SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Die werken zeker bij dat ene amsterdamse filiaal?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:03 schreef Scorpie het volgende:
Is @:Werkperd al klaar bij de Appie met zijn vakkenvullen ? En @:Slayage? Appie is toch tot 20:00 open?
Of staan ze hier in Utrecht met de vlag te zwwaien?![]()
![]()
@Glazenmaker "Wanneer de gijzelaars vrij zijn. De raketten ophouden. De daders en bedenkers van de aanslagen dood of opgesloten zijn"
Dit is slechts stapje een, daarna zal Isral zonder een extreemrechtse regering gedwongen moeten worden om voor de Palestijnse bevolking een leefbaar leven te creren, dat is de enige manier om verdere ellende voor de komende eeuwen te voorkomen.![]()
Zou best kunnen. Lekker laten staan daar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Die werken zeker bij dat ene amsterdamse filiaal?
Of staan ze hier in Utrecht met de vlag te zwwaien?
[ afbeelding ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ja je mag de berichtgeving van NOS en NRC wat mij betreft tot in de oneindigheid ridiculiseren met hun 800 doden onder het puin van het totaal verwoeste ziekenhuis, terwijl het zijn goddomme drie omgekeerde stoeptegels, nota bene door hun eigen pruts regenpijpbom.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
450 a 750 minder als dinsdag werd gedesinformeerd. Alles en iedereen die met zn wijzende vingertje stond naar Israel mag wel even sorry zeggen
Dat zou normaal zijn.
Maar je gaat niet lachen om doden, het zijn gewoon mensen man, dat is gewoon niet tofgot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Die bevolking kiest zelf iedere keer voor een militante partij....quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:15 schreef UitStraling het volgende:
@:Glazenmaker "Wanneer de gijzelaars vrij zijn. De raketten ophouden. De daders en bedenkers van de aanslagen dood of opgesloten zijn"
Dit is slechts stapje een, daarna zal Isral zonder een extreemrechtse regering gedwongen moeten worden om voor de Palestijnse bevolking een leefbaar leven te creren, dat is de enige manier om verdere ellende voor de komende eeuwen te voorkomen.
Stop met haten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Als een land interne kwesties heeft die problemen kunnen geven aan de stabliteit van het land dan zou zomaar de inlichtingendienst hun focus ergens anders op hebben en een dreiging missen van het buitenland.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Hoe heeft Hamas dan zo vreselijk kunnen toeslaan? Ik begrijp dat niet echt. Eigenlijk zijn er twee dingen die ik onbegrijpelijk vind:
• Hoe halen die mafklappers van Hamas het in hun harses om zo'n aanval te plannen waarvan je van tevoren op je klompen kan aanvoelen wat de repercussies zullen zijn
• Hoe kan het dat ze zo veel schade kunnen aanrichten tegen een land dat normaalgesproken 365 dagen per jaar 24/7 extreem waakzaam is tegen acties vanuit Gaza?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Doe ik ook niet. Juist dat eerste, daaromquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja je mag de berichtgeving van NOS en NRC wat mij betreft tot in de oneindigheid ridiculiseren met hun 800 doden onder het puin van het totaal verwoeste ziekenhuis, terwijl het zijn goddomme drie omgekeerde stoeptegels, nota bene door hun eigen pruts regenpijpbom.
Maar je gaat niet lachen om doden, het zijn gewoon mensen man, dat is gewoon niet tof'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja om een reden, laten we die reden even weg halen als verstandige mensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die bevolking kiest zelf iedere keer voor een militante partij....
Stop met haten.![]()
'Kuffar'quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja om een reden, laten we die reden even weg halen als verstandige mensen.
Daarom.
Niet om wat anders.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Onvoorstelbaar maar goed dat de maskers van Gl/Pvda een geen partij, afgaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
En men buigt. Het is toch te hopen dat dit blok niet de aankomende verkiezingen gaat winnen.
[..]
Greetje gaat hier garen spinnen. Niet dat ik het eens ben maar wel omdat ik het begrijp."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
1 is het doel van Hamas. Hoe harder Isral terug slaat, hoe meer bommen er gegooid worden des te meer dode kindjes en des te meer beelden die de wereld over kunnen. Isral kent maar n manier en dat is zo hard mogelijk slaan. Dat is goed voor Gaza, er is geen volk zo zielig als de Gazaan. Afsluiten water, electriciteit en voedsel dat valt bij de buitenwereld slecht dus goed voor Hamas. Het is als David een muis vs Goliath, Gaza maakt geen kans en ze kunnen dus maar op een manier winnen en dat is via de buitenwereld. Gazanen die sterven zijn martelaren, dat is nu en dat was 25 jaar geleden met de zelfmoordaanslagenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Hoe heeft Hamas dan zo vreselijk kunnen toeslaan? Ik begrijp dat niet echt. Eigenlijk zijn er twee dingen die ik onbegrijpelijk vind:
• Hoe halen die mafklappers van Hamas het in hun harses om zo'n aanval te plannen waarvan je van tevoren op je klompen kan aanvoelen wat de repercussies zullen zijn
• Hoe kan het dat ze zo veel schade kunnen aanrichten tegen een land dat normaalgesproken 365 dagen per jaar 24/7 extreem waakzaam is tegen acties vanuit Gaza?
2 dat is inderdaad bizar. Dat Hamas Isral wist te bereiken n dan het uren tot bijna en dag duurde voordat IDF er was om de mensen te beschermen of bevrijden. De inwoners van Isral hebben een zware klap te verwerken, ze zijn het vertrouwen in het beste leger ter wereld een beetje kwijt![]()
Een vlag van de Taliban ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Wat betekent dit?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Kuffar'
Daarom.
Niet om wat anders.![]()
Is dit weer zo'n typische X trending vermelding waar je er op drukt en de eerste 20 berichten die je ziet zijn al dagen oud?quote:![]()
Laat me raden, Kanaalstraat?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Geen probleem in progressief NLquote:got me a movie, I want you to know
Gaap.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Geen probleem in progressief NLph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims.quote:Lach met een schone bips![]()
Repressie is beterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Geen probleem in progressief NL![]()
![]()
Amerikaanse oud-generaal David Petraeus "An Israeli ground invasion of Gaza will be diabolically difficult and could end up lasting a decade or more"
Zitten we hier straks aan deeltje 413600.![]()
Ja maar waarom raad je dat die mensen ook aan dan?quote:got me a movie, I want you to know
Wel voor progressief NL, niet voor 'progressief' NL.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Geen probleem in progressief NL
Waarvan er ongetwijfeld weer een hoop mee aan het blren zijnOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Ja net als we met andere Neo Nazi's doen, kapot meppen tot ze niet meer kunnen lopen wat mij betreftquote:got me a movie, I want you to know
Dank je!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims. In een meer bredere betekenis betekent
Was benieuwd waarom dat woord gepost werd.![]()
Als scheldwoord neem ik aan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je!
Was benieuwd waarom dat woord gepost werd.![]()
of kaffer in het Mokumsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims.Groot fan van User Wotte![]()
Het gore lef om in dit land met een Taliban-vlag te zwaaien.
Hoop dat de AIVD meekijkt.Omnibus in omnibus.
Welnee die is bezig met het gevaar van extreem rechtsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het gore lef om in dit land met een Taliban-vlag te zwaaien.
Hoop dat de AIVD meekijkt.got me a movie, I want you to know
Begreep dat het waterleidingbedrijf er iets mee te maken had?quote:got me a movie, I want you to know
Dit, en ook geen gewenst woord.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is het Afrikaanse woord voor neger.Lach met een schone bips![]()
Die met die 800 of die met die 30 doden?quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als filosoof vind ik dit mooi... of nou ja.. ik ga hier een tijdje over na zitten denken, hebben jullie rustquote:
gewenste woorden....
mooi mangot me a movie, I want you to know
Die artsen van die persconferentie tussen de lijken, zouden ze die bedreigd hebben of was dat hun eigen waanzinnige idee denk je?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Die met die 800 of die met die 30 doden?![]()
Skerp welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als filosoof vind ik dit mooi... of nou ja.. ik ga hier een tijdje over na zitten denken, hebben jullie rust
gewenste woorden....
mooi man
Lach met een schone bips![]()
Waren dat wel artsen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die artsen van die persconferentie tussen de lijken, zouden ze die bedreigd hebben of was dat hun eigen waanzinnige idee denk je?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Al die info komt bij Hamas vandaan.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Tja, het is lastig overleggen met mensen die niks (willen) overleggen en alleen maar zaken opleggen door anderen af te leggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Palestina bestond niet, er is niets afgepakt. De westbank hoorde bij Jordani en Gaza bij Egypte."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Dat doet John Williams toch goed, dacht dat ie alleen kon klussen.quote:![]()
Door zijn opa dus voor gezorgd dat hij nu Nederlander is.quote:Verbazing bij topdiplomaat: door Hamas ontvoerde Ofir (18) weet niet dat hij Nederlander is geworden
Hij heeft het in zijn loopbaan niet eerder gezien en vraagt zich zelfs af of het verstandig is. Voormalig topdiplomaat Ed Kronenburg reageert verbaasd op de plotselinge toekenning van de Nederlandse nationaliteit aan een 18-jarige Isralische jongen die door Hamas is gegijzeld. Ofir Engel, ergens vastgehouden in Gaza, weet zelf hoogstwaarschijnlijk niet eens dat hij nu een Nederlander is.
Sebastiaan Quekel 19-10-23, 20:04 Laatste update: 20:33
In de hoop dat de kans vanwege internationale druk groter is dat Hamas hun familielid laat gaan als hij ook de Nederlandse nationaliteit heeft, schakelde de familie de Nederlandse ambassade in Isral in. Via een spoedprocedure is dat 'heel vlug' geregeld, zegt zijn Nederlandse grootvader Jucha Engel.
Dit was mogelijk omdat Ofir familiebanden heeft met Nederland. Hij spreekt de taal en bezoekt meerdere keren in het jaar de provincie Gelderland, waar familieleden wonen. ,,Ik heb er geen woorden voor om te zeggen hoe het voelt dat Nederland ons zo goed helpt”, zegt opa Jucha.
Dit betekent - gek genoeg - dat Ofir niet weet dat hij nu een dubbele nationaliteit heeft. Deze procedure was vr de gijzeling al in gang gezet, maar is nu versneld uitgevoerd. Ed Kronenburg, voormalig ambassadeur in China en Frankrijk, snapt dat de familie alles uit de kast trekt om hun geliefde zoon weer veilig thuis te krijgen, maar betwijfelt of het wel zin heeft. ,,Het kan zelfs een averechts effect hebben. Nu Hamas in de media kan lezen dat deze jongen ook Nederlands is, kunnen ze druk uitoefenen op onze regering.”
Blijf op de hoogte
Krijg een melding bij belangrijk nieuws over AD Buitenland.
Tekst gaat verder onder deze tweet.
‘Zeer uitzonderlijk’
De versnelde procedure roept bovendien vragen op bij Kronenburg. ,,Ik heb zoiets niet eerder gezien, dat iemand een nationaliteit krijgt zonder dat hij het zelf weet. Het is onmogelijk dat er een fysiek paspoort is, omdat daarvoor een handtekening nodig is. Het gaat dus om een andere schriftelijke bevestiging." Is dat berhaupt wel mogelijk? ,,Het antwoord op die vraag moet ik je verschuldigd blijven. Hier is sprake van een zeer uitzonderlijke situatie. Er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar ik ben zelf ook wel benieuwd hoe dit alles is gegaan."
Nu de 18-jarige Ofir de Nederlandse nationaliteit heeft, is zijn brute ontvoering - waarbij door Hamas zijn hond werd doodgeschoten - opeens een onderwerp voor onze overheid. Demissionair minister-president Mark Rutte spreekt van een 'aangrijpende' situatie en zegt dat hij zich met buitenlandminister Hanke Bruins Slot over de kwestie ontfermt. Dat doen beide bewindslieden samen met ‘regionale partners', schrijft Rutte op X. Ofwel: met landen die ook te maken hebben met ontvoerde inwoners, zoals Duitsland.
,,Je kunt dit als Nederland niet alleen doen", weet Kronenburg. ,,Bij dit soort gevallen waarin verschillende identiteiten elkaar kruisen moeten landen nauw samenwerken. Het laatste dat je wilt is dat je tegen elkaar wordt uitgespeeld. In dat spel wil je niet verzeild raken. Zeker in zo'n onvoorspelbare situatie als deze oorlog." Het blijft volgens Kronenburg de vraag of de inzet van de Nederlandse regering de vrijlating van Ofir bespoedigt.
Pressiemiddel
De hoop is namelijk dat Hamas eerder mensen met een dubbele nationaliteit zal vrijlaten. Maar dat is helemaal niet zeker, zegt Kronenburg. ,,Je weet helemaal niet wat zij van plan zijn. Ze hebben deze mensen duidelijk meegenomen als pressiemiddel. Ze hebben ook nog geen directe eisen verbonden aan hun vrijlating. Dat maakt het zo verschrikkelijk moeilijk."
Ofir was zondag jarig en werd 18 jaar. De familie is de hele tijd samen in de kibboets Ramat Rachel in de buurt van Jeruzalem, waar Ofir met zijn ouders woont. ,,We helpen elkaar en houden elkaar vast", laat zijn grootvader weten.
Gijzelaars Hamas
Het CIDI, het Centrum Informatie en Documentatie Israel, roept de Nederlandse regering op in actie te komen. ‘De Nederlandse regering wordt verzocht om alles in het werk te stellen om de druk op Hamas te vergroten om deze jongen - en alle andere gegijzelden - onmiddellijk vrij te laten’, schrijft het CIDI op zijn website.
CIDI-directeur Naomi Mestrum spreekt van een ‘afschuwelijke gebeurtenis‘. ,,Je weet niet hoe het met hem gaat, of hij nog leeft en wat hij meemaakt”, zegt ze tegen het ANP. ,,Onze gedachten gaan uit naar zijn familie, en naar de families van alle gegijzelden.”
Tijdens de aanval van Hamas op Isral werden veel mensen gevangengenomen en naar Gaza gebracht. Hamas en andere radicale groepen beweerden eerder deze week nog ongeveer 250 gijzelaars vast te houden. Volgens hen zouden 22 gegijzelden zijn omgekomen door Isralische luchtaanvallen.![]()
Die beelden hadden ook al wel een bizar groot uncanny valley effect.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Al die info komt bij Hamas vandaan.
Ik snap echt niet dat iemand daarin trapt.![]()
Is gewoon de Shahada, is compleet legaal in Nederland. Het is n van de pillaren van Islam, dus deze tekst is voor iedere moslim de normaalste zaak van de wereld. Dat de jihadisten het ook gebruiken, tja.quote:
Kan je ook op je muur kopen als je dat wil:
https://www.bol.com/be/nl(...)w_0_4.9.ProductTitleNieuw is niet altijd beter.![]()
Je zou bijna denken dat Nederland een goede reden zoekt om een beetje mee te kunnen doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Door zijn opa dus voor gezorgd dat hij nu Nederlander is.![]()
Dit blijft een bizar verhaal. Waarom wordt dit niet gedaan voor andere ontvoerden of in levensnood verkerende mensen die ook in aanmerking zouden kunnen komen voor het Nederlanderschap? Dan is het weer regels zijn regels.quote:
Niks ten nadele van die familie, laat staan die jongen, maar dit riekt naar klassenjusititie.![]()
En waarom dragen ze die vaandel?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is gewoon de Shahada, is compleet legaal in Nederland. Het is n van de pillaren van Islam, dus deze tekst is voor iedere moslim de normaalste zaak van de wereld. Dat de jihadisten het ook gebruiken, tja.
https://www.bol.com/be/nl(...)w_0_4.9.ProductTitle
Omdat dit toch vooral, nee alleen, een religieus dingetje is.
Vandaar ook die Turkse en Marokkaanse vlaggen.
Geopolitieke verbinding? Nul.Omnibus in omnibus.
Heb nog geen antwoordquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als scheldwoord neem ik aan?![]()
Ik denk vooral dat zijn opa wil dat zijn kleinzoon levend terugkomt. Nu hij een Nederlandse nationaliteit heeft zou dat misschien makkelijk kunnen want buitenlander.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Nederland een goede reden zoekt om een beetje mee te kunnen doen.![]()
* Stopt dadel (met dadelwormpje) in Rupbima's mondje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:35 schreef Rupibma het volgende:
Tering, hebben jullie azijn te vreten gehad?![]()
Nou echt hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit blijft een bizar verhaal. Waarom wordt dit niet gedaan voor andere ontvoerden of in levensnood verkerende mensen die ook in aanmerking zouden kunnen komen voor het Nederlanderschap? Dan is het weer regels zijn regels.
Niks ten nadele van die familie, laat staan die jongen, maar dit riekt naar klassenjusititie.
Semiet zijn opent deuren.![]()
Slik ik zo door, poepie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Stopt dadel (met dadelwormpje) in Rupbima's mondje.![]()
Vooral deuren waar ze zelf niet voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nou echt hoor.
Semiet zijn opent deuren.![]()
Lol ook die typische blonde meelopers.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zodra de vlam in de pan slaat en ze hebben niemand om zich op uit te kuren worden die gewoon gepakt, zag je bij de BLM rellen ook, en dan huilend met een dik geslagen gezicht afvragen waarom.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Als het ook maar iets helpt voor de gegijzelden, wellicht kunnen ze dan allemaal een extra nationaliteit krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Door zijn opa dus voor gezorgd dat hij nu Nederlander is.
Het zijn zoveel mensen uit zo veel verschillende landen.
Het raakt iedereen. Bijna twee weken nu."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Moet er natuurlijk wel iets van een recente relatie zijn met een ander land.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het ook maar iets helpt voor de gegijzelden, wellicht kunnen ze dan allemaal een extra nationaliteit krijgen.
Het raakt iedereen. Bijna twee weken nu.![]()
Eigenlijk belachelijk dat het zou zou moeten, dat ze daarvoor nou de straat opgaan met vlaggetjes.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het ook maar iets helpt voor de gegijzelden, wellicht kunnen ze dan allemaal een extra nationaliteit krijgen.
Het raakt iedereen. Bijna twee weken nu.![]()
De Thijs Bosma's van de Jihad inderdaadquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Lol ook die typische blonde meelopers.Zodra de vlam in de pan slaat en ze hebben niemand om zich op uit te kuren worden die gewoon gepakt, zag je bij de BLM rellen ook, en dan huilend met een dik geslagen gezicht afvragen waarom.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Het raakt iedereen. Bijna twee weken nu.En wat voor de Palestijnse mensen die inmiddels genaturaliseerde familieleden hebben en nu op de vlucht zijn? Niet elke Palestijn in Gaza wil met deze ellende te maken hebben? En ook die lopen gevaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet er natuurlijk wel iets van een recente relatie zijn met een ander land.
Ik blijf het een lastig topic vinden, soms lijkt alle nuance gewoon weg te zijn. En bedoel niet alleen hier, maar ook in media en politiek. Volgens mij weet niemand echt wat ze ermee aan moeten.Lach met een schone bips![]()
Kan ook gewoon een Libanees ofzo zijn. Ook wij zijn weleens blond.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Lol ook die typische blonde meelopers.Zodra de vlam in de pan slaat en ze hebben niemand om zich op uit te kuren worden die gewoon gepakt, zag je bij de BLM rellen ook, en dan huilend met een dik geslagen gezicht afvragen waarom.
![]()
Of Jood. Of vrouw. Of homo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is het helemaal niet zo prettig en gezellig leven in de Levant als je hoogblond bent.![]()
of mens?quote:
deze reactie verklapt gelijk een hoop
erg mooi
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 20:48:50 ]![]()
Maar dat zijn de Joden niet. Dat zijn ahl al-kitāb, mensen van het boek. En die hebben volgens de Koran ook recht op beschermingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims.Nieuw is niet altijd beter.![]()
Thijs Bosma van de Jihadquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:44 schreef damsco het volgende:
[..]
De Thijs Bosma's van de Jihad inderdaad![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar dat zijn de Joden niet. Dat zijn ahl al-kitāb, mensen van het boek. En die hebben volgens de Koran ook recht op bescherming
@Jippie we hebben nog een aanwijzing. Ben zelf ook benieuwd waarom het woord gebruikt werd.Lach met een schone bips![]()
Kamerleden wegen woorden over conflict Hamas-Isral op goudschaaltje
https://nos.nl/l/2494665When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Die zijn ook levensmoequote:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
En ook de vlag van de Taliban.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is gewoon de Shahada, is compleet legaal in Nederland. Het is n van de pillaren van Islam, dus deze tekst is voor iedere moslim de normaalste zaak van de wereld. Dat de jihadisten het ook gebruiken, tja.
https://www.bol.com/be/nl(...)w_0_4.9.ProductTitle
Misschien zijn deze mensen wel niet zo heel slim of willen ze gewoon provoceren? Waarom zou je anders een vlag waar zo makkelijk verwarring over kan ontstaan mee naar een demonstratie over een gevoelig onderwerp in een al even gevoelige periode?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Wat kan hij eraan doen dat jij onwetend bent?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ook de vlag van de Taliban.
Misschien zijn deze mensen wel niet zo heel slim of willen ze gewoon provoceren? Waarom zou je anders een vlag waar zo makkelijk verwarring over kan ontstaan mee naar een demonstratie over een gevoelig onderwerp in een al even gevoelige periode?![]()
Wel mooi zo vlak voor de verkiezingenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:50 schreef Aether het volgende:
Kamerleden wegen woorden over conflict Hamas-Isral op goudschaaltje
https://nos.nl/l/2494665![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een Libanees ofzo zijn. Ook wij zijn weleens blond.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
En dan te bedenken dat de PvdA ooit gewoon nog een sociaaldemocratische arbeiderspartij was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar maar goed dat de maskers van Gl/Pvda een geen partij, afgaan.
Greetje gaat hier garen spinnen. Niet dat ik het eens ben maar wel omdat ik het begrijp.![]()
Chandler ging daar toch ooit heen, prolly miljoenen laten rollen als een baasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Yemen, dat die daar nog geld hebben voor raketten.
Brood, kaas en broccoli zijn op maar een daar raketje is altijd wel geld voor te vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Yemen, dat die daar nog geld hebben voor raketten.![]()
Klop 15 Yemen road in Yemen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Chandler ging daar toch ooit heen, prolly miljoenen laten rollen als een baas
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Eh. Moet ik nu iets zeggen over dat ze een nieuwe functie uitproberen omdat er toch geen water meer is?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Begreep dat het waterleidingbedrijf er iets mee te maken had?![]()
Eerlijk, heb met mannen gewerkt. Nederlandse mannen. Was hel. Opmerkingen over dat een vrouw niet in een plek vol mannen hoort te werken tot aan seksuele opmerkingen tot aan ongewenste apps van getrouwde collega. Heb er een ptss aan overgehouden (no joke).quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is het helemaal niet zo prettig en gezellig leven in de Levant als je hoogblond bent.
Dus hou dit soort opmerkingen waarin je doet alsof het voor de vrouw hier per definitie beter is maar voor je. Het is incorrect. Ook ongelovige Nederlandse mannen kunnen zwijnen zijn. Echt, hou op![]()
Even wat lachjes op de gezichten toveren met een klassieker.
https://9gag.com/gag/a4o8O4Q?ref=android3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Je zou kunnen zeggen dat de waterpijpen een functie elders hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh. Moet ik nu iets zeggen over dat ze een nieuwe functie uitproberen omdat er toch geen water meer is?![]()
Het is alsof je een Hindoe direct uitmaakt voor een nazi omdat hij een vlag met swastika bijdraagt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ook de vlag van de Taliban.
Misschien zijn deze mensen wel niet zo heel slim of willen ze gewoon provoceren? Waarom zou je anders een vlag waar zo makkelijk verwarring over kan ontstaan mee naar een demonstratie over een gevoelig onderwerp in een al even gevoelige periode?Nieuw is niet altijd beter.![]()
Je mag wonen waar je wil wat mij betreft hoor, vliegtickets Istanboel of Damascus zijn niet zo duur.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eerlijk, heb met mannen gewerkt. Nederlandse mannen. Was hel. Opmerkingen over dat een vrouw niet in een plek vol mannen hoort te werken tot aan seksuele opmerkingen tot aan ongewenste apps van getrouwde collega. Heb er een ptss aan overgehouden (no joke).
Dus hou dit soort opmerkingen waarin je doet alsof het voor de vrouw hier per definitie beter is maar voor je. Het is incorrect. Ook ongelovige Nederlandse mannen kunnen zwijnen zijn. Echt, hou op![]()
Ik vermoed dat we geen antwoord krijgen. Dan maar weer door.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks!
@:Jippie we hebben nog een aanwijzing. Ben zelf ook benieuwd waarom het woord gebruikt werd.![]()
Zo gaat Biden een speech geven aan Amerikanen vanuit Pentagon (live bij Steve op de stream).
-oh nu temporary delayed-![]()
Hoop dat ie wakker blijftquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
Zo gaat Biden een speech geven aan Amerikanen vanuit White House (live bij Steve op de stream).![]()
Je hebt het gewoon fout. Geef een keer toe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag wonen waar je wil wat mij betreft hoor, vliegtickets Istanboel of Damascus zijn niet zo duur.![]()
Vliegtuig vertraagd?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
Zo gaat Biden een speech geven aan Amerikanen vanuit White House (live bij Steve op de stream).
-oh nu temporary delayed-Lach met een schone bips![]()
Nee, is Pentagon briefing.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
Zo gaat Biden een speech geven aan Amerikanen vanuit White House (live bij Steve op de stream).
-oh nu temporary delayed-![]()
Waarom zou je je moeten verdiepen in een als religie vermomde politieke beweging?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat kan hij eraan doen dat jij onwetend bent?![]()
quote:
Misschien hier iets mee te maken?
Steve zit de hele tijd te wachten tot hij zijn zalm in de airyfyer kan doen tijdens de speech.![]()
Gok verwijzing naar Joden als ongelovigen dus die moeten dood? Wat nog onjuist is ook. Joden en Christenen worden niet kafir gezien.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks!
@:Jippie we hebben nog een aanwijzing. Ben zelf ook benieuwd waarom het woord gebruikt werd.![]()
Ik herken me er totaal niet in, ik ben een nobele en hoofse ridder wat vrouwen betreft en ik zet ze van nature op een voetstuk, voer haar chocolaatjes met verse aardbeien en masseer haar voeten urenlang dus ik moet je helaas teleurstellen hierin.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon fout. Geef een keer toe.![]()
Zodat je niet dom overkomt zoals nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:05 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten verdiepen in een als religie vermomde politieke beweging?![]()
Biden komt nog, die spreekt het volk als het goed is om 8.00 PM local time toe. Mogelijk is daar die vertraging voor?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja je hebt gelijk Pentagon briefing
edit: nope, die vertraging is wel voor Pentagon
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Dat is mijn punt precies. Thanks.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken me er totaal niet in, ik ben een nobele en hoofse ridder wat vrouwen betreft en ik zet ze van nature op een voetstuk, voer haar chocolaatjes met verse aardbeien en masseer haar voeten urenlang dus ik moet je helaas teleurstellen hierin.![]()
Steve zat net te springen in zijn stoel omdat hij dacht dat WOIII uitgebroken was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Steve zit de hele tijd te wachten tot hij zijn zalm in de airyfyer kan doen tijdens de speech.![]()
Die speech/briefing is gister al aangekondigd. Er werd zelfs volop gespeculeerd dat daarna het grondoffensief in Gaza zou gaan beginnen.Zonder wrijving geen glans![]()
Wat was die andere intel twitter ook alweer?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Steve zit de hele tijd te wachten tot hij zijn zalm in de airyfyer kan doen tijdens de speech.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:08 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zodat je niet dom overkomt zoals nu.![]()
IntelDoge en IntelCrab zijn de goede Intel accounts op twitter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat was die andere intel twitter ook alweer?![]()
Thanks @Momoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
[..]
IntelDoge en IntelCrab zijn de goede Intel accounts op twitter.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Voor die groep gaat het ook helemaal niet om Palestina.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.Omnibus in omnibus.
Sorry man. De wet laat het toe en hij maakt daar gebruik van.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.![]()
Mens, ik heb hoofdpijn jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet ik nou voor de derde keer in een uur zeggen dat dat verhaal uit de New York Post kwam die bronnen zouden hebben bij IDF.![]()
![]()
Daarnaast de nodige slaaptekort opgebouwd de laatste week
Waardoor mijn hersenen niet meer functioneren zoals het hoort
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hier hebben we dat soort vrijheden nog ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man. De wet laat het toe en hij maakt daar gebruik van.Omnibus in omnibus.
De staat van de Nederlandse academische wereld.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Aantal mensen die roeptoeteren zijn niet de academische wereld.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
De staat van de Nederlandse academische wereld.
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Heb de oude jij ook gemist de laatste tijdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mens, ik heb hoofdpijn ja![]()
Daarnaast de nodige slaaptekort opgebouwd de laatste week
Waardoor mijn hersenen niet meer functioneren zoals het hoort![]()
Zonder gekheid, sterkte ouwe en get some sleep
Jezus, na die LHBT gekut nu weer deze meuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Hef die tenten gewoon op. Zijn geen universiteiten meer, zijn woke gifbelten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]Omnibus in omnibus.
Zolang ze maar van de Brabantse vlag afblijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier hebben we dat soort vrijheden nog ja.![]()
Ik las 'anaalstraat'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:24 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Laat me raden, Kanaalstraat?![]()
![]()
Ben het niet altijd met je eens, maar nu.....quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hef die tenten gewoon op. Zijn geen universiteiten meer, zijn woke gifbelten.
Gelukkig zijn overheden in andere Europese landen wel slim genoeg om dit soort jihadistische betogingen te verbieden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man. De wet laat het toe en hij maakt daar gebruik van.![]()
![]()
Wees blij dat ze zo dom zijn dat ze niet weten dat het niet fijn vertoeven is, als homo, in het Midden-Oosten. Dan zou er al heel wat minder volk ook vandaag weer in Nederlandse steden staan te 'demonstreren'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jezus, na die LHBT gekut nu weer deze meuk.Omnibus in omnibus.
Dit staat in mijn ogen gelijk aan het openlijk demonstreren pro IS.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Onbegrijpelijk![]()
Een hele zorgwekkende ontwikkeling.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Bedankt, wokies.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
Een hele zorgwekkende ontwikkeling.
[ twitter ]Omnibus in omnibus.
Amerikaanse basis in Irak aangevallen.
Antischeepsrakketen afgevuurd op de USS Carney.
Derde Amerikaanse vliegdekschip naar de knoflookregio.
![]()
Ik geloof niet dat dit waar is dat het echt vanuit de UVA komt, misschien eoa nitwit die wat flyers heeft neergelegd?
Dit kan toch niet !?![]()
Godverdomme dit maakt me wel droevig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]![]()
Nee noh dit is gewoon een groepje binnen de UVA die dit doet, ik weet niet waarom mensen in dit topic doen alsof hele universiteiten en grote groepen studenten hier aan mee doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:17 schreef Knollenman het volgende:
Ik geloof niet dat dit waar is dat het echt vanuit de UVA komt, misschien eoa nitwit die wat flyers heeft neergelegd?
Dit kan toch niet !?![]()
Niet elke man is als Tom Egbers hequote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eerlijk, heb met mannen gewerkt. Nederlandse mannen. Was hel. Opmerkingen over dat een vrouw niet in een plek vol mannen hoort te werken tot aan seksuele opmerkingen tot aan ongewenste apps van getrouwde collega. Heb er een ptss aan overgehouden (no joke).
Tis ook een keer goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Derde Amerikaanse vliegdekschip naar de knoflookregio.
Een enorm bloedbad kan ook die hele teringbende die het M-O nu is eens opruimen.![]()
Ken jij de medewerkers/studenten aan de uva niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:17 schreef Knollenman het volgende:
Dit kan toch niet !?
Maar tuurlijk komt 't niet van Uva zelfEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
500-800 man las ik op twitter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee noh dit is gewoon een groepje binnen de UVA die dit doet, ik weet niet waarom mensen in dit topic doen alsof hele universiteiten en grote groepen studenten hier aan mee doen.![]()
Heb ik in dat andere topic al gedaan.quote:
Woke, met al diens verheven idealen over gelijkheid en vrijheid en mogen zijn wie je bent, negeert al jaren stelselmatig waar de daadwerkelijke, en grootste, intolerantie jegens, en gevaar voor, homo's en vrouwen zit: de radicale islam.
En, zou je mij eens kunnen vertellen, waarom er in een Nederlandse stad over een conflict in het Midden-Oosten mensen staan te vlaggen met de Taliban-vlag, de Turkse vlag, de Marokkaanse vlag?
Hoe zou dat komen, denk je?Omnibus in omnibus.
Even voor de duidelijkheid. Mensen in deze situatie zijn Nederlander. Ze krijgen het nederlanderschap niet. Ze 'verklaren' Nederlander te zijn tussen hun 18e en 31e verjaardag. De staat registreert alleen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit blijft een bizar verhaal. Waarom wordt dit niet gedaan voor andere ontvoerden of in levensnood verkerende mensen die ook in aanmerking zouden kunnen komen voor het Nederlanderschap? Dan is het weer regels zijn regels.
Niks ten nadele van die familie, laat staan die jongen, maar dit riekt naar klassenjusititie.![]()
Lol. Wat is dit voor onzin dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]![]()
De universiteiten faciliteren het niet alleen, die hele sfeer daar is vergeven van hip 'progressief' gekloot. Vandaar dat ze nu weer met Palestina in de weer zijn, en, zonder enige gene, een labiel figuur als Laurens Buijs op straat flikkeren omdat hij niet gendersensitief was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee noh dit is gewoon een groepje binnen de UVA die dit doet, ik weet niet waarom mensen in dit topic doen alsof hele universiteiten en grote groepen studenten hier aan mee doen.
Echt. Denk na.Omnibus in omnibus.
Daarnaast is het een erg racistische ideologie die iedereen op basis van huidskleur indeelt en verdacht of slachtoffer maakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik in dat andere topic al gedaan.
Woke, met al diens verheven idealen over gelijkheid en vrijheid en mogen zijn wie je bent, negeert al jaren stelselmatig waar de daadwerkelijke, en grootste, intolerantie jegens, en gevaar voor, homo's en vrouwen zit: de radicale islam.
En, zou je mij eens kunnen vertellen, waarom er in een Nederlandse stad over een conflict in het Midden-Oosten mensen staan te vlaggen met de Taliban-vlag, de Turkse vlag, de Marokkaanse vlag?
Hoe zou dat komen, denk je?![]()
Ja. Vraag het Iran, Irak , Afghanistan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:18 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Tis ook een keer goed.
Een enorm bloedbad kan ook die hele teringbende die het M-O nu is eens opruimen.
En als dat niet helpt, Vietnam, Laos, Latijns Amerika.
De VS kwam, zag en overwon enorm en alle problemen waren weg.![]()
Bij Fortuin en Van Gogh waren het tenminste doorpakkers.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom dat iemand Tim Hofman dood wilde schieten want hij was woke![]()
Is niet officieel nee. Deze lui voeren bij letterlijk alle maatschappelijke kwesties een links georinteerd protest uit: https://www.instagram.com/uvarebellion/quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:17 schreef Knollenman het volgende:
Dit kan toch niet !?
Lekker boeiendNieuw is niet altijd beter.![]()
Dat is het ook. Je moet zulke studenten per direct van de universiteit uitschrijven en docenten ontslaan. Voornamelijk die laatste groep zou echt beter moeten weten, maar te veel van zulke "wetenschappers" zijn gevallen voor allerlei ideologische propaganda, waardoor er inmiddels schrikbarende en ziekelijke haat jegens Isral is ontstaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:15 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Dit staat in mijn ogen gelijk aan het openlijk demonstreren pro IS.
Onbegrijpelijk'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dit is onjuist. Er zijn enkele wijken waar dit voor problemen kan zorgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je veiliger met een hoofdoekje op straat kunt lopen in Nederland dan met een keppeltje.![]()
Daar speelde etsje meer, maar ik begrijp dat je dat achterwege laat. Ik heb het zelfs in de vorige post uitgelegd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom dat iemand Tim Hofman dood wilde schieten want hij was woke
Het is een gegeven, dat wegkijken.Omnibus in omnibus.
Isral gaat er helaas wel achter komen dat je Hamas niet kan vernietigen, net zo min de Amerikanen in staat waren om de Taliban te vernietigen.quote:'Regering Isral geeft leger groen licht om Gaza binnen te vallen'
De Isralische regering van nationale eenheid heeft groen licht gegeven voor een inval van de Gazastrook, zegt minister van Economie Nir Barkat in gesprek met ABC News.
Volgens hem heeft het vernietigen van Hamas de hoogste prioriteit "zelfs als dat een jaar duurt". Hij zegt dat "alles zal worden geprobeerd" om gegijzelden te bevrijden en om burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat "de eerste en laatste prioriteit" het vernietigen van Hamas is. "De regering heeft een besluit genomen: vernietig ze. En nu is het aan het leger."
Na minister van Defensie Gallant is hij de tweede minister die vandaag hint op een ophanden zijnde grondoorlog. Isral heeft ruim 300.000 reservisten gemobiliseerd die voor een groot deel aan de grens met de Gazastrook gestationeerd zijn. Hoeveel strijders Hamas heeft is onbekend. In 2007 zei de organisatie dat ze 50.000 gewapende strijders en honderden zelfmoordterroristen gereed had staan als Isral ooit zou besluiten de Gazastrook binnen te vallen.
Met een inval wordt elk Hamas-lid dat gedood wordt vervangen door twee nieuwe rekruten.![]()
Dat is al zorgwekkend genoeg vind je niet, andersom is dit echt geen probleem.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit is onjuist. Er zijn enkele wijken waar dit voor problemen kan zorgen.![]()
Schitterend toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is niet officieel nee. Deze lui voeren bij letterlijk alle maatschappelijke kwesties een links georinteerd protest uit: https://www.instagram.com/uvarebellion/
Lekker boeiend
De ene week lopen banjeren met je regenboogvlaggen, de andere week zeiken over het patriarchaat, en nu gewoon zonder enige gene dze actie.Omnibus in omnibus.
Wederom uit naam van een intolerante religie...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom dat iemand Tim Hofman dood wilde schieten want hij was wokeVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Het is niet bekend of docenten te maken hebben met deze pro terrorisme flyers h?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het ook. Je moet zulke studenten per direct van de universiteit uitschrijven en docenten ontslaan. Voornamelijk die laatste groep zou echt beter moeten weten, maar te veel van zulke "wetenschappers" zijn gevallen voor allerlei ideologische propaganda, waardoor er inmiddels schrikbarende en ziekelijke haat jegens Isral is ontstaan.![]()
Veel mokro's onder postbezorgers..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Normaalgesproken ga ik tussen 11 en 12 naar bed. Maar met deze recente ontwikkelingen is het een paar uur opgeschoven zeg maar. En als je dan nog eens vroeg op moet, dan hakt het er wel in na verloop van tijdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb de oude jij ook gemist de laatste tijd![]()
Zonder gekheid, sterkte ouwe en get some sleep
Het is mijn eigen fout, ben veel te nieuwsgierig. Heb geen innerlijke rust tot ik wat antwoorden heb gevonden. Dan krijg je dus dit soort taferelen
Maar goed morgen is het lekker weekend en kan ik weer lekker tot rust komen![]()
Genoeg offtopic gelul laten we het over het conflict hebben in het M-O:Y)A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is al zorgwekkend genoeg vind je niet, andersom is dit echt geen probleem.
Je laatste zin klopt niet. Ook dames met hoofddoek ervaren problemen. Ook Mohammed die hier niets mee te maken heeft. Dit is geen wij zij probleem, hoor? Troep vind je overal.![]()
Een genocide waarbij het "uitgegroeide" volk jaarlijks met 3,4 procent groeit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
![]()
Het is wel tolerantie tegen intolerantie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie.
Je laatste zin klopt niet. Ook dames met hoofddoek ervaren problemen. Ook Mohammed die hier niets mee te maken heeft. Dit is geen wij zij probleem, hoor? Troep vind je overal.![]()
Uh, heb je wel goed geluisterd naar Tim?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wederom uit naam van een intolerante religie...![]()
Klopt, maar dat vind je overal in elk volk of groep.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel tolerantie tegen intolerantie.![]()
De genocide op islamitische homoseksuelen in die regionen... zouden ze daar ooit iets over durven zeggen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:25 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Een genocide waarbij het "uitgegroeide" volk jaarlijks met 3,4 procent groeit.Omnibus in omnibus.
Tijdelijk wel, maar de gespaarde jongens worden over een paar jaarnatuurlijk gevaarlijke mannen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Isral gaat er helaas wel achter komen dat je Hamas niet kan vernietigen, net zo min de Amerikanen in staat waren om de Taliban te vernietigen.
Met een inval wordt elk Hamas-lid dat gedood wordt vervangen door twee nieuwe rekruten.
In onze huidige Westerse waarden en normen is geen plaats voor radicale oplossingen die er wel een echt einde aan zou kunnen maken. Gelukkig niet, wij moeten beter zijn dan Hamas.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 21:27:36 ]![]()
Jij hebt blijkbaar het nieuwsbericht niet gelezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Uh, heb je wel goed geluisterd naar Tim?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dus je stopt hele groep mensen in een box die idealen hebben op gebied van gelijkheid en vrijheid ? Die al die mensen moeten conservatieve moslims gekkies gaan aanspreken? Makkelijk hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik in dat andere topic al gedaan.
Hoe zou dat komen, denk je?Misschien moet je zelf eens nadenken waar je haat vandaan komt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De universiteiten faciliteren het niet alleen, die hele sfeer daar is vergeven van hip 'progressief' gekloot. Vandaar dat ze nu weer met Palestina in de weer zijn, en, zonder enige gene, een labiel figuur als Laurens Buijs op straat flikkeren omdat hij niet gendersensitief was.
Echt. Denk na.
Hele tijd dat gejank hoe progressief universiteiten zijn. Ook constant in allerlei topics constant afgeven daarop.
Studenten zijn altijd wel relatief links en progressief geweest, hoort ook gewoon bij die fase in je leven. Als je ouder bent verlang je naar vroeger en stem je gemiddeld conservatiever en meer rechts omdat je zelf geld hebt.
Kom je zelf regelmatig op universiteiten en academische instituten?![]()
Klopt, dat zit in de mens helaas maar de massale protesten tegen roodharigen, mensen met een grote neus en brildragenden mis ik toch wel een beetje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Klopt, maar dat vind je overal in elk volk of groep.![]()
Ik heb naar zijn video gekeken, jij niet dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar het nieuwsbericht niet gelezen.![]()
Murrica bad!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja. Vraag het Iran, Irak , Afghanistan.
En als dat niet helpt, Vietnam, Laos, Latijns Amerika.
De VS kwam, zag en overwon enorm en alle problemen waren weg.![]()
![]()
Protesteren zit niet in de Nederlanders.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, dat zit in de mens helaas maar de massale protesten tegen roodharigen, mensen met een grote neus en brildragenden mis ik toch wel een beetje.![]()
Ik zie nochtans af en toe wat labiele blonde vrouwen meelopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Protesteren zit niet in de Nederlanders.![]()
Aanspreken? Die aksievoerders DOEN niet anders... wanneer het Jan Blanke Boerenlul betreft. Die moet op cursus, die moet op diversiteitstraining, die moet aanhoren dat hij onderdeel is van het 'Systeem', het witte patriarchaat vol racisme en homo-haat. Die spreken ze wel aan, ja... en hoe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus je stopt hele groep mensen in een box die idealen hebben op gebied van gelijkheid en vrijheid ? Die al die mensen moeten conservatieve moslims gekkies gaan aanspreken? Makkelijk hoor.
[..]
Misschien moet je zelf eens nadenken waar je haat vandaan komt.
Hele tijd dat gejank hoe progressief universiteiten zijn. Ook constant in allerlei topics constant afgeven daarop.
Studenten zijn altijd wel relatief links en progressief geweest, hoort ook gewoon bij die fase in je leven. Als je ouder bent verlang je naar vroeger en stem je gemiddeld conservatiever en meer rechts omdat je zelf geld hebt.
Kom je zelf regelmatig op universiteiten en academische instituten?
Verder beantwoord je mijn vragen niet. Waarom die vlaggen, Momo?
Kom ik zelf regelmatig op die plekken?
...
Waarom denk je dat ik die sfeer zo goed ken en verfoei?Omnibus in omnibus.
Zal verder niet uit het betaalde stuk quoten, maar dat dit wel een heel vreemd precedent schept is wel duidelijkquote:Verbazing bij topdiplomaat: door Hamas ontvoerde Ofir (18) weet niet dat hij Nederlander is geworden
versnelde naturalisatieHij heeft het in zijn loopbaan niet eerder gezien en vraagt zich zelfs af of het verstandig is. Voormalig topdiplomaat Ed Kronenburg reageert verbaasd op de plotselinge toekenning van de Nederlandse nationaliteit aan een 18-jarige Isralische jongen die door Hamas is gegijzeld. Ofir Engel, ergens vastgehouden in Gaza, weet zelf hoogstwaarschijnlijk niet eens dat hij nu een Nederlander is.word je ontvoerd, kom je vrij, ben je ineens Belg ofzo
De horrorgot me a movie, I want you to know
MTV EMA Awards gecanceld wegens oorlog Isral-Hamas
De 2023 MTV EMA Awards gaan niet door vanwege de oorlog tussen Isral en Hamas. Dat meldt een woordvoerder van Paramount Global in een verklaring die door verschillende Amerikaanse media wordt gedeeld. Het evenement, dat eigenlijk op 5 november zou plaatsvinden in Parijs, wordt in november 2024 gehouden.
Showredactie 19-10-23, 20:40
De keuze is gemaakt uit ,,voorzichtigheid voor de duizenden werknemers, crewleden, artiesten, fans en partners die vanuit alle hoeken van de wereld afreizen om de show tot leven te brengen”, is in de verklaring te lezen. ,,De MTV EMA’s zijn een jaarlijkse viering van wereldwijde muziek. Nu we zien hoe de verwoestende gebeurtenissen in Isral en Gaza zich blijven ontvouwen, voelt dit niet als een moment voor een wereldwijde viering.”
Dit is, met het oog op ‘al duizenden levens die verloren zijn gegaan’, ‘een moment van rouw’. ,,We kijken ernaar uit om in november 2024 opnieuw de MTV EMA’s te hosten.”
Onder anderen Rene Rapp, Sabrina Carpenter en Jung Kook van K-popband BTS zouden dit jaar optreden tijdens de uitreiking van de muziekprijzen. De MTV EMA Awards worden sinds 1994 jaarlijks uitgereikt.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb naar zijn video gekeken, jij niet dus.Maar het is vast een SGP'er.quote:De gewapende man die vorige maand het BNNVARA-gebouw is binnengelopen om Tim Hofman te doden, vindt de presentator "extreemlinks en te woke". Om die reden heeft hij hem iets willen aandoen, meldt Hofmans programma BOOS na onderzoek. De programmamaker heeft aangifte gedaan.
"De man heeft gezegd dat het echt om mij ging", zegt Hofman in de aflevering van BOOS die donderdagmiddag is verschenen. De presentator vertelt dat zijn bedreiger een 41-jarige witte man uit Breda is. De man zou moslim zijn.
Hofman is volgens de man extreemlinks. Ook zou de presentator een profeet hebben beledigd. Wanneer Hofman dat volgens hem gedaan zou hebben, is nog niet gebleken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Doodsbang voor een Isralische aanslag natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef Momo het volgende:
MTV EMA Awards gecanceld wegens oorlog Isral-Hamas
De 2023 MTV EMA Awards gaan niet door vanwege de oorlog tussen Isral en Hamas. Dat meldt een woordvoerder van Paramount Global in een verklaring die door verschillende Amerikaanse media wordt gedeeld. Het evenement, dat eigenlijk op 5 november zou plaatsvinden in Parijs, wordt in november 2024 gehouden.
Showredactie 19-10-23, 20:40
De keuze is gemaakt uit ,,voorzichtigheid voor de duizenden werknemers, crewleden, artiesten, fans en partners die vanuit alle hoeken van de wereld afreizen om de show tot leven te brengen”, is in de verklaring te lezen. ,,De MTV EMA’s zijn een jaarlijkse viering van wereldwijde muziek. Nu we zien hoe de verwoestende gebeurtenissen in Isral en Gaza zich blijven ontvouwen, voelt dit niet als een moment voor een wereldwijde viering.”
Dit is, met het oog op ‘al duizenden levens die verloren zijn gegaan’, ‘een moment van rouw’. ,,We kijken ernaar uit om in november 2024 opnieuw de MTV EMA’s te hosten.”
Onder anderen Rene Rapp, Sabrina Carpenter en Jung Kook van K-popband BTS zouden dit jaar optreden tijdens de uitreiking van de muziekprijzen. De MTV EMA Awards worden sinds 1994 jaarlijks uitgereikt.![]()
Haha, wat dat account ook volgt, onder meer:quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is niet officieel nee. Deze lui voeren bij letterlijk alle maatschappelijke kwesties een links georinteerd protest uit: https://www.instagram.com/uvarebellion/
Lekker boeiend
Extinction Rebellion, BIJ1, Mapuche Indigenous, Internationale Socialisten, BDS en Samidoun.
_!
Die laatste groepering stond trouwens vlak na de gruwelijke slachtpartijen in Zuid-Isral, in Berlijn op straat gebak uit de delen om dit wrede terrorisme te vieren.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
WW3 here we comequote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Derde Amerikaanse vliegdekschip naar de knoflookregio.![]()
![]()
BDS?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, wat dat account ook volgt, onder meer:
Extinction Rebellion, BIJ1, Mapuche Indigenous, Internationale Socialisten, BDS en Samidoun.
_!
Die laatste groep stond vlak na de gruwelijke slachtpartijen in Zuid-Isral, in Berlijn op straat gebak uit de delen op dit terrorisme te vieren.
wasda?got me a movie, I want you to know
Je bent zo dom. Echt. Ughhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
Maar het is vast een SGP'er.
Oke: heb zijn video gezien. Ga kijken. Kom daarna zuruck.![]()
Extinction Rebellion, de club die opriep om naar de A12 te komen toen er in Rotterdam 3 mensen waren doodgeschoten....quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Lekker boeiendVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Nu Uh!!! Jij ging filosoferen over gewenst en ging ons met rust latenquote:
We zien wel welke kant het op gaat hier in Europa. De zgn vrijheid (van meningsuiting) en democratie, totdat je je religie serieus wilt nemen. In Frankrijk mag je geen hoofddoek op school en in openbare functies en op school tegenwoordig zelfs niet de abaya. Al Ghazi ontslagen bij zijn club omdat hij achter de Palestijnen staat en Mazraoui zit bij Bayern ook op de schopstoel voor hetzelfde "vergrijp". Gaat nergens over.
Als een drachtige girl van 17 kuis wil zijn geldt die democratie niet. Maar als je naar diezelfde klas zou gaan in een doorschijnende badpak: zingen die zure Franse baguettehoofden met gesmolten kruidenboter in de ruwe oneffen mondhoekjes"Be my guest!".
Hoeveel jaar zijn we nou daadwerkelijk verwijderd van de titel ongewenste inwoner? Ik schat een jaar of 15.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Nederlanders zijn gelukkig slimmer en kiezen over het algemeen voor "burgerlijke ongehoorzaamheid" ipv luidruchtig te protesteren en te rellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet kuis te zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
We zien wel welke kant het op gaat hier in Europa. De zgn vrijheid (van meningsuiting) en democratie, totdat je je religie serieus wilt nemen. In Frankrijk mag je geen hoofddoek op school en in openbare functies en op school tegenwoordig zelfs niet de abaya. Al Ghazi ontslagen bij zijn club omdat hij achter de Palestijnen staat en Mazraoui zit bij Bayern ook op de schopstoel voor hetzelfde "vergrijp". Gaat nergens over.
Als een drachtige girl van 17 kuis wil zijn geldt die democratie niet. Maar als je naar diezelfde klas zou gaan in een doorschijnende badpak: zingen die zure Franse baguettehoofden met gesmolten kruidenboter in de ruwe oneffen mondhoekjes"Be my guest!".
Hoeveel jaar zijn we nou daadwerkelijk verwijderd van de titel ongewenste inwoner? Ik schat een jaar of 15.
Hilarisch altijd, die focus op vrouwen wanneer het over lichamelijkheid en bescheidenheid gaatOmnibus in omnibus.
ja maar jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
totdat je je religie serieus wilt nemen.________________!
egthorgot me a movie, I want you to know
Ik wist niet dat de Nederlandse politie hiertoe in staat was
En zo worden ze 1 voor 1 door ome agent naar huis gestuurd![]()
Weg......bang
Doorlopen....bang
Nee doorlopen jij .... bang bang bang
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ah joh, dat zijn Sji'ieten, dus die liggen sowieso eerst in de clinch met de Soennieten. Of andersom.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Iran moet echt terug zijn hok in worden geduwd. Bron achter veel ellende in het Midden-OostenOmnibus in omnibus.
kun je die winnen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die heeft vaak de vierdaagse gewonnen zeg
got me a movie, I want you to know
Wat?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel jaar zijn we nou daadwerkelijk verwijderd van de titel ongewenste inwoner? Ik schat een jaar of 15.![]()
Ja, daar word ik ook misselijk van.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet kuis te zijn?
Hilarisch altijd, die focus op vrouwen wanneer het over lichamelijkheid en bescheidenheid gaat
Maar ja, ze moeten de mannen natuurlijk niet op verkeerde gedachten brengen.
Maar goed, het is offtopic.![]()
Geen acht op slaan, ze zijn zijn medicatie nog steeds aan het bijstellen geloof ikquote:got me a movie, I want you to know
Je religie staats haaks op de grondwet malloot.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel jaar zijn we nou daadwerkelijk verwijderd van de titel ongewenste inwoner? Ik schat een jaar of 15.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Waarom de vlaggen, hoezo moet ik dat beantwoorden waarom radicale moslims met een Taliban vlag staan te wapperen? Waarschijnlijk omdat ze radicale moslims zijn met radicale ideen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aanspreken? Die aksievoerders DOEN niet anders... wanneer het Jan Blanke Boerenlul betreft. Die moet op cursus, die moet op diversiteitstraining, die moet aanhoren dat hij onderdeel is van het 'Systeem', het witte patriarchaat vol racisme en homo-haat. Die spreken ze wel aan, ja... en hoe.
Verder beantwoord je mijn vragen niet. Waarom die vlaggen, Momo?
Kom ik zelf regelmatig op die plekken?
...
Waarom denk je dat ik die sfeer zou goed ken en verfoei?
Voor iemand die zelf regelmatig op die plekken komt ben je wel heel makkelijk om iedereen progressief of iedereen op een universiteit in 1 box te stoppen. Echt niet iedereen is hetzelfde hoor. Niet iedereen heeft iets met pronouns, echt niet iedereen staat achter Palestina of Hamas hoor. Net als de rest van de samenleving staan de meeste mensen er neutraal in. Ja er zijn van die aparte groepjes op universiteiten, maar nu doe je net of de hele universiteit zo is. Er is net zo goed een groep VVD studenten die bekakt praten en dure polo's dragen die weer heel ander politiek beeld hebben.![]()
maar ik ben gek op verkeerde gedachtenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, daar word ik ook misselijk van.
Maar ja, ze moeten de mannen natuurlijk niet op verkeerde gedachten brengen.
Maar goed, het is offtopic.
je mag echt niks meer hier hegot me a movie, I want you to know
Vroeger wel meer is mijn indruk. Tegenwoordig zijn de mensen die iets te verliezen hebben er niet zo happig op om met hun kop op social media te verschijnen. Pas als veel mensen financieel het een stuk slechter krijgen, wordt de drang om te protesteren groter. Overigens vind ik het wel wonderlijk dat zoveel medelanders van islamitische huize de neiging hebben om op straat te gaan lopen blren. Wat boeit hen die Palestijnen en joden nou, zou je denken. Het is nutteloos.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Maar dat weerhoudt hun er niet van overal brandjes op te stoken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah joh, dat zijn Sji'ieten, dus die liggen sowieso eerst in de clinch met de Soennieten. Of andersom.![]()
Kwalijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Extinction Rebellion, de club die opriep om naar de A12 te komen toen er in Rotterdam 3 mensen waren doodgeschoten....
En de drie weken ervoor riepen ze ook al elke dag mensen op om naar de A12 te komen. Net toen de politie een personeelsdag had, er een tropische dag was met mooi strandweer, een dag met buurtfeest en het was ook pas geasfalteerd dus inderdaad erg kwalijk. Ze wisten gewoon al weken van te voren dat er een dag zou komen dat er drie mensen 25 km verderop neergeschoten zouden worden. Tijdreizigers bestaan niet, dit kan niet. Kamervragen??![]()
Jezus wat een gillende hoofddoek. Leer eens luisteren. Als het voor veiligheid nodig is dat je gaat - ga je.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
Weg......bang
Doorlopen....bang
Nee doorlopen jij .... bang bang bang![]()
[ twitter ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
'Boycott, Divestment, Sanctions'quote:
Een groep anti-Isral activisten, die niets anders doen dan haat spuwen over Isral en Zionisme. Ook worden ze beschuldigd van antisemitisme en hebben meermaals individuen omarmd of een platform gegeven die connecties hadden met terrorisme.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ironie moet je leren, oefenen en cultiveren. Dit is het niet, maar, vooral blijven oefenenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kwalijk inderdaad.
En de drie weken ervoor riepen ze ook al elke dag mensen op om naar de A12 te komen. Net toen de politie een personeelsdag had, er een tropische dag was met mooi strandweer, een dag met buurtfeest en het was ook pas geasfalteerd dus inderdaad erg kwalijk. Ze wisten gewoon al weken van te voren dat er een dag zou komen dat er drie mensen 25 km verderop neergeschoten zouden worden. Tijdreizigers bestaan niet, dit kan niet. Kamervragen??got me a movie, I want you to know
Best problematisch niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom de vlaggen, hoezo moet ik dat beantwoorden waarom radicale moslims met een Taliban vlag staan te wapperen? Waarschijnlijk omdat ze radicale moslims zijn met radicale ideen.
Voor iemand die zelf regelmatig op die plekken komt ben je wel heel makkelijk om iedereen progressief of iedereen op een universiteit in 1 box te stoppen. Echt niet iedereen is hetzelfde hoor. Niet iedereen heeft iets met pronouns, echt niet iedereen staat achter Palestina of Hamas hoor. Net als de rest van de samenleving staan de meeste mensen er neutraal in. Ja er zijn van die aparte groepjes op universiteiten, maar nu doe je net of de hele universiteit zo is. Er is net zo goed een groep VVD studenten die bekakt praten en dure polo's dragen die weer heel ander politiek beeld hebben.
Verder heb ik in geuren en kleuren uitgelegd, juist WAT het verschil is tussen daadwerkelijke progressiviteit en die woke rommel die er voor door moet gaan. Dat je jank en blrt over tolerantie en inclusie maar tegelijkertijd de grootste bron die dat onmogelijk maakt totaal negeert.
Nu ook weer. "Ja, wat radicale moslims met radicale vlaggen en ideen... dat kan, hoort erbij".
Ondertussen is een Nederlands vlaggetje op je jas al een teken van een GROOT PROBLEEM.
Hi-la-rischOmnibus in omnibus.
Oh, niet met zweepjes dusquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Boycott, Divestment, Sanctions'
Een groep anti-Isral activisten, die niets anders doen dan haat spuwen over Isral en Zionisme. Ook worden ze beschuldigd van antisemitisme en hebben meermaals individuen omarmd of een platform gegeven die connecties hadden met terrorisme.got me a movie, I want you to know
Dat hysterische wijfquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
Weg......bang
Doorlopen....bang
Nee doorlopen jij .... bang bang bang![]()
[ twitter ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
ik laat iets weg? Oh sorry man. Tim was te links n wokequote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar speelde etsje meer, maar ik begrijp dat je dat achterwege laat. Ik heb het zelfs in de vorige post uitgelegd.
Het is een gegeven, dat wegkijken.![]()
Das het enige dat ze kunnen blijkbaar, hard krijsen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jezus wat een gillende hoofddoek. Leer eens luisteren. Als het voor veiligheid nodig is dat je gaat - ga je.![]()
Bijkomend voordeel van een militair verzwakt Iraans regime zou zijn dat de Iraanse bevolking eindelijk eens de kans zou krijgen om de ayatollah's uit de weg te ruimen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Iran moet echt terug zijn hok in worden geduwd. Bron achter veel ellende in het Midden-Oosten![]()
Mijn god kerel, wat heb jij een middeleeuwse denkbeelden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat van 'ongewenste inwoner' vind ik overigens een uitstekend idee, alleen is 15 jaar veel te ver weg. Mag wel eerder worden gemplementeerd door degenen die het zachte pluche (geen talkpoeder nodig) warmhouden met hun welvarende iets uitgezakte billetjes.![]()
Ja zo'n waterijsje is ook wel lekker onder de zon.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brood, kaas en broccoli zijn op maar een daar raketje is altijd wel geld voor te vinden.![]()
Vind het een prachtig volk qua uiterlijk dus hopelijk worden die een keer vrijgelaten op de wereld.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:42 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel van een militair verzwakt Iraans regime zou zijn dat de Iraanse bevolking eindelijk eens de kans zou krijgen om de ayatollah's uit de weg te ruimen.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik laat iets weg? Oh sorry man. Tim was te links n woke
Omnibus in omnibus.
Weet je waar het me aan deed denken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jezus wat een gillende hoofddoek. Leer eens luisteren. Als het voor veiligheid nodig is dat je gaat - ga je.
Je hebt toch die films gezien dat iemand bezeten is door een demon. Vervolgens komt er een priester langs probeert die demon uit die persoon te krijgen
Naja, dat dus
n mazzel nog: Trump is geen president op dit moment.
Stel je voor...Omnibus in omnibus.
Ik geloof echt nooit dat SA zichzelf hierbij gaat betrekken. Nooit.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Liever nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel je voor...''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je waar het me aan deed denken?
Je hebt toch die films gezien dat iemand bezeten is door een demon. Vervolgens komt er een priester langs probeert die demon uit die persoon te krijgen
Naja, dat dusIntolerant voor intolerantie![]()
Ik kon het fragment even niet vinden, maar heb deze nu weer gevonden.
Hier een discussie op een Amerikaanse uni tussen een Joodse spreker en een pro Palestina studente.
Luister heel goed wat hier gebeurt. Dit vat het hele conflict samen.
![]()
Ze klinkt ook echt bezeten, een en al wartaal wat er uit haar mond komtquote:A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ken best veel Iranirs hier in Nederland, TOP volk. Echt serieus en meen ik echt. Die mensen verdienen ook een vrij land. Ik kom dan veel in Azi waar de mensen heel gastvrij zijn, maar de Iranirs hier in Nederland zijn next level gastvrijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het een prachtig volk qua uiterlijk dus hopelijk worden die een keer vrijgelaten op de wereld.
Filmpje laadt niet, maar ik vermoed dat hoofddoekje weigert Hamas af te keuren en die ouwe met whataboutismes bekogelt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef Knollenman het volgende:
Hier een discussie op een Amerikaanse uni tussen een Joodse spreker en een pro Palestina studente.
Luister heel goed wat hier gebeurt. Dit vat het hele conflict samen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik sta met mijn vadsige body midden in de samenleving man. Je trapt graag tegen mij aan maar je zou willen dat iedereen zo'n modelburger was. Ik ben beleefd, betaal belasting, geen contact met de politie en ben niet vies van heerlijke spijzen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn god kerel, wat heb jij een middeleeuwse denkbeelden.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Vind ik dus ook, zelden zo'n gastvrij en leuk volk meegemaakt, voor zover generaliseren kan en mag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken best veel Iranirs hier in Nederland, TOP volk. Echt serieus en meen ik echt. Die mensen verdienen ook een vrij land. Ik kom dan veel in Azi waar de mensen heel gastvrij zijn, maar de Iranirs hier in Nederland zijn next level gastvrij![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef Knollenman het volgende:
Luister heel goed wat hier gebeurt. Dit vat het hele conflict samen.Zij weet wat ze zegt. Hij duidelijk niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef Knollenman het volgende:
Luister heel goed wat hier gebeurt. Dit vat het hele conflict samen.![]()
Zal niet lang meer durenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel je voor...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
En je bent uitermate beleefd tegen vrouwen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta met mijn vadsige body midden in de samenleving man. Je trapt graag tegen mij aan maar je zou willen dat iedereen zo'n modelburger was. Ik ben beleefd, betaal belasting, geen contact met de politie en ben niet vies van heerlijke spijzen.![]()
Ja die zijn meestal gevlucht voor dat fijne regime daar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken best veel Iranirs hier in Nederland, TOP volk. Echt serieus en meen ik echt. Die mensen verdienen ook een vrij land. Ik kom dan veel in Azi waar de mensen heel gastvrij zijn, maar de Iranirs hier in Nederland zijn next level gastvrijVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Mijn zwager komt uit Iran, super chille gast, echtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken best veel Iranirs hier in Nederland, TOP volk. Echt serieus en meen ik echt. Die mensen verdienen ook een vrij land. Ik kom dan veel in Azi waar de mensen heel gastvrij zijn, maar de Iranirs hier in Nederland zijn next level gastvrij
Terroristen goedpraten ben je sowieso af als mens, daar kan geen religie of levensovertuiging tegenop en dan mag je meteen de prullenbak in.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
[..]
Zij weet wat ze zegt. Hij duidelijk niet.![]()
Maar dat verhaal over die ambassade die werd in brand gestoken, bleek toch waar te zijn?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
En weer een terroristische aanval in Frankrijk.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Eens m.b.t. Iran. Weet je wat daarbij een behoorlijk grote rol speelt? Iranirs zijn over het algemeen helemaal niet zo religieus. Dat maakt hen meteen een stuk prettiger in de omgang.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het een prachtig volk qua uiterlijk dus hopelijk worden die een keer vrijgelaten op de wereld.![]()
De islam maakt zich lichtelijk zwaar onmogelijk in Frankrijk momenteel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:51 schreef Tekaschi het volgende:
En weer een terroristische aanval in Frankrijk.Intolerant voor intolerantie![]()
Filmpje aan de praat gekregen.
Was nog erger dan ook dacht, wat een walgelijk hoopje mens
Gewoon die professor recht in z'n gezicht vertellen dat ze hoopt dat zijn volk uitgeroeid wordt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is dan ook de hoogste tijd dat die bejaarde ayatollah's "the way of the dodo" gaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja die zijn meestal gevlucht voor dat fijne regime daar.![]()
Dat is wel een beetje waar. "thuis" lukt het allemaal niet en krijg je niet eens de support die nodig is bij studeren. Dan woon je in het niet islamitische westen en je begrijpt je studie en omgeving niet. Moeilijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat heel goed. In het Westen profiteren zij van de voorzieningen, onderwijs en welvaart. Het zijn parasieten, die zich nooit Nederlands zullen voelen. Een enkeling daargelaten.![]()
Winnen andere landen binnenkort ook weer eens van ze met voetjebal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De islam maakt zich lichtelijk zwaar onmogelijk in Frankrijk momenteel.![]()
Regenboog onzin?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een stukje pragmatisme. Je hebt hier toch je ouders en familie zitten. Het is ook een economisch verhaal. Zelfs qua religieuze vrijheid was het hier fijn. Maar de kant die we nu op gaan met regenboog onzin e.d.
De reden dat jij hier religieuze vrijheid kunt genieten is omdat andere mensen ook van hun vrijheid mogen genieten.
Maar dat is te hoog gegrepen voor jou.![]()
De laatste keer dat een VS marineship schade opliep door Iran, werd de gehele Iraanse marine tot zinken gebrachtquote:
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Opgevoed worden als de prins en de herrezen God thuis heb je niet zo heel veel aan als je moet gaan solliciteren voor je eerste baantje als pizzakoerier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar. "thuis" lukt het allemaal niet en krijg je niet eens de support die nodig is bij studeren. Dan woon je in het niet islamitische westen en je begrijpt je studie en omgeving niet. Moeilijk.![]()
Ik hou wel van mensen die met een hamer en een spijker kunnen omgaan in deze wereld van excelsheetvullersquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Regenboog onzin?
De reden dat jij hier religieuze vrijheid kunt genieten is omdat andere mensen ook van hun vrijheid mogen genieten.
Maar dat is te hoog gegrepen voor jou.got me a movie, I want you to know
Weer typisch ja. Ik wil wel mijn vrijheid, maar andere groepen mogen niet hun vrijheid hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Regenboog onzin?
Maar dat is te hoog gegrepen voor jou.![]()
Met debiel patser gedrag uit het midden oosten. Je kan als landen ook werkelijk iets veranderen en beter maken. Het maakt niet uit. Je bent een patser zonder kennis.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winnen andere landen binnenkort ook weer eens van ze met voetjebal.![]()
Tja ik zei het vanmiddag, het is geen wensdenken maar gewoon een feit, ze zijn hun eigen graf aan het graven (spreekwoordelijk).quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De islam maakt zich lichtelijk zwaar onmogelijk in Frankrijk momenteel.
Nsfw beelden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik sluit niet uit dat je IRL een vriendelijk persoon bent. Overigens trap ik niet graag tegen je aan, het is hooguit je schrijfstijl die wat irritatie wekt soms. Dat mensen andere denkbeelden hebben maakt niet uit, daar is een forum voor..dan tref je andersdenkenden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta met mijn vadsige body midden in de samenleving man. Je trapt graag tegen mij aan maar je zou willen dat iedereen zo'n modelburger was. Ik ben beleefd, betaal belasting, geen contact met de politie en ben niet vies van heerlijke spijzen.![]()
Voor kinderen van 4/5? "Ahmed gaat douchen met Ali. Ali krijgt een klein stijfje. Dat mag best!"quote:
Dit is toch onzin?
Niet uit naam, hij was wel moslim. Net zoals.jij feyenoordfan ben en er zijn veel getikte feyenoordfansquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wederom uit naam van een intolerante religie...
Hij had als motief: Tim is te extreemlinks, te woke en iemand die wit zegt ipv blank. Tim is progressief.
Nou er zitten op dit forum n in dit topic een paar mensen en die zijn ook enorm allergisch voor extreemlinks, woke en mensen die wit zeggen. Het roept enorm veel emotie op. Dus wat dat betreft speelt geloof geen enkele rol meer![]()
![]()
Iran heeft de toenadering, het erkennen van Isral van, door Saudi Arabi, nu wel op een heel laag pitje gezet. Ik ben ook benieuwd naar de Abraham-akkoorden met een aantal Arabische landen, wat daarmee gebeurd. Ook Marokko geloof ik. Isral erkende recentelijk nog de Westelijke Sahara tot Marokko.![]()
Ze willen die oorlog gewoon hier, ik snap dat echt niet. Je hebt hier alles, behalve oorlog, maar kennelijk moet dat er dus bij.... ongelofelijkgot me a movie, I want you to know
Wil jij je zieke fantasietjes voor je houden, echt hoor, moet ik ookquote:got me a movie, I want you to know
Ze willen hun stem laten horen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vroeger wel meer is mijn indruk. Tegenwoordig zijn de mensen die iets te verliezen hebben er niet zo happig op om met hun kop op social media te verschijnen. Pas als veel mensen financieel het een stuk slechter krijgen, wordt de drang om te protesteren groter. Overigens vind ik het wel wonderlijk dat zoveel medelanders van islamitische huize de neiging hebben om op straat te gaan lopen blren. Wat boeit hen die Palestijnen en joden nou, zou je denken. Het is nutteloos.![]()
Zal Willem Engel wel wijten aan covid19-injectiequote:
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat is het bijzondere. Waarom in bijv. London gaan studeren?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgevoed worden als de prins en de herrezen God thuis heb je niet zo heel veel aan als je moet gaan solliciteren voor je eerste baantje als pizzakoerier.![]()
Gelijk seksualiseren, manmanman.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor kinderen van 4/5? "Ahmed gaat douchen met Ali. Ali krijgt een klein stijfje. Dat mag best!"
Dit is toch onzin?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Typische reactie weer hoor. Leg verband met pedofilie wat er niet is, maar bijvoorbeeld wel in zoveel religieuze boeken staat. Is dit je eigen fantasie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor kinderen van 4/5? "Ahmed gaat douchen met Ali. Ali krijgt een klein stijfje. Dat mag best!"
Dit is toch onzin?![]()
En wat zeg ik in mijn post, Iranirs verdienen een vrij land. Dat was het ooit ook, Perziquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja die zijn meestal gevlucht voor dat fijne regime daar.Na decennia zijn er nog steeds protesten tegen het beleid dat met geweld de kop ingeslagen is. Maar ze blijven strijden voor vrijheid die Iranirs. Tot ergens in de jaren 70 als mijn oude geheugen me niet in de steek laat was het echt een heel vrij land. Look at it now.. Dit is niet wat de bevolking wil, en ze blijven het proberen. Dat tekent de mentaliteit van de Iranirs. Never give up. En dat siert ze. Iran zal ook nooit genoeg leger kunnen verzamelen om een echte oorlog tegen het westen te beginnen, de bevolking wil dat niet.
Ho eens even. Dit lezen ze voor op school. Wacht ik zoek het op.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelijk seksualiseren, manmanman.
Revenge is a dish best served cold.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Vreemde literatuurkeuze hou je er op na...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ho eens even. Dit lezen ze voor op school. Wacht ik zoek het op.![]()
Tante 18-jarige gijzelaar: 'We hebben ook contact met de Nederlandse autoriteiten'
Onder de gijzelaars die worden vastgehouden door Hamas in de Gazastrook is de 18-jarige Nederlander Ofir Engel. Hij werd op 7 oktober ontvoerd uit de kibboets Be'eri toen hij op bezoek was bij zijn vriendin.![]()
Hopelijk zijn ze op een dag wel sterk genoeg om die gekken eruit te pleuren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wat zeg ik in mijn post, Iranirs verdienen een vrij land. Dat was het ooit ook, PerziNa decennia zijn er nog steeds protesten tegen het beleid dat met geweld de kop ingeslagen is. Maar ze blijven strijden voor vrijheid die Iranirs. Tot ergens in de jaren 70 als mijn oude geheugen me niet in de steek laat was het echt een heel vrij land. Look at it now.. Dit is niet wat de bevolking wil, en ze blijven het proberen. Dat tekent de mentaliteit van de Iranirs. Never give up. En dat siert ze. Iran zal ook nooit genoeg leger kunnen verzamelen om een echte oorlog tegen het westen te beginnen, de bevolking wil dat niet.
Jawel. Het was slechts een voorbeeld. Uiteraard kan ik er meer geven. Als die voorkeur er is laat maar weten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet kuis te zijn?
Die Lot.... wat een toestand was dat jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Typische reactie weer hoor. Leg verband met pedofilie wat er niet is, maar bijvoorbeeld wel in zoveel religieuze boeken staat. Is dit je eigen fantasie?got me a movie, I want you to know
Je bent Iranees? Wanneer en hoe ga je de zaak daar echt omkeren? Het moet kunnen met zoveel jonge mensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wat zeg ik in mijn post, Iranirs verdienen een vrij land. Dat was het ooit ook, PerziNa decennia zijn er nog steeds protesten tegen het beleid dat met geweld de kop ingeslagen is. Maar ze blijven strijden voor vrijheid die Iranirs. Tot ergens in de jaren 70 als mijn oude geheugen me niet in de steek laat was het echt een heel vrij land. Look at it now.. Dit is niet wat de bevolking wil, en ze blijven het proberen. Dat tekent de mentaliteit van de Iranirs. Never give up. En dat siert ze. Iran zal ook nooit genoeg leger kunnen verzamelen om een echte oorlog tegen het westen te beginnen, de bevolking wil dat niet.
![]()
Ik ben altijd al zeer verheugd als ik denkenden trefquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat je IRL een vriendelijk persoon bent. Overigens trap ik niet graag tegen je aan, het is hooguit je schrijfstijl die wat irritatie wekt soms. Dat mensen andere denkbeelden hebben maakt niet uit, daar is een forum voor..dan tref je andersdenkenden.got me a movie, I want you to know
Het is ook wel een vaag tijdstip voor zoiets om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:02 schreef Richestorags het volgende:
Die aanval in Frankrijk is mogelijk fake. Kan er verder ook weinig over vinden.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
Forum Opties Forumhop: Hop naar: