er geen zin in heb"quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik er even over moet nadenken.
Zelfs niet soort van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort van
[..]
Fijn he?![]()
[..]
Ja, zalig.
[..]
Soort van...
[..]
Verstandig antwoord.
zee-egel danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Al slaat veel dan als een platte egel op een drumstel.
Living the good life als rentenierquote:
Niet moeilijker doen dan het is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo voor de hand liggend dat ik twijfel.
M'n leven, wat doe je.quote:
quote:6 van de 5 licenties in gebruik
Van Dobbe-bitterballetjequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je veranderd in een hapje kaviaar of een truffel vannacht dan?
Noicequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Automatisch mailtje gekregen met onder andere
[..]
Dick Maasgodquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:40 schreef Pheno het volgende:
Kan er alleen niet langs gaan, want die past samen met ma Pheno op mijn neefjes . Nee, ze vieren geen Sinterklaas met hun oom, dus voor mij word het een kroketletter op 5 dec. Thuis, op de bank, terwijl ik die horrorsintfilm maar weer eens kijk of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |